Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Anoniem 05-10-2020

De webshop was fijn om bij te shoppen en hij was gebruikersvriendelijk. Ik heb ook alle informatie keurig ontvangen over de levering en het was precies op tijd geleverd. Alles was naar wenst. Het is een fijne product.

Ivanka 05-10-2020

De service van Fitwinkel.nl is buitengewoon goed. Ik heb meerdere malen al wat bij hen besteld en alles is steeds snel geleverd. Eenmaal ontving ik een product dat wat beschadiging was. Direct per mail gemeld bij de klantenservice en dezelfde dag hebben we samen een voor mij goede oplossing gevonden. Zonder gedoe, zonder discussie en op een heel vriendelijke en prettige manier. Erg fijn.

Rob 05-10-2020

Ruim aanbod, voldoende voorraad, scherpe prijsstelling, snelle levering én uitstekende klantenservice. Meermaals naar tevredenheid besteld.

Sefa 04-10-2020

Ik ben heel erg tevreden met mijn kettlebel die ik hier heb besteld, kwam snel binnen en was voor hoeveel het kost echt waard.

Van Velzen 04-10-2020

Fijne website, bestelling online plaatsen ging soepel, levering zoals afgesproken. Deze winkel kan ik iedereen aanbevelen.

Karel 04-10-2020

Een zeer overzichtelijke internetsite met een duidelijke en begrijpelijke omschrijving van het product , in dit geval een fijne opvouwbare hometrainer, prima product dat alles in zich heeft zoals beloofd op de site prima geregeld en een hele snelle levering zoals afgesproken !!!

Jokra 04-10-2020

Bij het zoeken naar een roeitrainer kwam ik op de site van fitwinkel.nl. Daar was de informatie duidelijk en voorzien van verhelderende filmpjes. Dit alles gaf een duidelijk beeld van de diverse producten. Ook de reviews van de producten hielpen bij het maken van een goede keuze. De winkel gaf ook duidelijk aan dat de levering iets langer duurde door drukte en daar was ik dus op voorbereid. Het werd keurig afgeleverd en bevalt uitstekend.

Hielke 04-10-2020

Diverse keren bij Fitwinkel een bestelling gedaan. Over de wijze van afhandeling ben ik enorm tevreden. Artikel wordt snel geleverd en over de verzendstatus werd ik netjes op de hoogte gehouden.
Een artikel ruilen geeft ook geen enkel probleem.
Een aankoop doen bij Fitwinkel is een aanrader.

Peter 03-10-2020

Goede beschrijving van het artikel, snelle levering, goede service bij vragen

Fiets,fiets, fiets! 03-10-2020

Snelle en keurige levering, fietstrainer helemaal goed, goede kwaliteit en ..........goed voor de conditie, elke dag een half uurtje, helemaal goed in deze moeilijke tijden waarin we zoveel mogelijk thuis doen.

Jarno 03-10-2020

Snelle levering, goede kwaliteit van materialen, precies wat ik verwacht had!

Petra 03-10-2020

Wat een aanfluiting, nog nooit zo'n onproffesionele winkel gezien. Op kieskeurig zag ik dat zij de goedkoopste aanbieder waren van een hometrainer (€339,-). Op marktplaats had de franchise onderneming in Hengelo hem te koop staan voor €299,-. Op de website van de vestiging in Almere stond hij voor €369,-. Gebeld met de winkel in Almere en alles uitgelegd. Ik kon beter even langskomen, en als ik kon bewijzen dat hij bij de franchise collega's €299,- was, kon ik hem voor dat bedrag meenemen. Daar heen gereden, maar ze gooiden het op een foutje bij de andere winkel. Ik kon hem niet voor minder dan €369,- meenemen en ze gingen meteen bellen met Hengelo om het aan te laten passen. Ik vertelde nog dat ik erover gebeld had, en dat mij verteld was dat als ik het aan kon tonen, hem voor dat geld ook mee zou krijgen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ronduit slecht!

Ana Manya 03-10-2020

Great experience with the order and for the busy period, it was still delivered in a short time. Product is of high quality!

Olde kalter 03-10-2020

Super goed . Mooi op tijd bezorgd , en duidelijke communicatie naar de klant toe.

Ton 03-10-2020

Alles picobello in orde. Bestelling gedaan en binnen 2 dagen in huis ondanks de carona.
Top service!

Erwin de Vries 02-10-2020

Top winkel die ik een ieder kan aanraden!!
Product besteld is ook daadwerkelijk de volgende dag in huis. Kwalitatief zeer goed.

Nu twee bestellingen geplaatst, maar ik kom zeker op korte termijn weer terug.

Mvg. Erwin de Vries

Marc 02-10-2020

Naast een grote keuze aan artikelen een ongelofelijke goede services. En een goed doordacht beleid met betrekking tot het verbeteren van het milieu en het beperken CO2 in relatie tot transporten.

Hendtik 02-10-2020

Eerlijke prijzen en bovendien bezorgd binnen de aangegeven tijd. Fitwinkel.nl biedt een breed scala aan kwalitatief goede producten tegen een redelijke prijs. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

egbert51@hotmail.com 02-10-2020

Ik kon moeilijk de onderdelen vinden die ik moest gebruiken, ik vond ze uiteindelijk bij de Fitwinkel , absoluut een aanrader voor je onderdelen.

Ralph 02-10-2020

Ik heb meerdere malen producten bij Fitwinkel besteld. De prijzen zijn de beste op de markt en de bestelde items worden tevens zeer snel geleverd.
Het is en blijft mijn favoriete fitness sportwinkel op internet!

Anoniem 02-10-2020

Snelle/ goede levering, duidelijke beschrijving van de producten, ruim assortiment.

Tevreden klant 02-10-2020

Shop met een super goede klantenservice. Mijn bestelling was helaas niet compleet. Ik stuurde een mailtje en binnen een aantal minuten had ik antwoord. Samen gezocht naar een passende oplossing en een dag later was mijn bestelling alsnog compleet.

Tine 01-10-2020

Uitstekende service , binnen n dag geleverd
Yogamatjes van zeer goeie kwaliteit, voor n meer dan redelijke prijs.
Ik kom zeker terug bij Fitwinkel , wanneer ik weer wat nodig heb om fit en vitaal te blijven!!

shabir 30-09-2020

Ik heb een loopband gebkocht en hij is werd snel bezorgt en werkt naar behoren. Hij maakt wel een raar geluid als je erop rent alsof ergens een boutje los zit.

Maes 29-09-2020

Goede winkel, met snelle communicatie en goede prijzen. Snelle levering! Ik heb voor deze winkel gekozen omdat er nogal veel winkels zonder voorraad zitten. Bij deze was dat dus snel gefixt. Bedankt!