Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is berekend op basis van 173 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.9

John 20-01-2019

Super te woord gestaan en zeer snel reactie in de communicatie. De klant is Koning bij deze internet fitwinkel.nl. Bezorging is snel en heb wat posters cadeau gekregen bij mijn bestelling waar ik om gevraagd had. TOP!

Jos 14-01-2019

- Snel en goed te woord gestaan via de website (locatie Hengelo?)
- Goed geholpen door Fitwinkel Helmond waar ik het product heb aangeschaft; zowel in de winkel als via e-mail en aan de telefoon. Ging m.n. over uitleg apps iConsole en Kinomap voor de fiets/hometrainer.

Thomas 11-01-2019

Prima winkel, bestelling vlot en netjes geleverd. Zoals het hoort eigenlijk! Ook netjes dat ze na een paar weken even bellen om te vragen of alles bevalt. Prima!

Jet 11-01-2019

Heel erg snelle levering!! Ben zeer tevreden met de materialen, ben meteen begonnen met sporten :)

Marloes 10-01-2019

Goede levering, netjes verpakt, duidelijke website en goede ondersteunende beschrijving van het product, waardoor een keuze maken makkelijker werd. De bestelprocedure was duidelijk, je hoefde geen onnodige vragen of vinkjes aan/uit te zetten. Ook de leveringstijd was snel ondanks de jaarwisseling. Ik heb geen ervaring met de klantenservice, hier kan ik geen mening over geven. De e-mails die ik ontvangen heb vond ik duidelijk. Ook kon ik mij inlezen over het onderhoud van het product, dit heb ik als prettig ervaren.

Edith de Wit 09-01-2019

Ik ben bij de Fitwinkel terecht gekomen omdat ik een borstband hartslagmeter van Ifit wilde bestellen. Deze werkt samen met het Ifit programma welke ik weer gebruikt voor mijn Proform lopende band. De lopende band heb ik 2e hands gekocht. Deze komt toevallig ook bij de Fitwinkel vandaan. Ik heb de hartslagmeter snel gevonden en meteen besteld. Na 3 dagen had ik hem in huis en heb hem meteen in gebruik genomen. Prima site, snel het benodigde product gevonden en snel in huis.

vane 09-01-2019

Het bestellen ging soepel en snel. Ik kon het product met gemak vinden en bestellen.

JdJ 08-01-2019

De bestelling was correct en in goede staat op aangegeven tijdstip geleverd.

T 08-01-2019

trage service. bestelling was eerst vertraagd, dan kreeg ik slechts 1 van de 2 items. Ik wacht nog altijd.

Roos 08-01-2019

Ik vond de chatfunctie van deze winkel heel goed. De verkoper gaf mij veel informatie, maar voor wat gedetailleerde vragen vroeg hij me of zijn collega mij terug kon bellen. De volgende dag heeft een andere verkoper mij verder op weg geholpen. Dat vond ik heel fijn. Ik heb gebruik gemaakt van de montageservice en ook daar ben ik erg tevreden over. Ik kan nog niks zeggen over het apparaat daar heb ik nog geen gebruik van kunnen maken.

David 07-01-2019

De Fitwinkel heeft een breed assortiment, goede prijs/ kwaliteitverhouding en professionele reviews/ video's. Het bestellen via het de webshop is zeer gebruikersvriendelijk. Zelf heb ik onlangs een roeitrainer besteld, een zeer degelijke trainer, stevig en duurzaam. Helaas was het montage set niet bijgeleverd en dat kan gebeuren, de vriendelijkheid en snelheid waarmee dit is opgelost was geweldig, de volgende dag was alles netjes geleverd en kon k aan de slag.

Paul Mertens 06-01-2019

Goede ondersteuning , prima help/service desk.
Uitstekende levering op afspraak. Er wordt me je meegedacht, en dit kom je niet overal tegen!
Prima hometrainer voor mijn vader.

Sylvia 070 05-01-2019

Ik was op zoek naar dames fitness kleding van Gorilla Wear en zodoende bij deze site van Fitwinkel.nl terecht gekomen. Veel keuze, goede kwaliteit en de maten vielen ook onder het kopje van "normaal". Ook nog leuke aanbiedingen.
De levering was ook perfect dus al met al een zeer tevreden klant.

W. Wortelboer 04-01-2019

zocht een specifieke loopband die niet in Nederland te verkrijgen was (ook niet in Duitsland of Belgie. Wel in Engeland, maar dat werd te ingewikkeld). Nam contact op met Fitwinkel via de chat functie. Werd binnen een paar seconden snel en zeer bekwaam geholpen. Kon het direct in voorbestelling plaatsen, wel met een paar weken levertijd wat voor ons geen probleem was. Apparaat werd vroeger dan gepland geleverd en geinstaleerd.
Kan gewoon niet beter.

Michel 03-01-2019

Perfecte service, was in klein pakket gedaan zodat het in mijn brievenbus past echt klasse.

Julie Bos 03-01-2019

Duidelijke omschrijving van de artikelen, goede prijs en service. Levering verliep vlot. k heb deze bestelling gedaan voor een klant (ik werk als bedrijfsleider in een winkel) omdat zij geen computer heeft. Extra fijn dus dat dit goed is verlopen.

Dorien 31-12-2018

Eerst voor oriëntatie in winkel geweest. Daarna online besteld. Prima service en snelle levering.

j verhaegen 31-12-2018

vlotte afhandeling had een fout gemaakt bij de bestelling werd na een beltje netjes hersteld door hen en de aflevering ging in goede orde het product werd in prima staat geleverd

Maarten 28-12-2018

Deze onlinewinkel heeft een vestiging in Arnhem die ik bezocht heb. Ruime keus aan apparatuur en deskundig advies. Ruime mogelijkheden om apparatuur uit te testen. Na aankoop keurig op de afgesproken datum afgeleverd en gemonteerd.

lisette 28-12-2018

goede uitleg en gebruiksaanwijzing op de web site als bij de producten, zonodig naar de winkel.

Dejan uzelac 28-12-2018

ik heb deze shop op internet gevonden en vond het heel overzichtelijk en handig. Deze shop levert echt kwaliteitsapparatuur.
Ik vind Fitwinkel.nl een betrouwbare winkel met prima producten. Over de levering van je bestelling wordt je prima op de hoogte gehouden en je bestelling wordt snel thuisbezorgd. Kortom een aanbeveler!!

Cynthia 26-12-2018

Snel en correcte levering, ook tijdens de drukke kerstperiode! Webshop heeft een ruime assortiment, ik vond alles dat ik nodig had.

Clifford 25-12-2018

Uitermate tevreden, ik kom ook wel eens in de fysieke winkel en de service is top! Op vrijdag 21 december een artikel online besteld en de volgende ochtend al bezorgd! Super snel en dat in deze extreem drukke tijden van het jaar betreffende bezorging. Ik ben echt enorm tevreden en ben dat overigens altijd al geweest. Service, snelheid en kwaliteit uitstekend. In de winkel (in Helmond) helpen ze mij ook altijd goed en eerlijk, verkopen mij niet het duurste maar gewoon wat goed is. Leuke en aardige mensen ook. Vind het een erg prettige organisatie.

Ilona Bos 25-12-2018

Alles perfect geregeld, nadat ik zelf een fout had gemaakt in mijn bestelling. Levering is gedaan in overleg en een vervangend duurder product gekregen omdat mijn bestelling niet op voorraad was. Perfect geregeld.

John 25-12-2018

Tot nu toe altijd goed contact en aanbeveling na vragen over het artikel Focus Bench. Nu helaas schade bij aflevering maar maak mij gezien de contact vriendelijkheid me nergens druk over, het artikel heeft een goed instructie voor het in elkaar zetten. Kga ervan uit de schade melding ook keurig netjes in behandeling genomen zal worden en heb dan een fijn trainingsbankje! Zeker aan te bevelen!

A den Daas 23-12-2018

Hele goede service perfecte aflevering zou het zo weer doen bezorging zo als gezegd 👍👍👍👍

Jochen 22-12-2018

Er staat voldoende en correcte informatie bij de artikelen op de website.

De spinbike zou normaal de volgende dag geleverd moeten worden maar ik kreeg 's avonds reeds melding dat PostNL cargo de zendingen niet kwam afhalen en dat mijn bestelling een dag later geleverd zou worden. Jammer omdat we juist op die bepaalde dag de bestelling plaatsten omdat er de volgende dag iemand thuis was om een toestel van 40kg te ontvangen.
Tot de dag van de levering had ik nog geen track&trace nummer ontvangen, het was mij onduidelijk of het toestel nu effectief geleverd ging worden. Via de LiveChat heb ik dan een medewerker van Fitwinkel.nl aangesproken die voor mij PostNL gecontacteerd heeft en mij zelfs een tijdsslot van levering heeft kunnen doorgeven. Bestelling is uiteindelijk goed aangekomen!

Heel tevreden van het toestel! :)

Erik 21-12-2018

Ik was op zoek naar een dip belt en ben via Google zoeken uitgekomen bij Fitwinkel. Via de website kwam ik snel bij het product waar ik naar op zoek was. Prima omschrijving bij het product en eenvoudig te bestellen. Binnen 1 dag gratis geleverd en het product voldoet aan de verwachtingen. Ik zou zeker weer via deze site bestellen als ik weer iets nodig heb.

Paul Redelijk 21-12-2018

Ik had een hometrainer al goedkoper gekregen omdat de verpakking wat beschadigd was, maar het apparaat kraakte bij het fietsen. Na een email met video kreeg ik direct een nieuwe hometrainer thuis gestuurd zonder kosten. Een grote pluim voor de service.

J.Hoogkamer 20-12-2018

Graag wil ik deze stoeltrainer bij iedereen met voet en of beenproblemen aanraden het is een genot om met een boek in je handen of tv te kijken en dan je beentjes lekker soepel rond te trappen
Ikheb inmiddels een tweede exemplaar voor mijn schoonzus besteld
Kortom een aanrader

het is heel fijn om met een boek in de handen of naar de tv kijken je benen heen en weer te laten gaan
Ik heb inmiddels een tweede exemplaar voor mijn schoonzus besteld

J. Kempen Venlo 20-12-2018

stoelfiets is precies wat wij besteld hebben en voldoet ook aan onze wensen.
Het gevraagde kon niet meteen geleverd worden (sinterklaastijd), ze boden een ander apparaat aan tegen dezelfde prijs, Maar dat hebben wij niet gedaan. Daarop is het oorspronkelijk bestelde de week erna meteen geleverd.

vHolland 20-12-2018

Overzichtelijke website en een snelle levering Deze site gebruik ik de volgende keer weer voor sportartikelen.

Wim 20-12-2018

Makkelijk te vinden, snelle levering, top kwaliteit.
Precies wat ik zocht en zeer degelijk.

Lieve 20-12-2018

Snelle levering, duidelijke productomschrijving en goede prijs kwaliteit verhouding!

Jessy maas 20-12-2018

Duidelijke site, levering was iets verlaat, maar dit kwam door ‘black friday’, dus wel begrijpelijk. Produkt voldoet volledig aan de verwachtingen, die je volgens de site mag hebben. Toppie👍

Peter 20-12-2018

Prima levering, prima product voor een concurrerende prijs. De strap zorgen er voor dat ik geen blaren meer krijg.

Stofbergen 20-12-2018

Snelle levering, dag erna al in huis. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ruim assortiment

Roos 20-12-2018

Goede prijs/kwaliteits verhouding. Een duidelijke site met een groot aanbod. Het bestellen was makkelijk en de levering was erg snel.

Lisanne 20-12-2018

Hele goede service en een super snelle levering. Het product voldoet aan de verwachting!

Jamie 20-12-2018

Wat een top levering, eene dag besteld en de volgende dag al in huis! Super goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling en over het aflever moment. Ik zou hier volgende keer zeker weer bestellen!

Nick Balafas 20-12-2018

If you know what you are looking for it is a very easy platform. Fast delivery next day.

Kristof 20-12-2018

De levering was zoals afgesproken.
Over de artikels ben ik zeer tevreden en voldoen aan de vooropgestelde eisen en voorwaarden.
(RX smartgear springtouw)

PR 20-12-2018

Prima en duidelijk overzicht op de website, met mooie en goede spullen. Snelle afhandeling van bestellingen, en retouren. Duidelijke uitleg en snel werkend systeem ivm retour sturen en/of omruilen van kleding. Kortom; een goede en snelle service waar ik graag gebruik van maak!

Saskia Bojko 20-12-2018

Ik bestel altijd hier mijn sportartikelen. Of het nu supplementen zijn of apparatuur. De service is top en de prijzen zijn top. Kwaliteit is hoog. Top bedrijf.

Steven 20-12-2018

Prima webshop. Ik had een RX jumprope besteld en die is netjes en op tijd geleverd. Alleen maar positieve ervaring met fitwinkel gehad.

Cindy Smal 19-12-2018

snelle levering en service, product is netjes verpakt en kwaliteit prijs is zoals het hoort

Mathieu W 19-12-2018

Via via kwam ik terecht op fitwinkel.nl.
Na het plaatsten van mijn bestelling kreeg ik een bevestigingsmail. De bestelling is snel afgehandeld en de volgende dag had ik mijn bestelling al in huis.
Het product dat ik heb aangeschaft is van goede kwaliteit en was goed geprijsd.

Harry 19-12-2018

Goede informatie gekregen over de aanschaf van een hometrainer, maar helaas was het bijgeleverde zadel 2 keer niets. Het zadel kun je dan beter aanschaffen bij een fiets winkel. Tevens een zeer snelle levering.

Taekwondo United 19-12-2018

Mijn bestelde artikelen waren niet orde. Ik heb hierover contact opgenomen met de klantenservice. Als ik de artikelen terug zou sturen kon ik of een nieuwe bestelling doen of mijn geld retour krijgen. We trainen nu met dubbele ladders...een perfecte vervanging voor de andere artikelen.
Superfijne service!!!

Brigitte 19-12-2018

Snelle levering, duidelijke website en product was goed verpakt. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling.