Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Chris 14-08-2019

Ik heb hier een springtouw gekocht omdat ik sportief bezig wil zijn. Ik het het hier gekocht, omdat het hier super goedkoop is want dat springtouw was maar 5 euro. Dus ik had er maar 2 besteld in een keer. De levering ging niet heel goed, omdat ik de eerste best snel kreeg, maaar de 2e was er niet terwijl ik ze samen heb besteld. Dus we zijn gaan bellen en het klopte dat er maar 1 is bezorgd. Ze hebben het andere springtouw ook daarna opgestuurd. Voor de rest was het prima kwaliteit voor een springtouw van 5 euro. Alleen het nadeel is dat ik buiten op de stenen ben gaan springen maar die ging dus snel kapot. Ik dacht dat het ook voor buiten was want ik zag nergens staan dat je het alleen binnen kon gebruiken. Een tip is om dat erbij te vermelden of eventueel een mat of zachtere ondergrond eronder.

Bouma 14-08-2019

Fitwinkel heeft een prima dienst geleverd. Mijn bestelling kwam binnen de aangegeven termijn binnen

Cor 14-08-2019

Ik ben zeer tevreden over deze shop. Kon mijn bestelling makkelijk plaatsen. De afhandeling en levering van het product helemaal top. Een echte aanrader.

Debbie 14-08-2019

Uitgebreid assortiment. Zeer nette en snelle service . Makkelijk te betalen o.a. via ideal. Zeer tevreden

Dennis 14-08-2019

Ik zou de winkel zeker aanbevelen. Super snelle levering en prima geregeld. Geen klachten. Enige wat ik jammer vond ik dat ik twee springtouwtjes had besteld in 2 verschillende maten, maar beide wel in neon geel. Zelfde merk en dergelijke. Maar dat het neon geel niet echt neon geel leek (eerder donker geel) en dat beide touwtjes dus verschillende kleuren geel hadden. Vond ik wat vreemd. Maar ben er blij mee, dus doe de double unders als een malle, maar het kleurverschil en afwijkend van neon geel viel me enigszins tegen.

Monique 14-08-2019

Site was overzichtelijk. Na het ingeven van de zoekterm een makkelijk en overzichtelijk geheel van de gewenste producten.

Breas 14-08-2019

Duidelijke webshop , nette prijzen , snelle levering , mooie loopband iedere dag plezier van .
Ga zo door .
Gr GB

Loopband virtufit 13-08-2019

Service en levering was top! Prijs/kwaliteit-verhouding van de apparatuur was helemaal geweldig.

Gerjan 13-08-2019

Ik heb gekozen voor fitwinkel vanwege het handige zoeken en de scherpe prijs. Achteraf was ook de afhandeling van de bestelling uitstekend. Ik had de volgende dag Het pakket keurig binnen.
Voor herhaling vatbaar.

Martin Bak 13-08-2019

Makkelijk bestellen, correcte levering, sublieme aftersales!

Kleding en fitnesstoestellen zeer goed en betaalbaar

Max 13-08-2019

Ik vind het een goede winkel, ik werd goed geholpen en het is een overzichtelijke website. Het pakketje werd snel bezorgd en was goed verpakt. Het eindproduct was in perfecte staat er werkt goed. Overall een super winkel

Henny 13-08-2019

2 super mooie dumbels besteld en de volgende dag al in huis, kijk zo moet het, echt Top en ga zo door he'

Anouk 13-08-2019

Fijne webwinkel. De kleine vertraging in de levering door drukte bij de post werd direct netjes opgelost door de klantenservice. Top!

Gert 13-08-2019

Overzichtelijke shop, scherpe prijzen en heel veel keus. Snelle levering en goede kwaliteit. Heldere en duidelijke communicatie over de voortgang van de bestelling.

Claudje1234 13-08-2019

Na veel research om een hometrainer te kopen heb ik mijn bestelling bij de Fitwinkel gedaan. Levering incl. montage was top geregeld alles werd netjes op de tweede etage neergezet, gemonteerd en uitgelegd. Al het verpakkingsmateriaal meegenomen en de monteur wenste mij veel sport plezier. Helaas ging mijn adapter stuk valt buiten de garantie maar naar mijn vraag of dat wel zo was werd er netjes 1 zonder kosten opgestuurd naar me! Dat vind ik dus gewoon echt service..... Zou zeker bij een vervolg aankoop weer bij de Fitwinkel kopen.

Jeppe 13-08-2019

nette afhandeling en uiteindelijk snel geleverd!
ook goede communicatie...
setje voor thuis trainen prima met een goede prijs/kwaliteit verhouding
ga weer bij deze webwinkel kopen in de toekomst

Linda 12-08-2019

Duidelijke site. De halterset bevalt goed. Snelle levering; donderdag besteld, zaterdag thuis bezorgd

Maurice 12-08-2019

Fitwinkel is naar mijn mening een uiterst betrouwbare online winkesite waarbij je veel keuze hebt uit allerlei verschillende fitness en kracht apparatuur. Ik heb in een paar maanden tijd een paar dumbells en kracht apparatuur besteld, en deze kwamen altijd keurig op afgesproken tijd aan bij mij thuis. Het was tot nu toe ook altijd zonder beschadigingen of dergelijke gebreken en Ik ben daarom ook altijd zeer tevreden wanneer ik iets besteld heb bij fitwinkel.nl

S. Michielsen 12-08-2019

Zeer gebruiksvriendelijke shop, bestelling keurig binnen 2 dagen geleverd volgens afspraak.
Ook de mensen die achter de chat functie zitten zijn zeer bekwaam en weten waar ze over praten.

Vincent 12-08-2019

Ik zocht naar een plek waar ik goedkoop een bepaald product kon vinden dat niet overal verkrijgbaar is. Toen vond ik fitwinkel.nl. uitstekende prijzen, snel geleverd en goede kwaliteit. Topwinkel!

Personal trainer 12-08-2019

Vriendelijk en goede telefonische hulp bij vragen voor de bestelling.
Vlotte levering.
Kwaliteitsvol produkt.

Mats 12-08-2019

Goede service in de winkel, en een prima levering! spullen werden op de plek neergezet en verpakkingen werden weer meegenomen.

Fanny Wittenberg 12-08-2019

Bij het bestellen van de RX jumprope was de bestelling niet op tijd binnen en we werden door fitwinkel meteen op de hoogte gesteld. Zeer blij met de service en zoals beloof was nadien de bestelling op tijd aan huis geleverd.

Anthony Rs 12-08-2019

Zowel online als in de winkel (Helmond) al veel spullen aangeschaft. Van een Crosstrainer tot tubes, in alle gevallen een zeer goede ervaring. Bij het bestellen van de tubes had ik een fout gemaakt. Na vriendelijk en snel mail contact de goede toegestuurd gekregen. Wat opvallend was dat ik bij het online bestellen van de crosstrainer een dikke korting (€ 500,- !!) heb gekregen door met een medewerker (online) te onderhandelen..! Over het algemeen scherp geprijsd. Meer dan prima club, kun je gerust bij bestellen. Door deze review te schrijven maak ik kans op € 250,- daar doe ik het niet voor (mag wel :D), verdienen ze gewoon.

Gerard 11-08-2019

Was op zoek naar een hometrainer. Op de site van Bol.com stond Fitwinkel.nl als wederverkoper. Dus dacht toch maar eens rechtstreeks kijken bij hun op de site.

Toen bleek dat ze een zeer uitgebreid aanbod hebben van fitnessapparatuur. Heb ervoor gekozen om rechtstreeks een bestelling via de site te plaatsen omdat men hier ook een keuze kon maken voor een gratis cadeau m.b.t. de aankoop. Overigens hebben ze ook daadwerkelijk winkels waar men ervaringen kan opdoen of informatie kan krijgen.

De site is overzichtelijk ingericht en men kan goede selecties maken op wat je echt zoekt. Ook staat er dan weer omschreven wat deze keuzes/functies inhouden zoals in mijn geval de hometrainer.

Het bestellen gaat makkelijk, de communicatie hierover verloopt duidelijk en het pakket is te volgen via track en trace. De levering was de volgende dag en alles was goed verpakt.

Kortom perfect en daarom ook een 10, ga zo door.