PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

Sinds 2004 versturen wij vanuit onze vestiging in Moordrecht bestellingen voor zowel zakelijke- als particuliere klanten, door heel Nederland en België. Al meer dan 1.000.000 tevreden klanten gingen u voor en dat maakt PrintAbout één van de snelst groeiende printer-webshops van de Benelux. Bij ons vindt u niet alleen printers maar ook inktcartridges, toner cartridges, papier en andere printbenodigdheden. Dit maakt ons tot dé PrinterSpecialist. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar! Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. .

Deze score is gebaseerd op 83 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Geeta 25-08-2020

Snelle levering, maar slechte service, HP printer was binnen 2 maanden stuk. In eerste instantie wilde ze hier niets aan doen en werd ik doorgestuurd naar HP. Na een klachtmail te hebben geschreven, deden ze een aanbod van een korting op een andere HP printer in open doos. Inmiddels heeft HP de printer wel kosteloos onder garantie vervangen.
Ik zal hier niets meer bestellen.

Robin 09-07-2020

zeer slechte service.
Kapot geleverde producten en ze lossen dit niet met je op, ze sturen je van het kastje naar de muur tot je het van zelf zat wordt en het er maar bij laat zitten. Hun visie is absoluut niet om jou te helpen, alleen zich zelf

ws 13-03-2020

De service en het bestelgemak zijn prima, maar de compatible inktpatronen worden door onze printer niet geaccepteerd, (Epson Stylus office bx630 fw)
voor ons dus goedkoop is duurkoop.

Jopie 13-01-2020

Snelle levering, op zondag bestend en maandagochtend vroeg geleverd. Volgende keer weer.

Marleen 10-01-2020

Nog nooit zo vlug mijn pakje, dat ik dringend nodig had, ontvangen.
ZEKER een aanrader, het prijsverschil was groot !!!

Bart 09-01-2020

Snelle service, correcte afhandeling, sterke prijs! Heel erg tevreden. Volgende keer terug!

Platteaux 08-01-2020

Beste
Heb mijn bestelling geplaatst zondagavond rond 19 uur,rond 23 uur mailtje ontvangen dat post nl pakketje had opgehaald.
Maandag rond 14 uur colli ontvangen,dit is we super snel !
Huismerkpatronen werken zoals U had beloofd.
Tot een volgende bestelling
Platteaux

J. Jansen 07-01-2020

Ik heb PrintAbout gekozen, omdat de printer snel geleverd kon worden zonder bijkomende kosten.
Tevens was de website duidelijk en overzichtelijk.

Edgar 07-01-2020

Super snel geleverd. Daarnaast prima assortiment. Kortom, een aanbeveling waard.

G.W. 06-01-2020

goed en duidelijk en een zeer goede uitleg via mail over de betaling en levering van het door mij bestelde product.

jabr 03-01-2020

Geen problemen, zoals verwacht: keurige levering van het juiste product op tijd.

Jan 03-01-2020

De brother laserprinter was bij printabout het goedkoopste deze dan ook hier besteld en gelijk de volgende ochtend geleverd, top.
Printer werkt super, wat zal ik zeggen gewoon snelle en prima service, kan deze zaak aanbevelen .

A. Knoops 02-01-2020

Alles volgens afspraak netjes en correct geleverd, perfect zeker een aanrader.

A. Knoops 02-01-2020

Alles volgens afspraak geleverd.
Zeker een aanrader voor iedereen.
Ben dan ook zeer tevreden.

Max 02-01-2020

Prettige eerste indruk op de duidelijke website. Ruime keuze en goede prijsstelling. Ook de levering ging snel ondanks de feestdagen. Jammer dat bij de levering niet even vermeld werd dat de toner in backorder stond. Scheelde een belletje naar de vriendelijke klantenservice.
Zeker een aanrader.

r.apperlo 28-12-2019

mijn bestelling is al de volgende dag geleverd .prima!!!
volgende keer ga ik weer bij printabout.nl bestellen

JpHprinten 27-12-2019

Op internet goedkoopst gevonden-en snel verzonden - alles goed geregeld door PrintAbout - snel ontvangen, waar ik van houd. Tevreden klant

Leo Vedder 27-12-2019

Perfect afgehandeld, mail: over verzendklaar, afgeleverd bij post nl, tijdstip van levering,. Op afgesproken tijd gebracht. Alles helemaal goed.
Bedankt hiervoor en prettige feest dagen en een gezond 2020 ga zo door

Rina 27-12-2019

Mooie overzichtelijke website met grote keuze en lage prijzen. Snelle verzending en keurig verpakt, kortom zeer tevreden!

Michel 24-12-2019

Gewoon helemaal prima!! Goede service, snelle verzending en een heel goed product.

Bladt 16-12-2019

Prima service
Persoonlijke aandacht
Vlotte levering
Redelijke prijs
Een aanrader

Luc 13-12-2019

Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling. Goede prijs/kwaliteits verhouding

Yves 12-12-2019

Ik bestelde laat op de avond een inktcartridge van Canon (dringende print nodig en de cartridge was totaal leeg), 's anderendaags begin de namiddag was de koerier er reeds met een nieuwe.
Topservice!

Ben 12-12-2019

Makkelijk bestellen, in de avond al bericht dat de printer was verzonden. De volgende dag bezorgd door de pakketdienst.

Alex 06-12-2019

Duidelijke omschrijving van het product, een goede prijs en snelle levering,