Saake shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Saake shop.

Saake shop stelt zich voor

Saake-shop.nl, dé camera-accessoire specialist van Nederland! Al meer dan 10 jaar hét adres voor uw camera-accessoires. Bij ons vindt u de unieke combinatie van snelle levering, lage prijzen en uitstekende service! We leveren uit eigen voorraad (slechts € 2,50 verzendkosten!), dus uw bestelling is lekker snel in huis. Voor 18:00 besteld via iDeal of creditcard is dezelfde dag verzonden! Afhalen in Haarlem op afspraak mogelijk. Heeft u nog vragen? Altijd een snelle reactie op uw e-mail.

Schrijf een review voor deze winkel

paul aarts 29-07-2011

Het is reuze makkelijk om via de website het juiste produkt te vinden. Helemaal goed. Vervolgens is de prijs prima. Over de levering en de snelheid daarvan heb ik geen klachten. Het is me prima bevallen.

Daphne1988 21-07-2011

Mijn bestelling werd de volgende dag direct geleverd. De accu bleek niet te werken op mijn camera. Ik heb hierover gemaild. De volgende dag ontving ik zonder problemen een andere accu die het goed doet. Kortom goede service en erg snel.

MvW1969 21-07-2011

Het bestellen via de website ging heel makkelijk en de volgende dag de spullen al in huis.

Heb vooraf en tijdens de bestelling ook contact gehad met hun service-afdeling en had heel snel een goed en duidelijk antwoord.

Prijzen zijn ook zeer goed en verpakking bestelde artikelen keurig.

Cor45lin 19-07-2011

producten gemakkelijk t4e vinden op dewebsite en vlotte aflevering

ABB50 18-07-2011

Super ! Al veel gekocht bij Saake. Mooie prijzen,supersnelle levering, goede verpakking. Aanrader !

Jos-heerlen 17-07-2011

Deze winkel kan ik echt iedereen aanbevelen, de prijs is echt heel goed maar wat zeker erg belangrijk is, is toch wel de service...kan er maar èèn ding over schrijven.... meer als 100%. Ik kan ook oordelen over after sale, want ik heb voorheen een keer een probleem gehad met de levering van een product(lag NIET aan Saake maar aan TNT.... heb contact opgenomen met Saake en het was in een mum van tijd opgelost..
Alleen maar lof over dit bedrijf... niet twijfelen voor een eventuele aankoop maar gewoon doen !!!!

corrytjuh 08-07-2011

Accu bijna nergens meer te koop, snelle service, direkt antwoord op mail perfect!

sgkaai 06-07-2011

snelle service, goeie prijs, goed product. wat wil je nog meer?

Mirarie 06-07-2011

Scherpe prijzen.
Bestelling een dag later binnen als website belooft, maar dat kan ook aan TNT hebben gelegen.
Bestel een volgende keer weer bij Saake Shop.

Mooi wark 04-07-2011

Diverse keren en bestelling geplaatst die na de snelle bevestiging van de orders correct en snel werden geleverd. Ook een 'dubbele' bestelling (foutje mijnerzijds) werd na telefonisch en e-mail contact snel en correct hersteld.
Kortom prima webwinkel waar je met vertrouwen een bestelling plaatst!

Bob tH 04-07-2011

Tot nu toe bij geen enkele bestelling problemen ondervonden, altijd snelle levering en volgens de afspraken. Laatst ook nog vragen gesteld via de e-mail over een gekocht product waar wat onduidelijkheden over waren, ik kreeg supersnel bruikbare antwoorden. Dikke pluim!

theeke 02-07-2011

hallo levering klopt precies.was mooi optijd zoals op de site staat vermeld.maar hoop ook dat ze lang mee gaan

Peter1943 02-07-2011

vrijdag om 15.00 uur besteld, zaterdagochtend 9.30 uur door TNT afgeleverd. Geweldig!!

doubleU28 02-07-2011

Door een -niet aan te rekenen- error tijdens het betaalproces was mijn bestelling niet doorgekomen.
Saake heeft dat ontdekt en zelf contact gezocht.
Als compensatie voor het ongemak kreeg ik een acculader voor nop erbij.
Wat je noemt aftersales! Heel netjes afgehandeld

J.Bischoff 01-07-2011

Duidelijke omschrijving van producten op website, prime prijzen, correctte en snelle levering.

Ray42 01-07-2011

---------- Update review 01-07-11 ----------

Na een onfortuinlijk misverstand i.v.m. een laatste aankoop had ik een ietwat twijfel opgedaan maar de heer Jansen heeft het uiteindelijk toch keurig voor mij op weten te lossen en vandaar kan ik wederom erg positief zijn omtrent mijn ervaringen met de Saake Shop, de levering verloopt altijd bijzonder snel en ook de aftersales zijn zonder meer uitstekend te noemen.

---------- Eerdere review 28-06-11 ----------

Na verschillende batterijen bij deze winkel te hebben gekocht besloot ik om er ook een oplader te bestellen gezien de uitstekende ervaringen met de koop van de batterijen. Na de oplader in bezit te hebben gekregen ben ik eens gaan zoeken op het merk en het type (dit had Saake shop niet vermeld op hun produktpagina) en kwam er via die wijze achter dat exact dezelfde oplader die bij SaakeShop 37 euro excl. verzendkosten heeft gekost slechts 16 euro kost bij een concurerende webshop. Dat kan nooit kloppen dacht ik dus besloot ik eens te bellen naar het 0900 telefoonnummer dat zou staan voor hun klantenservice.

Vervolgens heb ik netjes gevraagd waarom deze oplader bij hen meer dan 20 euro duurder was als bij een andere aanbieder waarop de mevrouw aan de andere kant van de lijn te kennen gaf dat ik een email moest sturen naar hun emailadres met deze vraag. Ik heb meteen een email gestuurd waarin ik te kennen heb gegeven gecompenseerd te willen worden voor het veel te duur betaalde object want had ik geweten wat het exacte typenummer en kenmerk was had ik het 21 euro goedkoper gehad. Uiteraard heb ik geen antwoordt op mijn email teruggehad en de oplader terugsturen gaat ook niet want ik heb de doos weggegooid na een eerste succesvolle oplaadsessie. Ik heb vertrouwd op deze webwinkel maar ik zal er nooit meer iets bestellen na dit avontuur.

roos6 30-06-2011

Overzichtelijke website, leveren zoals afgesproken snel, producten prima met goede prijzen.
Zal er zeker opnieuw bestellen.

wandalientje 25-06-2011

Ik heb eens eerder een accu voor een fototoestel gekocht en kreeg deze de andere dag en deze werkt perfect. Nu we een duurdere camera hebben heb ik dan ook weer een extra accu en sd-kaartje gekocht. Veel goedkoper en de service is Top! Ik kreeg zelfs een kortingscode voor een volgende bestelling.

Nico1966 23-06-2011

Betrouwbaar en snel.
Ik kreeg gelijk reactie op mijn vraag.
De bestelling werd gelijk verstuurd en ontvangen.

vladdermuis 22-06-2011

Meerdere malen duurdere SD kaarten en diverse camera accu's aangeschaft bij deze winkel. Altijd geleverd volgens de voorwaarden. Nog geen enkel probleem ondervonden. Prima zaak, prima prijzen en snelle levering.

BLUEBANDIT 20-06-2011

De tweede bestelling al bij deze shop en vlotte afhandeling en levering.bij de vorige levering van de batterijen die ik toen bestelde idem.
Zal in de toekomst als ik iets dergelijks nodig heb er zeker nog een bestelling plaatsen.

Explorer100 20-06-2011

Goede service, attent en zeer behulpzaam.
Wanneer artikel is uitverkocht en later weer binnenkomt
krijg je een herinnerings-email.

Gerben Atema 1932 19-06-2011

Deze zaak biedt een supersnelle levering en zijn zeer
coulant bij omruilen of terugname van een artikel.
Bij dit laatste wordt het betaalde bedrag direkt
teruggestort! Zo durf je nog eens wat te bestellen!

Mario Van de Velde 18-06-2011

gisterenmorgen mail gestuurt,vrij vlug antwoord en professioneel advies gekregen van Bastiaan

dan bestelling geplaatst en betaald via KBC bank vanuit Belgie naar hun Kbc rekening vlot verlopen
gisterenavond nog verzonden en deze middag kon ik het materiaal reeds gebruiken

dus kortom een zeer vloote verwerking van de bestelling

groetjes,

een tevreden klant uit Belgie

Manu07 18-06-2011

Prima web winkel, spijtig dat er 5% bij komt als je met paypal betaald.