Samsung Shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Samsung Shop.

Samsung Shop stelt zich voor

De Samsung Shop is dé officiële online shop voor Samsung producten. Uiteraard koop je hier alleen echte Samsung producten en heb je pre-orders als een van de eersten in huis! Via de Samsung Shop bestel je bijna het gehele Samsung assortiment direct online. We verkopen onder andere smartphones, tablets, smartwatches, gear (VR), televisies, wasmachines, drogers en de meeste accessoires. De bezorging is altijd gratis en wanneer je voor 20:30 uur besteld, worden de producten de volgende dag geleverd. Bovendien worden grotere goederen zoals televisies en wasmachines gratis geïnstalleerd.

Deze score is gebaseerd op 310 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hans 25-11-2022

Wij hebben op 13-11-2022 een Jet 75 complete (steelstofzuiger) besteld voor de prijs van € 389. Tot onze grote verbazing was de Jet 75 complete twee (2) dagen later €349. Ik heb hierover gereclameerd bij Samsung. Wij kregen als antwoord "de prijzen kunnen op en neer gaan, soms iets hoger soms iets lager. Wij kunnen hierin niets voor u betekenen". Ik vind het een slechte zaak hoe Samsung hiermee omgaat. ( Tot nu toe zijn wij wel zeer tevreden over de werking van de stofzuiger)

Karin De Jong 20-11-2022

Ben super tevreden ben echt een Samsung fan mijn laatste aanwinst een watch pro 5 mooi horloge

Micky 20-11-2022

Samsung producten zijn prima maar wel iets aan de dure kant. Zo koop ik nu een 128gb sd kaart van Samsung maar voor hetzelfde geld haal ik een 256 gb sd kaart van SanDisk.

De klantenservice is wel goed net als de producten.

Kees 19-11-2022

Wij dachten een mooie deal te hebben gesloten bij Samsung, maar is één en al drama.
De service is ver onder de maat.
Je krijgt een koelvries combinatie die niet werkt en wil hem dan gewoon omruilen dat kan niet.
Willen ze hem eerst ophalen en daarna een nieuwe sturen, ik denk dat gelijk omruilen goedkoper is, ze moeten er twee keer voor komen en wij twee keer voor vrij nemen.
Geen service dus terug ermee en geen Samsung meer.

John Roetmman 17-11-2022

Daar. ik velen producten. van samsung heb.Helaas is het. deze keer op een grote teleurstelling uit gedraaid. Er was iets fout gelopen en daar, ook door Samsung kon geen oplossing voor bedacht worden

Jansen 16-11-2022

Galaxy smartwatch 5 besteld.
Dynalogic zou deze bezorgen maar plotseling om 16.00 uur kreeg ik een sms dat de watch om 16.39 uur bezorgd was. Niemand gezien, geen briefje in de brievenbus en niet bij de buren afgeleverd.
Klantenservice gebeld ge-appt etc. Dan kom je in de mallemolen van bureaucratie, ondeskundige medewerkers en iedere keer herhalen wat er gebeurt is. Nu 4 dagen later nog steeds aan het wachten op fatsoenlijk antwoord........

Y96H 16-11-2022

Makkelijk te bestellen en te navigeren over de website.

Ook erg blij met het product wat ik heb aangeschaft.
Al meerdere samsung producten in gebruik en altijd tevreden over geweest

Karabay 15-11-2022

Ik heb gekozen voor Samsung webshop om een Galaxy Z Flip4 bespoke edition te bestellen met opstapeling van kortingscode's van Samsung en heb gebruikt gemaakt van de inruilactie tijdens de promo net nadat het toestel uitgebracht werd.

De shop is duidelijk, overzichtelijk, snel en werkte feilloos op mijn smartphone!
De lettertype is groot genoeg zodat alles gemakkelijk te lezen is.
De kortingen werden allemaal zonder issues toegepast.
De gebruiksvriendelijk van de site is uitstekend!

Met de levering ging het goed.
De levertijd van de bespoke edition zou 3-5 in beslag nemen.
Na 3 weken had ik mijn telefoon in handen dus ik ben tevreden over de levering.
Als mijn volgende telefoon weer Samsung wordt dan ga ik zeker weer bestellen via de Samsung webshop.
Ik kan het iedereen aanbevelen!

Rob 13-11-2022

Duidelijke site, eenvoudig bestellen en volgende dag geleverd voor een buitengewoon mooie Samsung Freestyle.

Avzal 13-11-2022

Geweldige telefoon.
Ik ben erg tevreden met mijn S22. Ik had hiervoor de S21. Uiterlijk erg mooi. Een metalen behuizing vindt ik eleganter staan. Gebruiksvriendelijk is hetzelfde gebleven. De scherm en camera zijn wel beter. Ik houd van harde kleuren. Dit ziet er geweldig uit. Ook de camera werkt perfect.
Ik heb de toestel los gekocht. En het kost wel wat. Maar niet anders dan de topmodellen van de andere merken.

Pajot 13-11-2022

Aangezien dat ik een Apple man ben beviel het mij hier toch goed. Moest een telefoon voor mijn zoon hebben. Alles ging van een leien dakje. En oprijd binnen.

M. Hageman 12-11-2022

Ik had problemen met mijn tablet en had een aantal vragen voor de klantenservice.
Na afloop kreeg ik een link met leuke korting op een nieuwe telefoon of tablet.
Via de link heb ik een nieuwe telefoon gekocht en een paar dagen later een tablet.

Zeer tevreden met Samsung haar producten, service en klantenservice

Micky 11-11-2022

Ik heb n.a.v een aanbieding besloten een sd kaart te bestellen. Bij Samsung. De site laadde wat moeizaam met alle afbeeldingen per categorie maar dat helpt wel met de overzichtelijkheid dus uiteindelijk is dat een voordeel.

Retour was niet goed afgehandeld in automatisering in eerste instantie. Contact gehad via whatsapp en opgelost in een relatief kort gesprek waarbij er even werd gekeken.

Natascha 10-11-2022

Product is prima, goed op de hoogte gehouden omtrent de bezorging, MAAR de bestelling bestond uit 2 kleine doosjes die we in 2 hele grote dozen bezorgd kregen. Alle lucht werd opgevuld door plastic. Waar gaat het hier mis????

Cath 10-11-2022

Al jaren apparaten van samsung, assecoires eigenlijk wat niet. Ben er zo tevreden over dat ik niet meer anders wilt.

Ook dit hoesje is perfect. Hij kan staan liggen etc kan heerlijk series kijken. Erg tevreden

Kaz 06-11-2022

Ik heb een galaxy watch 4 gekocht, die compleet aanpasbaar was op de website. Het bandje en het klokje zelf kon je helemaal zelf uitkiezen en het leukste is, de prijs was precies hetzelfde als die op andere plekken is. Bestellen via Samsung is zeker een aanrader!

Julian 04-11-2022

Via de Consumentenbond een stofzuiger (jet 60) besteld met extra korting bij Samsung. Top apparaat en goede ervaring met het bestelproces. Fijn dat je

Nazif 04-11-2022

Ik heb via de ICS korting de Samsung shop bezocht en daar een S22 besteld. Mijn algemene indruk is dat de site traag is. Ik heb tijdens het bestel process ingelogd en toen zag ik dat mijn winkelwagen leeg was waardoor ik opnieuw kon beginnen. met opnieuw bedoel ik , bij inruil van je telefoon moest ik 2 maal de IMEI code invoeren en telefoon selecteren, 1 maal bij de producten pagina en de andere in de winkelwagen, terwijl de winkelwagen automatisch de ingevoerde gegevens over zou moeten nemen, en daarnaast het vinden van de juiste accessoires voor mijn S22 viel niet mee, mijn huidige telefoon de S10 waarbij ik de native samsung browser gebruik kon ik geen accessoires erbij selecteren, de scherm bleef hangen. dus terug naar de desktop computer waarbij alles weer opnieuw begint. Daar moest ik de accessoires weer apart terug zien te vinden, want er wordt geen adapter erbij geleverd. Nadat mijn bestelling heb ontvangen heb ik 2 maal een mail van Samsung ontvangen "Je bestelling is onderweg!" terwijl mijn bestelling al is geleverd. Al den al met de korting via ICS gekregen en de inruil korting is het zeker de moeite waard om te bestellen via de Samsung shop.

Henno Eggenkamp 03-11-2022

Ik kan alleen maar vertellen dat er helemaal niets mankeerde en dus is mijn tekst te kort

Andre van Maaren 03-11-2022

Vindt de Samsung shop geweldig. Duidelijk en overzichtelijk. Heb onlangs een Samsung galaxy s4 classic watch aangeschaft .

Over de watch kan ik zeggen een echte upgrade van mijn huidige classic s3 frontier. Meer functies beter werkgeheugen. Ook de bouwkwaliteit is top

Het bestelproces is goed geregeld. Ook duidelijk communicatie tijdens bezorging.

Kortom beveel de Samsung shop zeer warm aan.

Frankhan 03-11-2022

Samsung Fold 4. Ik heb even gewacht tot dat de Fold zichzelf bewezen had. Fout van mijn kant,ik had veel eerder deze stap moeten maken. Wat een zaligheid om een keuse te hebben uit een klein scherm en een formaat wat is gemaakt om prettig te bellen en een groot scherm waar ik uitstekend mijn servers kan onderhouden zonde constant te moeten inzoomen. Uiteraard ook de pen gekocht (heb een voorliefde voor de Note en later de S22 ultra) en dat is een hele verbetering. Pen is een stuk groter en werkt perfect met het grote scherm. De constructie van het toestel is zonder meer stevig. Ik heb nooit het idee met openen dat ik voorzichtig moet zijn. Alles voelt (en is) degelijk. Ik adviseer wel direct een origineel Samsung hoesje te bestellen wat wat er te koop is ( bv Spigen) geeft wel eens een probleem. Kort om een fantastisch toestel. Ik heb nu spijt dat ik de stap niet eerder heb gemaakt.

Eklie 02-11-2022

Op een donderdag een Galaxy Book2 besteld met een hoes en gratis Galaxy buds, de maanda erop al geleverd, goed verpakt in een stevige omdoos en met track en trace. Keurig volgens opgave geleverd, ben zeer tevreden.

Kilik 02-11-2022

Snel geleverd en super mooi scherp beeld Samsung UHD Curved Monitor LU32R590CWRXEN

Ismail 02-11-2022

Tv’s besteld nooit binnen gekregen. Na 3 weken sturen ze het geld terug zonder excuses en dan ook nog vragen hoe de nieuwe tv bevalt.
Ongelofelijk slecht service!!!

Iris 02-11-2022

Vanwege de studentenkorting koos ik voor de Samsung webshop om mijn nieuwe smartphone aan te schaffen, een Samsung Galaxy A53. De website was klantvriendelijk, het regelen van de korting ging eenvoudig en de eerstvolgende dag werd mijn bestelling (met Ear Buds erbij) al bezorgd.