Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Zoe blaauw 09-03-2021

Levering was top en snel.ben heel erg tevreden over deze site. Het product wat ik had besteld kwam netjes aan.

Uto 08-03-2021

Volgende werkdag was het binnen en heel netjes ingepakt. De Hula Hoop is van topkwaliteit. Ondanks dat ik beginner ben kon ik het al.

Evelien 08-03-2021

Sportvereniging VZOD weet Fitwinkel.nl wel te vinden.
Wij hebben wij 16 fitness elastieken besteld.
Goede kwaliteit waar we weer jaren mee vooruit kunnen.
Snelle levering, prima service. Tevreden klant!

Richie 08-03-2021

Snel geleverd. Normale prijs. Zelfs met de coronatax. Kwaliteit top. Dus zal ik nog meer kg nodig heb ga ik t zeker hier halen.

jort 08-03-2021

super goede levering, product zoals omschreven, goed verpakt, goede prijs geweldige service!

Jeffrey 08-03-2021

Snel geholpen met vragen en na bestelling redelijk snel geleverd.
Allemaal prima dus en verder geen klachten.

Ton Lagarde 08-03-2021

Shop in de buurt, goede site en duidelijke uitleg. Goede service en snelle levering.

HaGo 08-03-2021

Zeer toegankelijk en duidelijk site. Prijs kwaliteit is zeer goed. Snelle levering. Echt niets op aan te merken.

Dm 08-03-2021

Overzichtelijke site met goede prijzen. Contact met de lokale vestiging is super, mensen zijn erg behulpzaam en denken graag mee om de juiste keuze te vinden.
Beveel deze winkel zeker aan!

Claire Steenberg 08-03-2021

Ik schrijf alsnog een review, nadat ik bericht kreeg dat onder reviewers elke maand 2 keer 250 euro verloot wordt. Dat is wel een aanmoediging om alsnog een review te schrijven.

Ik zocht kliksluitingen voor op de bodypumpstang+schijven die ik elders had aangeschaft. Ik kon prettig zoeken op deze site, selecteren op laagste prijs enzo. Ik heb twee merken kliksluitingen besteld en nog twee schijfjes van een halve kilo, om over de 22,50 te komen voor gratis verzending. Dat lukte allemaal prima en er werd direct geleverd ook. Dus dat was allemaal mooi en prima. Zou zeker opnieuw iets bestellen van deze webshop.

Bart 08-03-2021

Via BOL.com heb ik mijn bestelling geplaatst bij Fitwinkel. Deze werden snel geleverd, helaas had ik de verkeerde artikelen besteld waardoor ik deze terug wilde sturen en mijn geld terug wilde. Door het beleid van Fitwinkel om rekening te Houde met de uitstoot van CO2 bij retournering en het kleine bedrag van aanschaffing, heeft Fitwinkel besloten dat ik mijn geld terugkreeg en de verkeerd bestelde artikelen mocht houden. Ik vind het heel netjes en tegelijkertijd een pluim voor de aandacht voor het milieu. Hier mogen meer leveranciers rekening mee houden. Ik blijf zeker een klant van Fitwinkel.

Loes 08-03-2021

Sneller levering, goed prijs kwaliteit verhouding. Veel hometrainers waren uitverkocht online, maar bij Fitwinkel toch goed kunnen slagen. Product bevalt goed.

Nutrition Lounge 08-03-2021

Super bediening en men weet zeker waar men over praat! groot assortiment!! Makkelijk parkeren en erg behulpzaam met inladen.

Bram 07-03-2021

De Ftiwinkel site geeft voorraad correct weer, veel keus en als je de winkel bezoekt of belt dan kunnen de medewerkers je altijd wel helpen. Ik ben in ieder geval nooit met lege handen vertrokken. Maar misschien dat de voorraad 50mm materiaal voor halters en dergelijke wat ruimer kan zijn. Meer Issues heb ik niet.

Jonny 07-03-2021

Super website en duidelijke prijs kwaliteits beschrijving.
Snel geleverd en prima kwaliteit.
Zeker aan te raden als je wat leuks zoekt voor een betaalbare prijs.

Dymphy de Jong 07-03-2021

Meerdere keren heb ik bij Fitwinkel besteld, zoals een Assault Bike, Squat rek en vele materialen. Zelfs in deze Corona tijd, waarbij veel producten een lange levertijd hebben, zijn mijn bestellingen via Fitwinkel allemaal snel afgeleverd.

Het Squatrek dat ik besteld had, was niet naar wens. De klantenservice heeft mij vriendelijk geholpen. Het rek werd snel opgehaald en mijn geld is teruggestort.

Ik ben zeer tevreden en raad Fitwinkel aan!

Corine 07-03-2021

Fitwinkel heeft een overzichtelijke en duidelijke webshop. De prijzen van de producten zijn prima, en het assortiment is ruim. Ik had een set powerblocks besteld, die waren de volgende dag ook geleverd. De communicatie omtrent de bestelling en levering is ook duidelijk en snel.

Ann 07-03-2021

Heel veel keuze, goede kwaliteit en een uitstekende vlotte service. Geen uren aan de lijn hangen. Ze luisteren onmiddellijk naar je vraag en gaan er direct mee aan de slag. Ik ben fan.

Ruben 07-03-2021

Super blij met mijn aankoop, hele degelijke kwaliteit en super in gebruik! Zo dit iedereen aanraden

babs 07-03-2021

Super snelle service! Zowel met het leveren van de materialen, als het retour sturen. Dikke 10😁

Mike Swysen 07-03-2021

Zeer goede en overzichtelijke site met allemaal kwaliteit producten. De levering van mijn product was ook perfect op tijd aangekomen.

Elisjeba 07-03-2021

ik heb gemaild dat het product niet goed was nu kreeg ik terug dat ik heb product weg kon geven omdat het voor het retour te veel gedoe was .. ik heb een aanvraag gedaan voor een andere maat maar daar niets meer van gehoord. en ook geen geld retour ontvangen van het verkeerde product

Dirk 07-03-2021

De bestelde hometrainer op zich voldoet aan het beloofde ook al heeft het display een resolutie van wat twintig jaar geleden super was maar nu arcade techniek heet. Ook moest ik hier en daar de striping en belettering aandrukken omdat die niet goed was aangedrukt bij het aanbrengen.
Op de site wordt meerdere keren vermeld dat de gratis training DVD bijgeleverd wordt: dus niet, dit is in diverse reviews al eerder vermeld, maar fitwinkel doet daar niets mee.
De 'bouwbeschrijving' is uitgebreid maar op detail erg summier te noemen, daar waar staat 'schroeven' wordt echt bouten bedoeld en waar op de tekening staat dat de bedrading van de handles door de buis moeten moet je dit niet doen. De tekeningen moet je met een vergrootglas bekijken om de bedoelde details te begrijpen en zo de fiets goed in elkaar te zetten. Gebruik liever een goede eigen ring/steeksleutel dan de platte bijgeleverde dat is veiliger voor je handen.

Lieke 07-03-2021

Fitwinkel heeft een uitgebreid assortiment van sportproducten. Deze producten hebben ook nog eens een zeer gunstige prijs. Normaal worden producten de volgende dag geleverd, super service. Helaas was een van mijn artikelen niet naar verwachting, maar ook terugsturen was geen probleem. Het geld stond snel terug op mijn rekening.

H.Meijer 06-03-2021

Deze site ben ik online tegengekomen. Zeer mooie producten, in een ieders prijsklasse. Al gauw een hometrainer gevonden die geschikt was. Er was een goede gedetailleerde uitleg over de specifieke mogelijkheden van de hometrainer. Voor de bestelling , voor de zekerheid, even de recensies en betrouwbaarheid van de winkel nagekeken. De bestelling werd heel snel geleverd en de hometrainer voldoet prima! En zeker ook de kwalitiet!