Smits Arnhem - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smits Arnhem.

Smits Arnhem stelt zich voor

SmitsArnhem is in 1912 begonnen als Fotovakzaak en is uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van Audio- en Videoapparatuur in de regio. In de winkel aan de Steenstraat treft u, behalve een enorm assortiment aan A/V-producten, een team van specialisten aan met uitstekende kennis van zaken. Daarnaast levert Smits een perfecte serviceverlening én is de prijs altijd lager! Zo niet, dan horen zij het graag, bij Smits is alles bespreekbaar!

Deze score is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Soeredj 28-10-2021

Vriendelijke mensen. Op locatie ook mogelijk te testen. Prijzen zijn (ook via website aan te vragen) onderhandelbaar, maar sowieso al gelijk met andere shops.

Advies is goed en je hoort dat er mensen werken met passie en ervaring!! Zeker als je producten koopt die je minimaal 10 jaar wilt gaan gebruiken. Voor mij de vaste plek voor hifi ed geworden!!

Martijn B 28-10-2021

Super goed advies gekregen en zeer kundig personeel. Daarnaast ook erg vriendelijk. Wilde een versterker aanschaffen maar werd erop geattendeerd dat er enkele dagen later een nieuw model van dat type en merk uit zou komen met betere specificaties. Uiteindelijk op advies van Smits voor dit nieuwe model gekozen en voor een perfecte prijs zoals afgesproken. Men doet wat men beloofd, hulde!

Opticon 27-10-2021

Goeie hulp met aanschaf van mijn Dali speakers, eerlijk advies en persoonlijke benadering

OS 27-10-2021

Via marktplaats 2e kans woofer gevonden. Via chat juiste info, prijs en accessoire bij gekregen. Heb m gelijk in de winkel kunnen ophalen. Hier werd ik leuk en vriendelijk ontvangen. Geen dozenschuiver als Mediamarkt

Ronald 19-10-2021

Super snelle service en mooie prijs.
Afgelopen zondag via marktplaats een berichtje gestuurd betreffende een Dali Sub woofer met tweede kan voor een strakke prijs. Gelijk op de zondag antwoord. Na nog een technische vraag van mij was de deal snel afgerond. Nu dinsdag middag, product binnen in originele verpakking en een sub als nieuw die klink als verwacht, top! Een blije consument 👍

D.Groenhart 18-10-2021

Mooie winkel met eerste klas merken; ook goede website. Buitengewoon vriendelijk en behulpzaam personeel. Smits Audio-Video biedt scherpe prijzen en prima service. Mijn bestelling werd snel geleverd en was uitstekend verpakt.
Kortom een aanrader wat mij betreft.

Rob 17-10-2021

Was op zoek naar een bepaald type subwoofer en kwam zo bij Smits uit Arnhem terecht vanwege de vele male lagere prijs die ze me aanboden dan andere zaken in mijn omgeving.
Een dag later keurig en gratis mogen ontvangen , en werd via berichten netjes op al mijn vragen beantwoord alvorens tot koop over te gaan.
Ben erg tevreden over de service en natuurlijk de prijs,
Super winkel voor profesioneel audio apperatuur ,en personeel die weet waar ze het over hebben.

Robbie 15-10-2021

Ik zat te googlen waar ik het dolby atmos set van Jamo het goedkoopst kon krijgen. En zag zo ineens www.smitsarnhem.nl De winkel is zoveel goedkoper dan de gemiddelde online shops. Plus ze zijn heel vriendelijk en reageren heel snel als je een vraag hebt.
Ik zou zeker mijn volgende aankoop doen bij hun.

Cotino 10-10-2021

Zeer goed geholpen door een medewerker die verstand van de apparatuur heeft ,ging voor een subwoofer maar kreeg gelijk goede informatie over een binnenkort nieuw aan te schaffen tv

Alex van der laan 07-10-2021

Zeer scherpe prijs gekregen voor mijn Dali oberon speakers . Afhandeling was ook prima . Zijn ook niet te beroerd om in het weekend en na sluitingstijd te reageren. Prima service !

Frank Schoondermark 07-10-2021

Vanaf het begin ging het contact met de mensen van Smits audio heel snel en vriendelijk, ook de tijd dat de bestelde AQ netkabel verzonden werd gaven ze keurig aan.
In mijn geval dezelfde dag, wat inhoudt dat hij gisteren betaald en vanmiddag al bezorgd, super!
Ik kan deze winkel van harte aanbevelen.

Billy 02-10-2021

Geïnformeerd naar een “tweede kans” Denon receiver die getoond werd op de website. Helaas was die er niet meer maar ik kreeg direct een aanbod voor een compleet nieuwe en zelfde receiver voor de “tweede kans” prijs. Super service en erg vakkundig wat je tegenwoordig bij de grote jongens als Mediamarkt etc. niet meer treft. Dylan, bedankt voor je advies en hulp! Top!

Maas 22-09-2021

Al jaren hoog niveau en gewoon top ! netjes afgeleverd / bezorgd en de tv is echt top !

Ron 21-09-2021

Ik heb een afgeprijsde NAD versterker online gekocht na een telefoongesprek met xxxx, die ik erg open en eerlijk vond. Hij vertelde dat hij nog een nieuwe batch ging binnenkrijgen, mogelijk deze week maar dat was niet zeker. 2 dagen later was hij mooi thuis geleverd. Dat is fijn.

Michel 21-09-2021

Hier vind je kwalitatief goede audio apparatuur tegen de beste concurrerende prijzen.
Goede informatie en bereidheid om tot een goede deal te komen.
De producten zijn binnen 2 dagen netjes opgestuurd.

M v G 21-09-2021

Via internet .. contact gehad en tot een afspraak gekomen tot levering van een set zuil speakers .

Levering volgens afspraak

Laurens 20-09-2021

Goede speakers voor een super prijs.
Ik heb al meerdere malen apparatuur gekocht bij Smits Arnhem en ben zeer tevreden over de service. Snelle en duidelijke communicatie. Snel opgestuurd naar een afhaalpunt. Ik beveel deze zaak aan iedereen aan!

Lennart 19-09-2021

Goedkoopste optie. Duidelijke en eerlijke communicatie. En snelle service/levering. Alles dik in orde.

Bram 16-09-2021

Op Marktplaats vond ik een leuke set speakers met mooie korting. Wharfedale Evo 4.3. Zou een retourtje zijn. Daar heb ik geen moeite mee. Bij ophalen bleek dat het zelfs nieuwe in doos zat. In de toekomst zal ik mogelijk ook de centerspeaker uit deze serie aanschaffen maar als 2.1 klinkt het nu ook al fantastisch. Goed contact via marktplaats met Marijn gehad en in de winkel zelf door een andere collega vriendelijk geholpen.

Jan-Willem 14-09-2021

Ik ontdekte de winkel via marktplaats, en werd snel en vriendelijk geholpen. Mijn vragen werden goed beantwoord en ik kocht uiteindelijk de NAD AMP1 voor een zeer scherpe prijs. Super!

Bunyamin 13-09-2021

Ik zocht een goede plek om mijn upgrade naar Dolby Atmos te kunnen doen. Uiteindelijk kwam ik bij deze winkel terecht. Ze hebben zeer scherpe prijzen en hadden precies wat ik zocht. Ook waren ze erg aardig en zeer behulpzaam. Mijn volgende audio aankoop zal ook zeker weer bij Smits zijn.

Rogier rutgers 10-09-2021

Echt hifi audio specialist.
Hele goede informatie en service voor een enorm scherpe prijs.

marantz SR7015 10-09-2021

zocht marantz SR 7015 , veel bedrijven nagezocht , maar uiteindelijk bij Smits geslaagd met de beste deal , gevonden via marktplaats , na wat zoekwerk een bestaande winkel met goede recencies en betrouwbaar hier dus gekocht , nu wachten tot de bestelling geleverd wordt .

Peter 09-09-2021

Ongeveer 2 weken geleden de 65" LG G1 bij Smits aangeschaft. Zeer tevreden over zowel de TV als Smits. Prettig contact vooraf, een prima prijs voor de TV gekregen en ook toen ik achteraf Smits nodig had voor de cashback actie van LG (er moest iets nagestuurd worden) werd heel snel en adequaat gehandeld. Bij een volgende aanschaf zal ik de winkel zeker weer overwegen!

Chris 08-09-2021

Prima zaak, ik kreeg snel antwoord op mijn vragen bij de keuze van een Streamer. Goeie prijs ook, vlotte levering.