Smits Arnhem - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smits Arnhem.

Smits Arnhem stelt zich voor

SmitsArnhem is in 1912 begonnen als Fotovakzaak en is uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van Audio- en Videoapparatuur in de regio. In de winkel aan de Steenstraat treft u, behalve een enorm assortiment aan A/V-producten, een team van specialisten aan met uitstekende kennis van zaken. Daarnaast levert Smits een perfecte serviceverlening én is de prijs altijd lager! Zo niet, dan horen zij het graag, bij Smits is alles bespreekbaar!

Deze score is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dennis L 10-01-2022

Keurige zaak, was op zoek naar de Marantz PM6007 versterker die eigenlijk overal uitverkocht is. Bij Smits op voorraad en voor een hele nette prijs kunnen kopen. Alle vragen zijn snel beantwoord en de verzending was ook prima verzorgd. Een winkel waar je je nog klant voelt, ik jan deze zaak van harte aanraden!

Jan V 08-01-2022

Uitstekend geholpen en een goede deal gekregen,de spullen ook snel opgestuurd.

Wilack 05-01-2022

Een buitengewoon fijne winkel.

De online winkel is goed vindbaar, prijzen zijn concurrerend en het personeel is erg hulpvaardig. Ik had wellicht een 10 kunnen geven, echter doordat de bestelling een dag later pas verzonden kon worden blijft deze op een 9 steken. Plus een andere reden, maar daar kom ik zo op terug. De reden van het later verzenden was echter wel een goede: het was de eerste werkdag in januari en er bleken een hoop orders geplaatst te zijn tijdens de feestdagen. Dat geeft ook direct aan dat ze goed bezig zijn.

De andere reden is het wat beperkte aanbod in het segment dat mij het meeste aanspreekt: high-end audio. Het zou voor mij geluk zijn als ze bijvoorbeeld Sonus Faber konden aanbieden, Linn, Hegel, Raidho of Borresen Acoustics. Maar wellicht dat meer aan mij dan aan Smits...

Pascal 04-01-2022

Ik had lager geboden op een 2e kans, dat konden ze niet doen, maar gaven me een goede deal op een nieuw apparaat. Attent gebeld, snelle levering, en apparaat functioneert zoals verwacht.

G. Spanu 02-01-2022

Bij hun terecht gekomen via marktplaats. Telefonisch contact met hun opgenomen. Daar een product besteld 2e kans met een mooie korting. Keurig te woord gestaan, snel gehandeld van hun kant. Snel verstuurd. Ben zeer tevreden. Zou er zeker weer wat bestellen.

Robert 01-01-2022

De NAD 538 bij Smits gekocht via Marktplaats. Ik had eerst de 2ekans op het oog maar die was net gereserveerd, ik kreeg meteen een alternatieve aanbieding die mij nog beter paste. Meteen besteld, afgehaald en geïnstalleerd.....dus snelle service en een goede prijs.

Vince 31-12-2021

Ik was even vergeten met al dat online winkelen wat service en support is, Smits Arnhem doet dat zonder eerst er over na te denken, de klant helpen is het belangrijkste dan pas verkopen. Prima geholpen met aankoop van m'n LG GX soundbar van de montage (getoond in winkel) tot aan het helpen dragen van de best wel grote (maar niet zware) doos tot aan m'n auto. Voor m'n volgende aankopen kijk ik eerst bij Smits Arnhem want qua prijzen doen ze niet onder wat er enkel online wordt aangeboden. Smits Arnhem doen!

Erik Schouten 31-12-2021

Wij hebben 2 Sony Oled tv's aangeschaft en zijn super tevreden over ten eerste het gegeven advies en ten tweede over de snelle en keurig nette afhandeling. Ook tijdens deze Corona periode werden wij netjes op de zaak in Arnhem ontvangen.

Bedankt voor de medewerking en super snelle en klantvriendelijke opstelling.

Hans 30-12-2021

Via Marktplaats een bod gedaan op een tweedekans set speakers, maar die waren helaas al gereserveerd. Ik kreeg meteen een prachtig aanbod van de mensen van Smits Arnhem voor een nieuwe set. Echt een hele goede prijs ! Na een prettige mailwisseling op laten sturen en ze bevallen perfect.

Niels 30-12-2021

Goede vlotte en vriendelijke service.
Super prijs kwaliteit verhouding.

Alfons 30-12-2021

Ondanks alle Corona perikelen heel fijn geholpen via mail. Ook het ophalen was een feest. Fijne korte gesprekken gehad en zeer vriendelijke medewerkers. En als het gekochte artikel dan ook nog zo geweldig bevalt is de totale ervaring top.

Daan1234 30-12-2021

Ontdekt via Marktplaats via een Tweedekansje. Deze vloerstaande luidsprekers waren helaas uitverkocht in de kleur die ik wilde, maar ik kreeg een leuke korting aangeboden op de al zeer scherpe prijs. Daarmee waren ze de goedkoopste in Nederland. En ook met de beste service, want welke winkel antwoord er nou nog berichtjes ‘s avonds en in het weekend. Altijd vriendelijk geholpen. Verzending zou iets sneller kunnen, meestal heb je het de tweede werkdag na je bestelling in huis, maar moest laatst een dagje langer wachten. Misschien hadden ze het druk de dagen na kerstmis. Verzending geschiedt voor kleinere pakketten met DPD en ben daar zeer tevreden over. Ze leveren exact binnen het een uurs tijdvak dat ze van tevoren hebben gecommuniceerd.

Borsboom 29-12-2021

Fijne winkel en webshop, ook via marktplaats mooie aanbiedingen, in mijn geval in het afgelopen half jaar al twee keer grote en zware speakers besteld. Wat ook fijn is, is dat de speakers, toch gevoelige lading, door een gespecialiseerd vervoersbedrijf thuisbezorgd worden, tot in de huiskamer. Smits heeft prettige medewerkers, die vlot en duidelijk communiceren. Ik ben erg tevreden over Smits en hun werkwijze!

Yannick s 29-12-2021

Super goed geholpen, ging snel en makkelijk. Goede prijs en ben erg blij met de aankoop!

Njal 29-12-2021

Prima online service, denken met je mee en er is veel mogelijk! Erg goede afhandeling en vriendelijk personeel. Ik kom graag weer eens terug.

Patrick 29-12-2021

Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.
Nad M33 besteld en de dag nadien al geleverd in België.
Aanrader!!

Selwyn 29-12-2021

Heldere omschrijving van de artikelen. Op vragen wordt snel geantwoord met duidelijke antwoorden.
Artikel is conform afspraak geleverd en voldeed aan de omschrijving. Kortom, ik ben tevreden :-)

van Dongen 28-12-2021

Ik kocht een 2e kans product bij Smits online. In dit geval een NAD eindversterker. De communicatie verliep soepel. Men reageerde snel op mijn berichten en de deal was snel gesloten. De prijs was goed, de versterker werd snel opgestuurd en de volgende dag kon ik genieten van geweldig geluid. De versterker was verpakt in de originele doos en was als nieuw. Ik ben een tevreden klant en zal een volgende keer zeker weer zaken doen met Smits.

J. Post 28-12-2021

Prettig en vlot contact. Heb gereageerd op een marktplaats advertentie van een afgeprijsde NAD C538 cd-speler die teruggestuurd was vanwege afmeting apparaat/kast. Deze was helaas net weg, maar ik kreeg voor dertig euro meer een nieuwe aangeboden. Kon hem dezelfde middag ophalen. Klinkt geweldig. Zeer blij mee.

Edwin 21-12-2021

Op dinsdag een cd speler besteld en vrijdag was deze al binnen. Ik heb de speler bij Smits besteld omdat zij gewoon de beste prijs hebben vergeleken met alle andere shops onder dezelfde garantievoorwaarden . Hij kwam goed verpakt binnen en hij speelt natuurlijk fantastisch.
Kortom een aanrader om daar te bestellen.

Sacha 19-12-2021

Via Marktplaats een set Dali Oberon 1 willen kopen.
Maar helaas was het tweede kans product al verkocht.
Meteen een mail gekregen dat ze het vervelend vonden dat ik te laat.
Hierop een mooie aanbieding gekregen voor een nieuwe set.
Fijn dat er nog winkels zijn waar je echt geholpen wordt.
Verheug me al de volgende aankoop!

Robert 18-12-2021

Super service en echt goede prijzen. Pas een NAD master M10v2 aangeschaft en gisteren een B&W subwoofer, deze werd zelfs nog een eind voor me meegedragen. Verkopers zijn niet opdringerig en hebben kennis van zaken.
Denken mee, komen met soortgelijke opties, zodat je gericht kunt vergelijken/ luisteren etc. Gewoon prettig allemaal.
Kom hier zeker nog terug, ws de eerstvolgende keer voor een tv ;-)

ARGUS 17-12-2021

Via Marktplaats een nieuwe receiver gekocht. Prettige en alerte reacties via berichten en een mooie prijs onderhandeld. Opgehaald in de winkel en daar ook prettig en snel behandeld.

Tjibbe Reitsma 17-12-2021

Deed na mijn bieding op een 2e kans apparaat een genereus aanbod voor de levering van een nieuw apparaat

Robin 17-12-2021

Goed assortiment. Artikel gevonden via marktplaats. Scherpe prijs, goede communicatie en snelle levering.