Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

TJ 26-09-2022

Zeer teleurgesteld in Fitwinkel.
Men gaat blijkbaar voor de snelle winst, maar een fatsoenlijke af/behandeling bij een vraag/klacht is -zodra eea is geleverd en betaald- teveel gevraagd. Proberen daar zelfs nog een (extra) slaatje uit te slaan. Ik kan alleen maar zeggen dat ik nog nooit eerder een vergelijkbare negatieve ervaring heb meegemaakt. Zeer teleurstellend allemaal.

Manfred 15-09-2022

Makkelijke bestelprocedure, regelmatige update status, prima installatieservice

JB 15-09-2022

Zeer slechte service en onprofessionele benadering. Crosstrainer doet het na jaren nog steeds niet; bonkt en piept en pedalen staan scheef. Monteurs komen (na veel moeite en correspondentie) wel langs, echter het probleem wordt telkens niet opgelost. Daarbij wordt er gezegd dat ik de crosstrainer prima had kunnen gebruiken in de tussentijd. Ik voel me hierdoor niet serieus genomen.
Pedalen staan scheef en "dit hoort" volgens de monteurs. Dit probleem wordt niet verholpen en er wordt letterlijk lacherig over gedaan door de monteurs in mijn bijzijn. Eveneens de reparatieservice zegt dat dit hoort. Een minimaal verschil begrijp ik, dit gaat echter om meerdere centimeters. Dat ik hier pijnklachten door krijg, is niet van belang.
Ik raad iedereen af om op fitwinkel te bestellen en tevens de producten van Virtufit aan te schaffen.
Probleem tot op de dag van vandaag niet opgelost.
Team VirtuFit 16-09-2022

Beste JB,

Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn dat we elkaar zojuist even telefonisch hebben kunnen spreken. Zoals zojuist afgesproken houden we contact en gaan wij dit intern bekijken en spreken we elkaar maandag weer.

Klantenservice Fitwinkel

Karel 12-09-2022

Met mijn hometrainer VirtuFit 2.0 heb ik erg veel pech gehad. Dankzij Fitwinkel.nl werd dat altijd weer aan huis opgelost. Daarom heb ik sinds kort daar de VirtuFit 2.1 aangeschaft. Kwestie van vertrouwen!

Ad 09-09-2022

De levering was snel en correct. Ik had gekozen voor het thuis in elkaar laten zetten. Dat gebeurde door een heel keurige jongeman. Jammer dat hij niet melde dat de zadelstang niet goed paste, was alleen met zeer veel geweld te verstellen. Dit en ook het niet reageren op mijn reactie hier over heeft mijn beoordeling nadelig beïnvloed.

Maria R. 01-08-2022

Vlotte bezorging, prima levering. Het bestelproces verliep prima en snel, de fiets werd thuis gemonteerd geleverd. Na de bestelling wel er snel contact opgenomen voor een borgtijdstip.

Anouk 01-08-2022

Snelle afwikkeling van de order. Wel wat tegenstrijdige info over de verzending bij het product. Ook jammer dat je niet tegen meerprijs zelf de regie over de bezorging houd. Nu was het de goedkoopste optie bij deze verzender en krijg je enkel te horen wanneer er bezorgd wordt. Wijzigen was niet mogelijk, zowel moment als locatie niet. Verder geen op of aanmerkingen. Deze winkel doet wat er beloofd wordt.

Sg90 12-07-2022

Goede webshop! Makkelijke site, snelle levering, heldere communicatie en goede prijs kwaliteit.

Wilfried 26-04-2022

Gemakkelijk online service. Wel laattijdige levering (1 week) maar de oorzaak lag bij de leverancier en niet zo direct bij fitwinkel.nl. De winkel heeft hier zijn verantwoordelijkheid opgenomen en het op een zeer professionele manier opgelost.

Hans 24-04-2022

De hometrainer die ik kocht werd netjes afgeleverd. En je werd op de hoogte gehouden wanneer en hoe laat ze kwamen. Ik kon andere datum nemen voor het leveren van de hometrainer, dat was geen probleem van fitwinkel.nl

John 25-02-2022

Duidelijke garantie voorwaarden, snelle levering, degelijke verpakking. Duidelijke communicatie met vervoerder. Snel en op beloofde tijd/dag geleverd.

Michel 18-02-2022

Fijne website, goed aanbod en nette prijzen. Erg nette service ook. Aanrader!

Yvonne 17-02-2022

Via Bol de VirtuFit Elite TR-900i Loopband aangeschaft.
Fijne communicatie gehad met de klantenservice.
Goede service met de loopband en de beschermmat voor onder de band.

Michel 31-01-2022

Bij Fitwinkel bestellen wij graag. Prettige website, snelle levering en goede nazorg zonder gedoe mocht er iets ontbreken of mocht er over tijd toch iets stuk gaan. Omdat de garantie en service zo goed zijn, hebben wij hier al vaker besteld.

Peter 25-01-2022

Een uitstekend en zeer klantgericht personeel. De winkel streeft een ultieme service na. Je merkt aan alles dat de klant koning is.
Als het wat minder zou zijn, had ik er ook geen moeite mee.
Je merkt aan alles dat een tevreden klant meer waard is dan winstpercentage.
Niet alleen probleem oplossend, maar ook service gericht en komen ook afspraken na.
Wat dat betreft een echte topper

tvroeijen 13-01-2022

Gevonden wat ik zocht in de gewenste prijsklasse. Snelle levering. Geen problemen

ilyas verhees 26-12-2021

Ik had hier al eerder een loopband gehaald toen kwam ik er achter dat de klantenservice top service was. Dit heeft ook me keuze beïnvloed om het krachtstation hier wederom aan te schaffen.

Clemens 23-12-2021

Een maand geleden een crosstrainers uitgezocht bij de Fitwinkel in Almere. Vriendelijk en correct advies gekregen. Bij de (snelle)) levering aan huis zagen zij dat wij tapijt hebben. Daarom hebben de vriendelijke mannen eigener beweging aangeboden om de montage in de bus te doen (was toch behoorlijk koud buiten) dit om te voorkomen dat in huis allerlei korrels van de verpakking in het tapijt terecht zou komen.
Crosstrainer voldoet aan de verwachtingen.

Marinus 26-11-2021

Prima site, snelle en nette levering. Gekregen wat we verwachtten. Emailcommunicatie zo als het hoort.

André 22-10-2021

Na bezoek aan de shop in Naaldwijk waar ik prima geholpen werd hebben we via internet deze Virtufit HTR 2.1 aangeschaft. makkelijk in elkaar te zetten solide apparaat met veel programma's en lichtnet aansluiting. Ook de iPad kan via bluetooth aangesloten waardoor je zelfs met beeld door de duinen kunt fietsen!

Teun 20-10-2021

Gekozen voor Fitwinkel omdat deze uit verschillende bronnen als betrouwbare en servicegerichte fitness webwinkel naar voren komt. En omdat fitwinkel de beste garantievoorwaarden had (zoals reparatie thuis in de eerste jaren).
Het bestelproces verliep soepel, evenals de levering. Op vragen werd ook adequaat gereageerd. Kortom, zeer tevreden.

robh 20-10-2021

VirtuFit Ultimate Pro 2 gekocht en super snel geleverd, met goede service, zeer tevreden

Jonathan 20-09-2021

Heel snelle en kwalitatieve levering. Heel tevreden van de gekochte hometrainer. Waar voor zijn geld. Bovendien een erg vriendelijke klantendienst die goed op de hoogte is van haar producten.

Fred 13-09-2021

Fijne ontvangst in Naaldwijk. Goed advies, wat je ook mag verwachten. Cardio apparaten laten plaatsen. Alles prima gedaan.

Mariah 30-08-2021

Snelle levering en top kwaliteit van het artikel.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Heel tevreden!

Jasper 30-08-2021

Ik heb onlangs de virtufit power tower deluxe met fitnessbank aangeschaft bij Fitwinkel. Ik ben aangenaam verrast door zowel de service van Fitwinkel als de kwaliteit en multifunctionaliteit van de power tower. Het toestel is eenvoudig ik elkaar te monteren dankzij de uitgebreide handleiding. Bovendien heeft het toestel een strakke look. Tot slot was het toestel zeer snel geleverd. Ik kan de virtufit power tower alleen maar aanraden!

Robin Theunissen 27-08-2021

Allereerst gebeld met de winkel om advies in te winnen, dit werd zeer zorgvuldig en kundig gegeven waardoor ik makkelijk een keuze heb kunnen maken, nadat ik besteld had werd er 3 dagen later al geleverd incl montage, ook dit werd zeer kundig en goed uitgevoerd. Er was 1 item manco welk de volgende dag al met de post nageleverd werd, echt zeer correct. Kortom, een zeer positieve ervaring.

Riet 27-08-2021

Tevreden over de producten en de goede service! Snelle levering en correcte afhandeling van retouren.

Jeanet 27-08-2021

Fitwinkel is een betrouwbare online site. Er wordt snel geleverd en ze zijn niet duur!

Peter Doyle 27-08-2021

Ik heb voor Fitwinkel gekozen door de enorme keuzen, voordelig prijzen en goed reviews. Helaas werkt mijn Loopband niet zoals ik hoopte (b.v. hartslagmeter werkte niet, maar dat lag meer aan mijn huidtype hoor). De serviceafdeling heeft alles gedaan om mij alsnog (gratis borstwand) te helpen om mijn hartslag te meten. Andere problemen/vragen waren ook prima beantwoorde. Het apparaat, met een middensector prijs, doet het voor de rest prima.

Erika 27-08-2021

Super snelle levering.
Doos was beschadigd in het transport en waarschijnlijk daardoor de handleiding eruit gegaan.
Na een berichtje te hebben gestuurd ook snel antwoord gekregen en een handleiding 😎

Marina 27-08-2021

Van makkelijke en duidelijke website naar het bezorgen aan de deur echt perfect! Snelle afhandeling en goed op de hoogte gehouden, top.

Eva 27-08-2021

Snelle verzending; de site bevatte alle nodige informatie; assortiment en voorraad waren toereikend; duidelijke communicatie betreffende aankoop en verzending; goede kwaliteit van het product; fijn design; fijne klantenservice :)

Alles perfect naar wens!

John Wijnands Almede 19-08-2021

Ik geef een dikke pluim aan Fitwinkel Hengelo!
Nadat alles wat mis kon gaan ,en ook is gebeurd volgens de wet van Murphy, was en is de bereidwilligheid en gedrevenheid om tot een oplossing te komen zëër groot!
De coulance en gedrevenheid om de klant tevreden te stellen is enorm.
Ik geef een extra compliment aan monteur en contactpersoon, voor hun goede service en vriendelijkheid.
Ik beveel Fitwinkel van harte aan!

Justus 31-07-2021

Via de website een nieuwe loopband aangeschaft. Levering was super snel (de volgende dag). Informatie op de site was goed vindbaar en voorlichting over het product naar wens. Koop ervaring prima.

Hudepohl Wim 19-07-2021

Via de chat met medewerker gecommuniceerd en op een keurige en correcte vooral prettige manier te woord gestaan. Toch een flinke korting gekregen op een relatief duur LifeFitness apparaat en dan is de keuze niet meer moeilijk, zo kan het dus ook. Alles is op tijd geleverd en bij montage bleek er een onderdeel te missen en dit werd na een mailtje direct geregeld en zal ik snel ontvangen. Fijne webwinkel om zaken mee te doen. Groet Wim.

job 19-07-2021

Heb via fitwinkel.nl een Tunturi PT60 Powertower besteld. Ondanks wat kleine problemen met het item zelf, Is fitwinkel een goede online webshop. Zij zijn goed bereikbaar en proberen bij obstakels meteen een juiste oplossing te bieden. Ondanks dat ikzelf wat strubbelingen heb gehad met mijn product zal ik de volgende keer zeker niet aarzelen om bij fitwinkel een product te bestellen!

Marilisa 19-07-2021

Producten in lijn met de verwachtingen, zeer goed kwaliteit, leverings vlot en zonder problemen

Glynn praet 17-07-2021

Zeer tevreden kwaliteit is zeer goed levering was zeer snel wij bestellen zeker kog bij jully

Gary van Beek 16-07-2021

GOED EN SNEL ONTVANGEN. hELAAS NIET BRUIKBAAR VOOR ONS DUS METEEN TERUG GESTUURD. kREEG DE BELOFTE DAT HET BETAALDE BEDRAG SNEL ZOU WORDEN TERUG GEBOEKT. Is tot op heden niet gebeurd. Dat zie ik dus graag alsnog gebeuren. Met dank en jammer dat de koop niet doorging. Xxx

Mark 16-07-2021

De website is erg overzichtelijk. Alles is keurig op tijd geleverd zoals aangegeven.
De gewichten zijn goed en de halterstang is stevig.

Goede prijs / kwaliteit verhouding.

RaVeN 16-07-2021

Een geweldige winkel, overzichtelijk, alles goed en snel te vinden, prima prijzen, snelle levering

Ingrid 16-07-2021

Ben zeer tevreden over de fitwinkel omdat zij het enige bedrijf waren wat mijn gezochte product tegen een betaalbare prijs hadden.
De bestelling en verzending zijn beiden goed verlopen zonder moeilijkheden.
Ik heb een goed product ontvangen en ben hier zeer tevreden mee.

Marcel N. 16-07-2021

Snelle levering aan huis. Een 9 ipv 10 omdat de uitleg iets beter kon en het apparaat 1 minpuntje heeft.
Minpuntje is: wij hebben een heel mooie crosstrainer gekocht, enkel die heeft als nadeel dat de bekerhouder compleet met een stukje beplating vastgeschroefd zit juist onder het display.
Als je intensief traint en je druppelt zweet, valt dat op de rand van de bekerhouder en in de (afgesloten) bekerhouder, die dus niet makkelijk uitneembaar/afwasbaar is.

Vita Salis Fysiotherapie 15-07-2021

Hier vonden wij de oplossing voor ons probleem: het gebrek aan moderne fitnessapparatuur.
Onze fysiotherapiepraktijk is Fitwinkel dankbaar voor de informatie, de goede prijs/kwaliteit verhouding en de snelle en complete levering.

Wilma 15-07-2021

Zeer tevreden, goede levering en artikel komt goed overeen met wat op de site staat.

Carlo Vruwink 15-07-2021

Uitstekend advies , snelle levertijd en goede service. Nu nog de spullen regelmatig gebruiken :-)

Huub 15-07-2021

Erg fijne site. Duidelijk in categorieën verdeeld waardoor zoeken erg makkelijk is. Prijs kwaliteit verhouding van de producten ben ik ook zeer te spreken over.

Jan de Klerk 15-07-2021

Omdat ik blind ben is hhet voor mij lastig zoeken op de site. Na een telefoontje had ik snel wat ik wilde. Kreeg een mailtje met het product en de factuur. De volgende dag had ik het pakketje al in huis. Bravo voor Fitwinkel

Miréa Henriquez 15-07-2021

Ik shop graag bij de Fitwinkel omdat ik erg tevreden ben over de kwaliteit van de producten, de snelle levering en de klantvriendelijkheid. Ik ben een vaste klant, een zeer tevreden klant. Je krijgt waard voor je geld.
Vandaar ook een 10