Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ben 28-01-2024

Vrijdagavond besteld en dinsdag keurig geleverd.
Gedegen omschrijving van het apparaat wat ik besteld heb.

HansS 23-01-2024

Snelle levering en duidelijk bericht voordat ze er zijn.
De lege pallet werd ook mee retour genomen.

Nathalie R. 12-04-2022

Uitgebreide informatie over apparaat, het apparaat voldoet ruim aan verwachtingen.
Snelle levering, heldere communicatie over leveringsmoment.

Frank & Helena uit Papekop 20-11-2021

Wij zijn erg goed geadviseerd door ****. Hij gaf ons alle ruimte om de verschillende apparaten te bekijken. Hij drong ons niets op en nam echt de tijd voor ons. Na 3 dagen werden de apparaten thuis afgeleverd. **** was hier ook bij aanwezig en heeft de apparaten nog helemaal nagelopen en afgesteld. Wij hebben het contact met hem als zeer prettig ervaren. Wat ons betreft verdient hij een “pluim”.

Floris 15-07-2021

De bezorgkosten van de gehuurde trimfiets waren 120€. Dat is bijna hoger dan de huur van het apparaat (129€).

Kijk dus uit wat je doet als je met deze zaak in zee gaat!

Ik voelde me enorm bekocht.

Cynthia 18-05-2021

Artikel defect ontvangen. Snel reactie, formulier ingevuld en het defecte onderdeel zou worden verzonden. Helaas, we zijn nu bijna 4 weken verder en er wordt niet gereageerd op emails en de telefoon wordt niet opgenomen (2x meer dan een half uur een bandje maar niemand aan de lijn gekregen. Heel erg jammer. Ik wil alles dan ook gewoon retourneren.

a. van regteren 03-05-2021

Loopband na bestelling snel en goed ontvangen. Door de link die we per mail ontvangen hebben, konden we het bestelde product goed volgen Ook het trans[portbedrijf heeft deze netjes afgeleverd. We hebben cijfer 8 gegeven voor de goede afhandeling. Het product zelf hebben we nog maar net. En dus niet goed kunnen beoordelen. Al zijn tot nu toe zeer positief over dit product. Dus zou dit cijfer in de komende tijd hoger kunnen worden. Kort samen gevat .zou een volgende bestelling ook via finessaparaat.nl kunnen plaats vinden.

Wouter 02-05-2021

Ruime keuze. Snelle verzending. En duidelijk overzicht van proces van bestelling.

Albert 01-05-2021

Duidelijke beschrijving van artikelen en prima prijs. Artikelen voldoen ook aan de verwachting.

Shiera 30-04-2021

Top service en snelle aflevering.

Ik ben super blij met mijn aankoop. Top kwaliteit fiets, goede prijs/kwaliteit verhouding. Kan niet vragen voor een beter fiets. De beschrijving past met de realiteit van deze fiets. 10 sterren

Lino 30-04-2021

Vragen werden netjes beantwoord! En bezorgen ging ook mooi op geplande tijd

R. 30-04-2021

Snelle levering, netjes geleverd en alles zoals beschreven! Super tevreden mee. Ik zou hier zeker vaker bestellen!

Joost Achterberg 26-04-2021

Deze shop is erg goed en duidelijk te vinden en te navigeren. Ik vond dat ik direct een keuze kon maken tussen alles. Ik geef het geen 10 omdat ik het er te slordig uit vind zien. Het straal dus geen zekerheid af. Ik vergelijk dit dat met de Apple site. Het is veel duidelijker. Het geeft je het gevoel dat je hier goed behandeld wordt en alles kan vinden wat je nodig hebt.

LeviS 26-04-2021

Altijd snelle leveringen, goed verpakt en ook duidelijk advies ergens twijfels over zijn. Top service!

Rene 26-04-2021

Uitstekende kwaliteit en service, snelle levering. Assortiment is groot. Hele duidelijke website en goede voorwaarden!

Gertjan 25-04-2021

Voor het eerst iets besteld via fitnessapparaat.nl. Gemakkelijke site, duidelijke omschrijving, geleverde artikelen zijn precies zoals op de site staan. De bestelling was eerst vertraagd. Na het sturen van een e-mail werd er direct gereageerd en een goed alternatief aangeboden omdat één artikel een langere levertijd had. Daarna volgde ook vlot de levering.

Rafi 24-04-2021

Product gekocht uit de doos gehaald en blijkt dat het beschadigd is... mail gestuurd en werd keurig geholpen. Kreeg ik binnen 48 uur nieuwe product.

Nette bedrijf ! Van mij krijgen ze dikke 10.

marc 23-04-2021

Groot assortiment en duidelijke omschrijving van de producten met goede foto's en videos. Reviews van eerdere klanten waren behulpzaam met het maken van de keuze. Levering uitermate snel: de volgende ochtend om 9 uur stond mijn roeimachine voor de deur! De roeimachine die ik kocht (Tunturi R50) bevalt ook uitstekend!

Sander Koomen 23-04-2021

Makkelijk en overzichtelijke site. Bij het bijbestellen van montage wordt de levertijd wel iets langer, hou daar rekening mee. Eenmaal bezorgd is deze netjes en keurig gemonteerd, zodat de roeimachine meteen gebruiksklaar is.
Over de geleverde roeimachine zijn we erg tevreden. Enige minpuntje is dat de display die er op zit, soms vast loopt.

Anoniem 22-04-2021

Over het algemeen tevreden van de service en het apparaat. Enkel de levering was niet oké. Volgens de website ging het de dag nadien geleverd worden, dat was echter niet het geval. Het werd een dag later geleverd, en er was niemand thuis. Wij kregen geen mogelijkheid om de leverdatum te veranderen, want het is onmogelijk om de buren zo een groot pakket te laten ontvangen.
Ik kreeg een mail dat de levertijd ging doorgegeven worden tussen 8 en 10 uur in de ochtend van de leverdag. Dus ik ging ervoor zorgen dat iemand dit pakket in ontvangst kon nemen, maar die mail heb ik nooit gehad en ik kreeg plots telefoon van de chauffeur dat hij aan onze deur stond. Ik liet hem weten dat niemand thuis was en vroeg om te wachten. Hij heeft het pakket voor de voordeur gezet, en ik heb snel iemand moeten bellen om dit binnen te zetten. Wij wonen op een appartement, dus niemand kon buiten omdat dat pakket daar lag. Kortom, over de levering ben ik niet tevreden.

Marije 19-04-2021

Snelle levering, goede informatie op de website en tussentijdse updates over de levering.

Sjoerd 18-04-2021

De levering was snel en de producten waren helder omschreven. Precies wat je verwacht.

Joos2 17-04-2021

Eenvoudig bestellen en prima communicatie omtrent de levering.
Apparaat werd netjes afgeleverd en 2 uur later deed ik de bijbehorende stoute schoenen aan.
Doet wat het doen moet en doet dat goed.

Ad Spaninks 17-04-2021

Super dat jullie tweede kans spullen verkopen. We zijn erg blij met deze mogelijkheid, het apparaat ziet er perfect uir en werkt uitstekend.

Hayriye 17-04-2021

Via fitnessapparaat.nl heb ik eindelijk gietijzeren schijven kunnen vinden met het juiste gewicht en de juiste diameter. Ivm de sluiting van de sportscholen had ik al eerder dumbbells en een halterstang gekocht, maar ik kon maar geen halterschijven vinden. Ze waren steeds overal uitverkocht. Toen ik ze op fitnessapparaat.nl zag, twijfelde ik geen moment en heb ik ze meteen besteld. De service was erg vlot en de kwaliteit van het product is top! Ik zal hier zeker vaker bestellen in de toekomst.