Saake shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Saake shop.

Saake shop stelt zich voor

Saake-shop.nl, dé camera-accessoire specialist van Nederland! Al meer dan 10 jaar hét adres voor uw camera-accessoires. Bij ons vindt u de unieke combinatie van snelle levering, lage prijzen en uitstekende service! We leveren uit eigen voorraad (slechts € 2,50 verzendkosten!), dus uw bestelling is lekker snel in huis. Voor 18:00 besteld via iDeal of creditcard is dezelfde dag verzonden! Afhalen in Haarlem op afspraak mogelijk. Heeft u nog vragen? Altijd een snelle reactie op uw e-mail.

Schrijf een review voor deze winkel

karaluch 07-12-2012

Very fast delivery and good contact, after purchase they confirm my order and very next day I received my SDHC card!

Roderick-Bas 05-12-2012

Klantvriendelijke en duidelijke website, zeer snelle en correcte levering. Saake doet wat er wordt beloofd. In één woord: TOP!

wimooy 13-11-2012

zeer goedkoop, uitgebreid assortiment en snelle levering.
voor 16.oo uur besteld wordt de volgende dag geleverd

frans.klaus 09-11-2012

Super. even na twee uur een vraag gesteld via de website, binnen een half uur antwoord. Direct de bestelling geregeld en de volgende ochtend de accu in het toestel gestoken. In tegenstelling tot een andere leverancier die 100% compatibiliteit beloofde werd dat door Saake wèl waar gemaakt.

Dick Voerman 07-11-2012

De bestelling, het proces en de afhandeling is zeer correct uitgevoerd. De bestelling is uitstekend verpakt verstuurd.

dirkvermeylen 31-10-2012

Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Gisteren namiddag rond 16h plaats ik een bestelling bij Saake Shop (in Nederland), via de online winkel. 's Avond krijg ik een bevestiging dat het pakket onderweg is, en vandaag om 13h50 wordt bij mij thuis (Begië) aangebeld door TNT om het pakket af te leveren. Keurig netjes verpakt.
Dat is pas service!
Staat direct gebookmarked bij mijn favorieten!

lbosch 31-10-2012

De website is zeer gebruiksvriendelijk, en is een duidelijke beschrijving bij de artikelen.
De artikelen zijn scherp geprijst en de verzendkosten zijn niet erg hoog.
De levering is ook snel

Ha_Hu 27-10-2012

Overzichtelijke site met een zeer uitgebreide keuze aan producten. Gisteren besteld en de volgende dag al in huis. Gewoon super!!! THNX

fennygramser 14-10-2012

Snelle levering, de dag na bestelling, zoals toegezegd. Ik had fout besteld en kreeg ook weer zoals toegezegd binnen 5 dagen na retourzending het juiste artikel toegestuurd.

Gondier 11-10-2012

Goedkoop en snelle levering.
Dag na bestelling de levering. Volgende dag de factuur per mail.
Aangetekend verzenden is iets duurder, maar het wordt inderdaad alleen op het opgegeven adres afgeleverd (met handtekening).

Eindoordeel: spinnend tevreden.

Donil 22-09-2012

Geheugenkaart SanDisk van 16 GB besteld voor een gunstige prijs. Eentje van 45 mb/s.Elders 20 mb/s en veel duurder.
Heel gunstig geprijst,en de volgende dag in huis.

Ger Keulers 20-09-2012

Saake, is goed, goedkoop en snel en heeft een zeer ruim aanbod op hun vakgebied.
Daarbij willen ze ook nog eens meedenken en mee kijken naar alternatieven.
Dat noem ik nu nog eens klantvriendelijkheid.

ton.van.oostveen 04-08-2012

Voor een zeer goede prijs deze sdcard online besteld, was bijna op elke andere wesite duurder if niet voorradig. Netjes per email de factuur en status ontvangen en twee dagen later de sdcars. Hier ga ik zeker nog eens iets bestellen!

HansOpStap 20-07-2012

Saake heeft een overzichtelijke en informatieve website. Is snel en betrouwbaar met de levering en ook nog eens voordelig. Kom ik graag terug.

Paulina1962 04-07-2012

Het werkt uitstekend, goede manier om voordelig goede producten geleverd te krijgen en zeer snel ook. Daarnaast kun je erop vertrouwen dat wat zij op voorraad aangeven dat werkelijk zo is. dus geen verwarring en onnodig wachten op je producten. Goede site, prettige mensen en aardige telefoniste.

arrogantworms 01-07-2012

Geheugenstick besteld en andere dag in huis...klasse!
Overigens al eerder zaken besteld zoals accu's en geheugenkaartjes voor camera's. Ook voor deze leveringen gold steeds dat het optimaal verliep.
Conclusie: Saakeshop.........dat smaakt naar meer!!

K.Logman 23-06-2012

Na wat gepuzzel op de website vond ik toch nog vrij snel de acculader die ik nodig had .
Vlug besteld om 15:00 en zoals beloofd de volgende dag bezorgd!! Prima . Dit was de zoveelste bestelling bij Saake shop en ze hebben me nog nooit in de steek gelaten !!!!!!!!!!1

WHP 23-06-2012

Dit was niet mijn eerste bestelling, en net als de vorige een prima aanbieding. Opnieuw werd ik verrast door de goede afhandeling en snelle levering!

Tom_O 21-06-2012

Hallo,

Prima prijs, zeer snelle reactie op vragen via email en zeer hulpvaardig. Snelle levering en de verzendkosten zijn (bij de artikels die ik had besteld) slechts 2,5 euro voor levering naar België. Na 2 werkdagen zat de bestelling in mijn brievenbus! Zéér tevreden, echte aanrader!

roadrunner6991 20-06-2012

Overzichtelijke site, snelle service: binnen 2 dagen had ik de accu binnen. Alleen jammer dat er geen beschermklepje bij de accu zit.

rien001 28-05-2012

op vrijdagmiddag, rond 13.00 uur, een sdhc kaart bestelt, via de overzichtelijke en makkelijke website. 2,5 uur later al een bericht van verzending en zaterdag rond 13.00 uur het kaartje in huis. Ik kan er niets anders van maken in een woord TOP.

Filmer9000 28-05-2012

Op maandag namiddag besteld en op dinsdag namiddag keurig afgeleverd door TNT. Passen perfect en zijn stukken goedkoper dan de originele batterijen. Ik denk in het vervolg nog bij Saake te bestellen.

H.Kapitein 25-05-2012

Gewoon een site dat het voorbeeld zou moeten zijn voor andere sites. Eenvoudig, fatsoenlijke prijzen en snel met afleveren.
Leuke aanbiedingen, geen irritante reclames en opdringerige nieuwsbrieven.

Kees02993 25-05-2012

Donderdag via internet besteld. En de volgende morgen was de bestelling keurig in mijn bezit. Tas is stevig en lijkt mij prima te voldoen.

Adrian76 16-05-2012

Ik heb eerst gezocht op internet en daarbij viel Saake op. Ik had een vraag omdat de accu die ik nodig had voor mijn camera niet in de lijst voorkwam (camera was pas uit en niet verkijgbaar in Nederland). Ze hebben mij zo goed mogelijk geholpen en uiteindelijk de goede accu kunnen bestellen.
Petje/hoedje af voor Saake.