Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is berekend op basis van 223 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.9

Rienier Hartman 15-12-2017 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf...!

Om 19.00 uur ‘s avonds besteld, binnen het uur bevestiging dat de zending klaar is voor verzending, en binnen 2 uur bevestiging dat de zending de volgende dag zal worden afgeleverd. En idd dag later pakket binnen! Top bedrijf, super service en mijn complimenten....!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Debbie 13-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Prijs was net dezelfde als bol.com, snelle levering en ze beloofden nog een cadeau + trainingsschema voor de crosstrainer die we kochten. Helaas niets daarvan ontvangen.

Kelly 13-12-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service ??

Zowel de bestelling als betaling van mijn artikel ging zeer vlot en ik zal zeker en vast nog artikelen kopen via deze site!

Vince 12-12-2017 Via de website gekocht

Review

Redelijke prijzen, wel beetje duur hier en daar maar het valt wel mee. Ze leveren wanneer ze zeggen en als ik meer nodig heb weet ik waar ik ga shoppen.

Enige nadeel is dat de webwinkel aangeeft dat het bij de buren afgeleverd mag worden en wanneer je vervelende buren zoals ik heb dan is dit niet echt wenselijk. Verder goeie service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Klant 11-12-2017 Via de website gekocht

Goede product

Snel, duidelijk en goede communicatie. Woensdag besteld en gelijk te horen gekregen dat het pakketje vrijdag afgeleverd zou worden.

Livio 11-12-2017 Via de website gekocht

Kan beter

Ik wil eigenlijk een review over de aflevering van het product geven i.p.v. de winkel. Het product was niet onherkenbaar verpakt. Dat vind ik jammer. Product is afgeleverd bij mijn buurvrouw. Daar heb ik niks op tegen. Maar doordat het product niet onherkenbaar verpakt was wist de buurvrouw wat ik heb gekocht. En dat vind ik wel een verbeterpunt. Een onherkenbare verpakking (met onherkenbaar bedoel ik dat een derde niet hoeft te zien wat de bestelling is) met jullie logo erop was beter geweest.

yvette 11-12-2017 Via de website gekocht

geweldige service als het net even iets anders loopt

Ik had best een beetje pech. Loopband was zoek geraakt tijdens het transport, Maar er werd geregeld dat ik per express toch een loopband kreeg. Pech komt vaak niet alleen; vervolgens stopte de hartslagmeter er na 2x mee, Wederom een adequate reactie; nieuwe hardslagmeter toegestuurd. Omdat ik zo'n pech had werd mij ook nog een kleine aankoop gecrediteerd. Kortom zeer prettige servicegerichte klantenservice

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leo 11-12-2017 Via de website gekocht

100% Géén Spijt

Ten behoeve van een revalidatie gebroken heup lang gezocht naar de juist hometrainer kort moeten zoeken naar de beste leverancier, 100% Géén Spijt.
Had nog enkele aanvullende vragen over het product en deze werden via een CHAT héél snel en goed beantwoord.
De levering was de andere dag, conform afspraak op de site en daardoor 100% gewaarborgd.
Zeer oplettend was, daar er géén Hollandse montage-handleiding / gebruiksaanwijzing bij geleverd werd, deze per mail zonder te vragen werd toegestuurd.
Leverancier blijkt 100% betrokken te zijn bij de levering van het product.
Reden een compliment voor de medewerkers.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Snelle levering 10-12-2017 Via de website gekocht

Goede service

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. En snelle service. Snelle levering. Goedkopet als bij een andere winkel.

RDB 09-12-2017 Via de website gekocht

Perfect service en kwaliteit

Heel snelle levering + ook de kwaliteit van de artikelen is top! Ik bestel nog vaak op fitnessapparaat.nl en zal er ook nog vaak cadeautjes kopen voor anderen!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

martijn 08-12-2017 Via de website gekocht

Prima gedaan

Snel geleverd, makkelijk te bestellen en betalen, goede kwaliteit. Vooral het betalen met Paypal is erg makkelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bart van der Griendt 07-12-2017 Via de website gekocht

Betse fitness online van NL zeker een aanrader. TOP WINKEL !

beste online fitness winkel van Nederland, goede levering kwaliteit en service. heel klant vriendelijk en zeker een aanrader voor iedereen. veel vrienden van me hebben er door mij ook gekocht en HET IS GEWOON TOP. GA ZO DOOR !!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Menno 05-12-2017 Via de website gekocht

Bandage

Ik zocht bandage voor het boxen. Ik wou eigenlijk roden maar waren niet op vooraad gelijk een mail gekregen dat ze niet op vooraad waren. Alternatief geel bandage binnen 1 dag in huis. Top geregeld dikke 10

Wenzel 03-12-2017 Via de website gekocht

Review

The products I received were of top-quality. Except for a slightly late delivery, I am satisfied with my purchase. 8/10

Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 04-12-2017

Hi Wenzel,

Thank you for the review. We will use your feedback to improve our service and therewith try to prevent that delivery expectations are not met in the future. Once again we also want to apologize for the slightly late delivery. In general our orders are delivered within the time of delivery stated on our website. Unfortunately your order was one of the exceptions and therefore we gave you a call in order to inform you and apologize for the inconvenience.

Kind regards,

Fitnessapparaat.nl

Dick 03-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Ik heb als beginner een Weslo Cove roeitrainer aangeschaft. Aan de eerste levering zat een smetje. Een telefoontje met de klantenservice was voldoende om het apparaat om te laten ruilen. Uitstekende dienstverlening. Ik ben een tevreden klant!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jan de Laat 02-12-2017 Via de website gekocht

Fantastisch

Snel en goed op de hoogte gehouden van het verloop van de zending en ik kreeg op de dag van de levering nog bericht hoe laat de levering aangeboden zou worden

Boersma 01-12-2017 Via de website gekocht

Top service

Ik had een bestelling geplaatst. Deze was binnen 3 dagen tijd binnen. Eenmaal de bestelling thuis gekomen was kwam ik er achter dat ik het artikel dubbel besteld had.

Ik kon deze retouneren en ik kreeg het resterende bedrag netjes terug gestord!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Nel Folmer 01-12-2017 Via de website gekocht

Problemen direct opgelost ,na 1 mail.Ik was helemaal blij.

Prachtig assortiment.de levering super snel correct.Goed te bereiken via mail.
Ook de betaling verschillende mogelijkheden,Klasse.!!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Axl 01-12-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging maar goedkope Chinese troep

Heel veel geld voor een IKEA-achtig pakket. Zelf in elkaar zetten, slecht geverfd. Duidelijk goedkoop Chinees spul.

Eva 29-11-2017 Via de website gekocht

Slechte verzending, goede service

Verzending van zware producten zoals dumbells en kettlebells gebeurde in kartonnen dozen. Deze kwamen zwaar gehavend aan, waardoor waarschijnlijk schade en vermissing is voorgekomen. Dit wordt wel goed opgelost door fitnessapparaat.nl, vriendelijke medewerkers en snelle service. Producten zijn goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Anita 25-11-2017 Via de website gekocht

Hele goede service. Top!

Binnen een dag waren de dumbells en het dumbellrek al geleverd. Ik had per ongeluk twee keer dezelfde set dumbells besteld en daarom heb ik telefonisch contact opgenomen of dit nog gewijzigd kon worden. dit was geen probleem. zeer goede service dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Willy 24-11-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging.

Zoals belooft,nu besteld,morgen in huis,grandioos,stevige verpakking ,fijne service !!Ik neem beslist weer contact op voor een volgende bestelling.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joost 24-11-2017 Via de website gekocht

top hulp via chat

Op een avond ingelogd en via de chat service uitstekende hulp gekregen bij de bestelling. Levering was precies op afgesproken dag en correct.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Angelique 23-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

Producten zijn makkelijk te vinden en voldoende omschreven. Prijs vond ik een beetje aan de hoge kant voor de kwaliteit. Product is in ieder geval goed en functioneert naar behoren.

L. V. A. 21-11-2017 Via de website gekocht

Volgende dag in huis en goed ingepakt.

De webshop van Fitnissapparaat.nl was makkelijk te bedienen en alles ging vlotjes en ik kon het product de volgende dag ophalen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter Cleymans 21-11-2017 Via de website gekocht

zeer snelle en corecte levering.

Ik wou specifiek sportkleding van Gorilla Wear. Op deze site had ik ruim de keuze. 's middags besteld daags nadien geleverd!

Stefan 19-11-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Makkelijk mn spullen te vinden en zeer tevreden met mijn aanschaf. Makkelijk in elkaar te zetten en werkt perfect.

Danielle 19-11-2017 Via de website gekocht

Snel , duidelijk en correct

Snel , duidelijk en correct : vandaag besteld en 1 dag later geleverd zelfs in België; de site is overzichtelijk en duidelijk

Boudewijn 15-11-2017 Via de website gekocht

Goedkoop, razendsnelle verzending, product is uitstekend

Snelle levering, uitgebreide keuze uit vele fitnessapparaten.
Allerlei betalingsmogelijkheden. Ik ben tevreden en heb niets negatiefs toe te voegen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

BootBurg Outdoor Workouts 13-11-2017 Via de website gekocht

Heel nette service

4 setjes besteld, 1 setje ontvangen. Contact met klantenservice opgenomen. Direct opgelost. Zelfde dag resterende setjes verstuurd.

S 13-11-2017 Via de website gekocht

Klacht netjes opgelost

Mijn klacht is erg netjes opgelost. Omdat ik fulltime werk, had ik gekozen voor bezorging op een Post.nl punt. Helaas is het toch naar mijn huisadres verzonden. Al met al heeft het bijna 5 dagen geduurd voordat ik mijn bestelling binnen had. Nadat ik een klacht hierover had ingediend bleek dat het systeem niet ingesteld stond. Dat is meteen verholpen. Daarnaast kreeg ik een van de producten gratis vergoed. Dat vond ik erg netjes. Al met al ben ik tevreden over de producten én de klantenservice.

--- 2017-11-06 ---
Omdat ik fulltime werk, heb ik gekozen voor bezorging op een Post.nl punt. Helaas is het toch naar mijn huisadres verzonden. Post.nl is 2x tevergeefs langs geweest en het pakket is vervolgens naar een Post.nl punt gegaan dat op maandag gesloten is. Een bestelling die op woensdag geplaatst is, kan ik nu dus pas op dinsdag ophalen. Was het direct naar het goede Post.nl punt gestuurd, dan had ik mijn bestelling op donderdag al binnen gehad. Slordig!

Sander Jansen 13-11-2017 Via de website gekocht

Goede snelle proffesionele service.

Met het plaatsen van de bestelling, is er een fout gemaakt in het systeem waardoor er een ander product is werd geselecteerd. Na 2 dagen kwam ik daar pas achter, terwijl er al netjes een mail was verstuurd, dat de er iets mis was gegaan met de bestelling. Het product wat ik had besteld, was niet lerverbaar uit voorraad, waarop de medewerker mij een duurde aanbood, voor de prijs van het reeds bestelde product. Kort om, ze hebben de klant goed geholpen, en een mooie passenende oplossing bedacht.

Sofie vromans 11-11-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Voor 22u besteld morgen in huis !?! Ik heb mijn bestelling op maandag namiddag besteld en we zijn nu zaterdag en heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen !!!!

Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 13-11-2017

Goedemiddag mevrouw Vromans,

We hebben afgelopen zaterdag (11-11) al contact gehad via onze livechat en hebben direct een nieuw artikel opgestuurd. Mede door het snelle schakelen bent u bereid uw review aan te passen, waarvoor onze dank! We willen dat onze klanten tevreden zijn over onze producten en servicelevel, dus dit doet ons goed!

Mocht u er niet helemaal uitkomen en/of kunnen we helpen, dan kunt u gewoon een berichtje sturen naar klantenservice@fitnessapparaat.nl of nogmaals contact opnemen via de livechat, dan lopen we samen door het proces heen van Kieskeurig.

Fijne dag gewenst en nogmaals bedankt voor uw aanpassing,

Klantenservice Fitnessapparaat.nl

rene 10-11-2017 Via de website gekocht

goede winkel met fijne kwaliteitsproducten

De winkel heeft goede producten en je krijgt ook precies wat je zou verwachten.
Ze gaven aan het product de volgende dag te leveren terwijl ik het savonds pas had besteld en uiteraard stond de bezorger de volgende dag voor de deur.
Ook werd ik goed op de hoogte gehouden over de levering.
Conclusie kwaliteitsproducten met goede service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

mp2 10-11-2017 Via de website gekocht

netjes op tijd

Snel geleverd en degelijk product, voor een goede prijs.
Pluspunt via postnl. Die leveren altijd netjes af.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

richardvdp 08-11-2017 Via de website gekocht

smooth service

Het was snel geleverd en zonder problemen verlopen verder. Het aanbod is goed en de kwailteit ben ik over te spreken.

EM 07-11-2017 Via de website gekocht

Snel en goed!

Goede informatie, duidelijke website, overzichtelijk en snelle levering met goede updates over status van de bestelling.

Figaro 07-11-2017 Via de website gekocht

Makkelijk, snel en goed

Duidelijke omschrijving op de website = makkelijk kiezen
Voor 22:00 besteld, volgende dag in huis = snel
Exact het gevraagde geleverd en precies op de aangegeven tijd = goed

Erik 06-11-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Een nieuwe Polar borstband besteld. Volgende dag al in huis. Super snelle levering! Je kunt gerust bestellen bij dit bedrijf

Arno 04-11-2017 Via de website gekocht

Goed en degelijk apparaat, goede website

Goede Website, veel keuze en advies mbt de verschillende apparaten
concurrerende prijzen, goede service en snelle levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Marga 03-11-2017 Via de website gekocht

Prma service, snelle levering !!

Ik had nog wat vragen over mijn aankoop, via de chat direct antwoord. Gelijk besteld, volgende dag in huis. Héérlijk als alles gaat zoals beloofd !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Robert 03-11-2017 Via de website gekocht

Top service

Doen wat ze zeggen!!! Goede producten!!! Niet duur alles keurig netjes op tijd gekregen en op factuur. Zal hier zeker weer bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jack Louis 02-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige SERVICE

Mijn mening is een heel goed bedrijf en goede service gelijk antwoord als je ergens mee zit. Dus voor mij als ik weer iets koop voor mijn conditie is het daar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 02-11-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service! En goed product!

Omdat alles goed ging en er niks aan mankeert! Er werden goede mails verstuurd van wanneer het product werd bezorgd. Rondom een uitstekende winkel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Prima website/winkel 01-11-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

Fitnessapparaat.nl heeft een duidelijke site. Vandaag besteld, morgen in huis. Ook zijn de verzendkosten lager dan andere sites.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Luuk 31-10-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging, helaas verpakking beschadigd

S'avonds om half 9 besteld, volgende dag om 3 uur bezorgd. Erg netjes. Helaas was het was het doosje wel volledig ingedeukt toen hij aan kwam. Zat alleen in een zakje verpakt. Maar daar had k verder geen last van.

John Visscher 30-10-2017 Via de website gekocht

Een SUPER service

Eerste keer dat ik iets heb besteld. Ben perfect behandeld. En ben zeer te spreken over het op de hoogte houden van de stand van zaken over mijn bestelling dat is iets dat ik zeer waardeer kunnen nog veel bedrijven wat van leren ik zal in de toekomst zeker vaker gebruik maken van jullie service. Bedankt

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard Zijlstra 29-10-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service goede kwaliteit

Ik ben bij deze website gekomen via de betaalde advertentie, mijn zoekopdracht was dumbells en kwam bij een goede set voor een goede prijs. Ik heb niet veel genavigeerd op de website maar ik vond alles duidelijk en een mooie huisstijl

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

P.Burema 24-10-2017 Via de website gekocht

Snel, netjes, duidelijk en gewoonweg goed

Na de bestelling een goede duidelijke communicatie, iets wat ik soms nog wel eens mis bij winkels. Bestelgegevens, leveringstijd en alles wat je weten wil in no time op de mail. Product dat ik besteld had was ook helemaal in orde en goed verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter uit Venlo 24-10-2017 Via de website gekocht

Vrijdag besteld, maandag in huis! Keurige service.

De winkel heeft een goede, overzichtelijke site. Hierdoor kom je snel tot de juiste keuze en de omschrijving bij de artikelen is goed.