Fitwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitwinkel.nl.

Fitwinkel.nl stelt zich voor

Fitwinkel is de plaats waar u alles kunt vinden om uw persoonlijke sportieve doelen te bereiken. Wij verkopen niet alleen fitnessapparatuur en fitnessartikelen maar geven u ook advies als u daar behoefte aan heeft. Zowel online als in onze ECHTE Fitwinkels.

Deze score is gebaseerd op 57 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Wilma 11-03-2021

Is een prima webshop, duidelijk beschreven. Levering op tijd, goed verpakt.

Ed 10-03-2021

Buikspierwielen besteld. Zeer snel geleverd. Een wielset liep zwaar, hierover een retouraanvraag gedaan en vermeld dat ik een ander paar wil. Ik kreeg snel een nieuwe set toegestuurd, de oude mocht ik houden! Het gaat toch over ong. €50! Waren alle webshops maar zo....

Linda Groen 10-03-2021

Na lang zoeken op internet naar een goede loopband kwam ik steeds op fitwinkel.nl uit. De keuze na het lezen van de goede reviews was dan ook snel gemaakt om bij deze winkel een loopband te gaan bekijken/kopen. Na een telefoontje om afspraak te maken bleek door de drukte vanwege thuis trainen door Corona de loopbanden eigenlijk zo bij binnenkomst in winkel al direct bezorgd te worden bij de klanten. Dus heb ik via de telefoon eigenlijk besproken wat ik wil en verwachtte van de loopband en samen met Lorenzo van fitwinkel.nl p de Tunturi performance T60 "gevallen". Werd week later bezorgd door de zeer vriendelijke Rodi en voor mij gemonteerd en kreeg nog de nodige uitleg op al mijn vragen. En nu naar twee keer er op te hebben gelopen kan ik alleen maar zeggen dat alles klopt zoals er besproken was en dat het een perfecte loopband is. Superblij mee. Fitwinkel.nl bedankt een dikke 10 van mij!

Peggy 10-03-2021

Duidelijke webshop met een groot assortiment aan fitness materialen. Snelle levering. Retourneren is eenvoudig.
Artikelen die niet online beschikbaar zijn kunnen eventueel opgehaald worden bij een vestiging (mits voorradig).
Zeer tevreden over mijn 2 aankopen (januari en februari). Goede kwaliteit van materialen.

Desiree 10-03-2021

Voor een mooie prijs kon ik toch nog sport artikelen krijgen die ik graag wilde hebben voor mijn thuis workouts. De levering ging snel en netjes. Ik zou hier gerust weer sport artikelen bestellen.

Joost 09-03-2021

Tijdje geleden een fitnessbankje besteld, ondanks alle drukte en 'homegym gekte' deze binnen 3 dagen al in huis. Kwaliteit is top. Goed bedrijf!

D. Bisscheroux 09-03-2021

Overzichtelijk webshop met een duidelijke volledige omschrijving van de producten. De levering en betaling verliep volgens afspraak. Het product voldoet helemaal aan omschrijving.

R. Flohil 09-03-2021

De site had precies wat ik nodig had voor een prima prijs. De bezorging was snel genoeg aangezien het uit Duitsland moest komen.

Jermo 09-03-2021

Fitwinkel heeft een ruim assortiment met goede kwaliteit fitnessartikelen.
Een betrouwbare winkel en met vragen word je goed geholpen.
De levering was zelfs in de huidige corona tijd super snel.

Eric 09-03-2021

Hetgeen wat ik heb besteld, is van hoge kwaliteit! Ik kan nu in al mijn passie weer krachttraining uitvoeren. De service was ook heel goed, dus ik ben zeer tevreden

Ruud Heine 09-03-2021

Ik heb bij Fitwinkel de Flow Fitness Turner DHT2000i Hometrainer gekocht als 2e kans.
Allereerst de bezorging 100% geregeld. Zeer fijn bezorgbedrijf.
Bij Het uitpakken bleek een scheur aan de onderkant van de plastic zijkant te zitten. Dit heeft geen invloed op de trainer omdat ik het zelf kon verhelpen wilde ik niet perse een nieuwe of een onderdeel.
Fitwinkel gaf mij gelijk €50 van het aankoop bedrag terug wat ik zeer fatsoenlijk vond.
Verder had ik nog een bidon houder extra besteld omdat in de beschrijving stond dat die er niet bij zat.
Deze kon dus terug. Van Fitwinkel mocht de bidonhouder en het aankoop bedrag is terug gestort .
Dit is dus wat mij betreft een geweldig bedrijf goed materiaal zeer goede service. En een uitstekende bezorg dienst. Op de site van Fitwinkel schrijf ik nog een review over de Flow Fitness Turner DHT2000i Hometrainer prachtige trainer.

Zoe blaauw 09-03-2021

Levering was top en snel.ben heel erg tevreden over deze site. Het product wat ik had besteld kwam netjes aan.

Uto 08-03-2021

Volgende werkdag was het binnen en heel netjes ingepakt. De Hula Hoop is van topkwaliteit. Ondanks dat ik beginner ben kon ik het al.

Evelien 08-03-2021

Sportvereniging VZOD weet Fitwinkel.nl wel te vinden.
Wij hebben wij 16 fitness elastieken besteld.
Goede kwaliteit waar we weer jaren mee vooruit kunnen.
Snelle levering, prima service. Tevreden klant!

Richie 08-03-2021

Snel geleverd. Normale prijs. Zelfs met de coronatax. Kwaliteit top. Dus zal ik nog meer kg nodig heb ga ik t zeker hier halen.

jort 08-03-2021

super goede levering, product zoals omschreven, goed verpakt, goede prijs geweldige service!

Jeffrey 08-03-2021

Snel geholpen met vragen en na bestelling redelijk snel geleverd.
Allemaal prima dus en verder geen klachten.

Ton Lagarde 08-03-2021

Shop in de buurt, goede site en duidelijke uitleg. Goede service en snelle levering.

HaGo 08-03-2021

Zeer toegankelijk en duidelijk site. Prijs kwaliteit is zeer goed. Snelle levering. Echt niets op aan te merken.

Dm 08-03-2021

Overzichtelijke site met goede prijzen. Contact met de lokale vestiging is super, mensen zijn erg behulpzaam en denken graag mee om de juiste keuze te vinden.
Beveel deze winkel zeker aan!

Claire Steenberg 08-03-2021

Ik schrijf alsnog een review, nadat ik bericht kreeg dat onder reviewers elke maand 2 keer 250 euro verloot wordt. Dat is wel een aanmoediging om alsnog een review te schrijven.

Ik zocht kliksluitingen voor op de bodypumpstang+schijven die ik elders had aangeschaft. Ik kon prettig zoeken op deze site, selecteren op laagste prijs enzo. Ik heb twee merken kliksluitingen besteld en nog twee schijfjes van een halve kilo, om over de 22,50 te komen voor gratis verzending. Dat lukte allemaal prima en er werd direct geleverd ook. Dus dat was allemaal mooi en prima. Zou zeker opnieuw iets bestellen van deze webshop.

Bart 08-03-2021

Via BOL.com heb ik mijn bestelling geplaatst bij Fitwinkel. Deze werden snel geleverd, helaas had ik de verkeerde artikelen besteld waardoor ik deze terug wilde sturen en mijn geld terug wilde. Door het beleid van Fitwinkel om rekening te Houde met de uitstoot van CO2 bij retournering en het kleine bedrag van aanschaffing, heeft Fitwinkel besloten dat ik mijn geld terugkreeg en de verkeerd bestelde artikelen mocht houden. Ik vind het heel netjes en tegelijkertijd een pluim voor de aandacht voor het milieu. Hier mogen meer leveranciers rekening mee houden. Ik blijf zeker een klant van Fitwinkel.

Loes 08-03-2021

Sneller levering, goed prijs kwaliteit verhouding. Veel hometrainers waren uitverkocht online, maar bij Fitwinkel toch goed kunnen slagen. Product bevalt goed.

Nutrition Lounge 08-03-2021

Super bediening en men weet zeker waar men over praat! groot assortiment!! Makkelijk parkeren en erg behulpzaam met inladen.

Bram 07-03-2021

De Ftiwinkel site geeft voorraad correct weer, veel keus en als je de winkel bezoekt of belt dan kunnen de medewerkers je altijd wel helpen. Ik ben in ieder geval nooit met lege handen vertrokken. Maar misschien dat de voorraad 50mm materiaal voor halters en dergelijke wat ruimer kan zijn. Meer Issues heb ik niet.

Jonny 07-03-2021

Super website en duidelijke prijs kwaliteits beschrijving.
Snel geleverd en prima kwaliteit.
Zeker aan te raden als je wat leuks zoekt voor een betaalbare prijs.

Dymphy de Jong 07-03-2021

Meerdere keren heb ik bij Fitwinkel besteld, zoals een Assault Bike, Squat rek en vele materialen. Zelfs in deze Corona tijd, waarbij veel producten een lange levertijd hebben, zijn mijn bestellingen via Fitwinkel allemaal snel afgeleverd.

Het Squatrek dat ik besteld had, was niet naar wens. De klantenservice heeft mij vriendelijk geholpen. Het rek werd snel opgehaald en mijn geld is teruggestort.

Ik ben zeer tevreden en raad Fitwinkel aan!

Corine 07-03-2021

Fitwinkel heeft een overzichtelijke en duidelijke webshop. De prijzen van de producten zijn prima, en het assortiment is ruim. Ik had een set powerblocks besteld, die waren de volgende dag ook geleverd. De communicatie omtrent de bestelling en levering is ook duidelijk en snel.

Ann 07-03-2021

Heel veel keuze, goede kwaliteit en een uitstekende vlotte service. Geen uren aan de lijn hangen. Ze luisteren onmiddellijk naar je vraag en gaan er direct mee aan de slag. Ik ben fan.

Ruben 07-03-2021

Super blij met mijn aankoop, hele degelijke kwaliteit en super in gebruik! Zo dit iedereen aanraden

babs 07-03-2021

Super snelle service! Zowel met het leveren van de materialen, als het retour sturen. Dikke 10😁

Mike Swysen 07-03-2021

Zeer goede en overzichtelijke site met allemaal kwaliteit producten. De levering van mijn product was ook perfect op tijd aangekomen.

Elisjeba 07-03-2021

ik heb gemaild dat het product niet goed was nu kreeg ik terug dat ik heb product weg kon geven omdat het voor het retour te veel gedoe was .. ik heb een aanvraag gedaan voor een andere maat maar daar niets meer van gehoord. en ook geen geld retour ontvangen van het verkeerde product

Dirk 07-03-2021

De bestelde hometrainer op zich voldoet aan het beloofde ook al heeft het display een resolutie van wat twintig jaar geleden super was maar nu arcade techniek heet. Ook moest ik hier en daar de striping en belettering aandrukken omdat die niet goed was aangedrukt bij het aanbrengen.
Op de site wordt meerdere keren vermeld dat de gratis training DVD bijgeleverd wordt: dus niet, dit is in diverse reviews al eerder vermeld, maar fitwinkel doet daar niets mee.
De 'bouwbeschrijving' is uitgebreid maar op detail erg summier te noemen, daar waar staat 'schroeven' wordt echt bouten bedoeld en waar op de tekening staat dat de bedrading van de handles door de buis moeten moet je dit niet doen. De tekeningen moet je met een vergrootglas bekijken om de bedoelde details te begrijpen en zo de fiets goed in elkaar te zetten. Gebruik liever een goede eigen ring/steeksleutel dan de platte bijgeleverde dat is veiliger voor je handen.

Lieke 07-03-2021

Fitwinkel heeft een uitgebreid assortiment van sportproducten. Deze producten hebben ook nog eens een zeer gunstige prijs. Normaal worden producten de volgende dag geleverd, super service. Helaas was een van mijn artikelen niet naar verwachting, maar ook terugsturen was geen probleem. Het geld stond snel terug op mijn rekening.

H.Meijer 06-03-2021

Deze site ben ik online tegengekomen. Zeer mooie producten, in een ieders prijsklasse. Al gauw een hometrainer gevonden die geschikt was. Er was een goede gedetailleerde uitleg over de specifieke mogelijkheden van de hometrainer. Voor de bestelling , voor de zekerheid, even de recensies en betrouwbaarheid van de winkel nagekeken. De bestelling werd heel snel geleverd en de hometrainer voldoet prima! En zeker ook de kwalitiet!

John 06-03-2021

Ondanks drukte tijdens de kerstdagen en nieuwjaar toch een snelle levering. Doordat bezorger niet goed was omgegaan met het produkt door klantenservice een meer dan goede op lossing mij aangeboden. Ben dan ook uitermate tevreden met de afhandeling. Deze shop is dan ook door mij voor een ieder aan te bevelen.

Denis 06-03-2021

Snelle levering maar helaas was het product niet goed.
Werd meteen opgelost door een nieuw goed product op te sturen.
Uitstekende service en erg behulpzaam.

Dirk van BArneveld 06-03-2021

Deze shop was 1 van de weinigen nog in staat een cardio oorclip voor een Kettler hometrainer te leveren.
Helaas is de clip defect geraakt wat uiteraard kan gebeuren.
Contact opgenomen met de shop en de aankoop prijs van de defecte clip is teruggestort.
Nieuwe clip was helaas niet meer leverbaar.
Chapeau voor de afhandeling.

Livia 06-03-2021

Geweldige service en top assortiment! Ik heb bij Fitwinkel al mijn fitness artikelen gekocht en nu kan ik toch nog lekker thuis sporten ondanks de wereldsituatie. Bedankt Fitwinkel voor het bijdragen aan een gezonde en sportieve levensstijl!

Perry 06-03-2021

Van aankoop tot bezorging van virtufit iconsole iCTR 2.1 is alles goed verlopen en werden via de mail op de hoogte gehouden.
De webshop heeft op mij een prima indruk gemaakt.

Een Tevreden klant. 06-03-2021

Levering is zeer vlot een goed verlopen.
Dank je ik ben zeer tevreden met het produkt.

RS 06-03-2021

ViruFit verstelbare Fitnessbank Pro besteld. Ondanks Coronatijd en grote vraag naar fitnessapparatuur bijzonder snel ontvangen. Installatie eenvoudig met goede documentatie. Na paar weken trainen bevalt dit bankje uitstekend. Stevig, eenvoudig te verstellen en makkelijk te verplaatsen. Prima aankoop dus!

M 06-03-2021

Snelle verzending en levering. Goede kwaliteit en perfecte en vlotte regeling en afhandeling qua retouren.
Ook in de winkel kregen we eerlijk advies, aardig en zeer behulpzaam personeel in Arnhem met de vorige lockdown.

Gerlinda 05-03-2021

Geweldig shop, waar voor je geld en super goed service! Mijn volgende apparaat bestel ik weer hier!

Marjan van 't Spijker 05-03-2021

Prima. Lokale ondernemer. Ik krijg snel antwoord.

Ik heb een aantal producten aangeklikt:zijn niet op voorraad. (vrijdag 26-02)
Ik wil graag het horloge in het echt zien:wanneer kan dat??

Groetjes van Marjan van t Spijker

Yourick 05-03-2021

Een tweetal maanden geleden ben ik klant geworden bij Fitwinkel. Ondertussen heb ik reeds enkele bestellingen op mijn naam staan waar ik zeer tevreden over ben. Fitwinkel biedt kwaliteitsvolle producten aan van bekende topmerken, handelt alle bestellingen mooi af en zorgen voor een tijdige levering. Ook de artikelen die worden teruggestuurd worden netjes terugbetaald zoals het hoort! Sinds ik Fitwinkel leren kennen heb, hou ik dagelijks de webshop in de gaten waarbij ik vaststel dat de uitverkochte producten regelmatig worden aangevuld. Ik kan concluderen dat Fitwinkel een echte aanrader is!

KevinBE 05-03-2021

Halters gekocht van Tunturi. Product is van lage kwaliteit en werd door transporteur beschadigd geleverd. Contact opgenomen met Fitwinkel en probleem meteen opgelost met terugbetalen. Desondanks slechte product, heel goede ervaring met Fitwinkel zelf.

Rosa 05-03-2021

Goede service! Had zelf een halterstang gekocht, die overigens erg mooi was, maar had niet de juiste schijven ervoor. Retour aangevraagd en snel geld terug gehad terwijl ik het product niet hoefde te retourneren, goed voor het milieu dus!

Frans 05-03-2021

Vriendelijk snelle levering

Alleen werkt de Bluetooth niet paar keer gebeld maar daarna niks meer gehoord beetje jammer
Heb 200 euro betaald voor de extra optie Bluetooth maar doet het niet