Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Nico 01-12-2019

Duidelijke produktbeschrijving en een hele snelle levering. Ook een goede aftersales.

lvt 14-11-2019

Enige onlinewinkel die ik kon vinden voor een hometrainer/ligfiets die betaalbaar en leverbaar was. Prima service, snelle levering.

Frans 19-09-2019

Duidelijke website, veel informatie.
Goede telefonische en online dienstverlening.

Catharine 31-08-2019

Prima, ondanks de late levering omdat het product niet in voorraad was, werd ik op de hoogte gehouden.

Gec 28-08-2019

Hele fijne winkel, overzichtelijk en vooral fijn dat je diverse apparaten kunt uitproberen. Goed advies en snelle levering. Ik had in de winkel besteld en zag later thuis een andere die ik liever wilde, die nog niet in het assortiment zat. Dit werd dezelfde dag nog geregeld en zonder moeilijkheden omgezet. Pakket netjes in goede staat geleverd.

Frank 26-08-2019

Webshop is wel ok, niet de goedkoopste maar vooruit.
Op vrijdag 09-08-2019 artikel (bandjes maat S/M voor Polar M200) besteld wat op voorraad was vls de site.
's Avonds een mailtje gekregen dat het product toch niet op voorraad was, maar de verwachting was dat het maandag binnen zou komen en dinsdag (13-08-2019) bezorgd zou worden.
Vervolgens werd het stil tot 22-08-2019.... da's best lang..
Was zelf (na een week vakantie) al een keer bij het PostNL afhaalpunt langsgegaan omdat ik verwachtte dat het al bezorgd zou zijn, maar het duurde daarna nog een week; in totaal dus 2 weken onderweg geweest.
Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 29-08-2019

Beste klant,

Bedankt voor het plaatsen van de beoordeling.

Vervelend te horen dat u zo lang heeft moeten wachten. Dit is zeer zeker niet de bedoeling en wij kijken graag naar een gepaste oplossing.

Wij vragen u daarom contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via klantenservice@fitwinkel.nl of door te bellen met 074 - 3491579.

Wij zien uw bericht graag tegemoet.

Klantenservice Fitwinkel

Hans van Bavel Middelburg 26-08-2019

Roeitrainer, hometrainer en dumbles besteld bij Fitwinkel. Mooie degelijke apparatuur voor een mooie prijs.
Alles keurig verpakt en snel geleverd.
Een trapper van de hometrainer was niet goed, zat een tik in. E-mail gestuurd naar de winkel en de volgende dag! al een set nieuwe trappers in huis. Dat noem ik superservice. Zegt veel over fitwinkel wat betreft klantvriendelijkheid na verkoop. Vind ik één van de belangrijkste dingen.
Mijn volgende fitnessaankoop zal absoluut weer bij fitwinkel zijn.

Rob Ekelmans 26-08-2019

DE bestelling werd, volgens afspraak, de volgende dag inderdaad bezorgd. In dit geval was er een fout in het bezorgadres geslopen, Telefonisch contact was gemakkelijk en het probleempje is direct opgelost, Fijn de belangstelling en ook gelijk de geruststelling dat er evt. een nieuw product gestuurd zou worden. Dus niet alleen fit van lijf en leden maar ook van geest.

Eveyarlas 26-08-2019

Hometrainer in goede staat geleverd en goede verhouding prijs/kwaliteit met duidelijke gebruiksaanwijzing en montage-instructies, snel en duidelijk antwoord op vraag per e-mail

Robin 25-08-2019

Snelle levering en goede service, donderdag het apparaat ontvangen.
Bij het in elkaar zetten kwamen we er achter dat er een onderdeel miste,
dat is snel geleverd en zaterdag was het apparaat compleet en kregen we nog een hartslagmeter ter compensatie.

Ronald 25-08-2019

Spullen zouden pas over 3 weken geleverd worden ivm niet voorradig zijn van 1 product. Na 1 mailtje werd meteen aangeboden om een vervangend (duurder) product af te sturen voor hetzelfde geld, zodat mijn zoon snel aan zijn workout kon beginnen.

Kitty 24-08-2019

Gemakkelijk dat het opklapbaar is, zodat het mee op vakantie kon (gewoon in de koffer). In verband met een operatie moet ik revalideren. Op vakantie lag de revalidatie stil. Met dit fietsje kon ik toch bewegen.

MP 24-08-2019

Mijn fitness handschoenen zijn supersnel geleverd binnen 18 uur en voor de laagste prijs! Ik ben een heel tevreden klant 😃

C. van den Heuvel 24-08-2019

Een zeer snelle levering!
Een goed gesprek en correcte afwikkeling met X!
Een makkelijke gebruiksaanwijzing en een goede stoelfietst zoals aangeboden door Fitwinkel !

Peter 24-08-2019

s’Middags besteld en de volgende dag kon ik het al om 12:00 uur ophalen op mijn opgegeven adres.

Peter 23-08-2019

Mooie producten en ook nog eens supersnel geleverd, maken waar wat ze beloven.

Sebastiaan 23-08-2019

Nadat we de bestelling hadden geplaatst (crosstrainer). en daarbij aangegeven met montage. Kregen we binnen 24 uur een telefoon om datum/tijd af te spreken.
Op genoemde datum ruim op tijd en werd de crosstrainer netjes in elkaar gezet, wat uitleg en daar was onze crosstrainer.
De monteur was echt zeer vriendelijk TOPPER.
Volgende apparaat ga ik zeker daar kopen.
(App op tablet werkt goed samen met de crosstrainer via bluetooth)

Anna 23-08-2019

Netjes en snel geleverd .product is prima
Zoals omschreven op de site
Ik ben tevreden

Ronald 22-08-2019

Bokshandschoenen gekocht ben er erg tevreden mee en over fitwinkel alles is zoals beloofd afgehandeld

Jac 21-08-2019

Prijs was goed t. o. v. andere shops en de levering was al de volgende dag. Ook de aangegeven tijd van levering klopte. Dus ik ben hardstikke tevreden over deze webwinkel.

n.s 21-08-2019

best klantenservice en super mooi loopband geen geluid en makkelijk lopen ,echt super loopband
dagelijks gebruik voor lopen

Jolanda 21-08-2019

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling bij fitwinkel. Snelle levering zoals beloofd, producten goed verpakt en de producten voldoen ook volledig aan de verwachtingen en dat wat op de website staat. Ook de prijzen zijn laag bij fitwinkel en ze hebben leuke aanbiedingen.

Rene 21-08-2019

Bestellen gaat top bij deze winkel veel spullen zo te merken aan me bestellingen op voorraad dat vind ik altijd fijn
1 dingetje ik geef nooit een 10 dus een 9 is de MAX voor mij dus dat is zeer goed in mij ogen ga zo door

Van der Wardt 20-08-2019

Duodelijke site. Goede informatie. Ruime keus en hele snelle levering.
Geleverde product heeft goede gebruiksaanwijzing ook tav zelf in elkaar zetten

Patrick F 20-08-2019

Goede producten met waarheidsgetrouwe info. Ruim aanbod zodat iedereen zijn ding kan vinden in de gewenste prijsklasse.