Saake shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Saake shop.

Saake shop stelt zich voor

Saake-shop.nl, dé camera-accessoire specialist van Nederland! Al meer dan 10 jaar hét adres voor uw camera-accessoires. Bij ons vindt u de unieke combinatie van snelle levering, lage prijzen en uitstekende service! We leveren uit eigen voorraad (slechts € 2,50 verzendkosten!), dus uw bestelling is lekker snel in huis. Voor 18:00 besteld via iDeal of creditcard is dezelfde dag verzonden! Afhalen in Haarlem op afspraak mogelijk. Heeft u nog vragen? Altijd een snelle reactie op uw e-mail.

Schrijf een review voor deze winkel

reijmer 22-11-2011

Snel! en prima service, als er is wat is (ik had bv een tijd geleden een vergissing in mijn bestelling gemaakt: zo opgelost!).

Peterphuket 18-11-2011

Prima en snelle services, originele accu voor redelijke prijs

Anita W 27-10-2011

Snelle levering. Van een goed en nieuw product.
Goede en duidelijke site. Juiste prijs kwaliteit verhouding.

Ed.K. bel. 21-10-2011

zeer goede en duidelijke site, zeer goed in prijs een aanrader!!,zeker perfecte en snelle bediening bij vragen via email,van levering ook zeker tevreden niets over te zeggen. voor mij in het kort, deze site een aanrader!!
voor door te geven aan vrienden en kennissen. doe zo voort proficiat.

Marja Dame 12-10-2011

Via de zoekmachine op de website een accu besteld voor mijn Canon camera.Bij aflevering bleek de accu niet bestemd te zijn voor de camera. Gemaild en direct ( 's avonds nog ! ) antwoord en een oplossing. Kosteloos retour gestuurd en direct de dag daarna een vervangend product ontvangen. Zo hoort het, een uitstekende webwinkel met een prima service !!

gerard31956 11-10-2011

Bij onduidelijkheid over een actiecode gebeld door de shop en alles is naar tevredenheid opgelost. Super service!

Adriaan Hans 22-09-2011

Op tijd besteld, de volgende dag in huis.
Ook de e-mails voor informatie worden prompt beantwoord. Prima !

Christ Franken 11-09-2011

Ik heb de fotocamerarugtas nu 3 weken in mij bezit en vindt het fantastisch zo makkelijk je de camera kunt pakken. De reden dat ik voor Bilora heb gekozen is de prijs achteraf is de kwaliteit boven mijn verwachting. Ik heb de tas zaterdag besteld, kreeg gelijk de bevestiging en s,woensdags is hij afgeleverd zoals beloofd op de site keurig verpakt ter verkomen van beschadiging. Netjes een mailtje gekregen dat hij verstuurd was.
Alles bij elkaar voor een 100% tevreden klant

henksteen 02-09-2011

zowel de telefonische informatie voorziening als wel de email aren uitermate correct.
de voorgestelde procedures werden correct afgehandeld en de levering geschiedde na bestelling in 1 dag!
Uitstekende service

W v Eijndhoven 28-08-2011

zeer snelle levering prima prijs zeer goede service en voorlichting snel antwoord op e-mail en zelfs nog iets na gestuurd wat eigenlijk niet meer bij de aanbieding was echt een aanbeveling

edjisk46 27-08-2011

zeer snelle levering ,niet duur en alles compleet

Ton071 26-08-2011

Prima en snel geleverd. Prima prijs

CJL 25-08-2011

Snel, betrouwbaar, vakkundig advies, klantvriendelijk, mogelijkheid om artikelen op te halen aanwezig.

Arie de Koning 23-08-2011

Nette website, duidelijk
snelle en netje geleverd
via mail goed te bereiken en snelle afhandeling

John Stuurman 21-08-2011

De website is prima. bestellen easy, de opvolgingsinfo is accuraat en het product is er voordat je uitgeslapen bent. Tevreden dus

Martien Nap 20-08-2011

Ik had nog nooit gehoord van Saake. Ik zag een advertentie met de batterygrip. Voor die 7 tientjes wilde ik het risico wel lopenbij een voor mij onbekende webshop.
Levering ging perfect! Binnen 36 uur in huis! Prima product ook.
Ik kom zeker nog eens terug.

Gerda1956 17-08-2011

Tot nu toe 2 maal iets besteld. Beide keren goed gegaan. Tweede keer, binnen 1 week moest ik meer betalen, gevraagd per mail hoe dat kwam. Kreeg gelijk bericht terug dat ik het teveel betaalde terug gestort zou krijgen. Dat vind ik nu service.

Vernes 16-08-2011

Doordat er op de website waar ik mij camera heb gekocht de verkeerde informatie stond, had ik de verkeerde accu + oplader besteld bij Saake maar dit was GEEN probleem voor hen !!!!
Verkeerde bestelling terug gestuurd en de zelfde dag werd de goede accu + oplader kostenlos naar mij opgestuurd , wat een service !!!!!!
Na het uitpakken bleek echter dat de oplader defect was , dit gemeld en er werd meteen een goed werken oplader WEER kosteloos op gestuurd naar mij
Dit bedrijf verdient een warme douche

RJH. van den Berg 14-08-2011

snelle leveringen, goede produkten tegen scherpe prijzen. Aan een ieder aan te bevelen.

Steven_P 12-08-2011

Onze camera accu's werden in energie steeds minder en na overleg krijgen wij 3 nieuwe accu's (maanden na aankoop) toegestuurd van een andere fabrikant. Omdat wij onze accu's eigenlijk niet konden missen werd voorgesteld de nieuwe op goed vertrouwen alvast toe te sturen. Deze top-service zie ik niet snel meer tegenwoordig!!

GBRN 04-08-2011

Heb al meerdere keren iets besteld. Werkt uitstekend en door af en toe mail contact over iets wekt het ook vertrouwen, waardoor je bereid bent vooraf te betalen.
Voor anderen aan te bevelen.

Frans van Schie 04-08-2011

Op 28 juli heb ik een bestelling bij Saake Shop geplaatst. Op dezelfde dag (na mijn bestelling) kreeg ik hun nieuwsbrief met de actie dat bij estellingen v.a. € 49.00 gratis een 4 GB USB memory stick meegeleverd wordt.
Ik heb Saake Shop gevraagd of ik deze USB stick alsnog kon krijgen. Welnu, Saake heeft mijn bestelling nog voor de verzending kunnen onderscheppen en de USB stick er bij gedaan.
Ik vind dit klasse en dus een pluim voor Saake Shop :-) !
Al mijn vorige bestellingen zijn overigens tot mijn volle tevredenheid en snel geleverd :-) Een prima zaak dus!

eljee59 04-08-2011

Al vaker gekocht bij Saakeshop. Altijd naar volle tevredenheid. Alles goed op voorraad, dus altijd de dag na de bestelling geleverd (mits voor 16.30 uur besteld). Wordt netjes en degelijk verpakt verzonden.

O. Kerssens 02-08-2011

Perfect geregeld. Snelle levering. De cassette voor de accu bleek iets te ruim te zitten. De cassette voor de batterijen was prima. Op mijn e-mail werd direct gereageerd. Zonder kosten omgeruild. Ze hebben voor het toesturen van een nieuw exemplaar eerst nog even getest en goed bevonden. Echt niets op aan te merken. Mijn complimenten!

Willem Roeleveld 02-08-2011

Duidelijke website, snelle levering, schappelijke prijzen en goede kwaliteit. Heb de site in mijn favorieten staan want ik ga zeker vaker bestellen.