Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Etienne 11-01-2020

Een duidelijke webshop, ruime keuze en duidelikke omschrijvingen.
Bestellingen gaan makkelijk.

Leon 60 10-01-2020

Duidelijk en overzichtelijk. Directe respons en artikel werd de volgende dag al geleverd volgens schema. Perfect!

JP halewijn 10-01-2020

Voor de tweede keer bij fitwinkel.nl wat besteld . Snel geleverd. Bij de eerste levering (halterstang, gewichten) was de bestelling in meerdere delen en had ik vragen over een toen ontbrekend deel. Deze bleek een dag later te komen. Zeer vriendelijk te woord gestaan

Ook de tweede bestelling (halterschijven) werd snel geleverd. Ondanks het gewicht geen verzendkosten terwijl de prijzen zeer concurerend zijn!

Ik kom hier zeker terug.

Herman Bronger 10-01-2020

Ik heb een roeitrainer gekocht voor mijn vrouw. Het apparaat werd al de volgende dag na de bestelling met de post gebracht.
Het toestel was makkelijk in elkaar te zetten en alles wat er in moest zitten zat er ook in, perfect dus.
Mijn vrouw is er erg blij mee en het toestel functioneert naar behoren.

Cat 10-01-2020

Top ervaring! Ik was zeer onder de indruk met hun klantenservice! Super snel en vriendelijk geholpen!Zeker een aanrader!

Gerard ten Cate 10-01-2020

Had hartslagband besteld, deze werkte niet goed, is allemaal netjes opgelost en snel.
Goede service!

Sil 08-01-2020

Super overzichtelijke site, ook de prijzen zijn mooi scherp, daarnaast nog extra cadeautjes (die van ons zat echter niet bij de bestelling maar ach), netjes via de mail op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Toen de levering van de bestelling ivm oponthoud van de chauffeur later zou plaatsvinden, gevraagd of ik het ook op kon komen halen, dit was geen enkel probleem, contact via mail en telefoon was meer dan voldoende, wij zijn erg tevreden over fitwinkel en zouden er zeker een nieuwe bestelling plaatsen.

Jan 08-01-2020

bestelling per internet via vestiging Enschede 2x set dumbbell, helaas i set mogen ontvangen! 1 set geretourneerd na telefonische melding. 2 sets bij de vestiging Naaldwijk naar tevredenheid gekocht.
Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 15-01-2020

Beste Jan,

Bedankt voor het schrijven van een review.

Vervelend dat u uw bestelling niet volledig heeft ontvangen.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij kijken graag hoe wij dit in de toekomst kunnen voorkomen en kijken graag naar een gepaste oplossing of compensatie.

Wij vragen je daarom contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via klantenservice@fitwinkel.nl of door te bellen met 074 - 3491579.

Wij zien je bericht graag tegemoet zodat wij hier meteen werk van kunnen maken.

Eric 08-01-2020

Er is prima meegedacht met mijn wensen en voorkeuren, voordat ik tot aankoop ben overgegaan. Bestelling werd spoedig geleverd. Inmiddels een paar keer de loopband mogen testen en tot op heden niets dan lof over het apparaat en service van het bedrijf tot op heden. Een aanrader dus!

Zimmie 08-01-2020

Snelle levering van het product dat exact voldeed aan de beschrijving op fitwinkel.nl

Saskia 07-01-2020

Ik heb mijn bestelling op de eennaarlaatste dag van 2019 geplaatst. Natuurlijk snapte ik dat deze bestelling niet geleverd zou worden de volgende dag (wat wel werd gezegd).
Tot 4 januari heb ik geen enkel bericht gekregen over mijn bestelling. Ik had het persoonlijk fijn gevonden als een een (standaard) mail werd verstuurd met iets als: "In verband met de feestdagen zijn wij pas 4 januari weer bereikbaar". Dan had ik een indicatie gehad wanneer het pakketje zou worden geleverd. Nu hoorde ik pas iets op de dag van levering.
Verder ben ik ontzettend te vreden over de producten die ik heb ontvangen. Het is van zeer goede kwaliteit.

Jos 07-01-2020

Snelheid van levering. Oplossen van een defect product helemaal top! Mijn body fat meter doet het nu wel! Ga zo door!

Ingrid 06-01-2020

We hebben bij Fitwinkel een FT2 homegym + onderlegmatten gekocht. In de winkel hebben ze goed advies gegeven. Daarna hebben medewerkers van Fitwinkel de homegym bij ons thuis geïnstalleerd. Dit was een flink karwei. We zijn blij dat dit door vakkundige mensen is uitgevoerd. Met als gevolg een zeer tevreden klant!

Jeroen 06-01-2020

Goede artikelen, duidelijke website en snelle levering. Een dag na oud en nieuw een roller besteld en deze was alsnog binnen een dag binnen. Precies de service die ik verwacht van een webwinkel!

Iris van der Zon 06-01-2020

Werkelijk een SUPER service bij deze winkel! En een snelle levering. Mijn loopband die mijn man had besteld voor mijn verjaardag kwam kapot aan. (Kap gescheurd) Maar dat zagen we pas ruim een week later na het uitpakken van mijn cadeau. Gebeld en geen probleem. Kon direct worden vervangen. Ik wilde ook een duurder model eigenlijk en ook dat was geen probleem. Kregen een link waar we het verschil konden betalen en de dag erna werd het kapotte model op gehaald en de nieuwe geleverd. Enorm vriendelijke en behulpzame mensen aan de telefoon die ook het geduld hadden te wachten toen de betaallink niet direct werkte en zij het op een andere manier moesten toesturen. Top!

Dijkstra 06-01-2020

Vorige week een aantal producten besteld en had verwacht dat het i.v.m. de feestdagen wel een tijdje zou duren. Niets was minder waar! Bestelling werd binnen een paar dagen geleverd, dus boven verwachting. Artikelen zelf waren keurig verpakt en geheel naar verwachting. Alleen jammer dat het cadeau wat we geselecteerd hadden niet meegeleverd is. Daarom net geen 10 ;)Verder een goede webshop met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Spaerk 06-01-2020

Wat een top service! S'avonds besteld en de volgende dag netjes in huis, althans, 3 van de 4 pakketjes. Hierover gebeld en dit werd direct goed geregeld waardoor de spullen de dag daarop wel compleet waren. Complimenten.

Jessica 03-01-2020

Het was fijn om te bestellen. Duidelijke site met omschrijving en snelle levering.
Ook de prijs was zeer aantrekkelijk van mijn loopband.

Kuipers 03-01-2020

Overzichtelijke webshop, alles snel en goed geleverd, zeer tevreden met de geleverde gewichten.

Anne 01-01-2020

Goede communicatie, snelle levering. Product naar verwachting. Product was niet zo goed verpakt, daardoor enigszins open maar gelukkig niet beschadigd. Verbeter puntje.

Gelderad 31-12-2019

Voor deze shop,echt een 10: alles duidelijk op de site en zonder problemen besteld. Binnen de afgesproken tijd binnen en na het uitpakken een super gedetailleerde omschrijving om de (home) trainer in elkaar te zetten. Fluitje van een cent. K an door 1 persoon.

José 31-12-2019

De producten die ik besteld had waren prima, echter het duurde 3 weken voordat een ander geleverd werd. Zelf een aantal keer status navraag gedaan.
Zou prettiger zijn als men zelf tussentijds de voortgang meldt.
Ik zal fitwinkel niet aanbevelen.
Officiele reactie van Fitwinkel.nl 15-01-2020

Beste José,

Bedankt voor uw beoordeling.

Wat vervelend om te vernemen dat u lang heeft moeten wachten.
Ondanks dat u meerdere malen contact heeft gezocht met de klantenservice. Toch wil ik dit graag intern onderzoeken om te kijken hoe wij dit voortaan kunnen voorkomen.

Ik hoop dat uw bestelling verder helemaal naar wens is.

Jurg Brinkkemper 31-12-2019

Ik heb de Fitrow 450 besteld op de website van Fitwinkel, ik vond de beschrijvingen op de website erg duidelijk, het betalen via ideal verliep vlot en zonder problemen. en tot mijn verrassing werd het pakket de volgende dag al bezorgt terwijl ik de bestelling na 17:00 uur had geplaatst. tijdens het hele proces werd ik met duidelijke mailtjes geïnformeerd over de status van de bestelling. kortom ik ben erg tevreden over het bestelproces op deze site

wiel 28-12-2019

Ik vind het jammer, als ik iets bestel en er wordt me toegezegd dat ik mijn bestelling nog voor de kerstdagen in huis heb. Nadat ik zat te wachten en er nog maar een telefoontje aan heb besteed kom ik er achter dat het dus niet voor de kerst gaat lukken,de transporteur werkt niet met deze dagen,wel als ik mijn bestelling geplaatst heb voor 12.00 uur wat ook gebeurd is .Slechte zaak om zo iemand aan het lijntje te houden.
Officiele reactie van Fitwinkel.nl 15-01-2020

Beste Wiel,

Bedankt voor het schrijven van een review.

Wij zien dat u uw bestelling op 23 december heeft geplaatst.
Helaas was er op dat moment een extreme drukte bij PostNL, waar ook wij als bedrijf op dat moment last van hadden. Ook probeerden wij u zo goed mogelijk te informeren door u per mail toelichten te geven en op website gewijzigde levertijden te tonen. Het voorgaande is natuurlijk erg vervelend, maar valt wel buiten onze schuld om.

Mijn excuses voor het ongemak. Wij hopen dat de afhandeling van de bestelling toch nog naar tevredenheid is verlopen.

Harry 27-12-2019

Snelle levering van de gevraagde materialen.
Savonds besteld en de volgende dag was het er al.