Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

cindy 13-03-2020

zeer tevreden ik had een paar vraagjes en via de chat goed geholpen geweest
ook snelle levering

Jolanda Groenbos 01-02-2020

Vriendelijke en ervaren winkelmedewerker, ondanks dat het zaterdagmiddag tegen sluitingstijd was. Nam alle tijd, was eerlijk. Mooie winkel, veel vergelijkingsmateriaal, alles werkt en mag je proberen. Een paar dagen later al geleverd, naar de tweede verdieping gebracht ( loopband van 100 kg), gemonteerd en dat alles heel klantvriendelijk en gezellig. Tips meegekregen. De mannen hebben de koffie meer dan verdiend👍. Tegen deze service kan het internet dan toch niet op.

Adavanveelen 20-01-2020

Maandagmiddag besteld, dinsdagmiddag ontvangen via post. Keurig verpakt gebruiksaanwijzing erbij. Geen negatieve opmerkingen, gewoon goed! Blijft stabiel staan en bevalt uitstekend ik beweeg iedere dag 30minuten. Toptien!

Rick H 19-01-2020

webshop is super makkelijk te gebruiken, mooi groot aanbod en goede levering. Alles kwam compleet en onbeschadigd binnen. Super winkel dit!!

Corine van Die 17-01-2020

Kundig advies en zeer klantvriendelijK; er werd volop met mij meegedacht over de keuze van een roeitrainer. Tevens is het retourneren van de roeimat die ik tevens had besteld, geen enkel probleem. De trainer was zo geluidloos, dat ik de mat niet nodig. Zonder opgaaf van reden, 2 dagen later mijn geld geretourneerd. Dank Fitwinkel!

Caro 17-01-2020

Bestelling kwam al na twee dagen. Helemaal compleet. Tot nu toe alles in orde!

Pouw A.P.M 17-01-2020

Supersnelle afhandeling na bestelling. Goed en veilig verpakt zodat beschadiging wordt voorkomen. Goede beschrijving. Zeer tevreden over gebruik.

Althuizen 17-01-2020

Hele goede service bij melding van een storing.
Na 1 dag vervangend toestel gratis ontvangen.

N 17-01-2020

Alles is uitstekend naar wens verlopen! Goede producten, netjes volgens afspraak geleverd, zeker van plan vaker producten via jullie te bestellen.
Het zijn producten van goede kwaliteit en helpt zeker op weg naar gezond fitnessschema daadwerkelijk waar te maken, doordat je de tools hebt is het toegankelijker om voldoende te kunnen trainen in je eigen leefomgeving, erg motiverend om je eigen fitnessapparatuur bij de hand te hebben Ipv de stap te moeten nemen voor een ritje naar de sportschool. Zo ben je sneller en vaker geneigd nog even lekker te trainen. Het scheelt tijd en uiteindelijk ook abonnementskosten. Ik ben zeer tevreden!

Mvg,

N

Ester B. 15-01-2020

Super snelle service. Ik werd diezelfde avond gebeld of ik een upgrade wilde van een product. Hetgeen ik besteld had was niet meer voorradig.

AB 15-01-2020

Een hometrainer gekocht via internet. Review gelezen en keuze gemaakt voor Fitwinkel.nl . De fiets binnen 16 uur in huis en zoals de omschrijving op de site al aangaf: een degelijke fiets die voor onze doeleinden geschikt is. De gebruiksaanwijzing stap voor stap gevolgd en ook dit was eenvoudig.

Paul 15-01-2020

Duidelijke website, alle informatie over het product snel gevonden.
Prijs was goed dus gelijk de loopband bestelt.
Levering was precies volgens afspraak en de loopband voldoet uitstekend aan al onze wensen!

pt raf raveyts 14-01-2020

Na mijn bestelling bleek er een probleem te zijn met de leveringstermijn. Deze was echt belangrijk voor me. Bleek dat het de leverdienst van België (typisch) dat het probleem was. Ik heb altijd kunnen bellen om extra informatie te vragen en ik ben goed geholpen geweest door de support. Dit vond ik zeer belangrijk. Uiteindelijk hebben ze hun best gedaan en heb ik op tijd mijn materiaal gehad.

Simon 14-01-2020

Product is niet leverbaar op korte termijn heb dus niets ontvangen hoop komende zaterdag een ander product te ontvangen wat volgens fitwinkel beter moet zijn afwachten dus
Officiele reactie van Fitwinkel.nl 15-01-2020

Beste Simon,

Bedankt voor uw review. Ik zie dat u contact heeft gehad met mijn collega, die aan heeft gegeven dat uw pakket helaas om een onbekende reden vanuit de transporteur vertraging heeft opgelopen. Middels deze weg wil ik hier mijn excuses voor aanbieden. Helaas hebben wij niet altijd invloed op het verzendproces, wanneer zendingen worden overgedragen aan onze externe transporteur.

Wij zullen uw feedback zeker terugkoppelen naar onze transporteur en ook intern kijken hoe wij dergelijke situaties in de toekomst kunnen verbeteren en voorkomen.

Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, kunt u ons per telefoon bereiken op 0743491579 of per mail via klantenservice@fitwinkel.nl.

Met sportieve groet,

Kenneth
Klantenservice Fitwinkel

Cynthia 14-01-2020

Ik heb 2x wat besteld bij de fitwinkel. Ik heb een homegym besteld en extra gewichten voor de homegym. Gisteren hebben zij de homegym in elkaar gezet. Ik heb toen gevraagd of zij de extra gewichten ook erbij konden plaatsen. Dit hebben zij zonder problemen gedaan. Goede service. Ze hebben alles netjes achtergelaten en ook de dozen etc. meegenomen. Ik ben zeer tevreden en zal in de toekomst zeker weer gebruik maken van de fitwinkel.

Wim 13-01-2020

Service en levering zijn perfect! Ook klantenservice is vriendelijke en goed behulpzaam.

Jeroen 13-01-2020

Uitstekende service! Een paar accessoires waren niet meegeleverd, deze waren na contact met de klantenservice de volgende dag meteen binnen. Klantenservice dacht mee en kwam met een oplossing die bovengemiddeld was. Zeker een aanrader!

Tim 13-01-2020

Na een lange zoektocht op het internet naar goede sport hempjes hier terecht gekomen. Goede webwinkel, duidelijke interactie en super snelle levering! Hier bestel ik tegenwoordig dus vaker.

Philip 13-01-2020

Topwinkel voor producten om thuis te fitnessen. Prijzen lager dan vergeleken met andere webshops en had ook nog een goede service. Een deel van mijn bestelling was namelijk 3 werkdagen later leverbaar maar toch hebben ze heel netjes de producten die direct leverbaar waren eerder opgestuurd. Al met al een top ervaring en zeker een aanrader.

Syll 12-01-2020

Mooie duidelijke site. Ik heb een aerobics stepplank besteld. En waar ik hem bij een andere site na 7 dagen nog niet in huis had. Heb ik deze besteld en de volgende dag in huis. Top!
Achteraf betaling is voor mij altijd heel belangrijk. Fijn om eerst het product te ontvangen, beoordelen en dan te betalen.
Aanrader deze site!

H.Pst 12-01-2020

Fitwinkel heeft een enorm ruim aanbod met scherpe prijzen. De website navigeert ook gemakkelijk. Ik plaatste een bestelling met onder andere een spinningfiets, een (body)pumpset en een stepper. De levering was zwaarder dan 31kg en zou volgens de site op zaterdag geleverd worden; ik had echter bij de bestelling al aangegeven dat ik op donderdag de hele dag thuis zou zijn en warempel: ze kwamen het donderdagochtend al brengen!
De spullen zien er professioneel uit en functioneren goed. De stepper had bij levering een kleine beschadiging en na kort contact met de klantenservice werd mij al een nieuwe stepper beloofd (reeds nog niet ontvangen, maar ik geloof dat dat goed komt).

Al met al zeer tevreden over Fitwinkel.nl!

Ron 11-01-2020

Vorig jaar crosstrainer aangeschaft en nu een hometrainer.
Fitwinkel geeft gedegen advies, denkt goed mee met klant. Producten goed en betaalbaar. Klantenservice reageert adequaat en snel, snelle levering. En bij problemen wordt dit direct opgelost. In een woord: TOP!!

PeterV 11-01-2020

Ik heb gezocht naar een home trainer en ben op deze webside terecht gekomen. Den daar verrast door het aanbod en de informatie over de diverse toestellen. Dan wordt de keuze wel heel gemakkelijk! Na levering en plaatsing ben je op jezelf aangewezen en dat maakt het, zelfs et een boekje in de hand niet gemakkelijk. Als je in de tachtig bent is het allemaal niet meer zo vanzelf sprekend.

Peter Lammers 11-01-2020

Fantastisch gecommuniceerd. Zouden tussen 12 en 14 uur leveren. Monteur was er al om 12.05. Super geïnstalleerd en prima uitleg gehad met een garantie van 3 jaren. Top!

Dennis 11-01-2020

Eerst contact gehad met de klantenservice ivm de prijs van een roei trainer. Ben zeer netjes en snel geholpen. Wat later op de middag mijn bestelling gedaan en een dag later was alles al in huis. Kan niet anders zeggen dan een top service met super prijzen en snelle levering.