Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is berekend op basis van 184 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Rinie van de Wetering 20-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

Niet alles liep perfect maar alles is wel prima opgelost. Roeitrainer ging kapot, zonder zeuren kwam een monteur om het op te lossen. Helaas even pech, dat kan gebeuren en ging weer kapot, monteur kwam weer en nu werkt het apparaat prima. Bij een andere firma stuurde ze het onderdeel wat kapot was op en mocht je het zelf uitzoeken. Dus ook de crosstrainer maar hier gekocht. Helaas een verkeerd onderdeel, maar ook dat werd prima opgelost, het versturen gaat bij de meeste wel goed maar oplossen van problemen niet.

Priscilla 19-10-2017 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering

Het bestelde Artikel kwam netjes in een goede verpakking snel op het bezorgadres aan. Zeer tevreden over deze webshop

Jennifer 17-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en betrouwbare webshop met aandacht voor de klant!

Gebruiksvriendelijke website en duidelijke informatie over het product. Snelle levering en top klantenservice. Het bij de spinning fiets geleverde dvd-tje werkte niet, dus gebeld en de volgende dag al een nieuwe in de brievenbus! Tevens had ik nog een vraag over de werking van het computerscherm en daar ben ik netjes over teruggebeld met een duidelijk antwoord op mijn vragen. Goede en betrouwbare webshop, dus zeker de moeite waard om een kijkje te nemen als je op zoek bent naar mooie en betaalbare fitness-spullen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Yilmaz 17-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig service!

Had een product besteld en toen bleek het dat die beschadigd was, vervolgens kreeg ik mijn aankoopbedrag teruggestort, ook mocht ik het product houden! Uitstekend service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Verboom 16-10-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment

Groot assortiment, zelfs een roze foamroller en ook voor een mooie prijs! De levering was 1 dag later dan aangegeven maar verder tevreden!

nd 16-10-2017 Via de website gekocht

Voldeed aan de verwachtingen, snelle service

Ik vond de spullen die ik zocht makkelijk op de website en kon vlot bestellen. Alleen de betaling liep niet zo vlot (via bancontact). De bestelling werd binnen de beloofde termijn geleverd.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Victor 14-10-2017 Via de website gekocht

Goed en snel

Overzichtelijke site, het aanbod is zeer goed te noemen. In vergelijk met andere sites zijn de prijzen goed te noemen. Bezorging was extreem snel. Kan niets anders dan de winkel aan te raden. Ik kom zeker terug

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dirk 13-10-2017 Via de website gekocht

Op tijd!

Artikel werd op tijd geleverd en werkt perfect. Alles werd mooi verpakt en zonder beschadiging geleverd. Alles zoals het hoort.

Stefan 10-10-2017 Via de website gekocht

Helemaal mooie dieng

De levertijd voor mijn product (zwarte adidas boksbandages 255 cm) was 2-5 werkdagen en binnen 3 dagen had ik ze binnen. Verder was het het goedkoopst ten opzichte van de concurrenten, die vroegen hoenderd euro voor helemaal leeg bliekje in de water. Al met al prima service, ik vin helemaal hartstikke mooi.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frits 08-10-2017 Via de website gekocht

alsof iemand je in de winkel stond te adviseren

Op een middag klikte ik wat door de winkel om een balletje te kopen toen een contact venster vroeg of ze kon helpen. De vragen die ik had werden prompt en adequaat beantwoord waarna ik in een minuut de bestelling had geplaatst. De volgende middag had ik mijn bestelling binnen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

etr 08-10-2017 Via de website gekocht

goede service

Goede chat gehad om mijn hometrainer uit te zoeken. Nadat ik de koerier op vrijdag om een paar minuten heb gemist, is het apparaat op zaterdag opnieuw aangeboden, kosteloos!

NickDV 07-10-2017 Via de website gekocht

Halterset van goede kwaliteit!

Ik heb afgelopen week een dumbellset gekocht en heb er tot nu toe geen moment spijt van gehad. Het product was snel geleverd, de kwaliteit is prima en de prijs is al helemaal top! Zeker

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

santiago 03-10-2017 Via de website gekocht

eindelijk motivatei

ik werd fijn geholpen door de online chat en vervolgens bestelde ik de dumbell set van 15kg per stuk, eenmaal de volgende dag in huis probeerde ik ze gelijk uit en ze zijn uitstekend. als ik even geen zin heb om helemaal naar de gym te gaan pak ik even me dumbells en doe het gewilde gewicht erop en kan ik aan de slag. in slechts 30 min maximaal heb ik een full body workout klaar. het is zo gemakkelijk nu ik de mogelijkheid heb om elke moment snel een training te volgen

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Henk 01-10-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden!

Hallo,

Ik ben zeer tevreden over de overzichtelijke website, de antwoorden op mijn vragen en de correcte aflevering van mijn bestelling.

Gr, ....

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Monique 01-10-2017 Via de website gekocht

Zeer snel en juist geleverd produkt

Na het lezen van niet zo joepie recensies toch mijn bestelling geplaatst.
Deze site had het voor mij enige en juiste produkt wat ik aan wilde schaffen.
Ik ben zeer tevreden over de correcte en snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

yumenichan 30-09-2017 Via de website gekocht

Houd woord

De winkel is heel uitgebreid en de levering is zoals omschreven. Voor bepaalde tijd besteld, de volgende dag binnen. Helemaal perfect.

Chris B. 29-09-2017 Via de website gekocht

Vlot gedaan

Een mooie Gym Sport gekocht en een mooie prijs. Ik had voor de zekerheid 2 keer gebeld of er nog 1 besteld kon worden en het was gelukt. En staat ook stevig voor een niet te dure uitgave.

Djordy 29-09-2017 Via de website gekocht

Zoalss altijd top !

De levering is altijd netjes optijd en keurig verpakt, groot assortiment aan fitness artikelen dus voor mij de nummer 1 !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Judith 24-09-2017 Via de website gekocht

Zeer trage levering

Voor 10 uur besteld de volgende dag bezorgd dat maken ze niet waar. 1 week na bestelling wordt er pas contact opgenomen, na 2.5 week is de hometrainer uitgeleverd.
Er zou een half uur vantevoren gebeld worden dat is niet gebeurd (gelukkig was ik wel aanwezig)
Leverancier stond bij het verkeerde adres (factuuradres).
Het is dat ik zelf vroeg om de eveneens meebestelde ondermat maar anders was de leverancier weer vertrokken zonder deze uit te leveren.
Voor dit lange wachten is de hometrainer dan wel afgemonteerd geleverd.

N 19-09-2017 Via de website gekocht

Schrijf amper revieuws maar dit was echt een top service

Verkeerde artikelen bestelt deze kon ik makkelijk opsturen. Zonder enige probleem. Vervolgens is de verkeerde artikel verstuurt. Heb ze een super leuke actie gedaan op mijn verjaardag gelijk. Voor mij een leuke cado en een geweldige service. Ik werk ook direct met klanten service dus ik weet hoe belangrijk service is voor klanten.

Cees 19-09-2017 Via de website gekocht

Netjes opgelost

Ik bestel al meer dan 2 jaar hier mijn supplementen. Laatste keer ging het even mis met de levertijd. Maar dit is netjes opgelost door de klantenservice

--- 2017-09-10 ---
Volgens website zouden mijn vitaminen binnen 2 tot 5 werkdagen geleverd worden. Dit werden 9 werkdagen. Klantenservice een mail gestuurd ofdat er geen alternatief was. Of eventueel tijdelijk andere vitaminen. Ik ben een fanatieke sporter en vindt mijn supplementen erg belangrijk. Maar klantenservice wilde dus niks.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Wim uit Oss 19-09-2017 Via de website gekocht

Dumbells

Ik heb bij Fitnessapperaat.nl 2 dumbells gekocht.
De site was goed toegankelijk en overzichtelijk.
De levering was goed, snel en volledig. Het product was prima. Al met al een goede ervaring. Ga zo door!

Louis 18-09-2017 Via de website gekocht

Prima !

Meedenkend en duidelijke uitleg over mogelijkheden. Prima prijs voor de twee apparaten welke zijn aangeschaft.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank Horn 17-09-2017 Via de website gekocht

Top service!

Eerste kennismaking met deze webshop is super verlopen. Product leverbaar en zeer snel {volgende dag} geleverd. Wat wil je nog meer . Maattabel geraadpleegd en het juiste product geleverd gekregen . Top, zeer zeker de moeite waard om deze webshop te bezoeken. Ruime keuze. Heb de Harbinger Pro Wash & Dry 2 Fitness handschoenen Black xxl gekocht, gebruikt en ze bevallen prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patrick 15-09-2017 Via de website gekocht

Gewldige service!

Als enige webshop in staat me dat te leveren wat ik zocht en de levering mocht er ook wel wezen: vandaag bested - morgen in huis!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lou 14-09-2017 Via de website gekocht

Goede sevice

Ik zou alleen de rubbers nodig hebben maar kreeg er de pendalen erbij, voor een mooie prijs. Ik hoop dat ik de volgende keer ook zo goed geholpen word.

Theo R. Schenkhuizen 14-09-2017 Via de website gekocht

1 minpuntje, maar voor de rest prima !!

Heb onlangs artikelen besteld en in goede orde ontvangen. 1artikel retour i.v.m. pasvorm, als vervangend artikel een ander model en maat doorgegeven maar kreeg vandaag exact hetzelfde artikel alleen een maatje groter helaas was de pasvorm weer niet zoals het wezen moet, dus heb ik het maar weer geroutineerd. Ik wacht nu maar af totdat het nieuwe artikel wel voorradig is. De service is perfect.

Tanya 13-09-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Prima shop, voor 2200 u besteld morgen in huis is alleen niet gelukt. Maar ik bestelde mijn fitness hoepel dan ook om 21.55. Ik kreeg hem dus een dag later en werd goed en professioneel geïnformeerd. Kwaliteit en prijs zijn zeer goed, ik kan deze shop van harte aanbevelen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Richardkers 10-09-2017 Via de website gekocht

Prima Service

Snel en overzichtelijk, goed prijs kwaliteit verhouding.
Bij vragen over het product word je professioneel te woord gestaan en heb je echt het gevoeld dat men weet waar men over praat. Kortom een aanrader, staat je product er niet bij kun je er altijd nog even naar vragen ook daar weet men raad mee.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Frans 08-09-2017 Via de website gekocht

Iedere keer top geregeld en snel geleverd

Overzichtelijke webshop. Goed aanbod. up to date communicatie over orderstatus. Top geregeld iedere keer.

F. Hanssen 06-09-2017 Via de website gekocht

Goede!service!

Handige en decoratieve keycord. Goed materiaal, fraaie en functionele uitvoering.
Deze is practisch in het gebruik.

Rene 06-09-2017 Via de website gekocht

zeer goed service

Heb deze shop gekozen omdat datgene wat ik nodig had hier het goedkoopste was en de snelheid van de levering was perfect

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Frankie 03-09-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Dumbells. Jammer genoeg zijn de gewichten niet even zwaar dan de Bermshey dumbells die we al hadden. In de Chat werd aangeven dat ze de zelfde zouden zijn en dat alleen de naam was veranderd.

Tanya Hermsen 31-08-2017 Via de website gekocht

Een top aankoop

Na heel wat reviews gelezen bij deze winkel en hometrainer terecht gekomen. Fantastisch service aan de telefoon en de gerustelling dat het monteren van de hometrainer gemakkelijk zou zijn. Een kind kan de was doen bleek. De vriendelijke verkoper aan de telefoon heeft gelijk gekregen. De fiets is stil en mooi vorm gegeven. Sinds de aankoop, fiets ik elke ochtend. Daar had ik echt niet op durven hopen. Een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 27-08-2017 Via de website gekocht

Snel en zeer goed, aanrader!

Ik heb bij fitnessapparaat een vloermat gekocht voor onze loopband. Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van de vloermat voor een zeer lagen prijs! Zeer snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van de afhandeling van je bestelling! Ik raad iedereen aan om hier je spullen te bestellen!

Kenneth Kremer 25-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Zag op de foto zelfde netje als het origineel. Eenmaal uit de doos was ie toch anders. zwart ipv wit helaas. En het origineel en de foto staat kettler op het witte randje, deze nieuwe niet helaas.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten

F 25-08-2017 Via de website gekocht

Prima

Goede shop en snelle verzending, dus prima! Wel een tip: vraag bij twijfel even na hoe je het apparaat monteert; de site is niet altijd even duidelijk (verschilt per product) en dat kan tot verrassingen leiden.

Fazli 25-08-2017 Via de website gekocht

Tevreden over aanschaf en service

Ik heb onlangs een loopband hier besteld. Aanschaf, aflevering en montage verliep naar tevredenheid, geen problemen gehad.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Tw 20-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en nazorg

Er was een probleem met een bestelde hometrainer, waarvan de iConsole niet goed werkte en een schroef miste. Er was gelukkig een prima online hulp (chat en email) om mee te helpen het probleem op te lossen. Na vast stellen van het probleem is direct een vervangende onderdeel opgestuurd. Bij deze winkel is niet alleen goede service bij het bestellen (advies geven) en bezorging, maar erg belangrijk ook een uitstekende nazorg bij vragen en problemen van bestelde producten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Nick P 19-08-2017 Via de website gekocht

Helemaal in orde!

Alles helemaal in orde voor lage prijs, top! Werd snel geleverd (op een tijdstip naar keuze) en in goede staat.

Damian 18-08-2017 Via de website gekocht

Super service!

Op een zondagavond de bestelling geplaatst en maandagochtend was het al aan de koerier overgedragen, super! Kwaliteitsproduct kon ik zonder verzendkosten bestellen, dus ik hoefde niet meer veel verder te zoeken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Jean uit Harderwijk 18-08-2017 Via de website gekocht

Een voorbeeld voor online winkels!

Ik kan me volledig aansluiten bij de reviews die ik al heb gezien over deze site: snelle levering en indien nodig worden zaken supersnel opgelost. Complimenten!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jw alphenaar 16-08-2017 Via de website gekocht

Komen levertijd niet na

Volgende dag bezorgen doen ze niet, ondanks dat ze dat melden. Apparaat is verder prima en eenvoudig te installeren.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 16-08-2017

Beste heer of mevrouw Alphenaar,

Bedankt voor uw review! Erg jammer dat de levertijd in dit geval niet goed is geweest, onze welgemeende excuses hiervoor!

Ik ga intern uitzoeken waarom dit heeft kunnen gebeuren, af en toe komt het wel eens voor dat een aansluiting met de transporteur niet gehaald wordt, maar normaliter zou u dan een mailtje moeten ontvangen van ons. Dit is niet gebeurd en nemen wij onze verantwoordelijkheid. Een verbeterpunt welke ik direct heb opgepakt met onze avondploeg om het in de toekomst goed te doen!

Wel vind ik het prettig om te horen dat de installatie simpel is en het apparaat goed bevalt, ook belangrijke aspecten :)

Nogmaals bedankt voor de review en veel trainplezier,

Klantenservice Fitnessapparaat.nl

Optrekstang 11-08-2017 Via de website gekocht

Goede ervaring

De Iron Gym voldoet prima aan de verwachtingen. Is inderdaad op meerdere manieren te gebruiken. Ook op de levering valt niets aan te merken.

Steph 07-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en nauwkeurige service

Zo handig dat je gewoon kunt chatten met een medewerker terwijl je door de webwinkel zoekt.
Nadat ik mijn bestelling had geplaatst, had ik het de dag erna al in huis. Ik zal in de toekomst zeker opnieuw bestellen!

Youri 05-08-2017 Via de website gekocht

Goede producten, goede prijs

Makkelijke en duidelijke site.
Bestelling werd op tijd geleverd zoals verteld, producten waren prima!

Roxane 05-08-2017 Via de website gekocht

Aanrader!

Kort nadat ik mijn bestelling had geplaatst, heeft fitnessapparaat.nl contact met mij opgenomen per telefoon en mail om te laten weten dat 1 van de producten niet op voorraad was. Ze hebben in plaats daar van (zonder extra kosten) een duurder product naar mij verzonden. Mijn bestelling was de volgende dag in huis. Ik ben zeer tevreden met de gang van zaken!

Marjon 04-08-2017 Via de website gekocht

Top service

S'avonds besteld, twee dagen later bezorgd. Fantastisch. Met direct mail met info over de bestelling en de bezorging. Erg goed bevallen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Tabje 01-08-2017 Via de website gekocht

Snel besteld,sneller geleverd

Ik had snel enkel gewichten nodig en vond ze hier ook nog met een variabel gewicht.
Besteld en de volgende dag al binnen

Bonnita 31-07-2017 Via de website gekocht

Helemaal tevreden!

Snelle levering en uitstekende service. Mijn aankoop raakte te snel beschadigd maar ik kreeg zonder gedoe nieuwe geleverd.