Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Carl H 06-08-2019

Snelle levering van de tafeltennis hoes. Ik heb gekozen voor deze winkel omdat deze een degelijke tafeltennis hoes aanbieden, en die vindt je niet overal.

Ank 06-08-2019

Ik heb een hometrainer besteld. Ik ben zeer, zeer tevreden over dit product. Het werd snel geleverd, door middel van extra betaling werd die voor mij in elkaar gezet en netjes op de 1e verdieping neergezet! Startklaar dus.

Patricia A. 06-08-2019

Mijn vraag gesteld via de chat, en werd kort daarna duidelijk beantwoord. Er was volgens mij geen track & trace bij de bestelling, maar de bestelling was in orde.

Esther 06-08-2019

Snelle bezorging en de spullen zien er perfect uit. IK heb er al veel plezier van

Sander 06-08-2019

Ik heb bij Fitwinkel een crosstrainer besteld.
Ik heb uiteindelijk voor Fitwinkel gekozen omdat de prijs redelijk laag was en omdat op de pagina van de crosstrainer stond dat ze de volgende dag zouden leveren. Helaas kreeg ik daarna een mailtje met de melding dat de volgende dag levering niet geldt voor pakketten boven 30 kilo.
De handleiding van de crosstrainer welke bijgeleverd werd is helaas niet helemaal up-to-date, hierdoor heb ik met de klantenservice moeten bellen om erachter te komen waar de stroomtoevoer ingang zat.

De crosstrainer zelf is heel goed verpakt en netjes afgeleverd.

Lars 06-08-2019

Betrouwbaar en alles in goed overleg.
Al meerdere malen bezocht en ook producten laten bezorgen vanwege de goede service in het algemeen.
Een aanrader!

luvene 06-08-2019

Ik heb bij deze winkel een Hometrainer Virtufit HTR 2.1 gekocht met een hartslagmeter. Prima apparaat. Het enige dat in eerste instantie niet goed werkte was de verbinding met de app van Kinomap vanwege mijn Android versie 4. Dit was in eerste instantie niet vermeld op de website. Hiervoor heb ik een andere tweedehands tablet moeten aanschaffen voor € 100. Ik vertelde dit aan Fitwinkel en wilde hiervoor een vergoeding gerestitueerd hebben. Zij waren bereid om mij € 50 terug te storten. Wat een service! Verder heb ik ook regelmatig gechat via de website, een en al vriendelijkheid, kortom, een prima winkel om daar wat te kopen of te bestellen.

Petronella 05-08-2019

Persoonlijke service, ondanks dat er in eerste instantie iets mis was gegaan met de zending (schild TNT), snelle levering
Hometrainer zeer snel in elkaar te zetten en heb er nu iedere dag plezier van

K. Kaptijn 05-08-2019

Mijn product kreeg na 3x gebruik een mankement
Na 1 telefoontje over hoe en wat , kreeg ik binnen 24 uur kosteloos een nieuwe
Super opgelost. Top

Carin van Tol 05-08-2019

Uitstekende shop, alles van hoogwaardige kwaliteit en zeker wanneer mensen gelijk aan de slag willen met hun apparaten, supersnelle levering, dit bevorderd uiteraard jouw doelen, de dag ervoor besteld, de dag erna geleverd.
Ik heb geen nare ervaring met Fitwinkel. Alles is van duurzame kwaliteit, waar jij je levenlang plezier aan kunt hebben. Heerlijk sporten op jouw tijden en je doelen komen dan erachteraan.
Sportieve groet,

Unknown 05-08-2019

Snelle levering en producten zijn gelijk aan de omschrijving. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Sheila 05-08-2019

Goed contact voor en tijdens de bestelling en snelle levering!
Gekozen voor de montage door Fitwinkel en mijn Tunturi hometrainer werd netjes thuis geinstalleerd, getest en vervolgens heb ik een goede uitleg gekregen over het gebruik.

Kortom, ik ben zeer tevreden!

Ellis 05-08-2019

ontzettende goede service Ik kocht er 3 apparaten de afgelopen jaren. Toen mijn virtufit roeier het vlak voor het einde van de garantietermijn begaf hebben ze 3 x nieuwe controller gestuurd is er een monteur langs gekomen en heb ik uiteindelijk een nieuwe roeier gekregen. Er werken alleen maar aardige klantgerichte mensen. echt super.

Bernard Quarshie 05-08-2019

Top producten van goede kwaliteit tegen een vergerlijkbare prijs, te klein of te groot? Je kan hem zo omruilen zonder gedoe. En mooi design, betreft Gorilla Wear, echt TOP!!!!

T.N. Kerstens 04-08-2019

Via Bol heb ik besteld bij Fitwinkel De producten zijn van goede kwaliteit, gebruiksvriendelijk, en werden binnen de afgesproken tijd geleverd. De prijs voor de producten (VirtuFit) is ook zeer schappelijk.

Mitzey 04-08-2019

Fijne webshop! Klantenservice geven snel en vriendelijke terugkoppeling de bestelde producten kwamen op tijd aan!

Patricia 03-08-2019

Duidelijke website , snelle afhandeling en snelle levering! Nette mail over status van bestelling en levering!

CJ 02-08-2019

Ik heb eenmalig iets bij de winkel besteld. Snel geleverd en goed product. Geen problemen.

Bert manager inkoop 02-08-2019

Al eerder bij de Fitwinkel terecht gekomen door de ruimte keuze maar ook vanwege de goede prijs kwaliteit. Combineer dat met een snelle beantwoording van vragen en levering. TOP

Monique Schurink 26-07-2019

Wat een geweldige begeleiding bij de zoektocht naar en de aankoop van een loopband. De medewerker heeft alle tijd genomen voor uitleg over de producten. Ik kreeg ook de ruimte om even zelf te ervaren. Eerlijke antwoorden op mijn vragen en niet verkopen met alleen dollartekens in de ogen zorgde ervoor dat ik met plezier een loopband kocht. De medewerker vertelde vol passie over zijn vak. Mooi om te zien hoe enthousiast en goed onderlegd een vakman is. De bezorgers waren overigens ook bijzonder keurig. Top!

Jans 10-07-2019

Fitwinkel met TOP service, ik heb daar mijn loopband gekocht en deze werd binnen een uur bij mij thuis bezorgt, op de eerste verdieping geïnstalleerd, alles keurig verzorgd! Echt TOP

mariska 26-05-2019

nadat er een onderdeel stuk was ben ik super snel geholpen. een dag later al een vervangend onderdeel bezorgd. super fijn geregeld zonder dat er ingewikkelde vragen gesteld werden!

Henk 12-03-2019

Via Ibood een crosstrainer gekocht. Deze voldeed echter niet aan de verwachtingen. Nadat ik contact had gezocht met de Fitwinkel werd het probleem zonder veel moeite nasr tevredenheid opgelost. Fijne en vriendelijke medewerkers en top apparatuur!

Nicole 08-03-2019

Positieve ervaring . Duidelijk website .Zeer snelle en verzorgde levering. Enkel het bijgeleverde extra cadeautje bleek waardeloos en was meteen stuk.

Doortje 05-03-2019

Omdat mijn vorige hometrainer (ook hier gekocht) na nog geen drie jaar stuk was heeft fitwinkel.nl uit coulance mijn nieuwe hometrainer gratis in elkaar gezet. De levering was vertraagd; hiervoor zou ik een bal krijgen maar die werd helaas vergeten. Het apparaat functioneerde niet optimaal; na meerdere mails en telefoontjes hierover (vervelend om te lezen dat het mogelijk aan mij lag; het apparaat was volgens de medewerker bij fitwinkel getest) werd een nieuw onderdeel per post verzonden, maar uiteindelijk moest er alsnog een monteur langskomen om een ander defect onderdeel te vervangen. Deze heeft snel de klus geklaard.
Telefonisch contact was goed, hierbij sneller antwoord dan via de mail.