Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Nadia 10-04-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

Goede service, de producten kwamen op tijd aan en alle producten voldoen aan mijn verwachtingen. Ik zou hier zeker nog eens wat bestellen.

Miranda 09-04-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare site

Mijn bestelling duurde helaas wat langer maar ik heb alles goed ontvangen. Ik kreeg wel meteen antwoord op mijn mail, dat vond ik erg fijn.

Inge 08-04-2018 Via de website gekocht

Ruim aanbod, snelle levering

Het aanbod is ruim, in elke prijscategorie iets te vinden. Snelle levering. Ik had ervoor gekozen mijn crosstrainer te laten monteren. Op de dag van levering werd deze keurig op tijd en volledig gemonteerd bij me afgeleverd. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Evert 07-04-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Bestelling werd snel geleverd, ik heb het niet verwacht. De prijs en kwaliteit is precies wat ik heb ondervonden no complain

jurgen 04-04-2018 Via de website gekocht

goed bedrijd

ik vind het een goede shop alles duidelijk en snelle levering en alles was goed zichtelijk op de site ik bestel er sowieso meer groeten

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erkan Kandemir 03-04-2018 In de winkel gekocht
Hoofdkantoor

Top service! Aardige behulpzame medewerkers!

Snel en accuraat! Een berichtje gestuurd naar Barry. Uitgenodigd naar de shop en samen met een medewerker via de site de spullen besteld en gelijk meegenomen. Mijn dochter was heel blij met de snelle levering. Ze kon 's avonds haar handschoenen aan en lekker kickboksen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Lisa 01-04-2018 Via de website gekocht

Te lang op product moeten wachten

Webshop is prima. Informatie na bestellen over verzending was in orde. Echter meer dan 2 weken op de bestelling moeten wachten, ondanks dat er op de website stond dat mijn product direct uit voorraad leverbaar was. Kan een keer gebeuren natuurlijk, maar hoop niet dat meer klanten hier in de toekomst te vaak tegenaan gaan lopen

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Jeffrey 31-03-2018 Via de website gekocht

Goede service en hulp

Ik was opzoek naar een cross trainer maar ben veel aan het werk dus kan niet altijd geleverd worden. Toen hebben ze speciaal voor mij gezorgd dat die geleverd wordt op een tijdstip voor mij op hun kosten, super! Website overzichtelijk en duidelijk en goede chat assistentie met snelle reactie!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Hennie 30-03-2018 Via de website gekocht

Een winkel met technische service, heel prettig.

Goede service en makkelijk contact mbt. een leverdatum en als men komt leveren en fijn dat deze shop ook een technische dienst heeft die de toestellen vaak gratis in elkaar zet.

Raoul 27-03-2018 Via de website gekocht

Snelle service en levering! Bedankt!

Prijs was beter dan de rest van de aanbieders op het internet! Scheelde toch weer een aantal euro's! En de levering was binnen 24 uur.. zeer tevreden!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Vlotte afhandeling 20-03-2018 Via de website gekocht

Vlotte service

Op internet gaan kijken en reviews gelezen, toen was de keuze snel gemaakt. Donderdags besteld, vrijdags in huis keurig op de afgesproken tijd. Helaas tijdens transport 1 onderdeel beschadigt. Hierover gelijk gebeld, geen probleem we sturen een nieuw onderdeel op. 2 dagen later ook in huis. Crosstrainer compleet en werkt uitstekend.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

LS 20-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Een minpunt is dat een besteld product niet geleverd kon worden, maar na snel bericht hierover werd een alternatief aangeboden en kon ik deze krijgen zonder de meerkosten. Levering volgde de dag erna.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Fatih 20-03-2018 Via de website gekocht

Geweldig service en advies! Snelle Levering

Prima advies ingewonnen over de halterbank die ik nodig had. Snelle levering. Kunnen andere webshops voor fitnessartikelen nog voorbeeld aan nemen. Ik bestel voortaan mijn artikelen hier!

Buicky 16-03-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Bestelling ging gesmeerd en de levering volgens afspraak!
Uit ervaring weet ik dat dit niet altijd zo hoeft te zijn!

J 12-03-2018 Via de website gekocht

Goede service.

Bestelling donderdag geplaatst, vrijdag in huis. Heb de gorilla weer wrist wraps besteld, ben er heel erg blij mee. Ze zijn stevig, maar geven toch genoeg stretch, zitten comfortabel en beschermen goed.

Aniek 12-03-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering!

Erg tevreden! Sinds kort fanatiek bezig met krachttraining, ik zocht wrist straps om mijn polsen te ontlasten. Gelijk meer artikelen kunnen bestellen. Omdat ik niet met alles bekend was, heb ik contact gezocht voor advies. De klantenservice was goed bereikbaar en erg vriendelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Abdelrahman 12-03-2018 Via de website gekocht

Geweldig service

Netjes ingepakt ,mooie kwaliteit , en de website is heel maklijk om te begrijpen en kiezen ,de product is heel netjes en mooi ik ben er echt blij mee omdat het momenteel in onze tijden moeilijk is om grote maten te vinden

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nauta 11-03-2018 Via de website gekocht

Prima service

In eerste instantie was de levering niet compleet. Even contact opgenomen en keurig opgelost. Prima hometrainer

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arno 09-03-2018 Via de website gekocht

Top service

Ik heb voor deze site gekozen omdat het makkelijk is om de winkels de bereiken. Dus zowel het contact opnemen via de telefoon als via de mail.

LP 04-03-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering zonder verzendkost!

Overzichtelijke website met groot aanbod en correcte leveringen!!!!
Aan te bevelen webshop ook in de toekomst....

David 03-03-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Bij fitwinkel een springtouw kunnen bestellen wat nergens anders in Nederland verkrijgbaar is. In de avond besteld en de volgende middag werd het al bezorgd! Wat een top service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Avi Brandsma 02-03-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Had een boksbal besteld op maandag en de dag daarna had ik hem om half 11 ‘s ochtends binnen. Goed ingepakt en was niks mis mee.
Al om al geweldige service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A.H.J. Schutte 02-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Omdat er ook een winkel binnen de straal van 50km aanwezig is, als er problemen zouden voordoen dan is men vlot off en online bereikbaar.

Klantgerichtheid op de schop. 01-03-2018 Via de website gekocht

Professioneler en klantgerichter te werk gaan.

Was wild enthousiast over een Gorilla Wear Womens lifting maat L belt voor mijn pijnlijke rug. Maar na ontvangst moest ik superslank zijn om hem te kunnen dragen. Ook het retouren formulier war zeer amateuristisch, moest jezelf downloaden, zat niet in de doos en bovenop de doos zat de pakbon duidelijk zichtbaar voor het hele traject van Post NL en de retourzending kostte me € 6.95.
De drinkfles was van harde plastic, geen koelelement aan de binnenkant en makkelijk breekbaar en bij de Action stukken goedkoper.

Officiele reactie van Fitwinkel.nl 01-03-2018

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review!

Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met uw ontvangen artikelen en ons retourproces.

Wij hebben op onze website een maattabel staan van de desbetreffende Gorilla Wear Womens lifting belt. Heeft u hier naar gekeken? Hiermee kunt u op basis van uw taillemaat een keuze maken uit verschillende maten.

De Gymstick drinkfles is gemaakt van polycarbonaat, dit is een erg stevig en hard materiaal wat niet breekbaar is. In de drinkfles zit inderdaad geen koelelement, zover wij kunnen zien communiceren wij dit ook niet op onze website.

Verder waarderen wij uw feedback over ons retourproces. Wij nemen deze feedback mee en zullen hier in de toekomst werk van maken.

Met sportieve groet,
Klantenservice Fitwinkel

harry dokter 27-02-2018 Via de website gekocht

stoelfiets

zeer goed, ik kom zeker terug !!! service is perfect . produkt voldoet aan de beschrijving ,
duidelijke fotos

Mark 27-02-2018 Via de website gekocht

Supersnel

Overzichtelijke webpagina, ik vond meteen wat ik zocht. Supersnelle bezorging en alles duidelijk te volgen via de mail.

R D Muzo 26-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Een heel goeie bedrijf
Top .snel geleverd van dag besteld morge in huis heel goed gaat zo door binnen kort kom ik langs

Bart 20-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Na enkele aanbieders op het web te hebben bekeken, besloot ik om Fitwinkel te bellen. Het geeft vertrouwen dat ze ook fysieke winkels hebben en dus aanspreekbaar zijn. Fantastisch geholpen en ik hoop mijn crosstrainer vrijdag in huis te hebben.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ytzen 20-02-2018 Via de website gekocht

Makkelijk, overzichtelijk, en snel

Overzichtelijke website, snel kunnen bestellen en nog sneller verzonden ik vond het zeer goed geregeld!!!

Karel 18-02-2018 Via de website gekocht

Prima service, zeer snelle levering.

Overzichtelijke site, met duidelijke voorwaarden.
Snelle levering van het artikel.
Info via e-mail wat uitstekend!

Edwin 16-02-2018 Via de website gekocht

Prima toestel, prima bedrijf !

Ik had de Virtufit 2.0 besteld, zou op voorraad zijn maar bleek voorlopig niet leverbaar. Ik had een gelijkwaardig toestel van een ander merk bij een ander bedrijf gezien welke ik dan zou kiezen. Echter, Fitnessmerken.nl / Sporttrader zag dit niet zitten en heeft mij een ( duurdere ) Virtufit HTR 2.1 geleverd voor zelfde geld. Volgende dag in huis, in elkaar gezet zonder moeite en eerste ervaring is prima. Degelijk toestel en soepel in gebruik. Prima service. Enige minpunt is de gebruiks handleiding van het display. Vele functies en het is echt zoeken en proberen hoe een en ander werkt. Dit zou beter kunnen. Verder zoals gezegd, top service en supersnel geregeld !

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.Lucas 16-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik heb de trainer zelf in elkaar gezet. Handleiding - in 2 talen - was overzichtelijk en juist geformuleerd. De aflevering was keurig binnen de aangegeven tijd.

Wil 16-02-2018 Via de website gekocht

Goed geholpen via de life chat op de website

Via de life chat op de website advies gekregen over een loopband. De door ons gekozen loopband was echter tijdelijk niet leverbaar. Er werd ons een andere loopband aangeboden, die duurder was, voor de lagere prijs van de loopband die we eerst gekozen hadden. Zondag besteld en op dinsdag al geleverd. Topservice. Loopband bevalt uitstekend. Ik loop perfect dankzij De Fitwinkel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Richard 12-02-2018 Via de website gekocht

Goed klantgericht bedrijf, met geweldige service!

Heb hier al een aantal keren besteld. Bedrijf is zowel via mail als telefoon goed te bereiken en de medewerkers zijn deskundig. Er wordt altijd goed meegedacht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A van der Vlies 11-02-2018 Via de website gekocht

Prima winkel super snelle levering

Veel keus en prima prijsklasse ik had een stoelfiets gekozen om reden voor een slechte knie. Of het gaat helpen moet ik nog even afwachten .ik heb hem pas in huis.,

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Mike import 10-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levertijd

Maandag besteld, Dinsdag in huis!
Prijs was goed en de service was goed. Groot assortiment gorilla wear dus Zeker voor herhaling vatbaar!

hgk01 09-02-2018 Via de website gekocht

Prima professionele service

Het aanbod van fitness apparatuur is zo groot dat je als leek door de bomen het bos niet meer ziet. Fitwinkel geeft professioneel advies en is er niet op uit om je het duurste apparaat te verkopen, maar het apparaat dat het best bij je wensen past. Bezorging geheel naar wens en op afgesproken tijd. Kortom: prima spullen voor een scherpe prijs, aardige en professionele mensen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

MYRTHE 09-02-2018 Via de website gekocht

KLANTGERICHT EN BETROUWBAAR

Een spinbike kopen is lastiger dan ik in eerste instantie dacht. Hoe vind je de weg bij het vinden van een goede (web) winkel. Ik heb daarvoor een aantal criteria en de FITWINKEL voldoet daaraan als geen ander. Ik ben niet zo technisch en bij de aanschaf van dit soort producten moet ik het hebben van een goede webwinkel met deskundige medewerkers. Een winkel waarvan de medewerkers niet alleen zijn gericht op het verkopen van een spinbike, maar die in eerste instantie luisteren naar een klant. Wat wil iemand graag; wat zijn iemands wensen; welk doel streeft de klant na en welke zijn de eisen en voorwaarden die iemand stelt. Voor mij is ook belangrijk, dat er een fysieke winkel is en een serviceafdeling die in het geval van ‘een lekke band’ … ondersteuning kan bieden. En tenslotte is een goede garantie op het product belangrijk. Met als sluitstuk het aspect van de betrouwbaarheid, want je moet wel op de ander kunnen rekenen als het nodig is.
Na een rondreis door het land van de ‘spinbikes’ kwam ik uit bij de FITWINKEL. Ik ben onder de indruk van de klantvriendelijkheid van de FITWINKEL. De medewerker in kwestie heeft me goed geadviseerd en binnen mijn budget van 500 euro heb ik een goede keuze gemaakt. Bovendien was niets hen teveel. Voor een kleine extra bijdrage werd de spinbike die ik kocht – de Virtufit Etappe I – door een medewerker van de winkel vóór gemonteerd en vervolgens netjes thuis op 6 hoog afgeleverd. Ik beveel deze winkel aan een ieder aan, die een fijne, betrouwbare (web) winkel zoekt met een mooi product

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

K groot 09-02-2018 Via de website gekocht

Goede winkelt heel goede service

Goede winkel ,via Internet gevonden zeer snelle levering telefonisch goed bereikbaar problemen heel snel opgelost

Sandra 09-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service & betrouwbaar

We hebben erg goede ervaringen met Fitwinkel! Online bestelling geplaatst, direct reactie met afleverbericht. We waren wat vergeten, werd zonder moeite & met een vriendelijke mail toegevoegd. Alle afspraken stipt nagekomen. Top!

Kevin 08-02-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site en snel besteld.

Besteld via internet en snel in huis, ideaal! Website is duidelijk en overzichtig en het aanbid is ruim.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

bart van landegem 07-02-2018 Via de website gekocht

prachtig toestel en super service

van bij de bestelling werd ik al gecontacteerd om mijn aankoop te overlopen.
zo was ik al zeker dat alles juist was besteld. top opvolging
de levering was zeer correct en op de afgesproken datum. alles was zeer goed verpakt.
bij montage bleek nadien dat er een fabricage fout in het toestel was geslopen. na contact genomen te hebben met de klanten dienst werd direct een datum vast gesteld om onderhoud te voorzien. ook hier werd de datum perfect na gestreefd. alles werd op een professionele manier aangepakt en opgelost.
nu al 200km gefietst en het is een super toestel.
het is wel een toestel voor de geoefende fietser.
ik ben zeer te vrede over de aankoop en de professionele aanpak van de winkel!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mthjg 06-02-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering

Was niet te koop in de Fitwinkel dus moest t online bestellen. Jammer vd verzendkosten. Zijn bijna even duur als t ding dat ik kocht. Kon ook nog eens gewoon door brievenbus maar werd als pakket door DHL afgeleverd.
Verder prima service en vlotte levering op tijd.

Wammes 06-02-2018 Via de website gekocht

Goede.. snelle service! En alles erg duidelijk aangegeven!

Producten zijn snel in huis!
Maten van kleding etc. zijn duidelijk omschreven wat zeer handig/prettig is, iedereen die traint zal dit begrijpen ;)
Goede/duidelijke info over bezorgen van producten, dat er verschil is tussen lichter/zwaarder artikelen.
Veel info bij supplementen.
Erg tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rony doms 06-02-2018 Via de website gekocht

Super geweldig service nog nooit zo vlug iets ontvangen

Fitwinkel is een winkel waar je dingen vind die bij andere bv body en fit niet leverbaar zijn en een heel snelle service

Tjeerd 05-02-2018 Via de website gekocht

Top service van begin tot eind

Omdat het de eerste crosstrainer is die we kopen en we het willen proberen of het wat is hebben we gezocht naar een redelijke prijs maar toch kwaliteit. Via de site krijg je snel een reactie. Het is goed en eerlijk advies en men neemt de tijd voor je. Er zijn meerdere manier om te communiceren chat/mail/telefoon. Al met al goede medewerkers met verstand van zaken!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Miriam 05-02-2018 Via de website gekocht

Supersnelle bezorging

Fijne webshop en supersnelle bezorging. Van harte aanbevolen! Mijn zoon is niet meer uit zijn kamer te krijgen met het basketbal bord XL. Wij hebben hem aan de muur gemonteerd.

Hans 05-02-2018 Via de website gekocht

Goed bereikbaar en betrouwbaar

Via de chat contact gehad met Tom. Helder advies en zeer betrouwbaar. De online wereld van fitness apparatuur is moeilijk te vatten. Veel aanbieders. De chat optie maakt het verschil. De bestelling werd keurig op tijd geleverd en de transporteur deed niet moeilijk met afleveren in de kelder. Ik raad fitwinkel van harte aan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Teaver 03-02-2018 Via de website gekocht

Correcte uitvoering

Ontvangst van crossteainer zoals beloofd. Product voldoet aan beschreven verwachtingen. Tevreden klant dus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wies 03-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Veel keus in de webshop, gebruiksvriendelijk en de bestelde broek was supersnel in huis.
Ik zou de volgende keer zeker weer hier bestellen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -