PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

Sinds 2004 versturen wij vanuit onze vestiging in Moordrecht bestellingen voor zowel zakelijke- als particuliere klanten, door heel Nederland en België. Al meer dan 1.000.000 tevreden klanten gingen u voor en dat maakt PrintAbout één van de snelst groeiende printer-webshops van de Benelux. Bij ons vindt u niet alleen printers maar ook inktcartridges, toner cartridges, papier en andere printbenodigdheden. Dit maakt ons tot dé PrinterSpecialist. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar! Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. .

Deze score is gebaseerd op 83 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Ton 13-08-2019

eerste bestelling geplaatst,afhandeling perfect ,ik zal zeker weer een bestelling plaatsen.

Paul 13-08-2019

heldere website, snelle afhandeling, betalingsmogelijkheden ruim. keuze is groot en ondersteuning via product informatie en klanten review helpt echt

adrie 13-08-2019

goed winkel die je helpt als je erg mee zit
als je daar wat koopt valt het nog gelukkig mee met de prijs
echt niet duur .en als het niet klopt dan neem je contact op en wordt je netjes verder geholpen

goed goedkoop en snel. 09-08-2019

de keus voor deze shop was: geen verzendkosten, artikel goedkoper dan bij anderen,
snelle levering en geen account aan te maken.
dus volgende keer weer.

Tiem 08-08-2019

Snelle, vlotte levering. Alleen jammer dat het kleine pakketje in zo'n grote doos verpakt wordt.
Het had ook door de brievenbus gekund. Nu moest het worden afgegeven door de postbode.

Greta 07-08-2019

Duidelijke web-winkel weergave - Interessante prijzen - Correcte afhandeling - Gratis thuisgeleverd. Eveneens Chat assistentie bij vragen. Jammer dat het enkel print benodigdheden en toestellen bevat (geen computermateriaal).

Andrew Hedley 06-08-2019

Product werkte niet. Handleiding was in onduidelijk Nederlands vertaald. Klantenservice heeft nog niet gereageerd op mijn mail, 2de dag.

Arjan van Halsema 01-08-2019

Goedkoopste en zeer snelle levering. Alle betaal mogelijkheden incl. Achteraf betalen heel netjes.

C.E.J. 01-08-2019

Voor de aanschaf van een nieuwe printer heb ik, aan de hand van de printertest van de Consumentenbond, gekozen voor de op een na goedkoopste aanbieder (1 euro duurder dan de goedkoopste...), namelijk PrintAbout, mede omdat dit bedrijf ook via Bol.com printers verkoopt. De bestelprocedure bij PrintAbout verliep vlekkeloos. De printer heb ik op op 24 juli in de namiddag besteld en deze is op 25 juli rond 9 uur ‘s-morgens bezorgd. Hulde aan PrintAbout (maar ook aan PostNL).

Roelof 01-08-2019

Prima service. Cartridges volgens afspraak geleverd. Huismerk cartridges voldoen prima.

Anthony Martherus 27-07-2019

Normale gebruiksvriendelijke internetshopmet vlotte afhandeling, geen bijzonderheden of specifieke opmerkingen.

Jan Augusteyns 26-07-2019

Snelle levering. Correcte prijs. Uitstekende info verloop levering. Ten zeerste aan te raden.

Evert 25-07-2019

Na bezoek van de overzichtelijke website, snel een keuze kunnen maken. Heel mooie prijzen. Zeer snelle afhandeling en bezorging binnen 20 uur. Ga zo door!!!

Piet 22-07-2019

Goede site en snelle levering; prijs was het beste ook.
Nu meer karakters (minimaal 75?) Valt tegen, dan maar dan van Kieskeurig.nl.

HV 18-07-2019

Hele scherpe prijzen, binnen 2 dagen mijn micro sd kaartje binnen. Top, zal hier vaker bestellen!

Dick Aalbers 18-07-2019

Bestelling prompt geleverd en compleet. Product voldoet aan de verwachting .

Liedepiet 16-07-2019

Hele snelle levering en keurig ontvangen wat ik besteld heb. Uitstekende webshop.

GJP 16-07-2019

Webpagina is heel duidelijk. Cartridges zijn goedkoop en worden snel geleverd.

Bianca 16-07-2019

Bestelling werd correct en snel uitgevoerd.
Meteen ook emails gedurende het traject
Van bestelling tot levering.

Sandy Harpenau 16-07-2019

Snelle levering en zoals beloofd op de juiste dag. Lage prijzen en een ruime keuze. Heel duidelijke info.

Henk 10-07-2019

Prima prijs en snelle service. Ik weet waar ik mijn cartridges vanaf nu bestel!

Hans 09-07-2019

Het aankoopproces was dik in orde. De geleverde inkt HP 920 van het eigen merk niet. Vieze vingers en een slechte afdruk.

Ruud 05-07-2019

Uitstekend en snel originele HP cartridges besteld en geleverd. Een aanrader voor iedereen met een HP printer!

U. 04-07-2019

De voordeligste keuze van mijn printerinkt en snelle afhandeling.
Ook fijn dat er geen portokosten aan de bestelling verbonden zijn.

Ronald ten Hove 29-06-2019

Het was eenvoudig om de juiste inkttanks te kiezen en deze waren binnen de aangegeven tijd geleverd. Keurig verpakt. Ik ben zeer tevreden.