Samsung Shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Samsung Shop.

Samsung Shop stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je bijna het gehele Samsung assortiment direct online. We verkopen onder andere smartphones, tablets, smartwatches, gear (VR), televisies, wasmachines, drogers en de meeste accessoires. De bezorging is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd.

Deze score is gebaseerd op 310 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dennis 06-06-2023

Een telefoon besteld met de belofte dat het de volgende dag binnen zou zijn. Niks natuurlijk de volgende dag. Klantenservice verteld mij dat ze bestellingen hebben aangenomen om te zien hoeveel toestellen er in backorder moeten komen. Dit is dus geen vertraging maar een bewuste keuze om te zeggen dat ze op voorraad zijn maar eigenlijk dus niet zijn. Als ik moest mijn toestel dus bij een andere winkel want ik kon niet wachten. Order geannuleerd en gezegd dat ik wel recht heb op de promotie van galaxy buds omdat het hun schuld is dat ik elders moet kopen hun komen hun afspraak ten slotte niet na.

Dit is allemaal niet mogelijk omdat ik hem geannuleerd heb en niet gewacht heb tot hun het toestel hebben geleverd. Als het door een fout was geweest begrijpelijk. Maar dit was een bewuste menselijke keuze om voorraad in te schatten.

Als ik een manager ofzo wil spreken of iemand met de macht om iets te doen ipv een telefoniste die dingen op leest. Is dit niet mogelijk.

Verschrikkelijk om bij samsung zelf te kopen. Oplossingen worden niet gezocht alleen de schuld word op je afgeschoven.

martyn 05-06-2023

Nieuwe telefoon waarvan een scharnierstuk ging.
Keurig opgehaald gerepareerd en terug gestuurd door Samsung.
Perfecte service, dank.

Kimlar 04-06-2023

Bij deze wil ik een klacht in dienen over een promotie van samsung. ik heb 27 april een s23 plus besteld, deze telefoon zou ik krijgen met 200 euro extra inruil korting en een harman kardon speaker onyx 7. Ik ging binnenkort op vakantie en wilde graag deze speaker hebben vandaar dat ik ook voor deze actie ben gegaan. Ik kreeg bij de bestelling te horen dat mijn telefoon niet op voorraad was en dat dit wel een aantal weken kon duren. Maar dat nam ik voor lief omdat ik graag die speaker wilde hebben. ik heb uiteindelijk 4 weken moeten wachten, maar daar was die dan mijn nieuwe s23 plus. Dus ik snel registreren en meedoen aan die actie om die speaker te krijgen, maar dat lukte al niet omdat mijn ean nummer niet herkent werd. Ik heb toen naar Samsung gebeld en zij zeiden dat mijn telefoon niet mee deed met de actie... Maar hoe dan, 27 april stond bij deze actie dat ik deze speaker kreeg en niet dat ik kans maak op deze speaker. Nou blijkt dat er een lijst was waar alle deelnemende telefoons in stonden geregistreerd met ean nummers.
Maar hoe kan ik weten bij de bestelling dat mijn telefoon wel of niet meedoet! Ik krijg bij de bestelling geen imei nummer of ean nummer om dit te checken!
Als ik dat had geweten had ik niet meegedaan met deze actie!
Ik vind dit zeer misleidend en vind dit bedrog.
Er kwam een week later een actie waarbij je een horloge gratis bij je bestelling kreeg, als ik dit had geweten had ik dat gedaan. nu heb ik helemaal niets!

tunay 03-06-2023

Quick delivery, perfect instillation and good quality.
I will most probably buy something more from samsung

Steven 02-06-2023

Leuk samsung
Ik wacht al twee weken voor een samsung s 23 ultra omdat jullie niet in voorraad gehebben zo groot bedrijf schaden zal misschien mijn bestelling annuleren gaat overstappen naar een iphone
Zoveel keer klantenservice gebeld en via wasapp waardeloos
Maar goed wacht nog 1 week

Alexander 02-06-2023

Duidelijke webshop. Snel geleverd.
Enkel leverdatum die aangegeven was stond 3 weken verder ivm voorraad, artikel werd wel binnen 2 dgn bezorgd tegen verwachting in

Andres 27-05-2023

Samsung heeft echt een ruime keuze aan A artikelen. Met A bedoel ik excellent. Fantastische kwaliteit en prijs verhouding.
Als ik iets nodig heb, kijk ik eerst op Samsung.nl wat ze te bieden hebben en het is altijd raak!

Walter 26-05-2023

Helaas heb ik een uiterst vervelende ervaring met deze winkel in Breda (die blijkt niet bij Samsung te horen en hebben andere voorwaarden).
Zo kort mogelijk: 1,5 oude A52 start na update niet. Via klantenservice naar Breda. Daar geven ze aan met een kromme lineaal dat toestel mogelijk beschadigd is dus geen garantie. Reparatie betekent alle gegevens wissen en kost € 275. Ik heb daarom een nieuwe telefoon gekocht want voor mijn werk afhankelijk. Verpakking ging open want er moest een screenprotector van € 27,50 op.
Daarna meteen naar lokale telefoonwinkel. Binnen paar uur was de telefoon weer als nieuw voor €35. Gaf ook aan dat telefoon onbeschadigd is en dat de software update van Samsung schuldig. Iets dat kennelijk veel vaker voorkomt!
In Breda waren ze niet thuis om de telefoon in te leveren die ik had gekocht omdat de verpakking open was gemaakt. Samsung online gaf natuurlijk aan dat retourneren gewoon kon. Via de store...en die reageert niet eens op aangetekend schrijven om opheldering.
De hele handelswijze van Samsung riekt naar bedrog. Ik ben trouwe klant en ik wordt bestookt met aanbiedingen. Toch raad ik iedereen af iets van Samsung te kopen.

YOGI 25-05-2023

Alles vanaf begin tot het einde prima verlopen, genoeg nuttige informatie over de order. Ook de bezorg moment moment was precies zoals van tevoren afgesproken.Top service van Samsung Shop

Osman Cavus 25-05-2023

Product is ontvangen zoals beschreven op de webshop. Bezorging was op dagdeel naar keuze te kiezen wat ik absoluut geweldig vond.

Robin 18-05-2023

10/10 score.
De website is overzichtelijk, duidelijk aangegeven wat belangrijk is. Na dat ik zelf tegen problemen aanliep tijdens het bestellen was ik via de chat in 15 minuten geholpen en was mijn bestelling zo gedaan. Binnen 24u was zelfs de bestelling geleverd dus dat is helemaal top!

Geert 17-05-2023

Via consumentbond partneraanbieding hier terecht gekomen. Goede prijs betaald, maar geen keuze qua uiterlijk (kleur). Was in mijn geval geen probleem.
Prima informatievoorziening tijdens het leverproces en geweldige service van de bezorgers.

Misselijkdoorsamsung 17-05-2023

Samsung wat een slechte service.

In 2021 hebben wij een tv gekocht van 1500 euro.
Tv kwam binnen helaas miste er onderdelen, het nasturen hiervan zou meer als een week duren.
Dus tv terug en een nieuwe besteld dit is immers sneller.

Nieuwe tv komt binnen, na 1 maand werkte er bepaalde functies niet, 3 monteurs verder.
Week 1 monteur kan niks vinden.
Week 3 monteur kan niks vinden.
Week 5 monteur kan niks vinden.

Beeld wordt vervangen.
Tv is niet goed tv wordt opgehaald en geld wordt terug gestort.

Dit heeft bij elkaar ongeveer 1 jaar geduurd.

Een incassobureau ingeschakeld om het geld terug te krijgen.
600 euro betaald aan het incassobureau.
En uiteindelijk stort samsung 1500 euro.

En de 600 aan het incassobureau ?
helaas meneer  die bent u kwijt voor de service.
Jaa ookal is er afgesproken dit te verhalen op samsung ,  als samsung weigert hoeven ze niet te betalen.

Nieuwe tv gekocht.
Prima ding tot een half jaar deze ook kuren begon te geven.
Samsung als jullie een monteur sturen zorg dat hij alles bij zich heeft zodat alles vernieuwd kan worden en ik geen gezeik heb van meerdere monteurs en al dat geneuzel.

Ik kreeg een bericht tv kan niet gerepareerd worden, de onderdelen zijn niet aanwezig.
Samsung gaat over op creditering.

Ohjeej gaat er al in mijn hoofd weer dit gedoe, en wat blijkt :  het volgende.

Woensdag 19-4 wordt de tv opgehaald.
Direct gebeld met samsung, nou meneer meestal gaat dat wel snel hoor. Als het vrijdag niet erop staat even bellen.Ja dat geloof ik hoor zei ik nog,  wetend dat dit natuurlijk al bullshit is.

Vrijdag 21-4 uiteraard geen geld.
Dus weer gebeld.
Ja meneer meestal binnen 10 werkdagen staat het erop.

Maandag 24-4 ik heb samsung gebeld.
Meneer u bent er bijna ik zie dat er een aanvraag is gedaan.

Dinsdag 2-5 samsung gebeld  nog steeds geen geld.
De beste mevrouw angelique vertelde mij dat alles wat haar collega's gezegd hebben niet waar is.
Er is pas op 24-4 een melding gemaakt en er wordt binnen 15 WERKdagen uitbetaald.
Mevrouw ik geloof dit niet, geef mij je leidinggevende.
Mevrouw : Dit mag niet.( of wilt het niet).

Woensdag  17-5.
15 werkdagen na 24-4 totaal 4 weken verder.
Nog geen geld.
Ik samsung gebeld.
In de hoop mevrouw angelique even te kunnen spreken en duidelijk uit te leggen dat ze de afspraken/woordjes/beloftes van samsung allemaal beter niet kan geloven, want je klanten worden spuugmisselijk van alle bullshit.
Helaas
De beste mevrouw lisa kon mij niet doorverbinden ( of Wou het niet).

Nou meneer ik heb het bij de afdeling neergelegd en zal dit vandaag in de gaten houden, mocht het zo zijn dat ik antwoord heb neem ik contact met u op.
Als u niks hoort moet u even bellen.

Tot op heden heb ik niks gehoord.

Nou samsung jullie geven zeer slechte service.

Jullie geloven in je eigen verhaaltjes en alle bullshit.

Jullie zijn te beroerd om iemand zijn geld terug te geven.

Binnenkort zal ik persoonlijk langs komen om te kijken of we er uit kunnen komen op

Ik ben jullie helemaal zat.

Maybelle Guido 15-05-2023

2 maanden (!!!) Geleden mijn telefoon nieuw in de verpakking retour gestuurd. Ik heb hiervan nog steeds geen terugbetaling ontvangen, en de klantenservice zegt voortdurend maar dat de interne afdeling ermee bezig is. Het is simpelweg onmogelijk en asociaal om iemand 2 maanden te laten wachten op zijn terugbetaling. Dit is dus een waarschuwing voor alle klanten die mogelijk iets retour moeten sturen. Je kunt nog beter je product met verlies verkopen, ik ben bang dat ik geen enkele euro ga terugzien!

Sun 14-05-2023

Top levering, zo snel. De avond ervoor besteld en de volgende dag geleverd vanuit Schiphol!👍🍀 Netjes.

Plusss, net ingepakt en vriendelijk chauffeur bezorger.

Fardau 12-05-2023

Goede omruil deal, goede prijs voor inruil product gekregen en goed product terug gekregen

Leander 08-05-2023

Ik zou een gratis lijst bij mijn TheFrame tv krijgen. Als eerste werd mijn pakket in januari verstuurd, deze is nooit aangekomen. Daarna kon ik een nieuwe aanvraag indienen mbv een link die ik in de mail kreeg. 2 maanden later een totaal andere lijst ontvangen dan ik had besteld. Wel 4 keer aan de telefoon gehangen om een retourlabel te krijgen, uiteindelijk zegt de mevrouw aan de telefoon dat ze niets voor mij kunnen betekenen en dat ik een kortingscode kan krijgen. Ik zou nog even extra moeten selecteren wat voor kleur ik zou willen de tweede keer, terwijl ik bij de aanvraag in januari al heb laten weten wat voor lijst ik zou willen. Niemand heeft mij daar ooit op gewezen. Hele slechte service dit.
Dus een televisie gekocht van 1000 euro die ik als schilderij kan gebruiken, waar ik een lijst van 200 euro bij zou krijgen. Uiteindelijk door een fout van Samsung niets ontvangen, uiteindelijk een ander product gekregen, en Samsung zegt niets voor mij te kunnen doen. Dit is werkelijk waar onacceptabel. Ik kan de verkeerde lijst zo naar jullie opsturen zonder gebruikssporen. Ronduit slechte service en zeer ontevreden.

Martijn 06-05-2023

Fijne en duidelijke product uitleg alles overzichtelijk en makkelijk te vinden en makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Eva 05-05-2023

Bestellen ging snel en makkelijk, snel geleverd met up to date leverinformatie. Niks op aan te merken! Tablet werkt naar behoren en makkelijk te installeren. Zoon is er blij mee.

Anoniem 03-05-2023

Gisteren besteld, vandaag al binnen. Super snel. Erg tevreden met de tablet

Rvl45 03-05-2023

Snelle levering en goed contact gehad met de servicebalie ivm inruilwaarde etc. Goede aanbieding kunnen scoren voor een goede tv!

Jean11 01-05-2023

Duidelijk alle producten op een rij, makkelijk vergelijken, bij lopende acties, bv gratis batterij wordt deze direct meegeleverd. Bij aankoop in andere winkel moet dit apart aangevraagd worden. Levering snel en prettig door eigen bezorgservice, je weet waar je aan toe bent. Wordt duidelijk aangegeven met SMS en email wanneer bezorgt wordt. Over de kwaliteit van de producten alleen maar positieve ervaringen, van vriezer tot TV, van telefoon tot stofzuiger etc nog nooit 1 defect gehad. Top merk.

Steve 25-04-2023

Als je bij samsung garantie wil kom je in een web van chats mail en bel verkeer en je wordt aan het lijntje gehouden ben al 4 maanden bezig om mijn tv gerepareerd of vervangen te krijgen.... oh meeneer hij is gecrediteerd dus moet een code krijgen om een nieuwe uit tr zoeken of uw geld terug..... zal als ik ooit een code krijg het laatst worden.. nooit geen samsung meer wat een ellende

D.Bakker 24-04-2023

Prima ! Via de website Samsung A7 Lite WiFi besteld met een leuke aanbieding erbij. Keurig op de hoogte gehouden van bestel en verzendproces. De volgende dag bezorgd. Superhandig dat je een sms krijgt als de bezorger naar je onderweg is, overigens ook in de track en trace app nauwkeurig te volgen. Factuur via de mail, ook prima.

Mijn dochter is blij met haar tablet, doet wat zij ervan verwacht, netflix en roblox. Wel zelf nog extra geheugen erin gedaan dmv een micro SD card. Batterij gaat lang mee.

Vishal 24-04-2023

Prima ervaring gehad in het hele aankoopproces van de Samsung jet 90 complet via de members website van samsung. Allereerst was het een top aanbieding wat mij heel wat euro scheelde ten opzichte van de goedkoopste aanbieding elders. Ook koop je vertrouwd via de officiële website waarbij je een tweede accu en schoonmaak station erbij krijgt. Product is netjes 2 dagen later bezorgd en ben continue op de hoogte gehouden van het bestelproces. Het product zelf is top. Met 1 accu doe ik het hele huis 150 m2. Qua zuigresultaat komt deze gewoon in de buurt van een normale stofzuiger. Verder oogt het product premium. Geen spijt van de aankoop.