Saake shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Saake shop.

Saake shop stelt zich voor

Saake-shop.nl, dé camera-accessoire specialist van Nederland! Al meer dan 10 jaar hét adres voor uw camera-accessoires. Bij ons vindt u de unieke combinatie van snelle levering, lage prijzen en uitstekende service! We leveren uit eigen voorraad (slechts € 2,50 verzendkosten!), dus uw bestelling is lekker snel in huis. Voor 18:00 besteld via iDeal of creditcard is dezelfde dag verzonden! Afhalen in Haarlem op afspraak mogelijk. Heeft u nog vragen? Altijd een snelle reactie op uw e-mail.

Schrijf een review voor deze winkel

Rosendaal Jo van 18-06-2011

Levering/betaling met IDEAL, EN PRODUCTEN ALLES IS NAAR
WENS VERLOPEN.
Daarom krijgt SAAKESHOP VAN MIJ 'N DIKKE VOLDOENDE.(10)

robert1066 16-06-2011

Prima gegaan. Bestellen, meteen bericht dat de bestelling gedaan is en via email op de hoogte gehouden over de levering

jolie1970 16-06-2011

Hele duidelijke site en vragen via Email worden heel snel beantwoord (zelfde dag vaak).
Ben zeeeeeeeeeeeeeeeer tevreden !!!

cedero 16-06-2011

's morgens besteld de volgen dag met de middag postbestelling in huis. Product volgens de specificatie's geleverd. Prima gedaan

G.J. Knijf 15-06-2011

Ondanks de feestdagen snel geleverd. Prijsstelling echter niet concurrerend. Verpakking sober maar afdoende. Helaas ontbreekt paklijst en/of factuur.

Set Vexy Photography 15-06-2011

Saake Shop is goedkoop heeft een groot aanbod en heeft een hele goede service. Heb hier al vaak aankopen gedaan en als er problemen zijn wordt alles subliem opgelost, ook hebben ze hele toffe acties!

SOKRTW 15-06-2011

INFORMATIE OVER GEKOCHT PRODUCT WAS MIJ NIET DUIDELIJK GENOEG.
CONTACT OVER HULP PER MAIL WERD BINNEN ENKELE MINUTEN BEANTWOORD.

W.Klein 13-06-2011

Vrijdaagmiddag 15.00 uur besteld. Zaterdagmorgen 10.00 uur bezorgd.Voor 2011 een ongekende weelde. BRAVO !!!

Harry v.d. Enden 13-06-2011

Product was in eerste instantie niet meer verkrijgbaar.
Kon hem nabestellen. Prima communicatie per e-mail.
Zeer correcte behandelingen afhandeling.

Co de blijde vogel. 11-06-2011

Verschillende keren besteld, ook innovatieve producten waarbij ik in eerste instantie aan de werking en het gebruiksgemak twijfelde (bijvoorbeeld oplader voor gewone batterijen). Altijd goede kwaliteit en de producten doen wat de website beloofd. Prijstechnisch gunstig (anders bestel ik er niet en ga ik naar een winkel), lage verzendkosten en snelle afhandeling. Kortom, een genot om zo op internet te kopen.

Piet van Kroonenburg 10-06-2011

Heb al meerdere malen aankopen bij deze winkel gedaan en mijn indrukken zijn zeer goed. Snelle levering, nooit problemen.

Cozeboos 10-06-2011

Deze zaak wordt geleid door een uitermate kundig en snel-reagerend team. Op vragen krijg je meteen antwoord en advies. Levering is, zoals beloofd; vóór 16.30 besteld is de volgende dag in huis.
Ook zijn de prijzen over het algemeen lager dan ergens anders.

Ronald6464 08-06-2011

duidelijke info over snelle levering !

M. Sandt 08-06-2011

Op Tweakers.net als een van de weinige met een lage prijs voor dit product. De snelle levering én de lage prijs betekent voor mij in de toekomst weer een bezoek aan deze webshop!

Rob Kleijn 08-06-2011

Geweldig duidelijke website met goede zoekfunctie. Prijs prestatie in prima verhouding. Perfecte mailcommunicatie. Snelle levering.

J. Smith 07-06-2011

Prima site en producten zijn eenvoudig te selecteren. Informatie is meestl voldoende om keuze te kunnen maken. prijzen zijn concurrerend. Betling eenvoudig en voldoende keuze. Levering snel, goed verpakt en conform bestelling en toezegging. Emailbegeleiding tijdens levering is adequaat. Al meerdere bestellingen geplaatst en steeds snel geleverd. Betrouwbaar.

Rob Meenderink 06-06-2011

Prima winkel met zeer goede after sales.
Ik had de verkeerde accu besteld, zonder problemen binnen 2 dagen omgeruild. Perfect ik kom zeer terug!

Little Bear 04-06-2011

Snel, gemakkelijk en goedkoop! Wat wil je meer?
Hartelijk dank!

Frans Verkerk 02-06-2011

Duidelijke site.
Goede info ook over de nieuwste typen etc.
Snelle levering.
Goede prijsstelling.
Kortom : PRIMA

Arie Leibbrand 01-06-2011

Batterijen en opladers besteld snel en keurig verzorgd thuis gekregen

stan666 31-05-2011

Snelle reactie op bestelling, en net zo snel de levering van de artikelen.
Ook goedkoper in vergelijking met grote fotowinkels, dan is de keuze snel gemaakt.
Alles prima!!!!!!

cabanon 28-05-2011

Perfect bedrijf. Ik doe hier al vele jaren zaken mee. Altijd bereikbaar en uitermate correct! Een parel voor onze economie!

Jan-2305 24-05-2011

Ik heb het product 23-5-2011 besteld,
De volgende dag is het bij mij afgeleverd,supersnel.
Ik ben zeer tevreden, ik zal zeker mijn volgende
aankoop ook bij deze webwinkel doen.

Smits79 21-05-2011

Ik heb de accu in de avonduren besteld, volgende dag kreeg ik al mail dat de goederen verstuurd waren en weer een dag daarna was alles binnen. Dus binnen anderhalve dag was het bestelde binnen. Super. Het is netjes verpakt. Ik heb geen ervaring met bereikbaarheid, ik heb deze service nog niet nodig gehad. Verder kan ik ook nog niet oordelen over hetgeen geleverd is ook goed, maar daar ga ik wel vanuit!! Goede winkel en ik zal er vaker iets gaan kopen.

Jan Kouwenhoven 20-05-2011

Aanbieding via e-mail ontvangen, en levering binnen 24hr, zoals aangekondigd.
Kan niet beter!