Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is gebaseerd op 37 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Hans 05-02-2018 Via de website gekocht

Goed bereikbaar en betrouwbaar

Via de chat contact gehad met Tom. Helder advies en zeer betrouwbaar. De online wereld van fitness apparatuur is moeilijk te vatten. Veel aanbieders. De chat optie maakt het verschil. De bestelling werd keurig op tijd geleverd en de transporteur deed niet moeilijk met afleveren in de kelder. Ik raad fitwinkel van harte aan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Teaver 03-02-2018 Via de website gekocht

Correcte uitvoering

Ontvangst van crossteainer zoals beloofd. Product voldoet aan beschreven verwachtingen. Tevreden klant dus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wies 03-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Veel keus in de webshop, gebruiksvriendelijk en de bestelde broek was supersnel in huis.
Ik zou de volgende keer zeker weer hier bestellen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 30-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Duidelijke omschrijving van het product, in dit geval een voetfiets. Ook de beloofde levertijd was in orde.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Farsi bello 30-01-2018 Via de website gekocht

Geweldig snelle service!

Op vrijdag besteld en zaterdag al in huis op een duidelijk afgesproken tijdstip.
Fijne bezorgdienst van transmission die snel en netjes levert tot waar je het wilt hebben.
Super!De crosstrainer ziet er erg mooi uit.
Nog even uitzoeken wat er op en aan zit en dan aan de slag!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Remco 25-01-2018 Via de website gekocht

Goed produkt!

Pasvorm goed, handschoenen van echt leer, ideaal voor fitness! Ik ben er blij mee, snelle verzending.

Dick de Reus 24-01-2018 Via de website gekocht

Tel.kontakt.Goede voorlichting uit Naaldwijk.

Prima en eerlijke voorlichting uit Naaldwijk.De hometrainer is geruisloos en gemakkelijk te bedienen. Ben er erg blij mee.Minpunt : de ver0akking was geheel kapot en geopend.Gelukkig was alles nog aanwezig om de trainer in elkaar te zetten.

Claudia 23-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Vrijdagavond bestelling gedaan en op zaterdag al geleverd! Verzendkosten eerlijk.
Kwam op deze site omdat het artikel hier het goedkoopst was.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Koen 22-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en perfecte service

Ik zocht een loopband en na enkele e-mails was de keuze gemaakt.

Kreeg vriendelijke en professionele hulp bij mijn zoektocht.

Na een misverstand met de betaling alles toch snel en perfect geregeld, dus ook daar service 10!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

R. Jolie 21-01-2018 Via de website gekocht

Ping Pong tafel, Tip Top OK

Via Fitwinkel.nl, de gewenste ping pong tafel gevonden aan de beste prijs. Tot € 135,- verschil met de duurste aanbieder van hetzelfde product !!!
Perfect binnen afgesproken tijd geleverd met vriendelijke service. Montage vlot verlopen met een handig instuctiebundel.
De kids hebben gedurende de afgelopen Kerstvakantie uuuren ping pong gespeeld in plaats van Smartphone of Tablet, .... gewoon een super aankoop!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Henk 18-01-2018 Via de website gekocht

Ketler Racer 3

Toptoestel funktioneel en zeer aangenaam door de aanwezige programma,s. is wat wennen maar uiteindelijk heel gebruiks vriendelijk. aangeraden door de winkel zelf volgens mijn doelstellingen(mountainbiken). snelle levering 24uur later kon ik hem reeds gebruiken(Beigie). persoonlijk komt mijn volgend toestel welke ook, terug van bij Fitwinkel. bedankt!

Sarah 16-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

De bestelde artikelen werden de volgende dag al geleverd. Heel fijn. Duidelijke communicatie per mail over de levertijd.

leo keegstra 16-01-2018 Via de website gekocht

top en snel geleverd

goed en bijzonder snel geleverd, juiste product en zeker niet te veel betaald. ik kan iedereen deze site aanbevelen.

Raymond 13-01-2018 Via de website gekocht

Super winkel !

Mijn bestelling was niet bezorgd op de afgesproken dag. Via chat gevraagd wat er fout was gelopen. Ze hebben onmiddellijk uitgezocht wat het probleem was en blijkbaar was de zending bij de pakjesdienst verloren gegaan. Nog geen 15min later hadden ze mij al een nieuw pakket in de verzending gedaan wat ik ook reeds de volgende dag thuis kreeg. Echt super service!
Ook andere vragen worden zeer snel en accuraat beantwoord.
Ze hebben een groot assortiment en ook nog goede prijzen. Ben een zeer tevreden klant.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kim 09-01-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering!

Ik was al erg tevreden met mijn eerdere aankopen (halterbank, crosstrainer), maar ben nu ook erg blij met m’n nieuwe krachtstation! Helaas ontbrak er een onderdeel bij het in elkaar zetten. Na een prettig telefoongesprek werd deze de volgende dag gelijk nageleverd. Erg klantvriendelijk, top service!

Bas Willemsen 09-01-2018 Via de website gekocht

Veel keuze van hoge kwaliteits fitness apparatuur

Overzichtelijke site, heldere product omschrijvingen en alle specificaties die ik nodig had om te bepalen welke producten pasten bij mijn wensen

Pluspunten

• Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

alain 08-01-2018 Via de website gekocht

prima alternatief

vandaag mijn crosstrainer ontvangen en gemonteerd. Per mail ontving ik de nederlandstalige handleiding en in no time was het toestel volledig startens klaar.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Puzzelmat 08-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Puzzelmatten besteld echter twee verschillende type matten ontvangen. Na bericht aan klantenservice snel en adequaat en naar tevredenheid geregeld. Prima service en snelle levering.

Paul van E 08-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en Vriendelijke Service!

Ik had de Rehband knee sleeve besteld voor de kerst voor mij vriendin, Toen ik ze bestelt had kreeg ik een email van Fitwinkel dat me product niet meer te leveren was! shit.... dacht ik daar gaat me kerst kado.
Maar contact gehad met de winkel via email/telefoon en een goede vervanger weten te krijgen! en ze deden er alles aan om het voor de kerst bij me te krijgen en dat is zeker gelukt!!
nog bedankt daar voor jongens super keep up the good work :)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Vest@ 07-01-2018 Via de website gekocht

SSS (super snelle service)

Binnen een dag had ik mijn bestelling ontvangen en precies zoals verwacht qua prijs kwaliteit! Zo kon ik gelijk beginnen met thuis oefeningen doen aangezien de sportschool er tijdelijk ‘tussenuit’ ligt...

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Mario 03-01-2018 Via de website gekocht

Zeer Tevreden !!

De shop had goede vergelijkingen tussen de diverse crosstrainers, die ook eerlijk waren en niet zozeer prijsafhankelijk, een goedkoper product kwam beter uit de test. We hebben de crossfitt trainer besteld, vandaag in elkaar gezet en hij is geweldig mooi, degelijk en werkt super!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Riyaz 03-01-2018 Via de website gekocht

Nice Service!

Everything went well, except for the part where i had to give hand to move the big-ass machine to 2nd floor. I did agree on the phone that i will help, but regretted it later ;-) Nice morning exercise though :-D

Other than that no complaints. The process went smooth and the person who delivered and fixed the treadmill was friendly.

Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mo 01-01-2018 Via de website gekocht

Aan te raden door goede sevice

Prima service en vriendelijk personeel. Snelle levering en contact. Overzichtelijke website wat prettig is bij het zoeken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Brigitte 31-12-2017 Via de website gekocht

Snel

Het bestelde product werd snel geleverd, netjes verpakt. Nu kan het net pech bij mij zijn geweest, maar het uitgezochte cadeau werd helaas niet mee geleverd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Eerlijk helder sportief advies 31-12-2017 Via de website gekocht

Eerlijke en snelle service

We hebben een roeiapparaat besteld met montage aan huis. Ze belde voor de afspraak en zeiden meteen dat we dit apparaat heel gemakkelijk zelf konden installeren. De volgende dag hadden we het al in huis en binnen 15 klaar. Zoals gezegd. De 40 euro montagekosten waren ook meteen door ze terug gestort op onze rekening.

Dus een tien voor eerlijk helder en sportief advies!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Thijs Fiers 28-12-2017 Via de website gekocht

Volgens afspraak geleverd, top!

Ondanks de drukke december maand drukte op tijd geleverd. Het product, borstband hartslag meter is perfect voor een voordelige prijs. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Thomas 26-12-2017 Via de website gekocht

Prima

Bestellen was makkelijk en er was toevallig dubbele korting, nice. Er stond bij dat er geen spullen zaten voor de montage aan de muur maar die zaten er wel bij. Vooral de schroeven waren van niet al te beste kwaliteit.

Marten 24-12-2017 Via de website gekocht

Precies wat ik wilde, snel, goed en voordelig!

Mijn voorkeur was aanwezig! Assortiment het beste van Nederland. Snelle en non nonsense levering tegen voordelige prijsstelling

Rani 23-12-2017 Via de website gekocht

Spijtig

Producten zouden ook naar België aankomen na 1 dag. Echter was dit niet het geval en bleef het pakketje 4 dagen weg. De drukte van kerst zal er ook wel iets mee te maken hebben maar mag wel aangegeven zijn dan.

Officiele reactie van Fitwinkel.nl 25-01-2018

Beste Rani,

Bedankt voor uw review.

Zoals telefonisch aangegeven hebben wij helaas geen invloed gehad om de vertraagde levering, maar onze vervoerder. U gaf telefonisch ook aan dat deze review ook voor hun was bedoeld en niet voor ons. Hopelijk zorgt dit er niet voor dat u minder plezier heeft aan uw aangekochte product. Wij wensen er u in ieder geval nog veel plezier mee en hopen u in de toekomst terug te zien bij Fitwinkel.

Met sportieve groet,

lala 22-12-2017 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie

Bestelling gedaan op zaterdag en zoals beloofd mijn materiaal gekregen de dinsdag.
Er worden duidelijke mails verstuurd met info.
Zeker aan te raden!

Gielen Bart 15-12-2017 Via de website gekocht

Topservice

Wij hebben de Weider pro power tower gekocht bij fitwinkel.nl. Er is een goede communicatie over de aankoop en levering. De levering was in orde. Echt een goede service.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tjeerd Plantinga 13-12-2017 Via de website gekocht

ZEER SLECHTE SERVISE

Telefonisch geinformeerd naar produkt hierbij werd bevestigd maandag in huis, dinsdag niets, weer gebeld, zou uitgezocht worden waar product was, met de toezegging dat ik geinformeerd zou worden naar de uitkoms, niets gehoord. Nu weer een dag later geen pakket afwachten dus maar.

Officiele reactie van Fitwinkel.nl 05-01-2018

Beste Tjeerd Plantinga,

Bedankt voor uw review!

Wij vinden het spijtig om te horen dat u ontevreden ben over onze service. De afgelopen weken hebben wij u proberen te bellen en mailen om tot een oplossing naar wens te komen. Omdat we u niet hebben kunnen bereiken proberen we het middels deze weg, omdat de verlate levering helaas een fout is die wij niet hebben kunnen voorkomen.

De dag waarop u uw product besteld hebt, hebben wij hem ook op tijd verstuurd. Bij het distributiecentrum van PostNL heeft een missortering plaatsgevonden waardoor uw pakket vertraging heeft opgelopen.

Gelukkig heeft u uw bestelling inmiddels een aantal weken in bezit en wij hopen dat u hier nog veel plezier aan gaat beleven.

Met sportieve groet,

Noël 11-12-2017 Via de website gekocht

vlotte en perfecte levering

perfecte keuze uit het overzichtelijk aanbod; perfecte bestelling met een vlotte betaling en ten slotte een perfecte en vlotte levering

Ilse 01-12-2017 Via de website gekocht

Leuke aanwinst met een goede service

Snel in huis, gemakkelijke montage... Alleen maar positieve punten kunnen we opsommen
Mijn eerste aankoop betreft de toestellen, gekozen aan de hand van de beoordelingen en het was een top 5 product. Ik had vertrouwen gekregen door de reacties en heb het me niet beklaagd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Luc vdb 01-12-2017 Via de website gekocht

Zeer trage levering maar goede productkwaliteit

We kregen het pakket 3 dagen te laat toe. Desondanks toch tevreden omdat het goed was ingepakt en duidelijke instructies waren bij de montage. Ondertussen meermaals gebruikt en goede kwaliteit ondervonden.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd

Erwin 01-12-2017 Via de website gekocht

Prima service en goed bereikbaar

Werd goed geïnformeerd over de voorraad en nadat het verkeerde product was opgestuurd, werd er op de dag van ontvangst nog het correcte artikel opgestuurd! 👌

Arjan 01-12-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Prima winkel voor je sportartikelen. Uitgebreid arsortiment en betrouwbare winkel. Via Menshealth als beste uit de test.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

James 29-11-2017 Via de website gekocht

Easy use, adaptable dumbbells

The Tunturi Vinyl Dumbbells are comfortable to use and easy to adjust to a variety of lifting exercises. It is quick to put the weights on and off of the handle. They arrived nicely packaged and I'm very happy with them.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Marga 22-11-2017 Via de website gekocht

Nadat ik mijn bestelling binnen kreeg was ik hier niet tevreden over, deze retour gezonden. Moest deze zelf betalen. Daar was ik op zijn zacht gezegt niet blij mee. Na telefonische en email contact heb ik netjes de verzend kosten vandaag op mijn rekening mogen ontvangen.

Marcella 20-11-2017 Via de website gekocht

Product niet geleverd

Product besteld en hiervan een bevestiging ontvangen. Product werd echter niet geleverd, na een paar dagen gaf de Track&Trace code geen resultaat meer. Hier heb ik Fitwinkel over gemaild en dit werd zeer goed afgehandeld. Ik kreeg direct mijn geld terug.

Nu blijf ik echter steeds mails ontvangen met de vraag of ik een review wil geven over jullie winkel en het gebruik van het product (die ik dus nooit ontvangen heb), iets wat toch wel erg irritant wordt. Door die irritatie heb ik dat bij deze dus toch nog maar gedaan, hetzij dan geen goede 'reclame' voor jullie winkel.

Willen jullie dan nu ophouden met het sturen van mails?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Officiele reactie van Fitwinkel.nl 30-11-2017

Beste Marcella,

Bedankt voor uw review!

Goed om te horen dat we het op een correcte manier hebben afgehandeld, maar vervolgens spijtig om te horen dat u irritant veel mailtjes krijgt over reviews! Dit had ik zelf ook niet op prijs gesteld eerlijk gezegd.

Het vervelende is dat ons systeem na een bevestigde order automatisch 2 mailtjes verstuurd. Dit is niet terug te draaien op dit moment. Ik ga er wel werk van maken, want ik snap de frustratie!

Desalniettemin wens ik u een fijne dag, hopelijk kunnen we in de toekomst meer voor u betekenen dan op dit moment het geval is.

Vriendelijke groet,

Rambo 17-11-2017 Via de website gekocht

scherpe aanbieding

Ik zocht een fitness artikel en de Fitwinkel verkocht dit als een van de weinigen en ook voor een voordelige prijs!

Ro teunissen 15-11-2017 Via de website gekocht

Extra inzet!

Een onverwacht probleem, zoals een product welke niet meer leverbaar was, hebben zij alsnog weten te bemachtigen! Anders zat ik met een kamer waarvan de vloer voor de helft was voorzien van puzzelmatten!

Manders 14-11-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en correcte levering!

De informatie op de site was uitgebreid en volledig. Goede informatie over de diverse producten. Voor mij was het zo gemakkelijk om een goede keuze te maken. Prijzen zijn goed, goede aanbiedingen. Zeer snelle levering mogelijk en duidelijke informatie over levering, betaling etc. Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marc uit kessel 12-11-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden !

We zochten op internet naar ligfiets en de prijs en uitleg was heel overzichtelijk bij de fitwinkel . Ze hebben ons ook direct na de bestelling gebeld om te vragen of we wisten dat in België de gratis montage er niet bij was. Wat we wisten. De levering was een dag te laat en ook dat hebben ze ons late weten. Dus heel tevreden en ook de ligfiets is helemaal naar onze zin.

B.olthof 11-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Aflevering goed.Snelle service.Telefonisch bereikbaar.Snelle aflevering.

Laura 01-11-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Super snelle levering. De levertijd was geschat op 3-5 werkdagen, maar na 1 werkdag werd het pakket al geleverd! Daarnaast verkopen ze goede producten!

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

JP 31-10-2017 Via de website gekocht

Puike website en webwinkel

Mooie website en webwinkel, duidelijk opgezet, mooie aankoopadviezen, een goede prijs/kwaliteit verhouding

Guido 30-10-2017 Via de website gekocht

Top service!!!

Wat een toppers!

Ik had per ongeluk een verkeerd product ontvangen. Gebeld en hop! De volgende dag het juiste product in huis. Het verkeerde hoefde ik niet terug te sturen. Echt goed!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hennie 14-10-2017 Via de website gekocht

Goede service en bereikbaarheid bij vragen.

Gekozen voor deze shop vanwege de prijs en de service dat de home trainer gratis werd gemonteerd en afgeleverd zoals werd afgesproken. Eerst is door bedrijf nagevraagd wanneer het geleverd kon worden en ook of het boven of beneden kwam te staan in huis. Prettig zodat ook wij niet een lange tijd vanwege montage bezet zouden zijn. Nu kon het gemonteerd geleverd, omdat het bij ons beneden staat. Na een klein mankement in het gebruik, konden wij dat nog gelijk die dag met de technische dienst telefonisch corrigeren. Wel zat er een deuk in het zadel. Blijkbaar heeft er iets op geleund tijdens het vervoer. Dit geven wij nog wat tijd, zodat de gel uit zichzelf nog uitdeukt. Het gaat wel langzaam. Lukt dit niet konden wij weer aan de bel trekken.

Tim 13-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Bij de fitwinkel een fittend multi toestel gekocht,werd de volgende ochtend geleverd super service van deze winkel