Saake shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Saake shop.

Saake shop stelt zich voor

Saake-shop.nl, dé camera-accessoire specialist van Nederland! Al meer dan 10 jaar hét adres voor uw camera-accessoires. Bij ons vindt u de unieke combinatie van snelle levering, lage prijzen en uitstekende service! We leveren uit eigen voorraad (slechts € 2,50 verzendkosten!), dus uw bestelling is lekker snel in huis. Voor 18:00 besteld via iDeal of creditcard is dezelfde dag verzonden! Afhalen in Haarlem op afspraak mogelijk. Heeft u nog vragen? Altijd een snelle reactie op uw e-mail.

Schrijf een review voor deze winkel

Fluitketel 61 15-05-2012

Ik kende de site niet,De bestelling kwam keurig verpakt en netjes binnen. Niet binnen 1 a 2 dagen maar 3 a 4 dagen zal met het weekend te maken hebben. Het is nu Dinsdag en verleden week donderdag besteld.

Officiele reactie van Saake-shop 15-05-2012

Goedemiddag,
Uw bestelling van vrijdag 11 mei is vrijdag 11 mei verstuurd en had op zaterdag bezorgd moeten worden door PostNL. Ik vind het spijtig dat dit niet gebeurd is. Met vriendelijke groet,
Team Saake-shop.nl

Close-Up 12-05-2012

Prima website, gemakkelijk te bestellen, zeer snelle levering, lage verzendkosten. Kan ook, na afspraak, worden afgehaald.

Abramian 03-05-2012

Erg tevreden over de werkwijze van deze online winkel.
Voor, tijdens en na de aflevering van mijn product, werd ik netjes op de hoogte gehouden. En ook nog een kortingscode voor de volgende keer, als ik interesse zou hebben. In een woord: Tevreden!!!

J. Solf 03-05-2012

Ik kende SAAKE eerder niet.
Het bleek een zeer coulant en gunstig geprijsd bedrijf.
Een klein probleem met de levering buiten de schuld van SAAKE werd zeer snel en vertrouwensvol afgehandeld.
Ik maak graag weer van hun diensten gebruik.

j.a. visser 26-04-2012

Alles verliep keurig vandaag besteld en morgen in huis klopte. verzendkosten laag. geen verassingen van betaald en niet in huis. want dat wordt keurig van te voren aangegeven.

J.H.B. Zeijpveld 24-04-2012

Na een verkeerd type accu voor mijn camera te hebben betaald en snel ontvangen te hebben, zond ik deze na overleg met de webshop per Post.NL retour met bijbetaling voor de correcte accu. Zoals helaas vaker heeft de accu de weg terug niet gevonden, resp. is deze onderweg verdwenen, zodat ik deze opnieuw zou moeten betalen. Hernieuwd overleg leidde tot het spontane aanbod van Saake-shop de kosten te delen, waarna de juiste accu alsnog na een dag uit mijn brievenbus kon worden gelicht! En dat terwijl ik niet meer in Sinterklaas geloof!

jaydee1964 18-04-2012

Besteld, kreeg een duurder Extreme artikel geleverd ivm uitverkocht, warm and cosy feeling ; ).

dezze service ben ik in NL niet gewend. Winkel is een aanrader !

Bert Timmers 14-04-2012

Website geeft prima ondersteuning bij het bepalen welk type past bij welk toestel. Snelle betaling snelle levering

Tove48 13-04-2012

Makkelijk te vinden en te bestellen bij Saake, snelle
reactie op bestelling.
Gisteren om 13.40u besteld, vandaag om 12.20u in huis.
Dus supersnelle behandelijng en levering van Saake.

Jaydee64 13-04-2012

Gisteren besteld om 13.00, vandaag binnen om 11.00 uur. SDHC Card 8GB 30mb ga ik volgende week gebruiken, zit nieuw in verpakking dus zal wel goed zijn.

scania43 08-03-2012

Supersnelle levering voor een schappelijke prijs
Ben erg tevreden

eburger 06-03-2012

Gemakkelijk product te selecteren op basis van merk en type, vlotte levering en goede verpakking. Kwaliteit van het product pas op de langere termijn te beoordelen.

asr1904 03-03-2012

Ongelooflijke dienst-na-verkoop: Ik kocht een geheugenkaart van Sandisk, maar deze bleek niet naar behoren te functioneren (fout in de kaart zelf). Na contact met Saake-Shop, kreeg ik enkele dagen later direct een nieuwe opgestuurd. Dit bleek dan nog eens om een verbeterde versie te gaan van de kaart die ik oorspronkelijk had besteld!
Prima service én de goedkoopste!

Henk Conijn 02-03-2012

Ik heb al enkele keren iets gekocht bij Saake shop. Elke keer een correcte, snelle levering. Saake shop geeft mij vertrouwen en daarom koop ik zonder aarzeling mijn spullen bij Saake shop.

Catscottage 29-02-2012

Al enkele jaren afnemer bij Saake. Ben steeds weer onder de indruk van de razendsnelle levering en perfecte after sales service!

Jean M xx 29-02-2012

Mooie en goede Website. Items snel gevonden. snelle levering en goede followUp van bestelling.
Een woord, Uitstekende webshop.

henk van der Neut 24-02-2012

Het statief heb ik op donderdagmorgen besteld. Op vrijdagmiddag werd het geleverd. Snel en probleemloos. Prima!

fam brouwers 24-02-2012

na de bestelling die goedkoper was dan ergens anders en de artiekelen volop in vooraad hadden duurde het precies twee dagen en hadden alles binnen

toppie

f.l.kemper 23-02-2012

snelle, korte procedure om te bestellen. snelle bevestiging, snelle levering. goede kwaliteit van de geleverde producten.

Wim te Riet 23-02-2012

Super correcte en snelle levering: Voor 17.30 uur besteld, volgende (werk)dag in huis. Zoals het eigenlijk hoort. Top!

Tonn1 23-02-2012

Supersnelle SDHC Video kaart. Snel gevonden op de site, met zeer scherpe prijs!
Levering zoals beloofd: Goed beschermd verpakt en vlug in huis. Aanrader voor digitale (spiegelreflex)fototoestellen zeker als er ook mee gefilmd wordt.

Tonn1 23-02-2012

Betreft: Sandisk SDHC 16GB ExtremeHD Video
300x speed - 45 MB/sec

RobinF 17-02-2012

Prima levering, de volgende dag de bestelling in huis. Zo hoort dat!

Gerard4800 17-02-2012

Vandaag uitzoeken en bestellen, 24 uur later staat de post voor de deur met het pakje!!

Petru32 16-02-2012

Gisteren besteld en vandaag alles al geleverd!
Prima verpakt allemaal.
Kreeg snel antwoord op mijn vraag via mail voordat ik iets bestelde.
Prima service en goede prijs dus echt een aanrader.

Gustje 16-02-2012

snelle en correcte levering en prima prijs/kwaliteit