PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

Sinds 2004 versturen wij vanuit onze vestiging in Moordrecht bestellingen voor zowel zakelijke- als particuliere klanten, door heel Nederland en België. Al meer dan 1.000.000 tevreden klanten gingen u voor en dat maakt PrintAbout één van de snelst groeiende printer-webshops van de Benelux. Bij ons vindt u niet alleen printers maar ook inktcartridges, toner cartridges, papier en andere printbenodigdheden. Dit maakt ons tot dé PrinterSpecialist. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar! Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. .

Deze score is gebaseerd op 83 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Robert 22-04-2019

Ik heb mijn printer nog steeds niet ontvangen. De printer was afgelopen donderdag verkeerd bezorgd. Vandaag is het maandag, maar ik heb mijn printer nog steeds niet ontvangen

Hans 19-04-2019

prima shop, gekozen om de prijs. Besteld en de volgende dag geleverd, precies zoals beloofd.

dhr Hoogeveen 19-04-2019

Makkelijk om je bestelling te vinden,de prijs is scherp en de levering is snel.

TJ 19-04-2019

Ik had originele cartridges besteld, en kregen de opmerking dat ze ook het goedkopere huismerk konden leveren.
Nu heb ik problemen met het huismerk, de kleur rood werkt niet ( dit is net een kleur die veel in mijn logo zit) De printer maakt dan ook een raar geluid.
een mailtje gestuurd, reactie gekregen "heb je wel de beveiligingsstrip eraf gehaald?
Enkele speciale prints gemaakt, gescand en opgestuurd.
Als reactie kreeg ik te horen dat het inderdaad niet goed was, en weer de opmerking heeft u de beveilligingstrip er afgehaald?
Daarna krijg ik de vraag of ik de oude cartridges nog heb en of ik die er dan nogmaals in wil plaatsen, ik bewaar geen oude ( lege) cartridges!!!
Toen kwam de oplossing, Ik zou een nieuwe toegestuurd krijgen en ze zouden de defecte graag ophalen, dit leek mij een redelijke oplossing.
Binnen 11 minuten kwam daarop een nieuwe mail met de opmerking :

Hierbij komen wij terug op de eerder gestuurde e-mail.

Omdat de inhoud van de huidige magenta toner 30% is, kunnen wij niet de gehele toner vergoeden.
Om deze reden willen wij de defecte toner graag bij u laten ophalen waarna deze voor 30% gecrediteerd zal worden.
In onze vorige e-mail is aangegeven dat er een nieuwe magenta kosteloos naar u verstuurd wordt, maar dit is dus niet het geval.

Natuurlijk is die niet meer 100% vol, ik heb er de afgelopen weken natuurlijk al met de nodige problemen mijn facturen mee geprint.

Wie bedenkt zich na 11 minuten en draait de oplossing die er was terug?
Of gaat het nu echt om die € 26,75???
Waar blijven ze met de slogan: “ 100% GARANTIE OP HUISMERK”.

Ik vind dat ze deze slogan niet waarmaken .

Ik heb daarna geen antwoord meer gekregen op mij mailtje van heden ochtend.
Ik heb ook aangegeven dat ik het hier niet bij laat zitten en de media aandacht ga opzoeken.

Blancacita 18-04-2019

Snelle levering van de bestelling. Goede en vriendelijke klantendienst. Competitieve prijzen.

Willy 18-04-2019

Goede prijs met snelle en goedkope levering.
Uitgebreide keuze uit cartridges en andere producten. .

jos 16-04-2019

Door een goede aanbieding ingegaan op een actie van printabout,2 hp cartridges voor een goede prijs en met meer inhoud ook nog,door een snelle levering kon ik de volgende dag alweer printen,volgende keer zal ik zeker hier weer inkt kopen.

Rinus 16-04-2019

Overzichtelijke site en duidelijke omschrijving van de artikelen. De bestelling via de site is gebruiksvriendelijk. Na de bestelling wordt correct aangegeven wat de status is en ook tijdens de levering loopt alles volgens de omschrijving en toezegging.

Ria 13-04-2019

De zending was niet compleet. Volgende dag het ontbrekende ontvangen. Goede service

Aad Laanen 12-04-2019

snelle levering, prima advies.
een pixma mg 3600 printer voor een uitstekende prijs

c.van.der veen 11-04-2019

gekozen via internet snel geleverd zonder verzendkosten zeer tevreden.....

M 11-04-2019

Webshop met veel keuze, goede prijzen. Zondagavond besteld en maandag in huis.

tualena 09-04-2019

Ik raad aan om hier de producten te kopen.goede snelle service en levering.de prijzen zijn goedkoper dan elders.ben zeer tevreden over mijn product.

Ruud 09-04-2019

Na bestelling via een prijs vergelijk Super snel geleverd en echt de goedkoopste prijs

Theo 09-04-2019

Goedkoop, geen verzendkosten en probleemloze snelle levering van gewenste artikel

Harm 05-04-2019

Makkelijk te bestellen en zeer vlotte levering.voldoende keus en prijzen die lager liggen in de winkels.

dookg 04-04-2019

De printer was hier het goedkoopst en snelst leverbaar.
De bestelling is vlot en goed verlopen.

Jean 04-04-2019

Makkelijk bestellen, directe bevestiging, precieze oplevering, wat kan men meer willen? Perfecte job, ga zo door!

hugo 04-04-2019

De aanschafprijs is goedkoop. De levering was snel en de website is duidelijk.

Fijke zuidam 02-04-2019

Ja zeer heldere en duidelijke website. Bestelling, betaling ,product en aflevering zeer correct.
tevens zeer leuk geprijst.

Coos 29-03-2019

Naast een lage prijs ook een zeer snelle afhandeling en verzending van het pakket. Kortom: zeer tevreden over PrintAbout!

hannah 29-03-2019

Snel bestellen en snel leveren en geen verzendkosten en dat is heel fijn!Goede communicatie per email en de dag erna de bestelling in huis.

Wil 28-03-2019

Betrouwbare informatie, snelle levering en prijs.
Mogelijkheid om na ontvangst te betalen dus geen risico voor koper.

Vake 28-03-2019

Ik ben zeer tevreden het is heel snel gegaan, zou het aan iedereen aanraden.

J.bastiaansen 26-03-2019

Super snel geleverd goed verpakt ook chapo.
Mooie site goed in elkaar gezet