Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is gebaseerd op 56 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

W. Wortelboer 04-01-2019

zocht een specifieke loopband die niet in Nederland te verkrijgen was (ook niet in Duitsland of Belgie. Wel in Engeland, maar dat werd te ingewikkeld). Nam contact op met Fitwinkel via de chat functie. Werd binnen een paar seconden snel en zeer bekwaam geholpen. Kon het direct in voorbestelling plaatsen, wel met een paar weken levertijd wat voor ons geen probleem was. Apparaat werd vroeger dan gepland geleverd en geinstaleerd.
Kan gewoon niet beter.

Michel 03-01-2019

Perfecte service, was in klein pakket gedaan zodat het in mijn brievenbus past echt klasse.

Julie Bos 03-01-2019

Duidelijke omschrijving van de artikelen, goede prijs en service. Levering verliep vlot. k heb deze bestelling gedaan voor een klant (ik werk als bedrijfsleider in een winkel) omdat zij geen computer heeft. Extra fijn dus dat dit goed is verlopen.

Dorien 31-12-2018

Eerst voor oriëntatie in winkel geweest. Daarna online besteld. Prima service en snelle levering.

j verhaegen 31-12-2018

vlotte afhandeling had een fout gemaakt bij de bestelling werd na een beltje netjes hersteld door hen en de aflevering ging in goede orde het product werd in prima staat geleverd

Maarten 28-12-2018

Deze onlinewinkel heeft een vestiging in Arnhem die ik bezocht heb. Ruime keus aan apparatuur en deskundig advies. Ruime mogelijkheden om apparatuur uit te testen. Na aankoop keurig op de afgesproken datum afgeleverd en gemonteerd.

lisette 28-12-2018

goede uitleg en gebruiksaanwijzing op de web site als bij de producten, zonodig naar de winkel.

Dejan uzelac 28-12-2018

ik heb deze shop op internet gevonden en vond het heel overzichtelijk en handig. Deze shop levert echt kwaliteitsapparatuur.
Ik vind Fitwinkel.nl een betrouwbare winkel met prima producten. Over de levering van je bestelling wordt je prima op de hoogte gehouden en je bestelling wordt snel thuisbezorgd. Kortom een aanbeveler!!

Cynthia 26-12-2018

Snel en correcte levering, ook tijdens de drukke kerstperiode! Webshop heeft een ruime assortiment, ik vond alles dat ik nodig had.

Clifford 25-12-2018

Uitermate tevreden, ik kom ook wel eens in de fysieke winkel en de service is top! Op vrijdag 21 december een artikel online besteld en de volgende ochtend al bezorgd! Super snel en dat in deze extreem drukke tijden van het jaar betreffende bezorging. Ik ben echt enorm tevreden en ben dat overigens altijd al geweest. Service, snelheid en kwaliteit uitstekend. In de winkel (in Helmond) helpen ze mij ook altijd goed en eerlijk, verkopen mij niet het duurste maar gewoon wat goed is. Leuke en aardige mensen ook. Vind het een erg prettige organisatie.

Ilona Bos 25-12-2018

Alles perfect geregeld, nadat ik zelf een fout had gemaakt in mijn bestelling. Levering is gedaan in overleg en een vervangend duurder product gekregen omdat mijn bestelling niet op voorraad was. Perfect geregeld.

John 25-12-2018

Tot nu toe altijd goed contact en aanbeveling na vragen over het artikel Focus Bench. Nu helaas schade bij aflevering maar maak mij gezien de contact vriendelijkheid me nergens druk over, het artikel heeft een goed instructie voor het in elkaar zetten. Kga ervan uit de schade melding ook keurig netjes in behandeling genomen zal worden en heb dan een fijn trainingsbankje! Zeker aan te bevelen!

A den Daas 23-12-2018

Hele goede service perfecte aflevering zou het zo weer doen bezorging zo als gezegd 👍👍👍👍

Jochen 22-12-2018

Er staat voldoende en correcte informatie bij de artikelen op de website.

De spinbike zou normaal de volgende dag geleverd moeten worden maar ik kreeg 's avonds reeds melding dat PostNL cargo de zendingen niet kwam afhalen en dat mijn bestelling een dag later geleverd zou worden. Jammer omdat we juist op die bepaalde dag de bestelling plaatsten omdat er de volgende dag iemand thuis was om een toestel van 40kg te ontvangen.
Tot de dag van de levering had ik nog geen track&trace nummer ontvangen, het was mij onduidelijk of het toestel nu effectief geleverd ging worden. Via de LiveChat heb ik dan een medewerker van Fitwinkel.nl aangesproken die voor mij PostNL gecontacteerd heeft en mij zelfs een tijdsslot van levering heeft kunnen doorgeven. Bestelling is uiteindelijk goed aangekomen!

Heel tevreden van het toestel! :)

Erik 21-12-2018

Ik was op zoek naar een dip belt en ben via Google zoeken uitgekomen bij Fitwinkel. Via de website kwam ik snel bij het product waar ik naar op zoek was. Prima omschrijving bij het product en eenvoudig te bestellen. Binnen 1 dag gratis geleverd en het product voldoet aan de verwachtingen. Ik zou zeker weer via deze site bestellen als ik weer iets nodig heb.

Paul Redelijk 21-12-2018

Ik had een hometrainer al goedkoper gekregen omdat de verpakking wat beschadigd was, maar het apparaat kraakte bij het fietsen. Na een email met video kreeg ik direct een nieuwe hometrainer thuis gestuurd zonder kosten. Een grote pluim voor de service.

J.Hoogkamer 20-12-2018

Graag wil ik deze stoeltrainer bij iedereen met voet en of beenproblemen aanraden het is een genot om met een boek in je handen of tv te kijken en dan je beentjes lekker soepel rond te trappen
Ikheb inmiddels een tweede exemplaar voor mijn schoonzus besteld
Kortom een aanrader

het is heel fijn om met een boek in de handen of naar de tv kijken je benen heen en weer te laten gaan
Ik heb inmiddels een tweede exemplaar voor mijn schoonzus besteld

J. Kempen Venlo 20-12-2018

stoelfiets is precies wat wij besteld hebben en voldoet ook aan onze wensen.
Het gevraagde kon niet meteen geleverd worden (sinterklaastijd), ze boden een ander apparaat aan tegen dezelfde prijs, Maar dat hebben wij niet gedaan. Daarop is het oorspronkelijk bestelde de week erna meteen geleverd.

vHolland 20-12-2018

Overzichtelijke website en een snelle levering Deze site gebruik ik de volgende keer weer voor sportartikelen.

Wim 20-12-2018

Makkelijk te vinden, snelle levering, top kwaliteit.
Precies wat ik zocht en zeer degelijk.

Lieve 20-12-2018

Snelle levering, duidelijke productomschrijving en goede prijs kwaliteit verhouding!

Jessy maas 20-12-2018

Duidelijke site, levering was iets verlaat, maar dit kwam door ‘black friday’, dus wel begrijpelijk. Produkt voldoet volledig aan de verwachtingen, die je volgens de site mag hebben. Toppie👍

Peter 20-12-2018

Prima levering, prima product voor een concurrerende prijs. De strap zorgen er voor dat ik geen blaren meer krijg.

Stofbergen 20-12-2018

Snelle levering, dag erna al in huis. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ruim assortiment

Roos 20-12-2018

Goede prijs/kwaliteits verhouding. Een duidelijke site met een groot aanbod. Het bestellen was makkelijk en de levering was erg snel.

Lisanne 20-12-2018

Hele goede service en een super snelle levering. Het product voldoet aan de verwachting!

Jamie 20-12-2018

Wat een top levering, eene dag besteld en de volgende dag al in huis! Super goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling en over het aflever moment. Ik zou hier volgende keer zeker weer bestellen!

Nick Balafas 20-12-2018

If you know what you are looking for it is a very easy platform. Fast delivery next day.

Kristof 20-12-2018

De levering was zoals afgesproken.
Over de artikels ben ik zeer tevreden en voldoen aan de vooropgestelde eisen en voorwaarden.
(RX smartgear springtouw)

PR 20-12-2018

Prima en duidelijk overzicht op de website, met mooie en goede spullen. Snelle afhandeling van bestellingen, en retouren. Duidelijke uitleg en snel werkend systeem ivm retour sturen en/of omruilen van kleding. Kortom; een goede en snelle service waar ik graag gebruik van maak!

Saskia Bojko 20-12-2018

Ik bestel altijd hier mijn sportartikelen. Of het nu supplementen zijn of apparatuur. De service is top en de prijzen zijn top. Kwaliteit is hoog. Top bedrijf.

Steven 20-12-2018

Prima webshop. Ik had een RX jumprope besteld en die is netjes en op tijd geleverd. Alleen maar positieve ervaring met fitwinkel gehad.

Cindy Smal 19-12-2018

snelle levering en service, product is netjes verpakt en kwaliteit prijs is zoals het hoort

Mathieu W 19-12-2018

Via via kwam ik terecht op fitwinkel.nl.
Na het plaatsten van mijn bestelling kreeg ik een bevestigingsmail. De bestelling is snel afgehandeld en de volgende dag had ik mijn bestelling al in huis.
Het product dat ik heb aangeschaft is van goede kwaliteit en was goed geprijsd.

Harry 19-12-2018

Goede informatie gekregen over de aanschaf van een hometrainer, maar helaas was het bijgeleverde zadel 2 keer niets. Het zadel kun je dan beter aanschaffen bij een fiets winkel. Tevens een zeer snelle levering.

Taekwondo United 19-12-2018

Mijn bestelde artikelen waren niet orde. Ik heb hierover contact opgenomen met de klantenservice. Als ik de artikelen terug zou sturen kon ik of een nieuwe bestelling doen of mijn geld retour krijgen. We trainen nu met dubbele ladders...een perfecte vervanging voor de andere artikelen.
Superfijne service!!!

Brigitte 19-12-2018

Snelle levering, duidelijke website en product was goed verpakt. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling.

Johan 19-12-2018

Snel en makkelijk mijn springtouw kunnen vinden. Doordat de maattabel duidelijk was heb ik direct mijn goede lengte kunnen vinden en door de omschrijving van het springtouw de juiste dikte kunnen vinden. Levering was ook vlot!

Frank 19-12-2018

Uitgebreid assortiment op het gebied van sport. Veel maten voorradig. Erg duidelijke en makkelijke site voor gebruik. Wat opviel was dat de levering erg snel is. (Dag na bestelling was artikel geleverd). Zeker dat ik er weer ga bestellen!

jan 19-12-2018

Goede service. Keuze is soms moeilijk. Je moet echt vooraf weten wat je wilt bereiken.
Soms heb je iets extra's nodig.

Johan Peterse 19-12-2018

Ik ben goed geholpen welke stoelfiets het beste voor mij zou zijn
En het is een prima stoelfiets
Ik raad deze internet winkel aan iedereen aan

Mark 19-12-2018

De shop is in de buurt en maakt een betrouwbare indruk. De levering was vlot en er werd snel gereageerd op een aanvullende vraag. Dat maakte het erg persoonlijk en prettig allemaal.

patty de ruijter 19-12-2018

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ze een duidelijke site hebben
En doen wat ze beloften
Vandaag bestelt morgen in huis
Ik ben zeer tevreden

Ilona 19-12-2018

Ik vond de fitwinkel een erg makkelijke en gebruiksvriendelijke site ik ben erg blij met de kwaliteit van mijn sportleging en top en de levering was super snel kortom precies zoals het hoord

H. Rebel 18-12-2018

Goede prijs, snelle levering , ben zeer tevreden.
Het " fietsje" is zeer aan te bevelen na een knie operatie, volgens de fysiotherapeut zou deze standaard geadviseerd moeten worden vanuit het ziekenhuis!

Mark 18-12-2018

Na mijn bestelling mocht ik deze telefonisch aanpassen en toen ik ontevreden was over een van de producten, werd mij een prima oplossing aangeboden!

Yves 18-12-2018

Bestelling ontvangen maar helaas uiteindelijk weer geretourneerd. Snel en gemakkelijk via een online formulier en geld binnen een paar dagen terug gestort.

Jesse 18-12-2018

Via de chat niet echt antwoord op mijn vraag gekregen, maar telefoninsch zeker wel. Snel en goed geleverd. Alles zoals het hoort.

Henk 18-12-2018

Geweldige winkel, snelle levering en goede service en niet duur.
Ik kan deze winkel sterk aanbevelen.

Martin Huppertz 18-12-2018 Via de website gekocht

Bestelling was pas na ruim 2 maanden leverbaar, echter een mailtje gekregen van Fitwinkel.nl, zij gaven aan dat de bestelling even op zich liet wachten, maar hadden een ander artikel die precies hetzelfde was, hetzelfde in prijs was en die de volgende dag geleverd kon worden.
Ben hier mee akkoord gegaan en het artikel voldoet prima.dat is nog eens klantvriendelijk.