Samsung Shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Samsung Shop.

Samsung Shop stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je bijna het gehele Samsung assortiment direct online. We verkopen onder andere smartphones, tablets, smartwatches, gear (VR), televisies, wasmachines, drogers en de meeste accessoires. De bezorging is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd.

Deze score is gebaseerd op 310 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Robert 28-07-2023

Koop Jet75 steelstofzuiget met cleanstation als promotie. Stofzuiger goed geleverd voor prima prijs. Clean station van promotie via klantenservice aanmelden. Alleen contact via Whatsapp of bellen. Bij bellen wordt contact na wachttijden van langer dan 10 minuten verbroken. Niet één maar wel 4 keer. Whatsapp krijg je een enkele keer een respons maar een vervolg komt er niet. Zeer teleurstellend en klantenservice een dikke nul.

Shirley 28-07-2023

Ik had snel en wasmachine nodig en de volgende dag had ik deze al! De prijs was ook top dus dikke 10 voor de Samsung webshop!!

Evert 22-07-2023

Zo kan het ook. Bestellen, keurig op tijd leveren en perfect op z’n plek gezet. Oude koelkast en verpakking netjes meegenomen. Top hoor.

Edward 19-07-2023

Het bestellen van Samsung producten is bij uw webshop erg gemakkelijk. Inmiddels 2 nieuwe telefoons gekocht Galaxy Samsung S23+ en de nieuwste Samsung televisie 65 inch en een Samsung Smart4 en we zijn heel blij met deze producten.

Daniëlle 16-07-2023

Opzoek naar nieiwe combi oven. In de Samsung shop beste deal voor meeste opties. Duidelijke beschrijving van de specs. Snel geleverd en prettig dat je zel dag en tijd blok kan kiezen via GLS. Heren van GLS waren ook vriendelijk. Fijn dat de oude oven meteen mee terug kon.

Oven zelf bevalt goed! Makkelijk te bedienen en mooi design. Eerste baksels smaakten goed.

Wies 13-07-2023

Mijn aankoop was goedkoper dan bij andere winkels. Waardoor mijnkeuze viel op Samsung.com. Helaas verliep het bezorgen niet helemaal soepel. Maar dat lag mer aan het transport bedrijf dan aan samsung. Via een chat werd er excuses aangeboden. En via een telefoontje ook door het transportbedrijf. Ik heb verschillende electronica van samsung waar ik heel tevredn over ben , en zal daarom niet gauw switchen naar een ander merk.

Groetjes Wies

Rianne 13-07-2023

Het bestellenvan de koel/vries combinatie ging heel makkelijk, de bezorging iets minder een extern bedrijf had in eerste instantie de koel/vries combinatie niet uitgepakt in de keuken gezet. Dit is gelukkig netjes opgelost. Erg blij met de nieuwe koelkast!

Mgs 10-07-2023

Hele fijne webshop, heb al meerdere malen dingen gekocht op deze site. Ik heb de apparaten met studenkorting gekocht, ook fijn dat samsung aan studenten denkt. Zal het dus zeker aanraden aan familie en vrienden. Ze hebben trouwens ook een fijne klantenservice.

Eric 10-07-2023

Omdat onze Samsung wasmachine na 6 jaar defect is geraakt, hebben we Samsung benaderd voor advies over reparatie. Dit zou te duur worden, dus hebben wij, omdat het zo kort na de garantie was van Samsung een kortingsvoucher gekregen voor een nieuwe.
Deze besteld, en zou op vrijdag 30 juli geleverd worden, tussen 1800 en 1900 uur.
Ik heb daarvoor wat verlof moeten opnemen, zodat ik rond 17:00u op tijd thuis zou zijn.

De bezorgdienst was er al om 16:45u, mijn zoon heeft opengedaan, en gemeld dat ik rond 17:00u thuis zou zijn, want ik was nog onderweg.
Daar wilden ze niet op wachten, dus hebben ze de nieuwe wasmachine weer ingeladen en zijn vertrokken.
Ik heb daarop gelijk met de Webshop gebeld, want dit is een rare gang van zaken, zij zijn zelf te vroeg, en nu heb ik geen waswachine.
Niet handig met het weekend voor de deur.

De webshop medewerker was onvriendelijk en onvermurwbaar, want de bezorgdienst heeft aan Samsung laten weten dat er niemand thuis was (wat niet waar is!!) en wilde mijn kant van het verhaal niet eens aanhoren.
Ik kon een nieuwe afspraak maken of de bestelling annuleren.
Uiteindelijk ben ik akkoord gegaan met een nieuwe afspraak, ondanks dat in mijn ogen Samsung (bezorgdienst) het probleem heeft veroorzaakt.
Deze afspraak was voor de maandag daarna, tussen 1800 en 2200.

Op verzoek van de medewerker van de Samsung- Webshop heb ik wel een officiële klacht ingediend bij hun, waarbij ik heb gemeld dat hun bezorgdienst:
a: te vroeg was, en dus zelf de veroorzaker van het probleem is/was
b: onwaarheden verkondigd, er zou niemand thuis zijn, terwijl ik camerabeelden heb die het tegendeel bewijzen.
Hierop heb ik een ticket-nummer gekregen voor referentie.

Ik heb die maandag dus wederom wat verlof opgenomen zodat ik op tijd thuis zou zijn.
De machine kwam pas rond 21:30u, waarbij de bezorgers probeerden onder het plaatsen uit te komen want ik zou geen montageservice gekocht hebben. Die had ik wel, dus met veel gezucht en gesteun werd de machine nar boven getild en neergezet.
Ondertussen waren ze continue met elkaar in gesprek in een taal die ik niet versta, waarbij ik het vermoeden kreeg dat het over mij ging.
De oude machine zat nog wat water in slang, dus die wilde ze eigenlijk niet meenemen, hebben ze wel gedaan.
Ik heb ze nog een blikje cola meegegeven, daarop werd niet eens dankjewel gezegd.
Nadat ze wegwaren de nieuwe machine bewonderd, die stond niet eens waterpas! Dus dat heb ik zelf nog maar gedaan.

Ook dit heb aan Samsung gemeld in het zelfde ticket als de eerste klacht,
waarbij ik aangegeven heb dat enige compensatie vanuit Samsung op zijn plek zou zijn.

De medewerker die mij toen te woord stond via de Whatsapp was erg kort, bondig en bot.
Het probleem is immers opgelost, want de machine is toch geleverd en werkt nu. punt, einde verhaal.
Hoe dit allemaal tot stand is gekomen wordt volledig aan voorbij gegaan, en van enige compensatie is geen sprake.

Ja, als ik besluit om ooit nog eens wat te bestellen bij Samsung, kunnen ze mij een beetje korting geven. Alsof ik ooit nog iets wil bestellen bij Samsung.

Mer 07-07-2023

Dit is mijn 2e aankoop bij samsung en ben super tevreden! Het is hier een stuk goedkoper, veel veiliger en heeft een super snelle verzending! Ook de mensen van de klantenservice zijn super lief!

Tim 01-07-2023

De webshop zelf ziet er mooi uit en vertelt alle informatie die je nodig hebt over bepaalde producten. Het leveren gebeurt mooi op de tijd die ze zeggen en de track en trace werkt heel goed, de tijd totdat je pakketje wordt geleverd staat zeer nauwkeurig aangegeven.

Chimène 29-06-2023

De website werkt erg fijn, heel duidelijk omschreven wat een apparaat voor eigenschappen heeft etc. Ook is het bezorgen erg fijn geregeld. Je krijgt de ochtend van bezorging een sms met het tijdvak van de bezorger, en dit wordt gedurende de dag constant geupdate. Kortom, erg fijn!

Sharon 28-06-2023

Samsung galaxy s23, groen aangekocht.
Fijn dat de €100 euro cashback meteen verwerkt is bij de aankoop. Geen gedoe met formulieren achteraf. Daarnaast nog 10% extra korting, gaf de doorslag. Op zondag geleverd (kon je gratis kiezen), alles keurig.

Aad 27-06-2023

Nou het spijt me maar zo betrouwbaar zijn ze niet ik wacht al anderhalve maand o p mijn telefoon al honderrd berichtjes gestuuurd maar er gebeurt niks ze hebben het naar de internec gestuurd zeggen ze steeeds zelf kunnen ze er niks aan doen ik ben heel boos ik dacht dat ze betrouwbaar waren.

Sjef Vos 22-06-2023

Op 15-11-2022 nieuwe tv qled 4k 65Q70B gekocht via shop. De levering werd in 1e instantie vertraagd. Maar goed na wat langer wachten, eindelijk tv ontvangen. Na 4 weken worden kleuren vager en begint het beeld te trillen. Gebeld met klantenservice en tv wordt opgehaald om te repareren of anders een credit (geld teruggave)
Tv is opgehaald en ontving direct daarna (binnen een dag) mailbericht dat tv niet gerepareerd wordt en zij (letmyrepair service) een credit verzoek hebben verstuurd naar mojn leverancier (?) Hoezo heb tv gekocht bij Samsung shop! Ik hoorde maar niets meer van Samsung!
Na 2 weken gebeld met klantenservice en zij zouden e.e.a. doorgeven aan backoffice. Die moeten het in orde maken. Ik wacht nu al een maand op mijn geld! Tot op heden niets ontvangen en het gaat toch over een niet mis te verstaan bedrag van 949,00!
Nee ik koop nooit meer iets of wat van Samsung. Willen graag producten verkopen maar de service nadien is zeer slecht!
Mensen koop nooit Samsung producten. Een bak ellende en getouwytrek.
Houden zich totaal niet aan consumenten bescherming.
Ik voel mij echt miskocht, benadeeld en opgelicht!

Alex 21-06-2023

Via ING rentepunten een code gekregen om met korting een nieuwe Samsung telefoon te bestellen.
Hierbij krijg je ook nog een inruilkorting als je je oude telefoon inlevert.
De website is overzichtelijk en informatief.
Na de bestelling wordt je goed op de hoogte gehouden van de levering.
Binnen een dag keurig geleverd.

Mull 20-06-2023

Na online melden van probleem met telefoon in de welbekende bootloop waarbij type al bekend is telefoon bekend is, op advies langsgegaan bij servive center Utrecht. (wat lekker bereikbaar is met de auto by the way en mij halve dag werk kost ).
Aldaar werd de telefoon na half uur wachten eventjes gauw achter de schermen bekeken en kreeg ik de vraag of er wat met water gebeurd was zonder verder enige info over wat of hoe er geconstateerd was......????
Ik zei hij is niet in de Wc gevallen of mee geweest met duiken ofzo.
Naar mijn weten is de xcover 6 pro stof en waterdicht tot meter ofzo dus dit is opzich al een vreemde vraag ?!
En de mededeling dat ze dit model niet veel te zien kregen en geen onderdelen hadden aldaar, en dat ik hem maar beter op kon laten halen thuis !
Misschien handig om dit van tevoren even uit te zoeken!
Online afspraak gemaakt om op te laten halen werkte niet direct omdat betaling niet verscheen en wel bericht kreeg dat ik een bevestiging mail zou krijgen van de afspraak ??? deze kwam echter niet dus volgende dag nieuwe afspraak proberen te maken waar betaling wel verscheen.
wat me weer een ochtend kost qua werk....
Dag 5 zonder telefoon........ echt super!
Inmiddels bij volgende probleem!
Geen informatie verkrijgbaar over de voortgang van of bevindingen tot reparatie op dag 2..
Oja kan wel met klantenservice bellen of contact opnemen via watsapp, messenger, facebook, twitter of ander Meta gespuis hierbij is een telefoon echter wel een vereiste, oja die is even in reparatie......bijna vergeten!
Heerlijke service samsung!!!!!!
Vandaar mijn DIKKE 0!!!!!!

Aliane 16-06-2023

Altijd fan geweest van samsung, top service en top producten. Bestel proces en levering verliepen zoals beloofd. Met een woord TOP

Patrick Jansen 15-06-2023

De website is overzichtelijk, duidelijke terugkoppeling na bestellen van product . De bezorging loopt volgens afspraak en je wordt constant op de hoogte gehouden wanneer het product wordt afgeleverd. Bezorgers hebben volgens afspraak de droger naar zolder gebracht en geïnstalleerd.

Serda 13-06-2023

Bijna alles van Samsung bij ons, Qled tv in juli 2020 gekocht, nu hebben wij al 10 dagen slechte beeld. Van links naar rechts wordt de scherm donker.( Ondertussen begrepen dat t een bekende probleem is bij Qled tv) Gelijk contact opgenomen met samsung, lieve medewerker vertelde dat "letmerepair" bedrijf binnen 48 uur contact zou opnemen voor een reperatie. Tot nu toe niks gehoord. Ondertussen 6 keer gebeld met Samsung en helaas wordt er nu gezegd " binnen redelijke termijn" krijgt u een e-mail van dat bedrijf. Zo net weer gebeld met Samsung, mevrouw werd boos op mij omdat ik wilde weten wat een redelijke termijn is.. En als wij de recensies over dat bedrijf lezen, weten we nu al dat ze niks gaan doen. Zulke slechte recencies. Ook over Samsung, eerst zijn ze heel lief telefonisch maar daarna worden ze boos omdat je wilt weten wanneer dat gaat gebeuren. Nou grote teleurstelling en nu wordt t een principe kwestie en ik ga er achteraan. Niet netjes Samsung

Mdijk 11-06-2023

Duidelijk webshop, ik zocht een smartwatch en op de website kun je de verschillende modellen met elkaar vergelijken. Ook nog een leuke aanbieding en dus goedkoper dan ik in andere winkels kon vinden. Super snelle levering, de volgende dag al in huis, en steeds updates over de verzending.

Kyrill 11-06-2023

Ik was aan het twijfelen om een nieuwe telefoon te kopen en had ook nog keuze tussen twee telefoons. Uiteindelijk heb ik voor de Samsung S23 gekozen en heb het via de webshop van Samsung besteld. Verrassend genoeg was het de dag na de bestelling voor mijn deur bezorgd. Over de klanten service kan ik nog niks zeggen, want die ervaring heb ik nog niet op gedaan. Verder heb ik geen opmerkingen

Shosho 09-06-2023

Het is een betrouwbare webshop. Ik wist niet dat ze zo snel met bezorging waren. Woensdagmiddag besteld , donderdagmiddag is mijn mobiele telefoon bij de hand.

Damian 08-06-2023

Goede Service en snel geleverd, Aan te raden voor mensen die direct van samsung bestellen

Shelda 07-06-2023

Gebruik al jaren samsung producten. Kreeg voor me verjaardag kortingscode van samsung. Website was makkelijk om product te zoeken en kopen. Snelle levering binnen 1 werkdag.