Samsung Shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Samsung Shop.

Samsung Shop stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je bijna het gehele Samsung assortiment direct online. We verkopen onder andere smartphones, tablets, smartwatches, gear (VR), televisies, wasmachines, drogers en de meeste accessoires. De bezorging is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd.

Deze score is gebaseerd op 310 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Biss 15-03-2024

Samsung probeert elke defect onder gebruikersschade te laten vallen om onder hun garantie uit te komen. Dit tot 2 keer toe mee gemaakt met de Spinner (dweil kopstuk van de steelstofzuiger)! Verschrikkelijke klantenservice!

San 14-03-2024

1 ster is nog te veel. S24+ gekocht met inruil van oude toestel. Kreeg er met schade €115, voor. 3 weken later ontving ik een email van LOOP dat scherm ingebrand was en mijn toestel maar €36 waard was. Ik heb na mijn bestelling een mail gehad van loop waarin duidelijk stond dat mijn toestel beschadigd was en het €115,00 waard was. Nu zegt Samsung. Er was een fout op onze website waardoor de inruilprijs niet goed werd weergegeven en er ook verkeerde mails zijn verstuurd vanuit LOOP. Rechtsbijstand geeft aan dat ik volledig in mijn recht sta en het verschil niet hoef te betalen. Klantenservice 7 feb benaderd en mijn zaak ligt zogenaamd tot nu toe bij een andere afdeling, die zijn niet telefonisch bereikbaar en ze hebben geen idee wanneer ik meer hoor. Rekening moet morgen betaald worden bij LOOP maar Samsung houdt zich stil. Schandalig!! Overstap naar IPhone laat niet lang op zich wachten. Voor mij geen Samsung meer

Sas 11-03-2024

Ik ging voor de Samsung Watch 4. Duidelijke uitleg, mogelijkheid tot chatten om nog wat extra info in te winnen, track and trace tot op de minuut nauwkeurig waardoor het verheugen me nog meer plezier opleverde (als een kind zo ongeduldig en blij). Ook het installeren was supersimpel. Enthousiast ten top!!

Jessy 10-03-2024

De shop is geheel makkelijk te bereiken en alles is duidelijk te vinden. Elk kopje staat waar het hoort te staan, ook als er vragen zijn in de service heel dichtbij.

Zelf als member profiteer je makkelijk van de korting die wordt aangeboden en wordt het shoppen nog leuker.

Dustin Jagersma 07-03-2024

Alles ging goed tot aan de bestelling en betaling! 2700,- verder en toen begon de ellende. Alle bestelde producten waren op moment van bestellen voorradig. De bestelde producten zouden binnen 2/2.5 week geleverd worden(sommige producten waren pre-order). Na 3 weken werd aangegeven dat de bestelde producten niet geleverd konden worden, dus werd de bezorgdata verzet. Dit is uiteindelijk 3x verzet. Meerdere malen contact gehad met de klantenservice! Slechte behandeling, slecht verstaan van de mensen door accenten, onbeschoft, niet uit laten praten, afschuifsysteem door middel van tickets, valse beloftes en de verbinding zomaar verbreken als ze er niet uit komen of jou niet kunnen overtuigen. Wanneer de producten dan uiteindelijk geleverd worden blijkt dat de order niet compleet is. Uiteraard weer bellen en weer afgescheept met een “ticket aanmaken”. Na 5 dagen krijg ik een mailtje met “jammer dat u uw bestelling heeft geannuleerd!” Ik heb geen annulering gedaan. Uiteraard wederom bellen. Ik word weer met een ticket afgescheept. Onderhand staan er dus al 5 tickets in het systeem zoals de telefoniste aangeeft maar er is er nog geen één afgehandeld of beantwoord. Bij overmaat van ramp word de annulering gewoon doorgezet, die ik niet heb gedaan. Nu moet ik een nieuwe bestelling plaatsen maar het product kost op dit moment 305,- duurder!

Mehdi 07-03-2024

It is nice to have the opportunity of selecting different features that are not available in the retail shops.

M. Blok 07-03-2024

Overzichtelijk shop. Verzending heel goed te volgen. Bij elke verandering wanneer je pakketje komt krijgt je een e-mail.

Sanny 06-03-2024

Ondanks dat het de website van de fabrikant zelf is, was de prijs al goed. Daarbij kwam nog een gratis cover en een inruilkorting. Al met al een betere deal dan ik elders kon vinden. Ruime keuze in betalingsmogelijkheden, vlotte webshop, snelle levering en prima communicatie.

Astuiver82 06-03-2024

Ik ben tevreden met de shop van Samsung. Hier een Tablet besteld met een actie van een case erbij. Levering was iets vroeger dan ik had laten inplannen, maar dat was gezien de mogelijkheid om de levering op een ander adres te laten plaatsvinden bij bestelling geen probleem.

De keuze is ruim, met voldoende accessoires.
Tablet functioneert naar behoren.

André van Zutphen 05-03-2024

Zeer netjes geregeld. Prijs / kwaliteit perfect. Keurig geleverd. En goed op de hoogte gehouden wanneer het geleverd werd. 100 % tevreden. Super bedankt. Groetjes van Andre van Zutphen

Ciska 03-03-2024

Nieuwe S24 ultra tijdens pre order actie besteld. Levering was zoals beloofd op dag can launch. Netjes track en trace

Andrea Sneller 02-03-2024

Gemakkelijke website om te bestellen, keurig op tijd geleverd en klantvriendelijke installateur. 👍👍👍👍👍

Kaatje1965 29-02-2024

Service krijgt een dikke een -1!

Mijn smartwatch ging binnen de garantieperiode half december kapot. Na meermalen bellen en berichten sturen kreeg ik eindelijk contact. Het bedrijf Dynafix kwam hem thuis ophalen en na 6 dagen (i.p.v. de beloofde 3 dagen) kreeg ik hem terug. Geen defect geconstateerd, echter hij was nog steeds defect. Op de 'reparatiebon' stond dat ik bij een volgende keer de reparatiekosten verschuldigd was terwijl er niets gedaan is...

Weer heel veel keren contact proberen te krijgen met Samsung en toen dat lukte kreeg ik 2 opties.
1. opnieuw insturen naar Dynafix voor reparatie maar de reparatiekosten waren dan wel voor mij.
2. met het horloge naar Breda rijden om de horloge aan te bieden en dan zien waar het schip strand.
Inmiddels was het half januari en ik besloot een brief te schrijven naar het hoofdkantoor. De volgende dag direct een belletje waarin hetzelfde verteld werd als telefonisch.

We zaten dus in een impasse. Ik heb wederom een brief gestuurd, nu PERSOONLIJK naar de directeur met de vermelding dat ik een nieuwe telefoon wilde, hier had ik gewoon recht op en als dit niet kon de koop ik de koop wilde te ontbinden. Ik eiste binnen 3 dagen bericht terug met een oplossing anders zou ik de rechtsbijstandverzekering inzetten.

Volgende dag belde een dame en zei dat de koop ontbonden zou worden. Als ik de telefoon + accessoires terug zou sturen zou direct na ontvangst het aankoopbedrag terug gestort worden.
Dezelfde dag alles verzonden met Track & Trace en de volgende morgen al geleverd. Hierna heb ik nog 2 brieven moeten schrijven en uiteindelijk is de laatste week van februari het bedrag terug betaald.

Voor een gerenommeerd merk als Samsung verwacht je toch echt een andere klachtafhandeling.

Mijn advies, koop nooit rechtstreeks bij Samsung maar bijv. bij BOL, COOLBLUE enz. De winkelier is dan verantwoordelijk en dan neemt een hoop werk, ergernis en ellende uit handen. Mijn nieuwe Samsung smartwatch heb ik dan ook bij BOL gekocht, de klachtafhandeling is daar snel en correct.

Wout 29-02-2024

Omdat ik een Samsung fan ben is mijn review misschien wat subjectief. De afgelopen jaren (10?) heb ik een aantal smartphones en tablets besteld. Prima website, makkelijk en duidelijk navigeren en ook bestellen gaat makkelijk. Als Samsung member krijg je extra korting, altijd fijn. Vandaag de nieuwe Galaxy S24 Ultra binnengekregen, €356 onder de winkelprijs.

Joost 28-02-2024

Samsung heeft een koelkast geleverd die defect was maar vanwege dat je hem pas aan kan zetten na 6 uur kom je er dan pas achter. Vriendelijke man gesproken van klantenservice en koelkast zou binnen 3 dagen worden omgeruild dus aantal dagen zonder koelkast. Bij de omruiling was er geen nieuwe koelkast dus omruiling is niet door gegaan. Na telefonisch contact kwam ik erachter dat dat 14 dagen duurt en aangezien ik geen 3 weken wil wachten op een werkende nieuwe koelkast staat die nu buiten te wachten op retour en is er een nieuwe Siemens koelkast besteld want die heb je wel de volgende dag. Voor mij nooit meer Samsung vanwege de waardeloze service.

Stef 26-02-2024

Snelle duidelijke levering. Specifiek tijdstip van leveren. Netjes verpakt. En geweldig product ! Helemaal top !

Owen valencia 25-02-2024

Geweldige shop met geweldige deals voor de loyale klant van de producten die op het hoogtepunt staan van de tech. Ik heb nu net mijn s24 ultra een paar dagen, het voelt als een supermachine. Heel erg onder de indruk!

Johan peters 24-02-2024

Bestel site duidelijk levering op tijd en je werd steeds op de hoogte gehouden van het tijdstip
Aardige bezorgers en deden prima hun werk echt prima werk

Mheetu 24-02-2024

De winkel werkt snel en is zeer overzichtelijk. Alles werd de volgende dag geleverd en de klanten service reageerde snel. Enig minpunt was dat de klanten service een deel van de productinformatie verkeerd had doorgegeven. daarnaast vroeg de klantenservice of ik geïnteresseerd was in een korting. waarna ik een link kreeg naar een afzonderlijke webshop versie van Samsung waar ik een code moest invoeren om in te loggen.. Dit bleek een echte korting te zijn en alle bestelde producten werden snel en correct geleverd met goede communicatie via IDEAL. Alleen riep dit wat vragen op of ik met de echte klantenservice sprak.

Hans 22-02-2024

Goede aanbieding via ICS Creditcard. Zeer professionele en prettige levering en installatie!

Rianne 22-02-2024

Slechte service!!! Je wordt niet goed geholpen en afgedankt via de telefoon. Daarnaast moeten we 2 weken wachten op de reparatie ondanks het adverteren met reparatie binnen 3 dagen . Daarnaast is het aanbod van dag voor reparatie niet in overleg gegaan waardoor het niet past in de agenda. Ze zijn niet telefonisch bereikbaar om een nieuwe afspraak te maken. Ik vind het onfatsoenlijk dat een gezin zo lang moet wachten op een reparatie van een wasmachine en niet goed geholpen wordt.

Floor Everts 19-02-2024

Mooie website + goede uitleg over het product. Ook ben ik erg blij met de geboden service om het product te installeren en het aanbod om het oude product weer mee te nemen. Al met al, ik ben superrrr blij met de Samsung Bespoke was- en droog set :)

Diana 12-02-2024

Duidelijke website alles makkelijk te vinden. Bestelling sneller geleverd dan verwacht.

J. Kuipers 09-02-2024

Zeer gebruiksvriendelijke website en een supersnelle levering van de pre-order van de nieuwe Samsung Smartphone S 24+.

Pebbie 07-02-2024

Als Samsung Member heb je echt een streepje voor. Ik had niet de intentie om mijn S22 in te ruilen voor de S24 maar het aanbod dat ze deden was gewoon te goed om te laten liggen. Telefoon werd ook nog eens 10 dagen eerder geleverd dan verwacht dus dat was helemaal tof. 20% extra korting op 2e product erbij vond ik wat magertjes. Als daar nog een goed bod had gelegen had ik ws ook gelijk de nieuwste smartwatch erbij genomen. Nu maar wachten tot de zomer voor de Watch 7 of de S-Ring als die gaat komen.

Verder ook tv,s soundbar en watch van Samsung in bezit. Voor mij niks anders meer.