Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is berekend op basis van 165 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Geoffrey 18-08-2019

Al twee keer iets besteld en het was super snel in huis. Een aanrader dus Fitwinkel. Dikke duim.

Ingrid 18-08-2019

De website is overzichtelijk. Er is ruime keuze voor verschillende budgetten. Bij alle producten staan uitgebreide beschrijvingen waardoor het makkelijker is om het product te kiezen wat bij je past, omdat in een oogopslag zichtaar is waar de verschillen in zitten.

Ik heb inmiddels enkele fitnessapparaten via Fitwinkel gekocht, en steeds was de ervaring erg positief.

De levering van mijn product was op de dag van mijn keuze, en de heren die mijn apparaat gemonteerd hebben waren zeer vriendelijk, en hebben het gebruik van het apparaat toegelicht, en hebben na montage alle verpakking weer meegenomen.

Het contact met de klantenservice van Fitwinkel vond ik ook heel positief. Geen lange wachttijd en ik kreeg onmiddellijk antwoord op mijn vraag.

Als ik weer een fitnessapparaat zou kopen dan ga ik eerst naar Fitwinkel.

Maus 18-08-2019

Betrouwbaar, snelle levering, heldere communicatie, overzichtelijke website!

Hans Gorissen 18-08-2019

Gave roeitrainer aangeschaft bij de Fitwinkel. Heldere beschrijving om in elkaar te zetten.
Eenmaal in bedrijf blijkt het een super roeitrainer te zijn die na gebruik ook nog makkelijk op te bergen is.

Marieke 18-08-2019

De website is heel overzichtelijk en makkelijk.
Het bestelde artikel kwam zoals beloofd de dag erna thuisbezorgd. Goed verpakt.
Ik ga zeker meer gebruik maken van deze Webshop.

TvVP 18-08-2019

Overzichtelijke webshop, goede productomschrijvingen en snelle service. Zeer tevreden

Davina 18-08-2019

Snelle levering, we ontbraken iets en hebben hierover gemaild en ze hebben direct het laten na leveren en vriendelijke en snelle bediening. Zeker aan te raden!

Ophelders 18-08-2019

Zeer goede service, snel en goed bereikbaar. Oplossingsgericht. Snelle levering. Echt super. Ook mooie producten van goede kwaliteit.
Ik had de gorilla wear producten besteld. Zelfde dag op de mat.

Jan 18-08-2019

Snel geleverd en niet duur. Het product is kwalitatief goed en gebruik het dagelijks.

Robert 18-08-2019

Echt Sneller goedkope makkelijk montage en mooi hoge kwaliteit .Echt fijne winkel

Leoni 18-08-2019

Ze hebben de juiste producten geleverd. Normaal zou ik zeggen een 10, maar daar ons product nog een maand later geleverd werd dan de aangegeven 6 weken op de site een 8. Ik denk echter dat dit eerder bij de leverancier ligt. Ze hebben ons dit wel voor het aflopen van de eerste termijn vermeld per mail.

F. Net 17-08-2019

Mijn product was zoals aangegeven op de site niet direct leverbaar. Na de bestelling te hebben geplaatst kreeg ik na de gebruikelijke standaardbecestigingse-mails ook nog eens een aparte mail dat het product later geleverd werd.
Een zeer goede koop-/afhandeling. Het product kwam ook binnen de gestelde termijn in goede staat.

Lajos Luif 17-08-2019

De webshop ziet er zeer professioneel uit en de behandeling en afwerking van orders is prima in orde. Ik ben erg tevreden over het product wat ik heb gekocht, het is precies zoals het wordt gepresenteerd op de website. Het product heb ik op tijd en in uitstekende staat ontvangen!

Rien 17-08-2019

Snelle levering en een goed product! Goed verpakt. Ik bestel hier de volgende keer weer.

Jacqueline 17-08-2019

Ik zocht halterklemmen. Overal betaal je giga veel verzendkosten, hier niet.
Ik hoefde er ook niet lang op te wachten

Carinda 17-08-2019

De aangeschafte hometrainer is prima voor mij. Ik raad iedereen aan om het te laten monteren door bedrijf. Perfecte service van monteur. Na het in elkaar zetten liep het wiel aan. Monteur heeft het wiel opengemaakt en probleem opgelost. Dit wil jezelf toch niet meemaken... karton wordt meegenomen en ik heb nu wegens gezondheidsproblemen veel plezier van mijn hometrainer. 1 negatief puntje; monteur was wat later dan afgesproken tijd. Hij had dit intern gemeld maar kantoormedewerker had mij niet ingelicht.

Tamzin 17-08-2019

I brought a product from fitwinkel as I was having doubts before purchasing I contacted the customer service via chat on the fitwinkel page all my questions were answered very nicely and promptly and after the chat my doubts were gone and I was assured I was getting a high quality product and I ordered the same day. I am very very happy and satisfied with my purchase and have ordered more products after my first purchase as I felt confident I was getting a high quality product.. A very fast service I received my purchases the next day and I am completly satisfied ..

Ian 17-08-2019

Ik wilde een roeier, een waterroeier specifiek en vond bij Fitwinkel twee die binnen mijn budget pasten. Beide roeiers heb ik kunnen testen in een van hun fysieke winkels. Erg vriendelijk personeel en geweldig lekkere koffie.

Er bleek een niet te verhelpen probleem met mijn roeier en dat is naar alle tevredenheid opgelost

Ivo Huisinga 17-08-2019

Ik was al een tijdje opzoek naar vloer bescherming. Uiteindelijk op fitwinkel terecht gekomen met de perfecte oplossing. Floor guards! Nu krijg ik geen commentaar meer van beneden als ik weer eens een gewicht te hard laat vallen. Service is perfect en levering lekker vlot!

Volgende dag naar een fysieke winkel geweest om nog een extra setje te kopen. Werd gelijk rondgeleid! Was erg prettig! Hier ga ik vaker heen!

2dabone 17-08-2019

Ik heb voor deze shop gekozen, omdatvze super snel leveren. Geen gedoe en waar voor jou geld. Heb hun nooit gebeld, omdat alles klopt qua levering. De spullen zijn ook nog eens van goeie kwaliteit. Zeker een aanrader mensen. LOVE IT

Stan 17-08-2019

Heb een roeitrainer gekocht via Fitwinkel. Er werd snel geleverd, de communicatie was erg goed. En toen ik aangaf dat het gratis springtouw er niet bij zat, kreeg ik dit direct de vlg dag toegestuurd! Zal Fitwinkel zeker aanbevelen.

Brutus 16-08-2019

Ik had een halterstang besteld maar bleek niet de maat te zijn die ik verwacht had. Door wat onduidelijkheid op de site. Over het omruilen werd niet moeilijk gedaan en het verschil werd later keurig terug gestort. Dat vind ik een top service!!

Henk 16-08-2019

Al eerder wat gekocht bij de winkel zelf, en later ook online besteld, een keer verkeerde product geleverd, gebeld met de winkel. Correct behandeld en het juiste product geleverd. Bevestiging betaling en levering uitstekend. Kortom goede service, prijs / kwaliteit goed en betrouwbaar.

xxxx

Annemarie 16-08-2019

Na wat vergelijkingen op internet hebben wij gekozen voor fitwinkel. En dat bleek een goede keuze! De bestelling van ons roeiapparaat werd vlot uitgevoerd en bezorgd. En daarbij bevalt het apparaat ons ook nog heel goed! Als wij weer een keuze moeten maken is het weer voor fitwinkel!!

Piet 16-08-2019

Bij Fitwinkel een waterroeier besteld. Er wordt heel snel gereageerd op vragen, zowel telefonisch als via de email. Bij de bestelling was e.e.a. niet goed gegaan maar dit werd ook heel snel naar alle tevredenheid opgelost. Afspraken worden netjes nagekomen.

Sylvia 16-08-2019

Ik zocht een loopband zo kwam ik bij jullie terecht loopband is perfect de service van jullie ook heb gechat met bram en gebeld daar was niks op aan te merken alleen de bezorging van post nl was waardeloos

Pieter Haan 16-08-2019

Zeer duidelijke website, snelle en zeer coulante levering, goed product voor een mooie prijs.

Raul 16-08-2019

Het is zeer goed materiaal en is goedkoop
De levering is ook heel snel en goed gegaan

Rick 16-08-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding. Heel erg veel keuze. En als het niet op voorraad is kan ik het zo om de hoek ophalen:)

DM 16-08-2019

Correcte en duidelijke uitleg op de website. Snelle levering.
Goed contact met klantendienst. Duidelijke opvolgmails na aankoop.

Ruud 16-08-2019

Zeer goede overzichtelijke site
Goede kwaliteit producten
Redelijke prijzen
snelle levering
Goede service en hulp
Zou zeker nog een keer bestellen goede ervaring

Eldin 15-08-2019

Ik heb fit winkel Schoop gekozen omdat mensen zijn vriendelijk , en er zijn veel producten om te kiezen van laag prijs tot hoog prijs .

Donmez 15-08-2019

Naast de topkwaliteit van de fitnessapparaten ook een super goede klantenservice. Alles verliep soepel en snel. Gebruik mijn fitnessapparatuur nu 4 maanden met volle tevredenheid.

Sebastiaan 15-08-2019

Wij hebben verschillende (5) apparaten via Fitwinkel.nl en zijn zeer goed te spreken over de kwaliteit en vooral de service! Wij zijn vaste klanten! Ga vooral zo door!

Tonya 15-08-2019

Snel geleverd.. site is duidelijk om ook info goed te lezen wat je kunt bestellen ... bestel nu altijd, bij deze winkel omdat de kwaliteit ook belangrijk is... en die is top!

Stefanos P. 15-08-2019

Easy and quick delivery. Product was as expected. Very strong structure.
Assembling does not take that much time.
Do not expect instructions numbered by steps as they are in the furniture store we all go to (we are spoiled nowadays) but you can follow them especially because the screws are grouped and cannot be mixed and mistaken.

Vincent 15-08-2019

Goede prijs / kwaliteit en top service.

PostNL was een deel van mijn bestelling kwijtgeraakt en ze zijn hier gelijk achteraan gegaan en het probleem opgelost.

Loed 15-08-2019

Bestelling goed en snel geleverd. Geen opmerkingen. Goede webwinkel.
Goede communicatie.

Mignon 14-08-2019

Ik heb voor de fitwinkel gekozen, omdat ze een duidelijke website hebben. De levertijd was precies zoals aangegeven. Maar ook het contact per mail was erg prettig. Ze namen mijn review/suggesties erg serieus en er werd ook een alternatief geboden. Kortom, deze site beveel ik zeker aan.

Singh 14-08-2019

Top service.
Tevreden over mijn bestelling en de leveringstermijn is ook snel. Eerlijk en realistische omschrijving van het product. Zeer tevreden over de service!

Ruud 14-08-2019

Goede service en vlotte levering. Goed en duurzaam materiaal. Bij het filiaal in Oosterwolde werden we ook goed geadviseerd en geholpen. Voor iedereen die thuis graag traint en kwaliteitsmateriaal wil aan te bevelen

Chris 14-08-2019

Ik heb hier een springtouw gekocht omdat ik sportief bezig wil zijn. Ik het het hier gekocht, omdat het hier super goedkoop is want dat springtouw was maar 5 euro. Dus ik had er maar 2 besteld in een keer. De levering ging niet heel goed, omdat ik de eerste best snel kreeg, maaar de 2e was er niet terwijl ik ze samen heb besteld. Dus we zijn gaan bellen en het klopte dat er maar 1 is bezorgd. Ze hebben het andere springtouw ook daarna opgestuurd. Voor de rest was het prima kwaliteit voor een springtouw van 5 euro. Alleen het nadeel is dat ik buiten op de stenen ben gaan springen maar die ging dus snel kapot. Ik dacht dat het ook voor buiten was want ik zag nergens staan dat je het alleen binnen kon gebruiken. Een tip is om dat erbij te vermelden of eventueel een mat of zachtere ondergrond eronder.

Bouma 14-08-2019

Fitwinkel heeft een prima dienst geleverd. Mijn bestelling kwam binnen de aangegeven termijn binnen

Cor 14-08-2019

Ik ben zeer tevreden over deze shop. Kon mijn bestelling makkelijk plaatsen. De afhandeling en levering van het product helemaal top. Een echte aanrader.

Debbie 14-08-2019

Uitgebreid assortiment. Zeer nette en snelle service . Makkelijk te betalen o.a. via ideal. Zeer tevreden

Dennis 14-08-2019

Ik zou de winkel zeker aanbevelen. Super snelle levering en prima geregeld. Geen klachten. Enige wat ik jammer vond ik dat ik twee springtouwtjes had besteld in 2 verschillende maten, maar beide wel in neon geel. Zelfde merk en dergelijke. Maar dat het neon geel niet echt neon geel leek (eerder donker geel) en dat beide touwtjes dus verschillende kleuren geel hadden. Vond ik wat vreemd. Maar ben er blij mee, dus doe de double unders als een malle, maar het kleurverschil en afwijkend van neon geel viel me enigszins tegen.

Monique 14-08-2019

Site was overzichtelijk. Na het ingeven van de zoekterm een makkelijk en overzichtelijk geheel van de gewenste producten.

Breas 14-08-2019

Duidelijke webshop , nette prijzen , snelle levering , mooie loopband iedere dag plezier van .
Ga zo door .
Gr GB

Loopband virtufit 13-08-2019

Service en levering was top! Prijs/kwaliteit-verhouding van de apparatuur was helemaal geweldig.

Gerjan 13-08-2019

Ik heb gekozen voor fitwinkel vanwege het handige zoeken en de scherpe prijs. Achteraf was ook de afhandeling van de bestelling uitstekend. Ik had de volgende dag Het pakket keurig binnen.
Voor herhaling vatbaar.