Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Victor 14-10-2017

Goed en snel

Overzichtelijke site, het aanbod is zeer goed te noemen. In vergelijk met andere sites zijn de prijzen goed te noemen. Bezorging was extreem snel. Kan niets anders dan de winkel aan te raden. Ik kom zeker terug

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dirk 13-10-2017

Op tijd!

Artikel werd op tijd geleverd en werkt perfect. Alles werd mooi verpakt en zonder beschadiging geleverd. Alles zoals het hoort.

Stefan 10-10-2017

Helemaal mooie dieng

De levertijd voor mijn product (zwarte adidas boksbandages 255 cm) was 2-5 werkdagen en binnen 3 dagen had ik ze binnen. Verder was het het goedkoopst ten opzichte van de concurrenten, die vroegen hoenderd euro voor helemaal leeg bliekje in de water. Al met al prima service, ik vin helemaal hartstikke mooi.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frits 08-10-2017

alsof iemand je in de winkel stond te adviseren

Op een middag klikte ik wat door de winkel om een balletje te kopen toen een contact venster vroeg of ze kon helpen. De vragen die ik had werden prompt en adequaat beantwoord waarna ik in een minuut de bestelling had geplaatst. De volgende middag had ik mijn bestelling binnen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

etr 08-10-2017

goede service

Goede chat gehad om mijn hometrainer uit te zoeken. Nadat ik de koerier op vrijdag om een paar minuten heb gemist, is het apparaat op zaterdag opnieuw aangeboden, kosteloos!

NickDV 07-10-2017

Halterset van goede kwaliteit!

Ik heb afgelopen week een dumbellset gekocht en heb er tot nu toe geen moment spijt van gehad. Het product was snel geleverd, de kwaliteit is prima en de prijs is al helemaal top! Zeker

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

santiago 03-10-2017

eindelijk motivatei

ik werd fijn geholpen door de online chat en vervolgens bestelde ik de dumbell set van 15kg per stuk, eenmaal de volgende dag in huis probeerde ik ze gelijk uit en ze zijn uitstekend. als ik even geen zin heb om helemaal naar de gym te gaan pak ik even me dumbells en doe het gewilde gewicht erop en kan ik aan de slag. in slechts 30 min maximaal heb ik een full body workout klaar. het is zo gemakkelijk nu ik de mogelijkheid heb om elke moment snel een training te volgen

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Henk 01-10-2017

Heel tevreden!

Hallo,

Ik ben zeer tevreden over de overzichtelijke website, de antwoorden op mijn vragen en de correcte aflevering van mijn bestelling.

Gr, ....

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Monique 01-10-2017

Zeer snel en juist geleverd produkt

Na het lezen van niet zo joepie recensies toch mijn bestelling geplaatst.
Deze site had het voor mij enige en juiste produkt wat ik aan wilde schaffen.
Ik ben zeer tevreden over de correcte en snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

yumenichan 30-09-2017

Houd woord

De winkel is heel uitgebreid en de levering is zoals omschreven. Voor bepaalde tijd besteld, de volgende dag binnen. Helemaal perfect.

Chris B. 29-09-2017

Vlot gedaan

Een mooie Gym Sport gekocht en een mooie prijs. Ik had voor de zekerheid 2 keer gebeld of er nog 1 besteld kon worden en het was gelukt. En staat ook stevig voor een niet te dure uitgave.

Djordy 29-09-2017

Zoalss altijd top !

De levering is altijd netjes optijd en keurig verpakt, groot assortiment aan fitness artikelen dus voor mij de nummer 1 !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Judith 24-09-2017

Zeer trage levering

Voor 10 uur besteld de volgende dag bezorgd dat maken ze niet waar. 1 week na bestelling wordt er pas contact opgenomen, na 2.5 week is de hometrainer uitgeleverd.
Er zou een half uur vantevoren gebeld worden dat is niet gebeurd (gelukkig was ik wel aanwezig)
Leverancier stond bij het verkeerde adres (factuuradres).
Het is dat ik zelf vroeg om de eveneens meebestelde ondermat maar anders was de leverancier weer vertrokken zonder deze uit te leveren.
Voor dit lange wachten is de hometrainer dan wel afgemonteerd geleverd.

Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 25-10-2017

Beste Judith,

Bedankt voor je eerlijke review! Het is altijd goed voor ons om te weten hoe onze klanten zich voelen.

Allereerst onze welgemeende excuses voor het te laat informeren omtrent de levering en het telefoontje, dit is een fout van ons en hebben we intern besproken en opgelost zodat het in de toekomst niet meer zal voorkomen.

Helaas geldt de regel 'voor 22.00 besteld, morgen in huis' niet voor alle producten van ons. We hanteren deze levertijd voor alle voorradige producten welke zonder montage besteld worden.
Omdat wij leveren in heel Nederland zit er een langere levertijd op montage orders, dit beschrijven we ook tijdens onze checkout (het kan zijn dat u dit natuurlijk heeft gemist).

Om onze fout enigszins wat te verzachten hebben we u de onderlegmat cadeau gegeven en u een kortingscode van €50,- euro aangeboden voor een eventuele volgende bestelling. Mocht u hier gebruik van gaan maken, dan willen we graag laten zien dat we staan voor kwaliteit en service naar onze klanten!

Voor nu een prettige dag en veel train plezier!

Klantenservice Fitnessapparaat.nl

N 19-09-2017

Schrijf amper revieuws maar dit was echt een top service

Verkeerde artikelen bestelt deze kon ik makkelijk opsturen. Zonder enige probleem. Vervolgens is de verkeerde artikel verstuurt. Heb ze een super leuke actie gedaan op mijn verjaardag gelijk. Voor mij een leuke cado en een geweldige service. Ik werk ook direct met klanten service dus ik weet hoe belangrijk service is voor klanten.

Cees 19-09-2017

Netjes opgelost

Ik bestel al meer dan 2 jaar hier mijn supplementen. Laatste keer ging het even mis met de levertijd. Maar dit is netjes opgelost door de klantenservice

--- 2017-09-10 ---
Volgens website zouden mijn vitaminen binnen 2 tot 5 werkdagen geleverd worden. Dit werden 9 werkdagen. Klantenservice een mail gestuurd ofdat er geen alternatief was. Of eventueel tijdelijk andere vitaminen. Ik ben een fanatieke sporter en vindt mijn supplementen erg belangrijk. Maar klantenservice wilde dus niks.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Wim uit Oss 19-09-2017

Dumbells

Ik heb bij Fitnessapperaat.nl 2 dumbells gekocht.
De site was goed toegankelijk en overzichtelijk.
De levering was goed, snel en volledig. Het product was prima. Al met al een goede ervaring. Ga zo door!

Louis 18-09-2017

Prima !

Meedenkend en duidelijke uitleg over mogelijkheden. Prima prijs voor de twee apparaten welke zijn aangeschaft.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank Horn 17-09-2017

Top service!

Eerste kennismaking met deze webshop is super verlopen. Product leverbaar en zeer snel {volgende dag} geleverd. Wat wil je nog meer . Maattabel geraadpleegd en het juiste product geleverd gekregen . Top, zeer zeker de moeite waard om deze webshop te bezoeken. Ruime keuze. Heb de Harbinger Pro Wash & Dry 2 Fitness handschoenen Black xxl gekocht, gebruikt en ze bevallen prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patrick 15-09-2017

Gewldige service!

Als enige webshop in staat me dat te leveren wat ik zocht en de levering mocht er ook wel wezen: vandaag bested - morgen in huis!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lou 14-09-2017

Goede sevice

Ik zou alleen de rubbers nodig hebben maar kreeg er de pendalen erbij, voor een mooie prijs. Ik hoop dat ik de volgende keer ook zo goed geholpen word.

Theo R. Schenkhuizen 14-09-2017

1 minpuntje, maar voor de rest prima !!

Heb onlangs artikelen besteld en in goede orde ontvangen. 1artikel retour i.v.m. pasvorm, als vervangend artikel een ander model en maat doorgegeven maar kreeg vandaag exact hetzelfde artikel alleen een maatje groter helaas was de pasvorm weer niet zoals het wezen moet, dus heb ik het maar weer geroutineerd. Ik wacht nu maar af totdat het nieuwe artikel wel voorradig is. De service is perfect.

Tanya 13-09-2017

Tevreden

Prima shop, voor 2200 u besteld morgen in huis is alleen niet gelukt. Maar ik bestelde mijn fitness hoepel dan ook om 21.55. Ik kreeg hem dus een dag later en werd goed en professioneel geïnformeerd. Kwaliteit en prijs zijn zeer goed, ik kan deze shop van harte aanbevelen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Richardkers 10-09-2017

Prima Service

Snel en overzichtelijk, goed prijs kwaliteit verhouding.
Bij vragen over het product word je professioneel te woord gestaan en heb je echt het gevoeld dat men weet waar men over praat. Kortom een aanrader, staat je product er niet bij kun je er altijd nog even naar vragen ook daar weet men raad mee.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Frans 08-09-2017

Iedere keer top geregeld en snel geleverd

Overzichtelijke webshop. Goed aanbod. up to date communicatie over orderstatus. Top geregeld iedere keer.

F. Hanssen 06-09-2017

Goede!service!

Handige en decoratieve keycord. Goed materiaal, fraaie en functionele uitvoering.
Deze is practisch in het gebruik.