Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is berekend op basis van 165 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mark 18-12-2018

Na mijn bestelling mocht ik deze telefonisch aanpassen en toen ik ontevreden was over een van de producten, werd mij een prima oplossing aangeboden!

Yves 18-12-2018

Bestelling ontvangen maar helaas uiteindelijk weer geretourneerd. Snel en gemakkelijk via een online formulier en geld binnen een paar dagen terug gestort.

Jesse 18-12-2018

Via de chat niet echt antwoord op mijn vraag gekregen, maar telefoninsch zeker wel. Snel en goed geleverd. Alles zoals het hoort.

Henk 18-12-2018

Geweldige winkel, snelle levering en goede service en niet duur.
Ik kan deze winkel sterk aanbevelen.

Martin Huppertz 18-12-2018 Via de website gekocht

Bestelling was pas na ruim 2 maanden leverbaar, echter een mailtje gekregen van Fitwinkel.nl, zij gaven aan dat de bestelling even op zich liet wachten, maar hadden een ander artikel die precies hetzelfde was, hetzelfde in prijs was en die de volgende dag geleverd kon worden.
Ben hier mee akkoord gegaan en het artikel voldoet prima.dat is nog eens klantvriendelijk.

Esther 18-12-2018 Via de website gekocht

Ik was op zoek naar een breed assortiment fitness spullen van meerdere merken en kwam op fitwinkel.nl terecht. De prijs, productinformatie en service zijn voor mij reden geweest om de spullen bij Fitwinkel aan te schaffen.

Katya 06-12-2018 Via de website gekocht

Echt een geweldige service

Ik was op zoek naar RX Smart Gear en hier heb ik dit merk gevonden. Jij kan in deze webshop alles gemakkelijk vinden. Bovendien kan jij altijd in de "echte" winkel sportgerief bekijken. Fitwinkel heeft me goed over de levertijd geïnformeerd. Andere bijkomende vragen werden snel en correct door Ruud (van klantenservice chat) afgehandeld. Deze webshop is zekere aanrader.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Maurice 26-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Zeer gebruiksvriendelijke shop,ruim assortiment,gebruiksvriendelijk bestellen ,snelle levering en goede produkten

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dave 28-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service. Snelle bezorging

De shop is goed uitgebreid met alles qua fitness materiaal. Qua kleding is de intetnet site goed en veel keuze. Ik beveel de winkel volledig aan alle mij bekende en mensen die ik kan in de sportschool.

Stoelfiets 22-10-2018 Via de website gekocht

SNELLE EN GOEDE SERVICE

Zeer tevreden over de service en de snelheid van de levering.
Het artikel was heel gunstig geprijsd.

Vera 21-10-2018 Via de website gekocht

Fantastisch

Dit was zo eenvoudig en snel! Wat een service! ‘s Avonds bestelling geplaatst en hupsakee de volgende middag konden we ons pakketje opendoen. En die stoelfiets! Heerlijk!

Rita 17-10-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle levering en goede service. Regelmatig een mailtje over de stand van zaken en traceergegevens over levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roel 14-10-2018 Via de website gekocht

Komen afspraken na

Heerlijk om zo’n shop te treffen online waar je je spullen bestelt en dan gewoon de volgende dag die thuis aantreft.... ik heb wel anders meegemaakt. En n zalige onverwachte korting erbij, dus dubbel profijt! 👌

Henk 12-10-2018 Via de website gekocht

Goede dienst en kwaliteit

Eenvoudig en gebruikers vriendelijke web winkel. Alles word duidelijk en goed aangeboden. Dit alles met een uitstekend produkt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marco 10-10-2018 Via de website gekocht

Matige ervaring

Beetje vreemd. Van de gehele bestelling heb ik 1 artikel teruggestuurd en gebruik gemaakt van de mogelijkheid om deze te ruilen voor andere artikelen. Na het terugsturen vernam ik echter niets. Ik heb gemaild naar de klantenservice, maar geen enkele reactie gekregen. Toen gebeld en de persoon die er over gaat (Mark) zou mij terugbellen. Er is echter niet teruggebeld. Een paar dagen later werd mijn geld van het geretourneerd artikel teruggestort, maar dat was de bedoeling niet. Ik wilde omruilen met een bijbetaling. Uiteraard heb ik geen zin om een 3e keer contact op te nemen. Het is tenslotte graag of niet en het gehele assortiment van Fitwinkel is bij vele andere winkels ook wel verkrijgbaar. Succes met de zaken Fitwinkel.nl, maar bij mij past het niet.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Steinberg 09-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en makkelijk besteld!

Ik was op zoek naar de proteïne bars die ze in de Basic Fit gyms verkopen. En ja hoor: via deze website zijn ze zowaar goedkoper. De volgende dag waren de al in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joke 07-10-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering en klantenservice

S avonds besteld in de zetel en dag erna mijn bestelling reeds bij mij in België!

Erna gemaild naar klantenservice omtrent vragen voor retour. Ook hier vlot en beleefd antwoord gekregen!

Goeie webwinkel dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ivan Van den Eynden 05-10-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en goede dienstverlening

Het artikel was snel op te zoeken en vinden en zonder dat al eens gedaan te hebben lag het pakket 2 dagen later op de stoep dus was ook super.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Snaak 05-10-2018 Via de website gekocht

Goede omruiling

Ik had te kleine maat fitnesshandschoenen besteld.
Ik mocht de (voor mij) te kleine kosteloos retour sturen en bijbetalen voor de anderen.

Wilma 03-10-2018 Via de website gekocht

Makkelijk besteld en snel geleverd!!

Klantvriendelijke site, leuke aanbiedingen, snelle levering en je mag er nog een geschenk bij uitzoeken ook! Kortom, helemaal top!!

Dick W. 03-10-2018 Via de website gekocht

Loopband afgeleverd en gemonteerd op de 1e verdieping

Niet alle winkels leveren zo'n zware loopband af op een hogere verdieping. Fitwinkel wel. Daarom gekozen voor Fitwinkel. Coolblue viel, ook na telefonisch overleg, daardoor af.

Margriet 02-10-2018 Via de website gekocht

Super service

Letters van shirtje waren iets doorgelopen.
Foto gevraagd en de volgende dag krijgen we al een nieuw shirt. Terwijl het vlgs ons niet echt erg was.
Super service

kieskeurig88 02-10-2018 Via de website gekocht

Prima online bestelling

Service was prima, echter bleek pas na bestelling dat de levertijd geen 24 uur is maar 2-5 dagen. Dit was enigszins een tegenvaller.

Henk 02-10-2018 Via de website gekocht

Een heel goede service

Er wordt een heel goede service verleend , zowel telefonisch als bezorging en een goede behandeling.

John Voets 01-10-2018 In de winkel gekocht
Helmond

Geweldige service, snelle reactie op email, snelle levering.

Geweldige service, zeer goede uitleg zowel in winkel als via de mail en telefoon. Top geholpen !!!!!

Rouffa Ingrid 01-10-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Snelle levering, maar het is niet volledig, er is geen info gekomen of er nog wordt na geleverd, dat zou ik graag vernemen via mail, voor de rest super content

Sander 01-10-2018 Via de website gekocht

Topwinkel!

Ruim assortiment en snelle levering. Geen enkel probleem mee ondervonden. Er is van alles te vinden voor zowel de particuliere sporter al voor de professional. Echt een aanrader dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Personal trainer 01-10-2018 Via de website gekocht

goede service en mooi degelijk materiaal

Voor mijn personal training bedrijf heb ik hier materiaal gekocht. de prijs in niet duur en het materiaal is zeer degelijk! ook de webshop is duidelijk en overzichtelijk. ik zou het iedereen aanraden om hier je sportspullen te kopen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aad Z. 01-10-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging, goede kwaliteit

Bestellen makkelijk, klantvriendelijke site. Bezorging via PostNL al de volgende dag. TOP. Een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Brandweer Nieuw Beijerland 01-10-2018 Via de website gekocht

Service op orde (met verbeterpunt...)

Goede website en service. Kanttekening bij de reactiesnelheid op een vraag of verzoek. Daar kan wat sneller gereageerd worden.

Robert Tjon Affo 30-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service!

De bestelde goederen werden binnen twee dagen geleverd. Per mail werd ik keurig op de hoogte gehouden over de levering. Complimenten!

Wout 29-09-2018 Via de website gekocht

Top service en snelle levering

De site is heel overzichtelijk en het bestellen gaat ook perfect. De klantenservice reageert vrijwel direct op mail. Top bedrijf zal zeker weer een bestelling plaatsen is me goed bevallen

Lieke 29-09-2018 Via de website gekocht

Prima service

Snel, goed en geen gedoe. Top!
Roeiapparaat gekocht. Deze was snel binnen.
Het gratis trainingsschema stelde niet zoverl voor.

Krachtig wandelen 29-09-2018 Via de website gekocht

Prettige online winkel

Heb nu al 'n paar bestellingen bij Fitwinkel gedaan en alles gaat zoals het hoort.
Snelle bevestiging en levering. Ook als 't "fout" dreigt te gaan wordt er adequaat gereageerd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Harrie de Jong 29-09-2018 Via de website gekocht

prima service tot en met de levering

Bestelling was zo geplaatst. Snelle reactie en werden goed op de hoogte gehouden van het vervolg. Bezorgtijd werd prima aangegeven en gevolgd

jan 29-09-2018 Via de website gekocht

zeer goed

het is een gebruiksvriendelijk web zijt en ik ben heel goed geholpen ben zeer tevreden de bestelling is op tijd af geleverd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

peter smit 29-09-2018 Via de website gekocht

hele goede service

heel handige makelijke site met een paar knoppen is mijn bestelling gereed en de volgende dag is het al geleverd toppie.

Lars 29-09-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering en kwaliteit!

De levering was snel, de producten waren van goede kwaliteit en de klantvriendelijkheid was er ook. Goeie site om je sportspullen te halen dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bas 28-09-2018 Via de website gekocht

Tunturi ABS Sluiters (30 mm)

Zitten goed vast en sluiten een stuk sneller de standaard (veer-)sluiters die meestal bij gladde halters en halterstangen geleverd worden. Geen verzendkosten boven de €20 en snel geleverd!

Gwen 28-09-2018 Via de website gekocht

Prima!

Het product wat ik wilde was hier het goedkoopst. Om 18:45 besteld, volgende dag kunnen ophalen bij het postnl punt. Producten waren netjes verpakt en werden gratis verzonden, kortom, prima. Zou er de volgende keer zeker weer bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gaby 28-09-2018 Via de website gekocht

Goed advies, snelle levering!!

Bij het op zoek gaan naar een goeie, maar kleine roeimachine ben ik hier terechtgekomen. Heb zeer goed advies via de chat gekregen!! Vervolgens zeer snelle levering!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Evert 28-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service en breed assortiment

In verband met een blessure op zoek geweest naar een middel om de schouder en rug mobiliteit te vergroten en via Google op Fitwinkel gekomen. Breed assortiment en de volgende dag was alles al in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A. van de Ven 28-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Bij deze fitwinkel hebben wij een Dumbelsett gekocht omdat het een set van twee was en je niet alles apart hoeft te kopen. Samen met een opbergrekje waardoor je de halters op kan bergen.
De levering was snel en netjes behalve dat de doos waarin de gewichten geleverd werden erg slap was. Dit mag wel wat beter en steviger verpakt worden aangezien het een behoorlijk gewicht is.
Verder is onze zoon er erg blij mee.

Erwin 28-09-2018 Via de website gekocht

Slechte levering

Het product was goed. Echter, bij het product stond " voor 22.00 uur besteld, morgen in huis". Ik was de volgende dag vrij en had hier op gerekend. Vervolgens kwam er een bericht dat dit niet ging lukken. De dagen er na moest ik weer werken dus ik was hier niet blij mee. Ik had hier voor de eerste keer besteld maar zal hierdoor minder snel nog eens hier bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Motivation Wear 28-09-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf! Zo moesten ze allemaal zijn!

Goede producten, Scherpe prijzen, Snelle levering! En een hele prettige klantenservice.
Doen niet moeilijk als iets geruild moet worden,kortom zo moest iedere webshop zijn!

Sandra 26-09-2018 Via de website gekocht

Nette site

De levering is top. Klantenservice aardig en prima geregeld. De Artikelen zijn super. Ik zal hier vaker bestellen.

Wen 26-09-2018 Via de website gekocht

Top fitwinkel

Levering was snel en geen schade. Maat was goed van het product dus dat is goed aangegeven op de site!

Vincent 26-09-2018 Via de website gekocht

Top service !

Problemen kunnen altijd onstaat. Of een bedrijf goed is weet je pas nadat er een probleem is ontstaan en hoe deze vervolgens wordt afgehandeld.
Dat is bij Fitwinkel top!

Ik heb bij Fitwinkel een Kettler Unix2 Crosstrainer gekocht. Dit bleek een maandagmorgen exemplaar te zijn. Binnen 8 weken tijd is er drie keer een monteur langgeweest om een defect aan het apparaat op te lossen. Toen er weer een nieuw probleem ontstond was ik helemaal klaar met dat exemplaar.
Het eerste exemplaar is toen omgeruild voor een nieuw exemplaar.
Top service !
Het nieuwe exemplaar bevalt trouwens prima.

P.S. Het is geen 10 omdat de monteur die ons eerste exemplaar thuis heeft gemonteerd onervaren was of in ieder geval die indruk wekte. Een aantal van problemen hadden voorkomen kunnen worden wanneer het eerste exemplaar goed in elkaar was gezet

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Sil 26-09-2018 Via de website gekocht

Goeie en snelle service

Ik vind het een goeie shop met snelle service.tevens retour zenden is gratis.mocht je je geld terug willen krijg je dat erg snel weer terug

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Franske 27-06-2018 Via de website gekocht

Top service

Omdat tennis een nieuwe uitdaging werd van mijn vrouw, wilde ik haar verrassen met de SKLZ Powerbase Tennis Trainer. Spijtig genoeg mepte ze de bal na de tweede slag stuk. Bij de leverancier kreeg ik geen gehoor maar Fitwinkel heeft het artikel direct vervangen door een nieuw.
Topwinkel en hopelijk kunnen we verder trainen.