PrintAbout.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PrintAbout.nl.

PrintAbout.nl stelt zich voor

Sinds 2004 versturen wij vanuit onze vestiging in Moordrecht bestellingen voor zowel zakelijke- als particuliere klanten, door heel Nederland en België. Al meer dan 1.000.000 tevreden klanten gingen u voor en dat maakt PrintAbout één van de snelst groeiende printer-webshops van de Benelux. Bij ons vindt u niet alleen printers maar ook inktcartridges, toner cartridges, papier en andere printbenodigdheden. Dit maakt ons tot dé PrinterSpecialist. Heeft u een nieuwe printer nodig of zijn uw cartridges op? Wij staan altijd voor u klaar! Bij PrintAbout staat service hoog in het vaandel. Daarom streven wij naar een uitstekende klanttevredenheid, elke dag weer. Ook is PrintAbout gecertificeerd door Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat wij voldoen aan een correcte werkwijze en voorwaarden die in overeenstemming zijn met relevante wet- en regelgeving alsmede de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. .

Deze score is gebaseerd op 83 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Goed en niet duur 01-10-2019

Duidelijke webshop. Scherpe prijzen. Snelle levering. Goede informatie omtrent bestelstatus.

SimonT 30-09-2019

Goedkope website voor originele Canon inkt. Ik zou een 10 geven, als ze ook geen verzendkosten in rekening zouden brengen voor bestellingen boven de € 60. Levering is prima.

Yvonne 26-09-2019

Met google goed te vinden.
Duidelijke pagina
Goede uitleg product
Prima prijzen.
Supersnelle levering

René 24-09-2019

Leuke vlotte service.
Ook de korte leveringstermijn is een plus,
met daarbij een zeer goede prijs.
Beslist een aanrader !!

Dick Beldman 24-09-2019

Artikel was op voorraad en kwam als goedkoopste uit de bus vanwege gratis verzending.

Stella 24-09-2019

Overzichtelijke duidelijke site, snelle levering en is de goedkoopste zonder dat je nog eens bezorgkosten moet betalen. Dit is de tweede keer dat ik wat bestelt heb. Ben zeer tevreden ook hoe het aangeleverd word. Goed verpakt met extra beschermingsmateriaal in de doos.

DickL 23-09-2019

Duidelijke en goede website die alle informatie over de produkten vermeld. En tegen een zeer concurrerende prijs. Na bestelling van de door mij uitgekozen printer is er een goede en duidelijke communicatie over het verdere verloop. Vervolgens snelle levering. Product is goed en stevig verpakt. Kortom een zeer tevreden klant!

ç.koetze 20-09-2019

in de avond bestelt en de volgende morgen in huis perfecte service voor goede prijzen.

Erik 16-09-2019

Ik wilde inkt bestellen voor mijn printer. PrintAbout gevonden op internet. Zeer snelle en correcte levering. Goed verpakt. Volgende keer weer!

wrosberg 12-09-2019

printabout kwam ik toevallig tegen op google ook andere aanbieders van cartridge heb met de andere aanbieders de prijs vergeleken met printabout printabout kwam als goedkoopste uit de bus en geen verzendkosten
ik heb een hp printer en het eigenmerk van printabout werden niet herkend het zou handig zijn dat er een briefje bij zat welke handeling je moet doen de kleur werd herkent de zwart niet bij sommige aanbieders doen dat wel met eigenmerk cartridges

vriespla 10-09-2019

De leveringen van Printabout komen steeds snel en volgens afspraak binnen. Beter kan niet.

René H 10-09-2019

Geleverd als besteld, printer precies als omschreven op de website. Beste prijs en levering snel en probleemloos. Perfect!

Willy 05-09-2019

kwam in een prijsvergelijking als gunstigste uit de bus. Prompte levering volgens afspraak.

Ad Tilburg 30-08-2019

Dit was mijn eerste keer dat ik hier bestelde, bestelling plaatsen ging zeer gemakkelijk en er kwamen ook geen bezorgkosten bij! Bestelling was de volgende dag voor de middag al binnen! Gewoon toppie!

RZ 28-08-2019

Deze winkel heeft een duidelijke website. Het is eenvoudig om te bestellen. De bestelde producten zijn snel geleverd, tegen een prima prijs. 👍

P. van Vreeswijk 27-08-2019

Heldere en duidelijke webshop. Veel keuze met goede omschrijving van het assortiment.
Snelle levering wordt nagekomen.

Crasje 23-08-2019

Besteld voor 23.00 (rond 21.00) en idd de volgende dag geleverd. Prima dus.

Patrick 22-08-2019

Gebruiksvriendelijke website. Ruime keuze, vlotte bestelling en goede opvolging. Levering was gepland tuseen 1115 en 1515 uur. Werd pas geleverd om 1603 uur. Dit zou beter gecommuniceerd kunnen worden.

Frank 22-08-2019

PrintAbout heeft een overzichtelijke site, ze hebben een snelle service en levering.

Desiree 22-08-2019

Snelle levering, klantvriendelijke klantenservice en een goede garantie tegen een lage prijs.

anoniem 22-08-2019

Overzichtelijke site en snelle levering. Goede communicatie per mail over order en levering.

Mona 21-08-2019

Overzichtelijk, duidelijke beschrijving van het artikel; gratis levering ; korting geven op het gekochte artikel; de mogelijk om achteraf betalen
Informatie over het installeren van de printer, kan beter.

J kievit 20-08-2019

Stuurde bestelling in twee delen een met tracking de andere zonder 3 maal bellen voor oplossing

Liesje 20-08-2019

Duidelijke en makkelijke site. Heb de ene dag 's middags besteld en de volgende dag werd mijn cartridge keurig geleverd door PostNL. Heb merk HP cartridge gekocht, dus de kwaliteit is zoals altijd bij HP en zoals die door andere aanbieders ook zou zijn. Heb vanwege de prijs voor PrintAbout gekozen, Gratis bezorging en ook nog de laagste prijs

Carla snoeijenbos 15-08-2019

Heel makkelijk kon ik mijn juiste inkt voor mijn printer vinden, na de bestelling kreeg ik ook zoals beloofd een dag erna mijn inkt patroon mooi in een doosje verpakt. Ik ga zeker als het nodig is weer hier mijn inkt bestellen