Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

M. Akkerman 17-08-2020

Mijn dochter was opzoek naar een sportbroek en is opslag verliefd geworden op de broek die werd aangeboden bij fitnessapparaat.nl. Na vergelijkend warenonderzoek zijn we toch hier weer uitgekomen. De resensies waren positief en stond goed aangeschreven. De website is gebruiksvriendelijk door niet meteen te hoeven inschrijven en wachtwoorden te moeten aanmaken. De levering was snel en keurig verzorgd.

Frans 17-08-2020

Snelle levering voor eerlijke prijzen! Stukken goedkoper dan andere dealers! Plus de lage franco grens, top firma.

Hans 17-08-2020

Dit is de 2e keer dat ik een fitness apparaat bestel voor thuis gebruik. Wat ik besteld heb is de volgende dag afgeleverd. Je kunt de apparaten zelf in elkaar zetten, goede handleiding zit bij het apparaat of kun je downloaden op de website van FitnessApparaat bij het te bestellen artikel. De meeste apparaten kun je snel in elkaar zetten, Daar ben je echt geen uren mee bezig. Wanneer ik vragen heb of een onderdeel in de doos ontbreekt( wat altijd kan gebeuren) dan wordt er meteen gereageerd per mail of telefoon. Het onderdeel wordt via de leverancier alsnog opgestuurd. Ik ben erg tevreden over de klantenservice. Ze hebben mij goed geholpen.
Vanuit mijn kant is deze een echte aanrader om te bestellen. Je krijgt wat je besteld en je krijgt waar voor je geld !!!!!!

Gerard 16-08-2020

Heb een spinning-fiets besteld. Bij uitpakken bleken enkele onderdelen te ontbreken. De servicedienst van de fabrikant bleek moeilijk bereikbaar en erg traag. Fitnessapparaat heeft toen de fiets omgeruild. Dat alles tot volle tevredenheid. De communicatie tussen de afdelingen (customer service en omruilen) kon wat soepeler. Alles bij elkaar heeft het 1,5 week geduurd voor het was opgelost.

Ginger 16-08-2020

duidelijke omschrijvingen van het artikel. makkelijk te bestellen en de volgende dag al in huis.

DT 14-08-2020

Great experience - everything got dispatched and delivered on time; a challenge especially in times of Covid!

Michel 14-08-2020

Snelle levering en mooie webshop! Betrouwbaar in zegt wat ie doet en doet wat hij zegt.

Alda 14-08-2020

Ik ben zeer tevreden over de aanschaf van mijn crosstrainer. De levering liet even op zich wachten maar dat is heel goed opgelost door de klantenservice.

Celineq 06-08-2020

Snelle service, groot aanbod en de producten voldoen aan mijn verwachtingen! Deze webshop is zeker een aanrader.

Natasja 06-08-2020

Goede snelle service. Helaas was het product niet helemaal wat we er van hadden gehoopt (wij hadden de beschrijving niet goed gelezen). Dit is allemaal heel goed opgelost en we hadden snel ons geld terug.

VP 04-08-2020

Uitstekend toestel; vlotte communicatie met de klantendienst en uitstekende service!
In alle opzichten een aanrader.

Oguz 04-08-2020

Snelle levering binnen een dag binnen.
Gratis levering al vanaf 22 perfect!

boons maria 03-08-2020

Dag , alles in orde met de levering en heel vlug , heel tevreden met loopband en heel goede
kwaliteit

Talitha 31-07-2020

De hexa dumbells zijn van goede en stevige kwaliteit. Ze werden snel geleverd. Goede communicatie.

Frans 29-07-2020

ondanks dat er op dit moment leveringsproblemen zijn van het product, ben ik goed op de hoogte gehouden over de levering. Alles uiteindelijk prima geregeld.

D.E. King 28-07-2020

Als eerste keer gebruiker wist ik uiteraard niet wat ik kon verwachten. Mijn review is op basis van mijn ervaring, mijn situatie, én het gebruik is alleen geweest met 6 blokken van 1kg, gedragen 3 aan de voorkant en 3 aan de achterkant.

Hier de plus en min punten (naar mijn mening):
Plus: Het product is erg stevig. Goede kwaliteit; ik verwacht dat het zeker een aantal jaren zal meegaan. Het is stevig gestikt, uiteraard om al het gewicht te dragen én om onder zware omstandigheden (lees: dragen bij het sporten) te functioneren. Het is niet een enorm ding dus het is ook gewoon stijlvol te dragen bij je sportkleding. De gewichten zijn makkelijk in te brengen en uit te halen d.m.v de vakjes die voorzien zijn van stevig klittenband. Er zijn 20 blokken van 1kg, dus je kan het zeer rustig opbouwen vs. producten waar je bijvoorbeeld 2 grote platen van 10kg per stuk hebt. Ook kan je ervoor kiezen waar je ze wilt plaatsen; er is voor én achter ruimte voor bevestiging van de gewichten. Op deze manier kan je genoeg balans creeëren. Vooralsnog gewoon een top product.

Min
Wat ik niet wist is dat de gewichten stuiteren in de vakjes. Dit gebeurt overigens alleen bij het hardlopen. Niet wanneer ik pullups doe. De eerste keer dat ik het aan had was dit even wennen.
Het is one size fits all. Dat betekent dat iedereen, groot/klein dit aan kan. Hier is ook rekening mee gehouden in de lengte van het stuk klittenband dat als bevestiging om je middel wordt gebruikt. Mensen met een grote romp kunnen dit zonder problemen vast zetten en (waarschijnlijk) comfortabel dragen. Ik daarentegen, ben athletisch gebouwd, smalle taille maar grotere borstomvang. Bij mij betekent dit dat er veel ruimte over is bij mijn taille/buik. Ik kan hem hier dus niet goed stevig vast maken, én flubbert er een lang stuk klittenband omdat ik dus ruimte over heb. Wellicht komt het ook hierdoor dat het vest op en neer stuitert. Ik vind dit persoonlijk vervelend, en vraag mij af of hier bij andere producten over na is gedacht, en/of er een oplossing voor is.

Overall is het gewoon een goed en stevig product, en zou ik het zeker aanraden. Het is wat aan de prijzige kant maar daar krijg je dan ook zeker een top product voor terug!

Rick 27-07-2020

Heldere shop, goed indeling om producten te vinden. Wat uitstekend werkt in deze tijd is dat je de producten kunt selecteren die ook daadwerkelijk op voorraad zijn. Hiermee wordt teleurstelling na een eventuele bestelling voorkomen!.

Leonie 27-07-2020

Ik ben zéér tevreden over zowel de duidelijke site, alsook de verdere afwikkeling van de bestelling van mijn hometrainer. De fiets kwam op de afgesproken dag en was zorgvuldig verpakt.

Elnora 24-07-2020

Gezocht naar halterschijven 5kg met 50 mm gat. Hier gevonden voor een goede prijs. Snelle levering en goed verpakt . Allemaal prima dus.

Koning 23-07-2020

Besteld en de volgende dag geleverd. Sneller kan het niet. Wij zijn blij met dit apparaat en voldoet aan onze verwachting. Mooie afmeting zodat het niet veel ruimte inneemt.
Wij kunnen deze firma zeker aanraden.

Mieke 22-07-2020

Ik had de hometrainer vrijdags besteld en zaterdag was hij al in huis. Geweldig. Jammer paste de linker trapper niet en even getelefoneerd te hebben was hij al dinsdag in huis. Geweldige servies. Een top zaak ik raad het iedereen aan want ze zijn super vriendelijk.

Koos de Korte 21-07-2020

Ik heb een spinbike besteld bij fitnessapparaat.nl op basis van een goede beschrijving op de website. Mijn keuze is gebaseerd op de gunstige garantievoorwaarden t.o.v. andere webshops, de goede feedback over o.a. de levering en de goede recensies die ik kan onderschrijven. Product werd op tijd geleverd en voldoet aan wat fitnessapparaat beloofd. Heldere communicatie en ik beveel dan ook fitnessapparaat.nl van harte aan.

Ineke 20-07-2020

De website is overzichtelijk en de bestelling werd snel geleverd. Het product ziet er goed uit. Ik had alleen zelf een verkeerde maat gekozen maar retourneren is gratis en ging ook vlot.

Bart en Natasja 18-07-2020

Snelle levering, en zeer breed assortiment! Deze winkel lijkt helemaal in orde!
Wij hadden een stepper gekocht, maar het formaat daarvan was te klein voor de oefeningen die we wilden doen (hadden we zelf niet goed ingeschat). Via het handige portaal kun je a.d.h.v. je ordernummer heel gemakkelijk een retouraanvraag doen, retourneren is in de eerste 50 dagen gratis (mits het natuurlijk in oorspronkelijke ongebruikte staat wordt teruggestuurd)! Hier gaan we zeker nog andere dingen bestellen!

Hanneke 17-07-2020

Wij hebben voor uw site gekozen omdat de uitleg heel duidelijk was. De bestelling kwam keurig op tijd, en mijn man is erg blij met de stoelfiets! Het is, voor de prijs die wij betaald hebben, een degelijk en professioneel apparaat!