Smits Arnhem - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smits Arnhem.

Smits Arnhem stelt zich voor

SmitsArnhem is in 1912 begonnen als Fotovakzaak en is uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van Audio- en Videoapparatuur in de regio. In de winkel aan de Steenstraat treft u, behalve een enorm assortiment aan A/V-producten, een team van specialisten aan met uitstekende kennis van zaken. Daarnaast levert Smits een perfecte serviceverlening én is de prijs altijd lager! Zo niet, dan horen zij het graag, bij Smits is alles bespreekbaar!

Deze score is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Martin 07-12-2022

Had gereageerd op product dat te koop werd aangeboden. Bleek reeds verkocht, maar werd dezelfde dag teruggebeld met het aanbod om een nieuw exemplaar geleverd te krijgen. Sterk in prijs gereduceerd! Twee dagen later kosteloos bezorgd aan huis.

Grote klasse !

Anne 07-12-2022

Voor de 2e keer een LG Oled tv aangeschaft welke bij Smits voor de scherpste prijs wordt aangeboden. Ook de aftersales verdient een dikke pluim, bij elke twijfel of vraag naar ondersteuning wordt binnen afzienbare tijd beantwoord.
Altijd mooie producten voor een concurrerende prijs en zeer snel geleverd ( binnen 1 werkdag)

Do 01-12-2022

Erg goede winkel met ruim assortiment, scherpe prijzen en zeer vriendelijke en goed geïnformeerde, kundige medewerkers.

Ray 27-11-2022

Een winkel met een ouderwets goede service: men denkt met je mee, de prijzen goed fatsoenlijk en er is snelle en duidelijke communicatie. Ik ga zeker genieten van mijn nieuwe Marantz-cd-speler, mede dankzij Smits! Een dikke 8!

Vincent 26-11-2022

Fijn advies via chat en op locatie. Alles prima geregeld en de beste prijzen! Zeker de rit vanuit Limburg waard

Hugo 17-11-2022

Via advertentie op marktplaats (waaruit niet gelijk bleek dat het hier om een winkel ging) kwam ik bij Smits in Arnhem terecht. Misschien wel een goede manier van adverteren, omdat je op marktplaats met een andere insteek zoekt. Prima deal gedaan op een OLED tv, die ik zelf heb opgehaald. Parkeren voor de deur, hulp bij het inladen. Leuke winkel, prettige medewerker, ik kom nog eens uitgebreider neuzen.

Maik 16-11-2022

Persoonlijke aandacht en korte lijntjes, goed meedenken met de klant. Mooie winkel met mooie spullen.

Renaldo 12-11-2022

Heel goed geholpen in deze zaak alles netjes en duidelijk uitgelegd en wen hele snelle service

Denoollander 11-11-2022

Het is voor mij een topwinkel eerste klas. Vriendelijk personeel, vertrouwd, behulpzaam, goede service

GP 09-11-2022

Top contact gehad met Freek, snel de deal gesloten en alles precies zoals verwacht / gehoopt!
Aanrader, wat de vaste klanten van Smits waarschijnlijk al wel weten ;-)

Anoniem 09-11-2022

Voor vierde keer online geshopped bij Smits. En ook nu hebben ze ervoor gezorgd dat ze mijn favoriete elektra-leverancier blijven. Uitgebreid assortiment, juiste prijzen, en acurate online- en telefoonhandling. Last but not least gebruiken ze een fantastische transporteur, die je eerst een tijdspanne van 2 uur geeft, maar welke een paar uur vantevoren terug wordt gebracht tot een opgave op de 3 minuten nauwkeurig. Super makkelijk. Tot slot ging er deze keer iets mis met de levering. Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Hoe je daar vervolgens mee omgaat, maakt het verschil. En dat heeft Smits super gedaan!!

Denoollander 08-11-2022

Dikke 10 voor deze zaak.
Personeel heel vriendelijk, behulpzaam, vertrouwd en meegaand.
Én boven alles tot nu toe de goedkoopste die ik kon vinden. Dus al met al, een dikke aanrader!

Patricia 07-11-2022

Gisteren 2de LG65 oled tv gekocht, weer bij Smits omdat ze een goede prijs kwaliteit verhouding hebben, vriendelijk communiceren en verstand van zaken hebben! Wij kopen nergens anders meer!

Armand 06-11-2022

Het personeel van Smits Arnhem is zeer vriendelijk, enthousiast, benaderbaar en competent. Het advies is gebaseerd op de wensen van de klant en is helder, professioneel en zonder onbegrijpelijke poespas. Eerlijk en oprecht. Bij Smits Arnhem zelf zeggen ze: ‘meer dan een goede prijs’. Ik kan het daar helemaal mee eens zijn. Bedankt Team Smits Arnhem!

Niels Tempel 05-11-2022

Snel, netjes en to the point. Contacen per mail adequaat. Smits verkoopt goede spullen en verzend ze snel.

Jacek 04-11-2022

Vriendelijke mensen, reageert enorm snel daarom het bestelling was binnen 2 dagen afgehandeld. Super prijs, geweldig service. Meer kan je van winkel niet verwachten. Top. Aanrader. En bovendien de bestelde Rotel RA 1592mkII klinkt zo mooi ..ik ben zeer tevreden klant .

Marc van Stiphout 03-11-2022

High-end audio is een superfijne hobby, want het kan je zoveel moois brengen. Maar wat het ook brengt, zijn dure aanschafprijzen en ik snap dat, omdat kwaliteit zijn prijs mag hebben. Hoe mooi is het dan, dat er in het oosten van het land, een winkel zit, die keer op keer weer weet te stunten met die hoge prijzen. Het is haast ondenkbaar, wat Smits soms voor de kwaliteitsproducten vraagt. Zo weinig relatief gezien. Dat kan nooit echt zijn! Ergens moet er een dikke adder onder het gras zitten. Maar wat wil het geval…
Ik heb inmiddels 3 bestellingen achter de rug en het enige wat me overkomt, is dat er snel contact is, dat er via mail een duidelijke communicatie is, de tijd van bezorging tot op een uur nauwkeurig vermeld wordt, je bestelling netjes en zorgvuldig is ingepakt, de bedoelde kwaliteit ook daadwerkelijk op je tafel staat en de factuur compleet in je mailbox zit.
Vrienden van Smits; door jullie komt de echte high-end, voor de man met de gemiddelde beurs, een heel stuk dichterbij. Ik dank jullie wederom voor de fijne samenwerking. Tot de volgende! 🙋🏼‍♂️

Henderik 31-10-2022

Goede verkoopsprijzen en levering, echter bij reparatie in garantietermijn zijn ze niet thuis. Je moet zelf de reparatie aanbieden bij een bedrijf, deze komt de TV ophalen met het gevolg dat je hem 10 dagen kwijt bent. Een leentoestel kan echter kost dit 90 euro aan transport kosten. Al met al slechte service als je via internet besteld
SmitsArnhemB.V. 31-10-2022

Beste heer/mevrouw Henderik,

Het klopt inderdaad dat u een reparatie aanmeldt direct bij de reparateur. Gezien veel televisies tegenwoordig fors aan de maat zijn verloopt het gehele reparatieproces direct via de reparateur en hebben wij hier als winkel niets meer mee te maken. Ik weet dus niet of uw review helemaal aan het juiste adres gericht is gezien dit proces voor alle (web)winkels hetzelfde is. Het lijkt er ook op dat u ook nog geen melding heeft gemaakt bij onze winkel. Mochten er nog aanvullende vragen zijn denken we uiteraard wel met u mee! Wij horen graag van u.

met vriendelijke groet,

Smits Team

Rob 30-10-2022

Smits Arnhem heeft een mooi assortiment en zeer nette prijzen. Daarnaast is de audio van jouw keuze ook te beluisteren mocht je dit willen. Ik geef jullie een dikke duim omhoog. Top

Gitta Steevensz 24-10-2022

Super goede service!
Ik had via de website een bestelling, JBL soundbar 9.1, gedaan om een dag later op te halen. Opgehaald en super fijn geholpen. Die avond weer een bestelling gedaan en werd de volgende dag gebeld of dit wel klopte. Ja dit klopte ;-). Kreeg toen een superaanbieding geboden, waar ik gebruik van hebben gemaakt. Geweldig personeel, dat de tijd voor je neemt en echt zoooo klantvriendelijk! Ik heb het over Marijn! Je bent een topper !! Smits Arnhem krijgt van mij een dikke 10! In alle opzichten!

Jack 15-10-2022

Prijs/kwaliteit verhouding is meer dan goed. Waren in eerste instantie wat huiverig omdat de prijs erg laag leek. Na een bezoek aan hun super mooie winkel gauw overstag gegaan

Istvan 06-10-2022

Top service met goede kennis van zaken en zo ook dus snelle reacties op gestelde vragen,

SvdWrf 04-10-2022

Ik heb hier al meerdere aankopen gedaan (tv en audio) , o.a. ook via marktplaats. Altijd een correcte vlotte afhandeling , bezorging en advies. TV is zelfs een keer op dezelfde dag bezorgd, omdat de bezorger toch die kant uit ging.

Nu een dragonfly cobalt gekocht , wat een goed dac /amp voor je koptelefoon. Zeker met USB audio pro app.
Deze winkel durft ' eigen ' concurrerende prijzen te hanteren. Zouden meer winkels mogen doen.
Aanrader dus

Jeroen 02-10-2022

Zeer kundige en vriendelijke winkel. Eerlijk advies. Kleine vergissing was er gemaakt in prijsopgave naar deze hebben ze met kleine tegemoetkoming netjes rechtgezet. Snelle bezorging en vriendelijke nazorg. Zou hen zeker aanbevelen!

Signature Zaiyna 30-09-2022

Ik koop regelmatig bij Smits Arnhem,en word er altijd eerlijk geholpen,zoals het hoort.
Zeker aan te raden deze High end zaak.