PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

Sinds 2004 versturen wij vanuit onze vestiging in Moordrecht bestellingen voor zowel zakelijke- als particuliere klanten, door heel Nederland en België. Al meer dan 1.000.000 tevreden klanten gingen u voor en dat maakt PrintAbout één van de snelst groeiende printer-webshops van de Benelux. Bij ons vindt u niet alleen printers maar ook inktcartridges, toner cartridges, papier en andere printbenodigdheden. Dit maakt ons tot dé PrinterSpecialist. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar! Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. .

Deze score is gebaseerd op 83 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

perfecte levering 29-01-2018

Service prima

Zeer goede keuze om te kiezen voor jullie shop. Ben erg tevreden over de prima levering, alles was in perfecte staat geleverd. Alle toebehoren en printer waren heel goed verzorgd ingepakt. Ik zou iedereen willen zeggen: bestel bij Printabout , dan zit je goed.

Terry van der Lee 29-01-2018

Volgens afspraak bezorgd

Snel en binnen 1 dag geverd
En redelijk geprijsd
Ga zo door
Volgende keer bestel Ik weer op deze site

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Sherrif 29-01-2018

prima/concurerend

prima /concurerend/snelle levering(de volgende dag!)
Had voor mij ook binnen een week gemogen. Die keuze is er bv niet! lijkt mij duurzamer!!

J. de Vries 29-01-2018

Snelle service

Tevreden over de bestelling. snel geleverd en ook nog erg voordelig! Ga in de toekomst zeker hier weer bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leon 29-01-2018

Trage levering

De printer die was besteld, zou de volgende dag worden geleverd. Dat werd uiteindelijk drie dagen later, terwijl medewerkers bij hoog en laag beweerden en 'garandeerden' dat de printer de volgende dag toch echt bezorgd zou worden. De tegemoetkoming in de vorm van een tegoedbon van 10% korting bij de volgende aankoop, vond ik wat mager. Service kan beter zou ik zeggen!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Daman 27-01-2018

Snel en goedkoop

Deze webshop is voor mijn product (Canon toner) de goedkoopste. Ze handelen de bestelling heel snel af. Prima verpakt. Ik zie geen verbeterpunt.

Bart 26-01-2018

Waardevermindering van 90% bij retour printer (foute specs)

Eergisteren heb ik van Printabout.nl een HP M280nw printer ontvangen. Ik had dit model en de webshop gevonden via de pricewatch. Een van mijn eisen was automatisch dubbelzijdig printen. Volgens de Tweakers productpagina en de HP pagina zou dit model hier ondersteuning voor moeten bieden.

Echter na installatie gaf deze bij het printen aan dat ik de pagina zelf terug in de lade moest doen. Nadere inspectie op de productpagina van Printabout zelf geeft aan dat de printer inderdaad geen duplex ondersteunt.

Om die reden wilde ik de printer graag terugsturen. In de mail had ik gevraagd of er om bovenstaande reden coulant mee om kon worden gegaan. Nou... Dat valt dus tegen. Ze geven aan dat er een waardevermindering op zal treden van 90 procent (!), aangezien ik de printer heb uitgepakt, de beschermfolie heb verwijderd en een afdruk heb gemaakt. Ik had zelf gehoopt dat ik deze printer onder wet koop op afstand kon omruilen voor het iets duurdere model met duplex. Dit heb ik ze ook voorgesteld met behoud van de gebruikte toners. Tevens heb ik ze gewezen op het feit dat ze onrechtmatig handelen:

Een verkoper is niet alleen gebonden aan zijn eigen mededelingen. Als de fabrikant reclame voor het product maakt, kan de koper daar rechten aan ontlenen (zie ook "Garanties"). Voldoet het product niet aan de in de reclame toegezegde eigenschappen, dan kan de koper de verkoper hierop in principe aanspreken.

De klantenservice van Printabout houdt echter voet bij stuk. Ze willen mij 29 euro teruggeven voor een printer die een dag ervoor nog 290 euro kostte. Na verzendkosten te betalen om het apparaat terug te sturen, houd ik pakweg 20 euro over. Voor dat geld gooi ik die printer nog liever uit het raam. Absurd deze voorwaarden. Ik zou iedereen af willen raden om hier te bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

luc maes 25-01-2018

10 op 10!

duidelijke website, eerlijke prijzen, snelle en correcte levering. Totaal geen enkel negatief punt! Prima dus!!!!

fox 25-01-2018

Helemaal prima

Alles ging smooth en was duidelijk. Geen op- of aanmerkingen. Alles ging naar wens en de bestelling was volgende dag (maandag) in huis.

Nico Van Bever 24-01-2018

Supersnelle levering

Besteld op zaterdagavond en maandag reeds geleverd.
Super correcte en vooral snelle verwerking en levering.
En dat alles voor een correcte prijs. Aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

dirk 24-01-2018

zeer tevreden

alles zeer snel afgehandeld .zeer scherpe prijs.produkt goed verpakt.alleen spijtig dat het niet gratis verzonden wordt naar belgie.

Jacky 24-01-2018

Snelle servive

Deze shop was een van de goedkoopste en wat een snelle bezorging! Ben ook erg tevreden met de bestelling.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

René Berton 23-01-2018

Alles prima verlopen. Schitterend.

Vergeleken op verschillende websites aanbieders en beste bevonden. Stevige documentatie en uitleg. makkelijk te boeken.

RONAN 23-01-2018

prima

Alles is tot nu toe perfect gelopen ,correct op tijd geleverd met een goede aflevering .
Product werkt goed en snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gjbulk 23-01-2018

Snelle service

Printcartridge bestelt en inderdaad de volgende dag afgeleverd. Wel erg grote verpakking voor een cartridge

Home Nedev-Business 22-01-2018

GEWELDIG & DESKUNDIGE SERVICE

Profesionele service. De beste kwaliteit producten en super snelle levering.De PrintAbout is een echte deskundige bedrijf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aart 22-01-2018

Gord geregeld

Juiste prijs (google maar eens verder als je precies weet wat je hebben wilt); goede service. Duidelijk en veilig

j.a. seixas 21-01-2018

perfect

prettige website met overzicht en zeer scherpe prijzen ten opzichte van andere en alles snel geregeld betaald en ontvangen

Carla 21-01-2018

Aanbevolen!

PrintAbout is een prima bedrijf met een uitstekende service.
Ik heb via hun website cartridges besteld, waarvan de bezorging vertraagd was;
Zij hebben dat goed opgelost en mij op de hoogte gehouden van de gang van zaken.

Anoniem 20-01-2018

Snelle levering!

Mijn bestelling was snel in huis. De verpakking was wel open, maar de cartridge zag er hetzelfde uit en paste in m’n printer

Loes 20-01-2018

Inderdaad, geweldige servicr

Helemaal top!! Keuze gemaakt. Makkelijk besteld en binnen 1 dag al thuis. Alles piekfijn verpakt en afgeleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeeper 20-01-2018

Snelle levering !!

Reeds enkele malen besteld en telkens snelle en correcte levering.
Prijs kwaliteit zeer goed !
Doe zo verder.

Geert 19-01-2018

goede service

ik heb voor deze shop gekozen omdat print about de goedkoopste was, de bestelling werd de volgende dag netjes afgeleverd, een mooie Brother printer, beveel deze shop aan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jaap 18-01-2018

Snel en goed.

De bestelde printer was binnen 24 uur in huis. Levering gratis. En nog de goedkoopste ook. Over nazorg kan ik geen mening geven, dat is gelukkig en hopelijk niet nodig.

ron 18-01-2018

beste prijs

ik heb online prijzen vergeleken in belgie en nederland
en jullie waar de goedkoopste .daarom heb ik gekozen
voor de laagste prijs .en volgens de website rap leverbaar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -