Saake shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Saake shop.

Saake shop stelt zich voor

Saake-shop.nl, dé camera-accessoire specialist van Nederland! Al meer dan 10 jaar hét adres voor uw camera-accessoires. Bij ons vindt u de unieke combinatie van snelle levering, lage prijzen en uitstekende service! We leveren uit eigen voorraad (slechts € 2,50 verzendkosten!), dus uw bestelling is lekker snel in huis. Voor 18:00 besteld via iDeal of creditcard is dezelfde dag verzonden! Afhalen in Haarlem op afspraak mogelijk. Heeft u nog vragen? Altijd een snelle reactie op uw e-mail.

Schrijf een review voor deze winkel

rbossink 14-01-2012

Diverse bestellingen gedaan de laatste jaren.
Altijd alles naar wens binnen de aangeboden tijd.

heinleenstra 14-01-2012

De aankoop procedure loopt gesmeerd en de levering gaat als beloofd.
De kwaliteit van de gekochte artikelen is volgens verwachting.

Ik heb in de loop der tijd meerdere artikelen bij Saakeshop gekocht en nooit met achteraf spijt.

Kopen op internet is een kwestie van vertrouwen!

liempd1202 13-01-2012

Zeer snelle levering en correcte afhandeling.

Bizzy99 12-01-2012

Shop doet gewoon wat een webshop moet doen, duidelijke website, no nonsens en snelle levering.

Jan1625 12-01-2012

Snelle levering en de laagste prijs in vergelijking met andere webshops

H.v.Moorsel 11-01-2012

De site is duidelijk en gebruiksvriendelijk.
De levering is snel.

Saakeklant 08-01-2012

Ik had een Mini bluetooth toetsenbord gekocht. Ik kreeg het op mijn mobiele telefoon met Android niet aan de praat. Hoewel ik de originele verpakking niet meer had, kon ik het apparaat toch terugsturen. Ik had vervolgens supersnel mijn geld terug. Heel netjes, goede service!

Saakeklant 07-01-2012

Peter222111 07-01-2012

100 % service en levering

Anneke56 07-01-2012

Gistermiddag besteld, nu al in huis. Super!

John Schot 06-01-2012

Site overzichtelijk. Dialoog logisch (transactie). iDeal gebruikt. Belofte van 'op tijd bestelling afgerond: meteen verzonden' waargemaakt (ook bij vorige aankopen); andere dag al in huis! Scherpe prijs! Heb nog geen klacht hoeven laten afhandelen, maar na vorige aankoop wel mail gehad "of ik tevreden was".

schondorff 06-01-2012

gister besteld en betaald, vandaag geleverd; uitstekend

Ryan__ 05-01-2012

Maandag om 14:00 besteld, om 15:00 kreeg ik een mail met de bevestiging dat mijn pakket was verzonden. De volgende dag stond TNT om 12:00 voor de deur met een goed ingepakte batterygrip!

Helemaal top! goede service, betrouwbaarheid en levering.

DebbyPeter 03-01-2012

11 november besteld ,14 november verstuurd vervolgens 4 x gemaild en voor een lullig
Kabeltje wat NIET geleverd wordt stelt dit bedrijf een TNT onderzoek in??????
Inmiddels 3januari nog nix gehoord

Jammer jammer jammer!!!

Officiele reactie van Saake-shop 04-01-2012

Ik snap niet waarom u er geen vertrouwen in hebt. We hebben u de belofte gedaan de zending nogmaals te versturen dus behalve het lange wachten hebt u geen schade, een onderzoek naar vermiste zendingen is standaard. Dat het onderzoek zo lang duurt vinden we erg vervelend. Een 2de zending is inmiddels onderweg en we zullen de rest met TNT afhandelen.

Philke 31-12-2011

Deze winkel kan ik echt iedereen aanbevelen. Ik kan ook oordelen over after sale, want ik heb voorheen iets aangekocht dat niet geschikt was, mocht het terugsturen en kreeg een ander opgestuurd.

jhrruiter 30-12-2011

Geachte heer/mevrouw,

Snelle levering van de Sandisk SDHC 16GB ExtremePro 95 Mb/sec. Dit product is elders niet uit voorrarraad leverbaar en via de Saake-shop in één dag thuisbezorgd en ook nog voor een scherpe prijs. Ik had vooraf even gebeld of dat dit product echt wel voorradig was en werd door de klantenservice netjes tewoord gestaan. Verpakking en aftersales waren ook prima in orde.

Frans 30-12-2011

Product werd supersnel en zeer degelijk verpakt bezorgd. Zeer tevreden over de diensten en producten van Saake shop !

Brahms 07-12-2011

Goede bereikbaarheid van de site. Goede aanbiedingen.
Snelle levering

Marcel Van Heden 07-12-2011

Ik bestelde een battery charger vrijdagavond, onmiddel kreeg ik een bevestiging van mijn betaling.
Ik wist dat de verzending de maandag of de dinsdag de zending kon toekomen omdat dit het buitenland is,wat we zekers niet verwachte dat dinsdag namiddag de bestelling bij ons was per koerierdienst en dit voor 2,5€ het is niet mijn eerste bestelling in Saake shop
met dezelfde vlugge bediening,ik raad mijn vrienden zeker deze shop aan.

Dick133 06-12-2011

Geheugen bestelt en al meteen de volgende dag bericht dat de bestelling was aangekomen en ook was verstuurd. Dag erna lag het pakketje al in mijn brievenbus. Zeer goede prijs en super klantbediening! Ik kom zeker terug

Didibe 03-12-2011

Bestellen gaat heel eenvoudig en is ook erg duidelijk. Prima prijs en zeer snelle levering. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Saake-Shop is zeker een aanrader en ik kom ook zeer beslist weer terug.

Dick W. 02-12-2011

Zeer snelle levering. Gisteren tegen de avond besteld en vandaag al binnen gekregen, perfect.

ABS Hanegraaf en Heij 02-12-2011

Zeer vlotte en nette afhandeling van de bestelling

reijns1953 02-12-2011

Alles maar dan ook alles goed geregeld, snelle levering.
gewoon heel goed.

r.houweling 22-11-2011

een hele goede webwinkel met een snelle verzorging en
uiterst goede uitleg omtrent het apparaat goed verpakt
en snel verzonden