Saake shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Saake shop.

Saake shop stelt zich voor

Saake-shop.nl, dé camera-accessoire specialist van Nederland! Al meer dan 10 jaar hét adres voor uw camera-accessoires. Bij ons vindt u de unieke combinatie van snelle levering, lage prijzen en uitstekende service! We leveren uit eigen voorraad (slechts € 2,50 verzendkosten!), dus uw bestelling is lekker snel in huis. Voor 18:00 besteld via iDeal of creditcard is dezelfde dag verzonden! Afhalen in Haarlem op afspraak mogelijk. Heeft u nog vragen? Altijd een snelle reactie op uw e-mail.

Schrijf een review voor deze winkel

PDA gebruiker 15-02-2012

Na het bestellen van één accu, ontving ik er twee omdat het de laatste twee accu's van dit type waren. Die tweede accu ontving ik gratis.

C. Filet 15-02-2012

Ik bestel al een hele tijd bij deze zaak en dat altijd in volle tevredenheid over de producten, de snelle levering en de snelle beantwoording over vragen n.a.l.v. de gekochte producten.
Aanbiedingen zijn ook daadwerkelijk aanbiedingen.

G Vehof 14-02-2012

digitale fotolijst om 15.00 uur besteld,daags daarna om 12.30 uur lijstje ontvangen.
Voor een verwerkingshoekje van mijn overleden broer, maar het lijstje werkte niet goed. ook hiervan melding gemaakt bij Saake, kon het direct terug sturen zonder verzendkosten. anderhalve week later nieuwe lijst ontvangen rechtstreeks van de leverasier (Rollei)

B.a.g.o. 13-02-2012

'Gebruik gemaakt van de speciale aanbieding Samsonite fototas.
De levering was zelfs binnen 14 u. dus dik in orde!
Bij het aanhaken van de draagriem brak er helaas een stukje van de musketonhaak af.
Mailtje gestuurd, meteen een bevestiging van ontvangst van de mail en de eerstvolgende werkdag de mededeling hoe het zou worden opgelost.
Weer een dag later een compleet nieuwe vervangde riem ontvangen met het verzoek de oude riem terug te sturen naar het antwoordnummer.
Kortom....Klasse!!
Dit bedrijf weet precies waar zij mee bezig zijn.

xp2002 13-02-2012

Totaal niks op aan te merken. Ik heb een vraag gesteld bij de bestelling. Die werd binnen 5 minuten beantwoord en diezelfde dag is het product verstuurd. Het product werkt ook nog eens, dus wat wil je nog meer? :)

Hinnendaels 12-02-2012

Ik ben reeds enkele jaren klant en ben zeer tevreden,
een goede service en goede vergelijkbare prijzen,ik kom zeker nog terug.
Groeten

Rien van Kuik 11-02-2012

afgelopen jaren meerdere verschillende producten besteld, uiterst snel gecommuniceerd en geleverd. Ook after-sales prima in orde (omruilen), kortom UITSTEKEND

Margriet van der Wijk 11-02-2012

Heb meerdere batterijen besteld, na een dag geleverd, keurig verpakt, ga zo door!

chris schwagten 07-02-2012

Donderdagavond 2 februari besteld en vandaag, dinsdagavond 7 februari, aangekregen (België). Tot zover alles dik in orde. Batterij is momenteel aan het opladen. Nu enkel nog afwachten of hij werkt en hoe lang hij het uithoudt.

H.J.M. Offermans 03-02-2012

Goede prijs, zeer snelle levering, sneller dan op site vermeld! Prima assortiment.

Rob 1947 02-02-2012

snelle levering en redelijke verzendkosten dus een goeie zaak

Josko 01-02-2012

Afgelopen zondag deze accu met tasje voor mijn Sony Camcorder besteld via website. Dinsdag had ik het al in huis. Snel geleverd en tegen redelijke bezorgkosten. prima.

adwan 30-01-2012

bij saake een memory stick gekocht, welke door één of andere oorzaak niet op mijn adres aankwam.
bij navraag krijg je per omgaande antwoord.
na 14 dagen kreeg ik het product direct weer toegestuurd, terwijl zij gaan zoeken naar de oorzaak van verdwijning.
uiteraard altijd jammer als je 14 dagen nog geen gebruik kan maken van je gekochte spullen, maar wel redelijk.
verder prima service

Janniesten 29-01-2012

Deze shop krijgt van mij de hoogste score omdat je op de website zeer snel hebt gevonden wat je nodig hebt.
Onmiddellijk antwoord hebt via mail.
En de bestelling super snel wordt geleverd.

Marchel3011 26-01-2012

Goede website, en een snelle levering

aro2011 25-01-2012

Goede info bij producten, snel en accuraat geleverd.

DEBLAERE BERNARD 23-01-2012

Flexibele bestelling.
Binnen de tijd geleverd
Goede verpakking.
Prijs zeer maatschappelijk.

Frits Keizer 21-01-2012

Bestelling snel in huis 2-dagen. keurig netjes verzorgd. Minpuntje op site bij bestellen, bij bestellen van 1 item wordt standaard 2 ingevuld. Tot 3 keer toe geprobeerd. Foutje in pagina??????

Officiele reactie van Saake-shop 22-01-2012

Dat is inderdaad vreemd. We hebben deze klacht niet eerder gehoord en ik zou dat graag verder onderzoeken. Ik stuur u nu een e-mail met een aantal korte vragen waarmee we hopelijk dit probleem kunnen opsporen.

Heemskerk.C.J. 19-01-2012

prima en snelle levering

kustbewoonster 19-01-2012

snelle levering, correcte prijs, prima verpakt. Een adresje om te onthouden.

Frans den Bosch 19-01-2012

zeer snel en correct met de afhaandeling.Goede communicatie wanneer iets niet voorradig. Goede prijzen en leuke aanbiedingen

fransm23 18-01-2012

Snelle levering en volgen van de bestelling goed mogelijk. Goed verpakt.

Will Franken 18-01-2012

Een razendsnelle en professionele communicatie over een retourzending en vervanging van het product was binnen een paar dagen geregeld.

Andre van de Graaf 17-01-2012

Ik heb al meerdere artikelen besteld. Snelle en correcte levering. Producten zijn van uitstekende kwaliteit.
Prijs kwaliteitverhouding is prima

JdG81 16-01-2012

Snelle levertijd, vriendelijk personeel..

Absoluut een aanrader!