Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smits Arnhem.

Smits Arnhem stelt zich voor

SmitsArnhem is in 1912 begonnen als Fotovakzaak en is uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van Audio- en Videoapparatuur in de regio. In de winkel aan de Steenstraat treft u, behalve een enorm assortiment aan A/V-producten, een team van specialisten aan met uitstekende kennis van zaken. Daarnaast levert Smits een perfecte serviceverlening én is de prijs altijd lager! Zo niet, dan horen zij het graag, bij Smits is alles bespreekbaar!

Op basis van 3 reviews geschreven in het afgelopen jaar

• Assortiment
    9.3
  • Aanbeveling

Online gekocht

Heel goed de Service ik had een vraag in <br/>en dat was Zeer snel Beantwoord.

ook zeer goed met de+++++

ik met AVR-X 5200 Zwart Heel Mooi

Aan ieder een

Extra toelichting

Om dat ik dit heel goed vind

Online gekocht

Ze helpen met alles en de bestelling werd de volgende dag keurig geleverd.

Ze regelen alles. Ook al is het niet standaard dat maakt hen niet uit! Top.

Assortiment

Nadat product was uitverkocht werd er een beter alternatief voor dezelfde prijs geboden.

Aanbeveling

Ik ben zeer tevreden en wens anderen dat ook toe

• Gemak9,0

prima en eenvoudige webiste

snelle email communicatie, vlotte afhandeling

dit had een 9 kunnen zijn als de status van hetgeen ik zocht klopte

Aanbeveling

de prijs maakt alles goed !

Extra toelichting

Email verkeer loopt soepel, moet ook wel want bellen naar een 0900 voor 0,45 euro p/m is een goede afschrikker. Ik heb nooit begrepen waarom ik zou moeten betalen om service te krijgen. Ik betaal toch ook geen entree bij de supermarkt? Smits gebruikt helaas DPD, niet zo snel en ook niet zo handig als je wilt weten hoe laat ze er zijn. Communicatie is wel oké als je daar weer per email vragen over stelt. Maar alle kleine nadelen die ik tegenkwam veranderden in een brede glimlach toen ik een uitstekend aanbod kreeg van Smits voor een vervangend product. Ik kreeg echt een superdeal, daarna nog een ander product gekocht wat ook scherper dan waar dan ook werd aangeboden. Smits staat nu natuurlijk nummer 1 op mijn favorieten lijst, dat mag duidelijk zijn. Gewoon een korte mail sturen en vragen om de scherpste prijs. Nee heb je al, de kans dat je bij Smits "ja" krijgt is blijkbaar groot.

Arnhem

Zeer makkelijk alles te vinden.

Ik heb met deze winkel zeer goede service meegemaakt in 2009 met mijn plasma tv.

Assortiment

Ze kunnen bijna aan alle bekende merken en typennummers komen.

Aanbeveling

Vanwege eerlijk en goede service naar de klant toe.

Extra toelichting

Al mijn tvs (inmiddels 4 tv vanaf 2009) heb ik hier gekocht, omdat er altijd eerlijke nformatie tegen de klanten wordt verteld. Ik moet wel toegeven dat ik altijd maar door 1 Smits medewerker wil geholpen worden. Mocht hij dit lezen dan weet de smits medewerker wel welke klant dit is.

• Assortiment7,0
Steenstraat (Arnhem)

Je maakt een account aan. Stopt het gewenste produkt in de winkelwagen. <br/>Geeft aan dat je cash betaald bij afhalen en klaar is Kees.

Helaas was mijn gewenste produkt uitverkocht. Kreeg wel de aanbieding om met korting de nieuwere versie Samsung UE40F7000 te kopen, maar daar was ik niet in geïnterresseerd. Uiteindelijk na goed te zijn voorgelicht voor een scherpe prijs de UE40F6740 gekocht.

Assortiment

Ze hebben niet alle modellen (kan ook niet) en niet altijd alles op voorraad. Daarentegen wordt je goed geholpen en kan je nog weleens heel voordelig uit zijn. Niet altijd, heb ook wel eens geen korting gekregen, maar dan is er gewoon te weinig marge.

Aanbeveling

Als je weet wat je wilt en SmitsArnhem heeft dit artikel in hun assortiment, dan zal ik altijd eerst bij hen binnenlopen. Service en aftersale is top. Mocht je niet in overeenstemming komen over de aangeboden prijs, kan je altijd nog naar de ander stappen. Maar of je dan ook een goede aftersale heb?

Extra toelichting

Artikelen op de website zijn niet altijd voorradig. Zeker als het een topaanbieding is. Daarentegen bieden ze je altijd een heel scherp alternatief waar soms internetaanbieders niet tegenop kunnen en je bent verzekerd van een NL gecertificeerd model. Daarnaast is hun service top. Ze durven eerlijk te zeggen, dat type met zoveel Herz zou ik afraden. Dan kun je beter de goedkopere 32" kopen i.p.v. de tv aan jouw te slijten. 32" vond ik zelf te klein. Kreeg van SmitsArnhem een mooi aanbod voor de Samsung UE40F6740 waar ik geen nee tegen kon zeggen. Zelfde avond de tv geïnstalleerd. Echter de tv begon na een half uur kuren te vertonen. Volgende ochtend gebeld naar SmitsArnhem en uitgelegd. Een dag later (op dat moment niet op voorraad, moest besteld worden) kon ik de tv komen omruilen. Top.

• Gemak8,0
  • Aanbeveling-

Geen motivatie

Goed advies, meerdere opties duidelijk aangegeven!

Extra toelichting

Telefonisch goed geadviseerd over product en interessante alternatieven gebaseerd op mijn bestaande audio configuratie. Zeer scherpe aanbieding en na vooruitbetaling keurig binnen 2 dagen geleverd! Top!

Steenstraat Arnhem

Makkelijk on line besteld. Betreffend product was niet meer leverbaar, voor 2 tientjes meer kreeg ik de opvolger die €80,00 duurder was.

Toen mijn toestel na reparatie op kosten van Smits teruggestuurd was en verdwenen bleek, hebben zij contact opgenomen met de bezorger. Alles keurig afgehandeld, steeds goed gecommuniceerd, en toen Smits nog bezig was met het geld van de verzekering terug te krijgen mocht ik al een nieuw fototoestel uit komen zoeken ter waarde van het vorige toestel.

Assortiment

Zeer veel keuze van goede kwaliteit tegen zeeeeeer scherpe prijzen.

Aanbeveling

Geweldig vriendelijk deskundig personeel. Je krijgt echt het gevoel dat je koning bent als klant, en dat vind je niet veel meer tegenwoordig.

Extra toelichting

Geweldig! Ik kom er zeker terug als ik weer wat nodig heb.

6,2
  • Gemak7,0
  • Service5,0
  • Assortiment7,0
  • Aanbeveling6,0
Steenstraat

Winkel is goed, maar niet overdreven rijk gesorteerd. Bij de aanschaf van een camera (ik wist al precies wat ik wilde) uiterst prettig geholpen. Op professionele wijze gewezen op alternatieven.

Bij de verkoop uiterst professioneel geholpen. Hoewel ik precies wist wat ik wilde hebben wees verkoper mij op alternatieven met een goede motivatie. <br/>Bij controle thuis bleek de accu niet in de verpakking aanwezig te (demo model gekocht). Een telefoontje naar de verkoper zorgde ervoor dat een accu werd klaargelegd. <br/>Bij ophalen bleek deze op een sd-kaart te zijn geplakt. Degene die mij hielp haalde de accu eraf en gaf alleen deze mee. Opmerking over speciale reis maken lever opmerking "dom om te vergeten". Gemiste kans. <br/>Volgende keer toch maar weer ergens anders!

Assortiment

In winkel redelijk, maar niet super uitgebreid.

Aanbeveling

Service tweeslachtig. Goed om aanbiedingen te kopen.

Extra toelichting

Enerzijds is de service beperkt, maar de kleinzieligheid van degene die mij hielp maakt dat ik een nare smaak heb overgehouden.

• Gemak8,0
  • Aanbeveling9,0
Online gekocht

Gemakkelijke besting via de site. Alleen geeft de site geen indicatie van het op voorraad hebben van het bestelde product en dat zou gemakkelijk te realiseren moeten zijn zelfs met zowel een winkel als een webwinkel

Zeer behulpzame en adequate service die erop gericht is om een oplossing te vinden voor een probleem in plaats van het afwimpelen ervan. Ze doen zich echt moeite en dat valt te waarderen.

Assortiment

De winkel heeft een beperkt assortiment elektronica. Geen computers ed. Alleen beeld, geluid en foto.

Aanbeveling

Product dat we besteld hadden was uitverkocht omdat het een uitloopartikel was. Smits heeft ons daarop een werkelijk aantrekkelijk alternatief aangeboden waar we goed mee konden leven. De meerkosten van het alternatief werd goedgemaakt door een fabrieksactie van een gratis tablet.

Extra toelichting

zie hiervoor. We zijn steeds vriendelijk een reeel behandeld door Smits en de levering verliep perfect. Beetje traditioneel met betalen via bankoverschrijving. PayPal en iDeal zouden sneller werken, maar kosten geld en daarmee biedt Smits concurrerende prijzen. Prima afwikkeling en wat betreft after sales hoop ik ze nooit nodig te hebben, dus geen ervaring op te doen.

1,8
  • Gemak3,0
  • Service1,0
  • Assortiment2,0
  • Aanbeveling1,0
Online gekocht

Voordat je het product op de site ziet moet je eerst inloggen met je e-mail en wachtwoord. Dan heb je de aanbieding dus nog niet gevonden. Betaling alleen per vooruitbetaling of afhalen. Vooruitbetalen bij een nogal vage site.. ik heb maar gekozen voor afhalen ook al lag de winkel in Arnhem. Op de site is niet terug te vinden over het al dan niet op voorraad zijn van artikelen.

Het supergoedkope artikel bleek net uitverkocht en niet meer leverbaar..?

Assortiment

De artikelen die ze aanbieden kunnen dus blijken uitverkocht te zijn. Op de site leek overigens verder niet veel keuze.

Online gekocht

Duidelijke website, zo gevonden wat ik zocht

Zelf bezorgdatum gekozen, was geen probleem. Vragen per email: gelijk snelle kundige reactie

Assortiment

Goede voorraad, boden gelijk alternatief toen product niet meer leverbaar was

Aanbeveling

Snelle service, snelle reactie op emails

Extra toelichting

Ik heb net besteld Harman Kardon, alles OK. Hoogst geadviseerde verkoper, prettige communicatie, snelle levering, goede service. Met plezier terugkomen voor nieuwe bestellingen. Jurij

5,8
  • Bereikbaarheid3,0
  • After sales4,0

Extra toelichting

Een paar dagen terug heb ik een Nikon 1 besteld. Het pakketje was er op tijd. Ik op de website de witte nikon 1 besteld maar nadat bestelling geplaatst was werd het opeens een zwarte die ik toegestuurd kreeg. Was hier dus niet mee tevreden en heb ik naar smits gebeld. Ik ging wel een kwartier aan de lijn voordat er iemand Op nam. Ik kreeg hier te horen dat de witte niet meer leverbaar was en dat ze ook niets meer voor me konden doen. Nu zit ik dus met een zwarte camera die ik helemaal niet mooi vind. Ben ik dus weer lekker klaar mee. Het is weer 250 euro teveel voor iets wat je niet hebt besteld. Ben benieuwd of er nog meer van deze beoordelingen voorbij komen. Dure spullen haal ik voortaan weer in een winkel zodat ik weet wat ik koop.

Extra toelichting

Ik ben prima geholpen bij deze winkel, behulpzaam, vriendelijk personeel. Op verzoek was het geen enkel probleem om een testopstelling te laten maken zodat ik de set kon horen. Na aankoop werd alles dezelfde dag nog bezorgd.

Extra toelichting

Uitstekend geholpen door deskundig en vriendelijk personeel bij de aanschaf van een set JAMO luidsprekers. De luisterstudio kan ik een ieder adviseren die van plan is luidsprekers te kopen, neem gerust je eigen muziek cd mee om tot een goed vergelijk te komen, je wordt ook nog eens verwelkomt met koffie tijdens het beluisteren, super Smits !!

Extra toelichting

Aftersales is meer dan uitstekend. Ik heb in juni 2012 een Onkyo TX NR5009 bij Smits Arnhem gekocht waarvan het front niet goed was. Het metalen plaatje achter de grote klep was op enkele punten niet goed gelijmd en kwam daardoor los. Ik heb in eerste instantie contact opgenomen met het officiele Onkyo reparatie kanaal CE repair Mijdrecht. Omdat ik door CE repair zeer onbeschoft werd behandeld heb ik mijn verhaal bij Smits gedaan die vervolgens met Onkyo Nederland contact heeft opgenomen. Aangezien ik ervaring heb met het repareren van electronica appartatuur heb ik Smits/Onkyo gevraagd mij een nieuw frontplaatje toe te sturen. Onkyo kon dit niet los leveren maar wel een compleet nieuw front welke keurig bij mij door Onkyo Duitsland per post werd afgeleverd. Helaas kwam ook van dit front het metalen plaatje achter het frontpanel los. Hierover weer bij Smits aan de bel getrokken. Na twee dagen kreeg ik van Smits te horen dat Smits ism Onkyo Nederland besloten had mij een nieuwe Onkyo TX NR5010 leveren zonder extra kosten. Ik kan iedereen deze zaak aanbevelen. Prima service en komen hun afspraken na. Dat geld ook voor Onkyo Nederland.

6,8
  • Bestelling en levering6,0
  • After sales6,0

Extra toelichting

Een aantal maanden geleden heb ik bij Smits Arnhem een Quadral 5.0 luidsprekerset gekocht. Om maar met de deur in huis te vallen, ik ben daar werkelijk als een koning behandeld. Jammer dat ik daar in de beoordeling niets van kwijt kan dus dan maar in de motivatie. Om te beginnen, ik kwam via de bekende zoekmachine op de site van Smits en zag daar voor een hele aantrekkelijke prijs, de reeds aangeschafte luidsprekerset van Quadral. Ik heb een mailtje gestuurd met de vraag of ze deze opgesteld in de winkel hadden staan zodat ik ze kon beluisteren. Na een uurtje kreeg ik al een mailtje terug dat dit helaas niet het geval was, maar dat als ik zou aangeven wanneer ik zou komen dat ze er dan voor zouden zorgen dat alles opgesteld stond. Ik een afspraak gemaakt en langs gegaan. Ik meldde me bij de balie en de man achter de balie ging mij voor richting de demo ruimte. Ik had wat eigen cd's meegenomen om te testen. Hij legde mij uit hoe het werkte en waar wat stond en zei: "Nou ik denk dat je jezelf wel red" en hij liet me alleen me gang gaan in de demo ruimte. Werkelijk top! Vind het altijd minder als zo'n verkoper er dan bij blijft staan want hij wil absoluut niet dat je aan al het apparatuur komt. Ik heb zeker zo'n drie kwartier tot een uur gebruik gemaakt van de demo ruimte, was geen enkel probleem en uiteindelijk tot kopen over gegaan. Overigens uitstekende luidsprekers, maar dat terzijde. Bij het kopen was alleen een probleem. De center luidspreker was niet op voorraad. Dit maakte niet uit, want ze konden 'm nabestellen en ik zou hem dan op een woensdag in huis hebben. Heb de luidsprekers op een vrijdag gekocht. Dus het zou 5 dagen duren. Uiteindelijk werden ze niet op de beloofde woensdag geleverd en heb ik wat telefoontjes moeten plegen. Er werd toen toegezegd dat de center luidspreker wel al was verzonden en dat ik 'm morgen zou binnen hebben (vrijdag). Ook dit was niet het geval. Na weer een telefoontje is hij uiteindelijk op maandag geleverd, ruim 5 dagen later dan toegezegd was. Dit vond ik erg jammer, omdat ik in de winkel werkelijk vorstelijk ben behandeld en het ook helemaal niet vond passen bij de gang van zaken zoals dat in de winkel ging. Overigens waren die telefoontjes heel beleefd en het ik al uitstekend ervaren wat mij ook gerust stelde. Ik ben er maar van uit gegaan dat er hier sprake was van miscommunicatie. De site. Tja de site, persoonlijk vind ik de site heel goedkoop ogen en niet echt duidelijk. Het heeft net als de voorkant van de winkel een Media Markt-achtige uitstraling. Maar als je dan binnen bent kijk je echt in een prachtige winkel met prachtig apparatuur. Ook de site staat dus niet in verhouding tot de winkel. Als ze de website wat zouden aanpassen zou het echt professioneel ogen. Eindconclusie: Uitstekende winkel met een dijk van een service en klantvriendelijkheid IN de winkel. En misschien heb ik net een slechte after sale ervaring ervaren, maar door de klantvriendelijke telefoontjes en afhandeling toch nog een voldoende daar voor. Website kan beter, bereikbaarheid is prima. Mogelijkheid om met je auto achter het magazijn te parkeren en je aankopen in te laden. Zou zeker weer langs Smits gaan!

• Bereikbaarheid-

Extra toelichting

Iets van een jaar terug CD-speler bij Smits besteld. Het ging om een overjarig model, dat derhalve behoorlijk scherp geprijsd was. CD-speler was uiteindelijk niet leverbaar in de gewenste kleur. Heeft men opgelost door het nieuwe model te leveren (zonder bijbetalen oid). Voor mij een reden om elke keer bij nieuw aan te schaffen apparatuur ook even bij Smits te kijken.

Extra toelichting

Via de website van Smits uiteindelijk in de winkel uitgekomen. Ben zeer vriendelijk te woord gestaan door een jonge verkoper die al een aantal jaar bij deze winkel werkt, die prima wist waar hij het over had.. Dikke pluim!! Ik kwam binnen voor een Harman Kardon systeem, deze bleek niet leverbaar te zijn. Als alternatief werd mij een nieuwere uitvoering aangeboden voor een zeeeeer scherpe prijs, toevallig had ik al gekeken naar deze set, alleen viel ver buiten mijn budget. Ik kan niet anders zeggen dat ik super goed geholpen ben en een geweldige deal heb gemaakt met deze winkel. Kortom; geweldige service, goed en duidelijk gesprek gehad waar geen onzin werd uitgekraamd! Smits gaat mij zeker terug zien

Extra toelichting

Zeer aardige mensen op email werd direct gereageerd een ruim assortiment goede prijs tv was ergens anders 500 euro duurder weet niet over de after sales tv werkt perfect.Er zijn toch nog winkels die weten hoe je mensen tevreden kan krijgen ga zeker zo door

Extra toelichting

Toch even een woord van een trouwe klant van Smits in Arnhem. Want tevreden mensen zijn meestal niet geneigd een oordeel te geven op dit soort vergelijkingssites. En waarom zouden ze? Alles is toch goed gegaan? Om de paar negatieve klanken (kom ik zo op terug) te tackelen, hierbij dus een positief woord over deze zaak. Ik kom al jaren bij Smits en waarom? Personeel heeft echt verstand van zaken, dat vind ik erg belangrijk! Zij stellen de juiste vragen waardoor zij weten wat je nodig hebt. Ze komen zelfs thuis bij je langs als je bijvoorbeeld advies nodig hebt over surround systemen of juiste positie van een grootbeeld tv. Het is echt een stel vakidioten en op een prettige manier meedenkend. Behalve Frank, de eigenaar, die laat moeilijke zaken graag over aan zijn personeel, maar hij maakt wel de mooiste deals! Ik ben geen dief van mijn eigen portemonnee en ook dat zit bij Smits wel goed. Echt alles is bespreekbaar en ik snap dan ook niet dat mensen ontevreden zijn als een artikel niet meer in huis is. Dan heeft Smits altijd wel een BETER alternatief voor vaak maar een paar tientjes méér. En dat alternatief blijkt dan ook nog eens veel goedkoper dan de laagste Kieskeurig prijs! Noem je dat misleiding? Ik noem dat PROFITEREN! De aftersales is ook perfect, voordeel van een winkel waar je altijd binnen kunt lopen. Maar goed, ik heb ooit een Pioneer plasma gekocht die erg gevoelig bleek voor inbranden en ondanks dat zelfs de importeur niet mee wilde werken, nam Smits het risico door op eigen houtje mijn tv uiteindelijk om te ruilen voor een nieuwe generatie die het probleem niet kende. Nog een voorbeeld: een goede vriend van mij had een probleem met een fotocamera die hij niet bij Smits had gekocht maar bij een concurrent die failliet was gegaan. Smits heeft hem keurig van t probleem afgeholpen zonder bijkomende kosten. Kijk, DAT is pas service.

• Bestelling en levering-

Extra toelichting

Gevraagd naar beschikbaarheid van deze versterker via mail. Na een paar uur bericht dat ze niet meer op voorraad staat en niet meer leverbaar is. Navraag bij Pioneer (duurde 3 dgn voordat mail beantwoord was) bevestigde dit. Wel de opmerking van Smits om kontact op te nemen betreffende een aanbieding voor de opvolger de LX 85. Netjes dus maar geen gebruik van gemaakt, wil de LX 83.

Extra toelichting

Vorige week donderdag de samsung ps50c7700 gekocht, blijkt vrijdag dat er groene puntjes over het hele scherm te zien zijn, bij bepaalde beeldjes worden deze zelfs opgelicht als hele kleine felle lichtjes. Balen dus, gebeld met de winkel die mij vertellen het complete pakket terug te brengen zodat ik hem voor een nieuwe kan komen omruilen, dit zo gedaan dus en nu geen groene puntjes meer, helemaal super van deze winkel, perfecte service vind ik dit.

Extra toelichting

Zoals beschreven komt het niet leverbaar zijn van bepaalde modellen idd voor. Toch werd er vlot gereageerd op mijn email (meestal binnen het uur) en werd er op verzoek gelijk gebeld. De 11BQ was niet meer leverbaar toch werd er voor een zéér scherpe prijs de HKTS 60 aangeboden (€ 799,-). ITT de standaard 899/999 van overige internet winkels. Daarnaast verzocht voor de speaker standaards, en deze leveren ze ook tegen een scherpe prijs. Tot nu toe erg netjes!! Contact: 10 Prijs: 9 .. Bij levering pas ik de review aan.. Vervolg Review: Na het aanbod voor een zeer scherpe prijs van de HKTS 60, en de bij behorende speakers. Zijn ze prima op tijd geleverd, precies zoals aangegeven. Matthew bedankt. Kortom, wellicht een zaak die wel eens een product niet meer leverbaar heeft, maar de service en het alternatieve aanbod was (in mijn geval) 2 maal beter. Mij zien ze terug.

• Website4,0
  • Bereikbaarheid4,0
  • Bestelling en levering4,0
  • After sales4,0

Extra toelichting

Mijn ervaring met Smits Arnhem is negatief omdat het lokt met een t.o.v. concurrenten laaggeprijsde artikel, receiver Harman/Kardon AVR 155, maar deze al langere tijd niet meer kan leveren. Dat is misleidend. Daarom een lage beoordeling voor bestelling en levering. Natuurlijk kunnen ze je wel een duurder apparaat leveren maar daarin zijn ze ineens niet zo scherp meer met hun prijs. Op de website ontbreekt de levertijd, vandaar een lage beoordeling hiervoor. Op een mail met vraag over de levertijd wordt niet gereageerd. Vandaar ook een onvoldoende voor bereikbaarheid en service via after sales.

• Website5,0
  • Bereikbaarheid-

Extra toelichting

's morgens gebeld over de Nikon SB900 flitser. Ja kon gewoon via de webshop besteld worden. Geen enkel probleem, voorraad volgens Kieskeurig aanwezig. Echter tijdens het telefoon gesprek kwam eruit dat zo er nu niet waren maar 's middags zo rond 16:00 uur zou de levering volgen. Maar ze konden al wel de bestelling aannemen en dan bellen wanneer aanwezig. Moet ik allemaal niet. 's middags weer gebeld om 16:30uur omdat ik voorbij wilde komen om de flitser af te halen maar levering is niet ontvangen maar ze kwamen wel. Dus ik weet niet waar de voorraad informatie van kieskeurig op is gebaseerd maar deze klopt niet met de werkelijkheid. En dat is het toch jammer. Geeft een beetje het gevoel wanneer je iets via de webwinkel besteld je (bewust?) op het verkeerde been wordt gezet. Je hebt dan al de betaling voldaan en dan komt de melding niet voorradig. Je voelt je dan wel genaaid. Dit soort acties komen het kopen via internet niet ten goede. Jammer. Uiteindelijk maar weer via het vertrouwde winkelkanaal gekocht. Na betaling krijg je gewoon een doosje mee en heb je uiteindelijk geen ergernis van leveringsproblemen.

• Website3,0

Extra toelichting

Via de website adverteerde ze met een mooie aanbieding voor dit product. Bestelling geplaatst en geld overgemaakt. Worst ik opgebeld dat de set helaas niet meer leverbaar is. Kan eventueel het nieuwe model geleverd worden voor 30 euro meer. Twee keer gevraagd of de specificaties identiek zijn, waarbij aangegeven werd dat het gelijkwaardig is. Echter bij doorvragen bleek deze zonder I-pod dock te zijn, die ik er dan voor nog eens ongeveer 100 euro bij zou moeten kopen. Nu wachten tot ik mijn geld terug krijg. Maar voel me behoorlijk bedrogen.

Extra toelichting

Ik heb via de webshop de Harman Kardon Receiver ACR355 besteld. Werd gebeld en keurig te woord gestaan door de verkoper met de mededeling dat ie niet meer voorradig was. Er werd een heel mooi alternatief aangeboden....de Harman Kardon AVR360 voor een hele kleine meerprijs. Deze prijs lag echt ver beneden de normale verkoopprijs. Na betaling had ik de receiver binnen 2 dagen in mijn bezit. Prima service hoor, deze winkel is een aanrader!

• Bestelling en levering8,0
  • After sales7,0

Extra toelichting

Allereerst: ik kocht hier een prima set Mordaunt-Short boxen voor n prima prijs. Ik had eerst gevraagd of ze op voorraad waren: moesten besteld. Daarna verliep alles keurig en snel. Emails worden snel beantwoord. Ik ben zeer tevreden.

• Bestelling en levering-

Extra toelichting

Vorige week een receiver gehaald bij hun , maar kreeg het niet voor elkaar om alles goed aan te sluiten en af te stemmen, dus gebeld met smits en die boden mij aan dat er monteur langs zou komen en dat ik dan alleen de voorrijkosten maar hoeft te betalen , dus alles installeren en ik woon nog wel 30 km van deze zaak vandaan . Dus over service gesproken dat staat daar hoog in het vaandel, ga zo door .

Extra toelichting

Goede afhandeling van de bestelling, product op voorraad, goede prijsstelling en ook nog een mooie winkel!

• After sales8,0

Extra toelichting

Deze week is er per abuis een onjuiste prijs bij de Marantz NR1501 receiver op Kieskeurig verschenen. Ik had al een vermoeden dat het een foutje was, want de prijs was 25% lager dan de overige aanbieders. Ben toch even naar Smits gegaan en aangegeven dat ik interesse had in de receiver, maar dat ik een wel erg scherpe prijs op Kieskeurig had gezien. Smits gaf aan dat dit inderdaad een foutje was, maar dat ze hem dan toch voor de betreffende prijs wilden leveren. Dat vind ik een erg stoere, goede en klantvriendelijke actie! Kon de reciver dus gelijk meenemen. SUPER!

Extra toelichting

ik ben ingegaan op een aanbieding voor een fotocamera, de panasonic LX5. Echter na bevestiging van mijn order, kreeg ik een mail dat ze niet voor de aangeboden prijs wilden leveren. er was een fout gemaakt. Ik ben hier (na overleg met de Consumentenbond) niet mee akkoord gegaan. Nu annuleren ze doodleuk de order.

Extra toelichting

TOPPIE!!!!Heb vorige week gevraagd of de dvd-speler nog aanwezig was,en wat de verzendkosten waren naar belgie.Metéén antwoord gekregen,en daarna besteld en gestort.Donderdag al bericht gekregen dat de bataling ontvangen was en dat hij zou worden verzonden.En ja hoor nu maandag 10.30 en hij is al geinstaleerd............Bedankt en dat is nog eens service en snelheid en dan nog voor een prijs die je eigenlijk niet voor mogelijk houdt.Een zeer tevreden nieuwe maar zeker blijvende klant!!!AANRADER

• Website3,0
  • Bereikbaarheid3,0

Extra toelichting

Onlangs ingegaan op een aanbieding van Foto Video Smits te Arnhem en twee speaker boxen JBL L880 besteld. Smits adverteerde met een aantrekkelijk lage prijs. De boxen waren echter niet aanwezig... Ik werd al wat wantrouwig. Na bericht van aankomst wilden we ze afhalen. Het is een uurtje rijden, dus toch eerst maar even gebeld. De bestelde boxen waren er niet! Een warrig verhaal en een niet erg concurrerend aanbod voor andere boxen, die ik niet wilde. Wat een boeven! Kortom, klanten lokken met een goedkoop aanbod, maar als het puntje bij paaltje komt niet leveren! Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt. Foto Video Smits belazerd de boel. Wegblijven daar is mijn advies!

• Website1,0
  • Bereikbaarheid1,0

Extra toelichting

Komen NIET na wat ze beloven. Bellen nooit terug nadat je een 0900 nummer hebt gebeld. PLank modellen worden als nieuw verkocht. Waardeloze tent en ga daar nooit meer naar toe voor mijn spullen.

4,7
  • Website6,0

Extra toelichting

Mijn bestelling was niet aanwezig in de winkel. Dit was niet tijdig gecommuniceerd.Totaal geen begrip en service betreft een evt. alternatief. 200 km. voor niks gereden. Smits is een winkel waar je mij nooit meer zult zien.

• Bestelling en levering8,0

Extra toelichting

Duidelijke uitleg ontvangen over het product.Bij reservering wilde men het product kostenloos aan huis brengen. Waar zie je dit nog?

• Website9,0
  • Bestelling en levering3,0

Extra toelichting

ze geven aan dat de satellietsysteem jbl scs 200.5 op voorraad is maar dat was niet zo. pas in de winkel gehoert dat er 5 dagen levertijd voor is

6,3
  • Bestelling en levering5,0

Extra toelichting

Smits stelt voor de 2e keer teleur door artikelen niet op voorraad te hebben terwijl ze in dit geval bij telefonisch contact aangaven het beoogde artikel wel op voorraad te hebben. Ook vorig jaar al een keer soortgelijk incident meegemaakt met een paar lenzen. Dit keer ging het om een JBL ipod dock. Smits lijkt te stunten met goede prijzen en heeft vervolgens het gewenste artikel niet.

Extra toelichting

Na bestelling tijdig en direct gëïnformeerd dat item niet voorradig was, echter werd binnen 5 werkdagen keurig teruggebeld dat bestelling kon worden afgehaald. Nette en vlotte bediening en voldoende personeel op locatie aanwezig. TOP!

Extra toelichting

Smits is écht heel goedkoop. Website is duidelijk, alles is vlot te vinden. Bereikbaarheid: telefoon voor mij n.v.t., e-mail: meestal zelfde dag antwoord. Bestelling en levering: er werd zelfs op een e-mail verzoek besteld, product persoonlijk afgehaald. Afhandeling perfect.