Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is berekend op basis van 266 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anna 23-08-2019

Netjes en snel geleverd .product is prima
Zoals omschreven op de site
Ik ben tevreden

Ronald 22-08-2019

Bokshandschoenen gekocht ben er erg tevreden mee en over fitwinkel alles is zoals beloofd afgehandeld

Jac 21-08-2019

Prijs was goed t. o. v. andere shops en de levering was al de volgende dag. Ook de aangegeven tijd van levering klopte. Dus ik ben hardstikke tevreden over deze webwinkel.

n.s 21-08-2019

best klantenservice en super mooi loopband geen geluid en makkelijk lopen ,echt super loopband
dagelijks gebruik voor lopen

Jolanda 21-08-2019

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling bij fitwinkel. Snelle levering zoals beloofd, producten goed verpakt en de producten voldoen ook volledig aan de verwachtingen en dat wat op de website staat. Ook de prijzen zijn laag bij fitwinkel en ze hebben leuke aanbiedingen.

Rene 21-08-2019

Bestellen gaat top bij deze winkel veel spullen zo te merken aan me bestellingen op voorraad dat vind ik altijd fijn
1 dingetje ik geef nooit een 10 dus een 9 is de MAX voor mij dus dat is zeer goed in mij ogen ga zo door

Van der Wardt 20-08-2019

Duodelijke site. Goede informatie. Ruime keus en hele snelle levering.
Geleverde product heeft goede gebruiksaanwijzing ook tav zelf in elkaar zetten

Patrick F 20-08-2019

Goede producten met waarheidsgetrouwe info. Ruim aanbod zodat iedereen zijn ding kan vinden in de gewenste prijsklasse.

Rens 20-08-2019

De website is erg gebruikersvriendelijk, groot assortiment met kwalitatief goede spullen. Ook was de levertijd erg snel.

Marit welmers 20-08-2019

duidelijke weergaven van de produkten en en goede service aan huis.Vriendelijk en goede uitleg van het door ons gekochte apparaat.

Samantha 19-08-2019

Fitwinkel is een duidelijke website met goede zoekfuncties en duidelijke product informatie. Ik heb juist voor Fitwinkel gekozen door de lange garantie die ze hebben. De levering van mijn spinbike was ook heel erg snel. En ik ben zeer tevreden met mijn spinbike die erg goed en soepel fietst. Een bidon en spinlessen cd heb ik er nog gratis bij gekregen!

Patrick 19-08-2019

Voor de training van de jeugd en selectie keepers wat itemas aangeschaft. Een overzichtelijke site en een snelle levering. TOP

Joeri 19-08-2019

Zeer gebruiksvriendelijke interface en zeer goede opvolging en klantenservice nadien

Gene Kolf 19-08-2019

De shop is overzichtelijk. Het product had ik de volgende dag al binnen en was makkelijk te bevestigen. Top allemaal.

Tessa 19-08-2019

De website is duidelijk en overzichtelijk waardoor het bestellen op een fijne manier kan gaan. De producten zijn waar voor je geld en het product wat ik uiteindelijk nodig had was nergens anders meer te vinden. Dus helemaal een win win voor mij. De levertijd was ook precies op tijd en het was met service ingepakt.

Joke 18-08-2019

Ik was op zoek naar specifieke spullen om lichamelijk fit te worden en die ik ook gebruikte bij de fysio. En die vond ik bij fitwinkel. Snel en netjes geleverd. Top bedrijf.

Luts 18-08-2019

Na me goed ingelezen te hebben in een roeitrainer besloten om een showmodel te kopen. Online besteld en werden keurig zoals staat vermeld de volgende dag gebeld voor het maken van een leverafspraak. Omdat dit niet eerder kon dan 14 dg later kregen we de vlgd dag een nieuwe geleverd voor dezelfde prijs Helemaal top wij zijn zeer tevreden.

Geoffrey 18-08-2019

Al twee keer iets besteld en het was super snel in huis. Een aanrader dus Fitwinkel. Dikke duim.

Ingrid 18-08-2019

De website is overzichtelijk. Er is ruime keuze voor verschillende budgetten. Bij alle producten staan uitgebreide beschrijvingen waardoor het makkelijker is om het product te kiezen wat bij je past, omdat in een oogopslag zichtaar is waar de verschillen in zitten.

Ik heb inmiddels enkele fitnessapparaten via Fitwinkel gekocht, en steeds was de ervaring erg positief.

De levering van mijn product was op de dag van mijn keuze, en de heren die mijn apparaat gemonteerd hebben waren zeer vriendelijk, en hebben het gebruik van het apparaat toegelicht, en hebben na montage alle verpakking weer meegenomen.

Het contact met de klantenservice van Fitwinkel vond ik ook heel positief. Geen lange wachttijd en ik kreeg onmiddellijk antwoord op mijn vraag.

Als ik weer een fitnessapparaat zou kopen dan ga ik eerst naar Fitwinkel.

Maus 18-08-2019

Betrouwbaar, snelle levering, heldere communicatie, overzichtelijke website!

Hans Gorissen 18-08-2019

Gave roeitrainer aangeschaft bij de Fitwinkel. Heldere beschrijving om in elkaar te zetten.
Eenmaal in bedrijf blijkt het een super roeitrainer te zijn die na gebruik ook nog makkelijk op te bergen is.

Marieke 18-08-2019

De website is heel overzichtelijk en makkelijk.
Het bestelde artikel kwam zoals beloofd de dag erna thuisbezorgd. Goed verpakt.
Ik ga zeker meer gebruik maken van deze Webshop.

TvVP 18-08-2019

Overzichtelijke webshop, goede productomschrijvingen en snelle service. Zeer tevreden

Davina 18-08-2019

Snelle levering, we ontbraken iets en hebben hierover gemaild en ze hebben direct het laten na leveren en vriendelijke en snelle bediening. Zeker aan te raden!

Ophelders 18-08-2019

Zeer goede service, snel en goed bereikbaar. Oplossingsgericht. Snelle levering. Echt super. Ook mooie producten van goede kwaliteit.
Ik had de gorilla wear producten besteld. Zelfde dag op de mat.

Jan 18-08-2019

Snel geleverd en niet duur. Het product is kwalitatief goed en gebruik het dagelijks.

Robert 18-08-2019

Echt Sneller goedkope makkelijk montage en mooi hoge kwaliteit .Echt fijne winkel

Leoni 18-08-2019

Ze hebben de juiste producten geleverd. Normaal zou ik zeggen een 10, maar daar ons product nog een maand later geleverd werd dan de aangegeven 6 weken op de site een 8. Ik denk echter dat dit eerder bij de leverancier ligt. Ze hebben ons dit wel voor het aflopen van de eerste termijn vermeld per mail.

F. Net 17-08-2019

Mijn product was zoals aangegeven op de site niet direct leverbaar. Na de bestelling te hebben geplaatst kreeg ik na de gebruikelijke standaardbecestigingse-mails ook nog eens een aparte mail dat het product later geleverd werd.
Een zeer goede koop-/afhandeling. Het product kwam ook binnen de gestelde termijn in goede staat.

Lajos Luif 17-08-2019

De webshop ziet er zeer professioneel uit en de behandeling en afwerking van orders is prima in orde. Ik ben erg tevreden over het product wat ik heb gekocht, het is precies zoals het wordt gepresenteerd op de website. Het product heb ik op tijd en in uitstekende staat ontvangen!

Rien 17-08-2019

Snelle levering en een goed product! Goed verpakt. Ik bestel hier de volgende keer weer.

Jacqueline 17-08-2019

Ik zocht halterklemmen. Overal betaal je giga veel verzendkosten, hier niet.
Ik hoefde er ook niet lang op te wachten

Carinda 17-08-2019

De aangeschafte hometrainer is prima voor mij. Ik raad iedereen aan om het te laten monteren door bedrijf. Perfecte service van monteur. Na het in elkaar zetten liep het wiel aan. Monteur heeft het wiel opengemaakt en probleem opgelost. Dit wil jezelf toch niet meemaken... karton wordt meegenomen en ik heb nu wegens gezondheidsproblemen veel plezier van mijn hometrainer. 1 negatief puntje; monteur was wat later dan afgesproken tijd. Hij had dit intern gemeld maar kantoormedewerker had mij niet ingelicht.

Tamzin 17-08-2019

I brought a product from fitwinkel as I was having doubts before purchasing I contacted the customer service via chat on the fitwinkel page all my questions were answered very nicely and promptly and after the chat my doubts were gone and I was assured I was getting a high quality product and I ordered the same day. I am very very happy and satisfied with my purchase and have ordered more products after my first purchase as I felt confident I was getting a high quality product.. A very fast service I received my purchases the next day and I am completly satisfied ..

Ian 17-08-2019

Ik wilde een roeier, een waterroeier specifiek en vond bij Fitwinkel twee die binnen mijn budget pasten. Beide roeiers heb ik kunnen testen in een van hun fysieke winkels. Erg vriendelijk personeel en geweldig lekkere koffie.

Er bleek een niet te verhelpen probleem met mijn roeier en dat is naar alle tevredenheid opgelost

Ivo Huisinga 17-08-2019

Ik was al een tijdje opzoek naar vloer bescherming. Uiteindelijk op fitwinkel terecht gekomen met de perfecte oplossing. Floor guards! Nu krijg ik geen commentaar meer van beneden als ik weer eens een gewicht te hard laat vallen. Service is perfect en levering lekker vlot!

Volgende dag naar een fysieke winkel geweest om nog een extra setje te kopen. Werd gelijk rondgeleid! Was erg prettig! Hier ga ik vaker heen!

2dabone 17-08-2019

Ik heb voor deze shop gekozen, omdatvze super snel leveren. Geen gedoe en waar voor jou geld. Heb hun nooit gebeld, omdat alles klopt qua levering. De spullen zijn ook nog eens van goeie kwaliteit. Zeker een aanrader mensen. LOVE IT

Stan 17-08-2019

Heb een roeitrainer gekocht via Fitwinkel. Er werd snel geleverd, de communicatie was erg goed. En toen ik aangaf dat het gratis springtouw er niet bij zat, kreeg ik dit direct de vlg dag toegestuurd! Zal Fitwinkel zeker aanbevelen.

Brutus 16-08-2019

Ik had een halterstang besteld maar bleek niet de maat te zijn die ik verwacht had. Door wat onduidelijkheid op de site. Over het omruilen werd niet moeilijk gedaan en het verschil werd later keurig terug gestort. Dat vind ik een top service!!

Henk 16-08-2019

Al eerder wat gekocht bij de winkel zelf, en later ook online besteld, een keer verkeerde product geleverd, gebeld met de winkel. Correct behandeld en het juiste product geleverd. Bevestiging betaling en levering uitstekend. Kortom goede service, prijs / kwaliteit goed en betrouwbaar.

xxxx

Annemarie 16-08-2019

Na wat vergelijkingen op internet hebben wij gekozen voor fitwinkel. En dat bleek een goede keuze! De bestelling van ons roeiapparaat werd vlot uitgevoerd en bezorgd. En daarbij bevalt het apparaat ons ook nog heel goed! Als wij weer een keuze moeten maken is het weer voor fitwinkel!!

Piet 16-08-2019

Bij Fitwinkel een waterroeier besteld. Er wordt heel snel gereageerd op vragen, zowel telefonisch als via de email. Bij de bestelling was e.e.a. niet goed gegaan maar dit werd ook heel snel naar alle tevredenheid opgelost. Afspraken worden netjes nagekomen.

Sylvia 16-08-2019

Ik zocht een loopband zo kwam ik bij jullie terecht loopband is perfect de service van jullie ook heb gechat met bram en gebeld daar was niks op aan te merken alleen de bezorging van post nl was waardeloos

Pieter Haan 16-08-2019

Zeer duidelijke website, snelle en zeer coulante levering, goed product voor een mooie prijs.

Raul 16-08-2019

Het is zeer goed materiaal en is goedkoop
De levering is ook heel snel en goed gegaan

Rick 16-08-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding. Heel erg veel keuze. En als het niet op voorraad is kan ik het zo om de hoek ophalen:)

DM 16-08-2019

Correcte en duidelijke uitleg op de website. Snelle levering.
Goed contact met klantendienst. Duidelijke opvolgmails na aankoop.

Ruud 16-08-2019

Zeer goede overzichtelijke site
Goede kwaliteit producten
Redelijke prijzen
snelle levering
Goede service en hulp
Zou zeker nog een keer bestellen goede ervaring

Eldin 15-08-2019

Ik heb fit winkel Schoop gekozen omdat mensen zijn vriendelijk , en er zijn veel producten om te kiezen van laag prijs tot hoog prijs .

Donmez 15-08-2019

Naast de topkwaliteit van de fitnessapparaten ook een super goede klantenservice. Alles verliep soepel en snel. Gebruik mijn fitnessapparatuur nu 4 maanden met volle tevredenheid.