Smits Arnhem - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smits Arnhem.

Smits Arnhem stelt zich voor

SmitsArnhem is in 1912 begonnen als Fotovakzaak en is uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van Audio- en Videoapparatuur in de regio. In de winkel aan de Steenstraat treft u, behalve een enorm assortiment aan A/V-producten, een team van specialisten aan met uitstekende kennis van zaken. Daarnaast levert Smits een perfecte serviceverlening én is de prijs altijd lager! Zo niet, dan horen zij het graag, bij Smits is alles bespreekbaar!

Deze score is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Pieter 01-08-2022

Tevreden met aankopen en de gehanteerde prijsstelling.Goede communicatie and kennis. Behulpzame medewerkers.
Nog een echte winkel in centrum Arnhem.

Michel 28-07-2022

Na het zoeken op internet een Bluesound NODE (N130) via Marktplaats bij Smits in Arnhem gevonden. De beste prijs bij een gerenommeerde winkel. Op zondagmiddag gebeld en ik kon hem dezelfde dag ophalen.

Direct en netjes geholpen in de mooie winkel. Aanrader!

Pjotter Huissen 26-07-2022

Prima geholpen in de winkel bij de aanschaf van een soundbar voor een elders gekochte tv bij de overgang van Ziggo naar KPN. Hadden we álles maar gekocht en laten installeren door Smits. Omdat we geen audio/tv techneuten zijn (om het maar voorzichtig uit te drukken) waren we verschrikkelijk blij met de support aan huis van medewerker xxxx. Topvent met engelen geduld. Dikke complimenten voor hem. Hier moet Smits zuinig op zijn!

Epos 26-07-2022

Uitstekende communicatie en snelle verzending tegen een scherpe prijs. . Super blij met Smits Arnhem.

Jan-k 25-07-2022

Betrouwbare winkel in Arnhem en reageren snel en zijn gedurende de hele week bereikbaar ,zelfs op Zondag.

Bossebol 25-07-2022

Ik heb inmiddels 2 ervaringen met Smits Arnhem. De eerste vanwege de aanschaf van een streamer die uiteindelijk na 4 maanden nog niet geleverd kon worden (corona dus begrijpelijk). De andere is vanwege de aanschaf van een set speakers. Het was mij vanaf het begin niet duidelijk dat online eerst betaald (€3600)moet worden voor de levering. Ik wacht maar en wacht maar. Maar eens gebeld en toen werd me dit duidelijk gemaakt. Na betaling kreeg ik een mail dat de set geleverd ging worden omdat eenzelfde set pas over 2 weken geleverd zou worden. Mooi meegedacht vind ik. Ten tijde van de bestelling aangegeven dat ik ook stands wilde hebben voor de speakers. Ze hadden voor snelle levering alleen niet originele maar wel mooie stands. Stuur maar op. Nu blijkt dat de speakers er alleen los opgezet kunnen worden.....OK. Weer gebeld. Wordt netjes opgelost maar nu toch maar met de originele stands. Ik heb zeog niet binnen maar van mij krijgt Smits een aanbeveling. Ik zou zo weer iets kopen. Doe wel iets aan een goede communicatie zodat de klant nog tevredener is.

Patricia 25-07-2022

Geweldige service! Medewerkers met verstand van zaken en fijne, duidelijke en heldere communicatie! Fijne winkel. Aanrader!

Bart 22-07-2022

Zeer prettig zaken doen met de medewerkers van Smits. Erg goede prijzen voor de producten, snelle reacties van de medewerkers bij vragen, en die medewerkers zijn ook zeer behulpzaam. De door mij aangekochte luidsprekers plus accessoires (ik heb er al meerdere keren iets aangekocht) worden standaard door een gespecialiseerd bedrijf voorzichtig behandeld en thuisbezorgd, waarbij ze de zware spullen thuis op de plek neerzetten die jij aangeeft. Helemaal top!

Marcel Schuurmans 13-07-2022

Hele scherpe prijs en alles snel en goed ontvangen! Heb hier voor een hele goede prijs een Audioquest kabel kunnen bemachtigen. De transactie was snel rond en communicatie was uitstekend.

Roel 12-07-2022

Gekozen wegens de zeer acceptabele prijs, heel vriendelijk aan de telefoon, en alles verlopen volgens afspraak.

Gerrie Heijnen 11-07-2022

Een bestelling geplaatst van twee zuilspeakers en een subwoofer van Wharfedale en een Denon receiver. Het bestellen verliep soepel. Toch even spannend als je een groter bedrag vooruit betaalt. Maar het voelde direct goed. De bestelling werd per ommegaande per e-mail bevestigd. Vragen werden snel per telefoon beantwoord en je wordt goed geïnformeerd over de status van de bestelling. Verder maakt Smits gebruik van een prima bezorgdienst. De muziekinstallatie werd snel geleverd en is naar volle tevredenheid tegen een gunstige prijs.

Frank Schut 11-07-2022

Via Marktplaats een paar 2de kans Dali Oberon 3 speakers gekocht.
Er werd snel en vriendelijk gereageerd en er werd snel een order gemaakt.
Betaling was makkelijk en de speakers waren de volgende dag binnen.
Heel erg tevreden met de communicatie en afhandeling.
En uiteraard met de speakers zelf ook zeer tevreden.

Rowan 08-07-2022

Hele scherpe prijs en alles snel en goed ontvangen! Heb hier aan een hele goede prijs, oude stock audioquest kabels kunnen bemachtigen. De transactie was snel rond en communicatie was uitstekend.

Bart 07-07-2022

De service is prettig.
Vragen worden heel snel beantwoord en de uitleg is goed.

Math 03-07-2022

Ik kende het begrip ‘B-stock’ of ‘2e kans’ niet. Via Smits Arnhem kennis gemaakt met deze formule.
Mijn cd-speler had het na 30 jaar begeven. Een mooie Rotel cd14 MKII gevonden bij Smits voor een hele mooie prijs. Vriendelijk te woord gestaan en -geholpen. Snelle levering van het apparaat. Doos was heel licht beschadigd, maar de cd-speler was in top conditie. Incl. Garantie.
Smits is vanaf nu mijn winkel voor elektronica, zeker in deze ‘weggooi’ maatschappij waarin we tegenwoordig leven.

Dieks 02-07-2022

Gezocht naar een compacte versterker en deze voor een veel lagere prijs gevonden bij Smits Arnhem.
Na wat verder onderzoek vanwege het grote prijsverschil, gevonden dat ze officieel dealer zijn en dus de bestelling met gerust hart geplaatst.

Robert 29-06-2022

Vrijdag besteld, dinsdag door Smits persoonlijk gebracht.

Het bestellen ging makkelijk, tussentijds nog aanpassingen gemaakt en advies gevraagd. Hierop ben ik keurig geholpen.

Ik ben super blij met mijn aanschaf bij Smits en beveel het andere zeker aan

DE 28-06-2022

Fijne communicatie. Goede prijzen. Duidelijke afspraken. Snelle en goede levering. Zeker voor herhaling vatbaar.

Top winkel 28-06-2022

Zeer fijne winkel, reageren altijd netjes en snel.
Zocht een soundbar had hiervoor al 2x een LG soundbar en tv gekocht.bij hun.
Gebeld of de prijs klopte. dat was inderdaad het geval.
Meteen besteld en 2 dagen later netjes door hun bezorgt.

Marc 28-06-2022

Goede zaak waar kwaliteit voor een eerlijke prijs gekocht kan worden, ik heb voor mijn NAD goed kunnen onderhandelen. En zijn flexibel in de inruil! Super service, ik koop mijn producten hier vaker

Rick 26-06-2022

Fijne winkel en online Super scherpe Oled Tv prijzen en snelle levering aan huis en gemonteerd!

Kamuus 24-06-2022

Goedenavond beste lezers , ik was opzoek naar een goede center speaker en die ook gevonden van monitor audio c150 zilver 6g . Alleen de prijzen lopen uit 1 van 399 tot wel 600 euro . En tot mijn geluk kwam ik bij de heren Arnhem terecht . En daar haddden ze mijn center speaker nieuw voor 279 en een 2de kans voor 199 euro. Nou ik heb geen moment getwijfeld en de center speaker gekocht, ik ben goed geholpen en binnen 3 dagen in huis. Kan niet anders zeggen dan top Arnhem. En mijn volgende ( wel even sparen lol) aankoop worden de zuilspeakers zilver 500 6g. Tot de volgende keer Arnhem. Met vriendelijke groet

Herman Oomen 20-06-2022

Na een informatief onderzoek wat ik wil hebben heb ik bi de firma Smit-Arnhem een Denon AVR-X1700 DAB versterker, een FInal S95 subwoofer en een Sony UBP-X800M2 bleu-ray speler gekocht. Na een snelle levering volgde een moeizame installatie van deze spullen, deels door mijn onbekendheid met dit soort installaties, maar met de niet aflatende hulp van de firma Smit-Arnhem is het uiteindelijk toch gelukt en ben zeer tevreden met mijn aankoop.

M. Hoekstra 20-06-2022

Super online geholpen! De speakers zijn erg snel en netjes bezorgd! Ik had ze de volgende dag in huis.
Ga hier zeker weer bestellen!

Mr. Brols 20-06-2022

Ik had gevraagd of ik een set tweedekans speakers mocht kopen. Aangezien deze snel wegwaren kon ik een set nieuwe krijgen voor nagenoeg hetzelfde bedrag. Dit soort service waardeer ik enorm. Ze stuurde me per ongeluk een hogere en duurdere set op, ik heb dat netjes aangegeven, mede doordat ik ook netjes door hun ben geholpen.

Ik kom hier zeker terug. Bedankt