Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Marto Uno 14-11-2022

Ik mag eerst in de winkel (Helmond) uitproberen en met de bestelling is goed gecommuniseerd en netjes afgeleverd

Ter Horst 13-11-2022

Een prachtige hometrainer van Virtufit iconsole + HTR 2.0 gekocht via Bol en Fitwinkel kwam deze netjes op tijd brengen. De bezorger belde ook nog netjes op toen hij eraan kwam.
Prima geregeld en wat een fijn product! Aanrader deze winkel!

Herman 11-11-2022

Goede keuzes en snelle levering, uitstekende service en een goed product. Ik beleef iedere dag plezier aan de aangeschafte powerstation. het apparaat kent heel veel mogelijkheden voor oefeningen, perfect.

Jim 10-11-2022

Niks mis mee , en geen ervaring om hier een goede beoordeling over te geven

Desiree B 09-11-2022

Na een online miskoop andere winkel , even naar fitwinkel Almere gegaan. Ik ging voor een loopband, maar kreeg goed advies voor een andere die niet veel afweek vd prijs.
Zelf over bepaalde dingen niet nagedacht, en werdt vakkundig geholpen.
Vervolgens kwam de bezorger hele vriendelijke leuke gezellige jongeman.
Bij het uitpakken, kwam ik er achter bij 1 vd 2 bestelde spullen dat er geen gebruiksaanwijzing aanwezig was, en of bouten.
De volgende dag is het meteen omgeruild. Beide producten waren zo in elkaar. En erg blij mee. Bedankt mannen, voor de snelle service. Ga zo door, en tot in 2023 .

BeweegMannetje 07-10-2022

Bestelde crosstrainer werd netjes na 1 dag geleverd. Er ontbrak een voorbeeld hardloopschema, dat werd na een mailtje alsnog gestuurd. Zover dus een goede ervaring met de winkel en het product. Het is mijn eerste fitness-apparaat ooit.

Herman 05-10-2022

gewoon uitstekende service en ze zetten het perfect voor je in elkaar, uiteraard kost dit een aantal tientjes, maar je krijgt service

TJ 26-09-2022

Zeer teleurgesteld in Fitwinkel.
Men gaat blijkbaar voor de snelle winst, maar een fatsoenlijke af/behandeling bij een vraag/klacht is -zodra eea is geleverd en betaald- teveel gevraagd. Proberen daar zelfs nog een (extra) slaatje uit te slaan. Ik kan alleen maar zeggen dat ik nog nooit eerder een vergelijkbare negatieve ervaring heb meegemaakt. Zeer teleurstellend allemaal.

Manfred 15-09-2022

Makkelijke bestelprocedure, regelmatige update status, prima installatieservice

JB 15-09-2022

Zeer slechte service en onprofessionele benadering. Crosstrainer doet het na jaren nog steeds niet; bonkt en piept en pedalen staan scheef. Monteurs komen (na veel moeite en correspondentie) wel langs, echter het probleem wordt telkens niet opgelost. Daarbij wordt er gezegd dat ik de crosstrainer prima had kunnen gebruiken in de tussentijd. Ik voel me hierdoor niet serieus genomen.
Pedalen staan scheef en "dit hoort" volgens de monteurs. Dit probleem wordt niet verholpen en er wordt letterlijk lacherig over gedaan door de monteurs in mijn bijzijn. Eveneens de reparatieservice zegt dat dit hoort. Een minimaal verschil begrijp ik, dit gaat echter om meerdere centimeters. Dat ik hier pijnklachten door krijg, is niet van belang.
Ik raad iedereen af om op fitwinkel te bestellen en tevens de producten van Virtufit aan te schaffen.
Probleem tot op de dag van vandaag niet opgelost.
Team VirtuFit 16-09-2022

Beste JB,

Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn dat we elkaar zojuist even telefonisch hebben kunnen spreken. Zoals zojuist afgesproken houden we contact en gaan wij dit intern bekijken en spreken we elkaar maandag weer.

Klantenservice Fitwinkel

Karel 12-09-2022

Met mijn hometrainer VirtuFit 2.0 heb ik erg veel pech gehad. Dankzij Fitwinkel.nl werd dat altijd weer aan huis opgelost. Daarom heb ik sinds kort daar de VirtuFit 2.1 aangeschaft. Kwestie van vertrouwen!

Ad 09-09-2022

De levering was snel en correct. Ik had gekozen voor het thuis in elkaar laten zetten. Dat gebeurde door een heel keurige jongeman. Jammer dat hij niet melde dat de zadelstang niet goed paste, was alleen met zeer veel geweld te verstellen. Dit en ook het niet reageren op mijn reactie hier over heeft mijn beoordeling nadelig beïnvloed.

Maria R. 01-08-2022

Vlotte bezorging, prima levering. Het bestelproces verliep prima en snel, de fiets werd thuis gemonteerd geleverd. Na de bestelling wel er snel contact opgenomen voor een borgtijdstip.

Anouk 01-08-2022

Snelle afwikkeling van de order. Wel wat tegenstrijdige info over de verzending bij het product. Ook jammer dat je niet tegen meerprijs zelf de regie over de bezorging houd. Nu was het de goedkoopste optie bij deze verzender en krijg je enkel te horen wanneer er bezorgd wordt. Wijzigen was niet mogelijk, zowel moment als locatie niet. Verder geen op of aanmerkingen. Deze winkel doet wat er beloofd wordt.

Sg90 12-07-2022

Goede webshop! Makkelijke site, snelle levering, heldere communicatie en goede prijs kwaliteit.

Wilfried 26-04-2022

Gemakkelijk online service. Wel laattijdige levering (1 week) maar de oorzaak lag bij de leverancier en niet zo direct bij fitwinkel.nl. De winkel heeft hier zijn verantwoordelijkheid opgenomen en het op een zeer professionele manier opgelost.

Hans 24-04-2022

De hometrainer die ik kocht werd netjes afgeleverd. En je werd op de hoogte gehouden wanneer en hoe laat ze kwamen. Ik kon andere datum nemen voor het leveren van de hometrainer, dat was geen probleem van fitwinkel.nl

John 25-02-2022

Duidelijke garantie voorwaarden, snelle levering, degelijke verpakking. Duidelijke communicatie met vervoerder. Snel en op beloofde tijd/dag geleverd.

Michel 18-02-2022

Fijne website, goed aanbod en nette prijzen. Erg nette service ook. Aanrader!

Yvonne 17-02-2022

Via Bol de VirtuFit Elite TR-900i Loopband aangeschaft.
Fijne communicatie gehad met de klantenservice.
Goede service met de loopband en de beschermmat voor onder de band.

Michel 31-01-2022

Bij Fitwinkel bestellen wij graag. Prettige website, snelle levering en goede nazorg zonder gedoe mocht er iets ontbreken of mocht er over tijd toch iets stuk gaan. Omdat de garantie en service zo goed zijn, hebben wij hier al vaker besteld.

Peter 25-01-2022

Een uitstekend en zeer klantgericht personeel. De winkel streeft een ultieme service na. Je merkt aan alles dat de klant koning is.
Als het wat minder zou zijn, had ik er ook geen moeite mee.
Je merkt aan alles dat een tevreden klant meer waard is dan winstpercentage.
Niet alleen probleem oplossend, maar ook service gericht en komen ook afspraken na.
Wat dat betreft een echte topper

tvroeijen 13-01-2022

Gevonden wat ik zocht in de gewenste prijsklasse. Snelle levering. Geen problemen

ilyas verhees 26-12-2021

Ik had hier al eerder een loopband gehaald toen kwam ik er achter dat de klantenservice top service was. Dit heeft ook me keuze beïnvloed om het krachtstation hier wederom aan te schaffen.

Clemens 23-12-2021

Een maand geleden een crosstrainers uitgezocht bij de Fitwinkel in Almere. Vriendelijk en correct advies gekregen. Bij de (snelle)) levering aan huis zagen zij dat wij tapijt hebben. Daarom hebben de vriendelijke mannen eigener beweging aangeboden om de montage in de bus te doen (was toch behoorlijk koud buiten) dit om te voorkomen dat in huis allerlei korrels van de verpakking in het tapijt terecht zou komen.
Crosstrainer voldoet aan de verwachtingen.