Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is berekend op basis van 52 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

LFV 22-09-2020

Goede omschrijving van het toestel, gemakkelijk te navigeren, heel correcte opvolging van je bestelling en goed geleverd.

Bart 16-09-2020

Duidelijke website, goede communicatie over bestelling en levering is goed geregeld!

Bart Van Koetsem 13-09-2020

Super vlotte afhandeling bij aankoop en levering. Goederen werden correct op tijd en netjes verpakt geleverd volgens afspraak. Sterke aanrader!

Cynthia 12-09-2020

Goede bezorging. Uitstekende apparatuur. Geen dure prijs maar toch hele goede kwaliteit. 10/10 zal hier in de toekomst zeker nog mijn sport spullen gaan kopen!

Willem Roggeveld 11-09-2020

Goede winkel met geweldige sport artikelen en artikelen van stevige en goede materiaal.
Ben super tevreden

Peter 10-09-2020

Ik heb 20kg halterschijven gekocht. Prijstechnisch zeer goed. Vlot en goed geleverd.

Terry 05-09-2020

De winkel raad ik zeker aan, heb al vaker hier wat gekocht en de levering is echt goed in orde. Je wordt goed op de hoogte gebracht van de status van je bestelling. Je hebt een hoop betaalmogelijkheden waar je uit kunt kiezen en de prijs/kwaliteits verhouding is erg goed. Ik ga hier in ieder geval nog meer aankopen doen in de toekomst !

Marcel 03-09-2020

Het apparaat op zich voldoet aan de wensen, echter de montagehandleiding is waardeloos. Het opgegeven boorpatroon komt in de verste verte niet overeen met de werkelijkheid, hierdoor heb ik nu vier “foute” boorgaten in de muur zitten.
Erg slordig!

de Jong 02-09-2020

Fitnessapparaat.nl levert op tijd en de verpakking is in orde. Dit gaat niet bij alle aanbieders even goed. Kwaliteit van de spullen is in orde. De prijs is sinds corona wat hoger, maar niet schandalig hoog zoals bij sommige aanbieders.

AngeliquevS 31-08-2020

Veel keuze op de site met goede informatie en kort instructie filmpje over het product. Op het filmpje kun je de loopband met vele functies goed bekijken! Je hebt hier veel meer aan dan alleen een foto. Door het filmpje was de keuze ook sneller gemaakt.
Snelle levering en er zat een Nederlandse en Engelse handleiding bij.

Bradly 31-08-2020

Het is een duidelijke website waar je gauw vind wat je zoekt. Verder is de levering uitermate snel en dat is fijn dan kan je snel aan de slag gaan.

Herman 29-08-2020

Keurig en snel ontvangen en installatie vlot verlopen . Training loopt vlot , goed toestel

david okandeji 25-08-2020

The experience on the website was nice and easy.
I got my delivery the next day which is great.
I ordered a product the previous month and I contacted support because I did not get the confirmation email and they were super helpful.
I would recommend this website for anyone that need gym equipment!

Grivano 25-08-2020

Heel goed ik heb dezelfde dumbells op andere sites gezien voor wel 2x zoveel en ook een veel langere bezorgtijden dus ben er zeker heel erg blij mee

samica 25-08-2020

overzichtelijke website, ruim aanbod, duidelijke product beschrijvingen en snelle levering, wij Belgen weten al langer dan vandaag dat onze noorderburen (in het algemeen) een webshop op een heel efficiënte manier kunnen leiden, jullie steken hier nog bovenuit, bedankt daarvoor, succes en tot de volgende, groeten Michel

Stephan 24-08-2020

Snelle bezorging, duidelijke mails over bezorging. Product in goede staat ontvangen. Niets op aan te merken.

Stefan van den Berg 23-08-2020

De levering was helemaal in orde en de prijs was goed. Fitnessapparaat zit in het lage prijssegment wat materialen betreft maar de spullen zijn dik in orde. De levering zou wat sneller kunnen maar dat hebben ze waarschijnlijk niet in de hand (PostNL en Corona). Website zou wel wat duidelijk kunnen met wat er wel en niet op voorraad is.

Maikel 23-08-2020

Duidelijke fijne website, De bestelling is snel geleverd en verstuurd. Hierop ook duidelijk een Factuur en bevestiging doorgestuurd gekregen.

Sunshine 19-08-2020

Een hele fijne riem die je rug heel goed ondersteunt. De riem zit ook erg fijn om je middel heen. Ik ben er heel tevreden over.

René 18-08-2020

Dit is de eerste keer dat ik iets op Fitnessapparaat.nl hebt besteld, ik zocht een loopband die snel geleverd kon worden, ik had via de chat wat info gevraag en daarna nog eens telefonisch contact gehad wanneer hij geleverd kon worden, en zoals beloofd werd mijn loopband de volgende dag inderdaad nog geleverd. Ik kan iedereen deze winkel rustig aanraden, geen spijt van mijn aankoop.

J. Schoenmakers 18-08-2020

Duidelijke webshop, goede kwaliteit producten en super klantenservice. Direct antwoord op vragen en persoonlijk contact! Levering zoals afgesproken.

M. Akkerman 17-08-2020

Mijn dochter was opzoek naar een sportbroek en is opslag verliefd geworden op de broek die werd aangeboden bij fitnessapparaat.nl. Na vergelijkend warenonderzoek zijn we toch hier weer uitgekomen. De resensies waren positief en stond goed aangeschreven. De website is gebruiksvriendelijk door niet meteen te hoeven inschrijven en wachtwoorden te moeten aanmaken. De levering was snel en keurig verzorgd.

Frans 17-08-2020

Snelle levering voor eerlijke prijzen! Stukken goedkoper dan andere dealers! Plus de lage franco grens, top firma.

Hans 17-08-2020

Dit is de 2e keer dat ik een fitness apparaat bestel voor thuis gebruik. Wat ik besteld heb is de volgende dag afgeleverd. Je kunt de apparaten zelf in elkaar zetten, goede handleiding zit bij het apparaat of kun je downloaden op de website van FitnessApparaat bij het te bestellen artikel. De meeste apparaten kun je snel in elkaar zetten, Daar ben je echt geen uren mee bezig. Wanneer ik vragen heb of een onderdeel in de doos ontbreekt( wat altijd kan gebeuren) dan wordt er meteen gereageerd per mail of telefoon. Het onderdeel wordt via de leverancier alsnog opgestuurd. Ik ben erg tevreden over de klantenservice. Ze hebben mij goed geholpen.
Vanuit mijn kant is deze een echte aanrader om te bestellen. Je krijgt wat je besteld en je krijgt waar voor je geld !!!!!!

Gerard 16-08-2020

Heb een spinning-fiets besteld. Bij uitpakken bleken enkele onderdelen te ontbreken. De servicedienst van de fabrikant bleek moeilijk bereikbaar en erg traag. Fitnessapparaat heeft toen de fiets omgeruild. Dat alles tot volle tevredenheid. De communicatie tussen de afdelingen (customer service en omruilen) kon wat soepeler. Alles bij elkaar heeft het 1,5 week geduurd voor het was opgelost.

Ginger 16-08-2020

duidelijke omschrijvingen van het artikel. makkelijk te bestellen en de volgende dag al in huis.

DT 14-08-2020

Great experience - everything got dispatched and delivered on time; a challenge especially in times of Covid!

Michel 14-08-2020

Snelle levering en mooie webshop! Betrouwbaar in zegt wat ie doet en doet wat hij zegt.

Alda 14-08-2020

Ik ben zeer tevreden over de aanschaf van mijn crosstrainer. De levering liet even op zich wachten maar dat is heel goed opgelost door de klantenservice.

Celineq 06-08-2020

Snelle service, groot aanbod en de producten voldoen aan mijn verwachtingen! Deze webshop is zeker een aanrader.

Natasja 06-08-2020

Goede snelle service. Helaas was het product niet helemaal wat we er van hadden gehoopt (wij hadden de beschrijving niet goed gelezen). Dit is allemaal heel goed opgelost en we hadden snel ons geld terug.

VP 04-08-2020

Uitstekend toestel; vlotte communicatie met de klantendienst en uitstekende service!
In alle opzichten een aanrader.

Oguz 04-08-2020

Snelle levering binnen een dag binnen.
Gratis levering al vanaf 22 perfect!

boons maria 03-08-2020

Dag , alles in orde met de levering en heel vlug , heel tevreden met loopband en heel goede
kwaliteit

Talitha 31-07-2020

De hexa dumbells zijn van goede en stevige kwaliteit. Ze werden snel geleverd. Goede communicatie.

Frans 29-07-2020

ondanks dat er op dit moment leveringsproblemen zijn van het product, ben ik goed op de hoogte gehouden over de levering. Alles uiteindelijk prima geregeld.

D.E. King 28-07-2020

Als eerste keer gebruiker wist ik uiteraard niet wat ik kon verwachten. Mijn review is op basis van mijn ervaring, mijn situatie, én het gebruik is alleen geweest met 6 blokken van 1kg, gedragen 3 aan de voorkant en 3 aan de achterkant.

Hier de plus en min punten (naar mijn mening):
Plus: Het product is erg stevig. Goede kwaliteit; ik verwacht dat het zeker een aantal jaren zal meegaan. Het is stevig gestikt, uiteraard om al het gewicht te dragen én om onder zware omstandigheden (lees: dragen bij het sporten) te functioneren. Het is niet een enorm ding dus het is ook gewoon stijlvol te dragen bij je sportkleding. De gewichten zijn makkelijk in te brengen en uit te halen d.m.v de vakjes die voorzien zijn van stevig klittenband. Er zijn 20 blokken van 1kg, dus je kan het zeer rustig opbouwen vs. producten waar je bijvoorbeeld 2 grote platen van 10kg per stuk hebt. Ook kan je ervoor kiezen waar je ze wilt plaatsen; er is voor én achter ruimte voor bevestiging van de gewichten. Op deze manier kan je genoeg balans creeëren. Vooralsnog gewoon een top product.

Min
Wat ik niet wist is dat de gewichten stuiteren in de vakjes. Dit gebeurt overigens alleen bij het hardlopen. Niet wanneer ik pullups doe. De eerste keer dat ik het aan had was dit even wennen.
Het is one size fits all. Dat betekent dat iedereen, groot/klein dit aan kan. Hier is ook rekening mee gehouden in de lengte van het stuk klittenband dat als bevestiging om je middel wordt gebruikt. Mensen met een grote romp kunnen dit zonder problemen vast zetten en (waarschijnlijk) comfortabel dragen. Ik daarentegen, ben athletisch gebouwd, smalle taille maar grotere borstomvang. Bij mij betekent dit dat er veel ruimte over is bij mijn taille/buik. Ik kan hem hier dus niet goed stevig vast maken, én flubbert er een lang stuk klittenband omdat ik dus ruimte over heb. Wellicht komt het ook hierdoor dat het vest op en neer stuitert. Ik vind dit persoonlijk vervelend, en vraag mij af of hier bij andere producten over na is gedacht, en/of er een oplossing voor is.

Overall is het gewoon een goed en stevig product, en zou ik het zeker aanraden. Het is wat aan de prijzige kant maar daar krijg je dan ook zeker een top product voor terug!

Rick 27-07-2020

Heldere shop, goed indeling om producten te vinden. Wat uitstekend werkt in deze tijd is dat je de producten kunt selecteren die ook daadwerkelijk op voorraad zijn. Hiermee wordt teleurstelling na een eventuele bestelling voorkomen!.

Leonie 27-07-2020

Ik ben zéér tevreden over zowel de duidelijke site, alsook de verdere afwikkeling van de bestelling van mijn hometrainer. De fiets kwam op de afgesproken dag en was zorgvuldig verpakt.

Elnora 24-07-2020

Gezocht naar halterschijven 5kg met 50 mm gat. Hier gevonden voor een goede prijs. Snelle levering en goed verpakt . Allemaal prima dus.

Koning 23-07-2020

Besteld en de volgende dag geleverd. Sneller kan het niet. Wij zijn blij met dit apparaat en voldoet aan onze verwachting. Mooie afmeting zodat het niet veel ruimte inneemt.
Wij kunnen deze firma zeker aanraden.

Mieke 22-07-2020

Ik had de hometrainer vrijdags besteld en zaterdag was hij al in huis. Geweldig. Jammer paste de linker trapper niet en even getelefoneerd te hebben was hij al dinsdag in huis. Geweldige servies. Een top zaak ik raad het iedereen aan want ze zijn super vriendelijk.

Koos de Korte 21-07-2020

Ik heb een spinbike besteld bij fitnessapparaat.nl op basis van een goede beschrijving op de website. Mijn keuze is gebaseerd op de gunstige garantievoorwaarden t.o.v. andere webshops, de goede feedback over o.a. de levering en de goede recensies die ik kan onderschrijven. Product werd op tijd geleverd en voldoet aan wat fitnessapparaat beloofd. Heldere communicatie en ik beveel dan ook fitnessapparaat.nl van harte aan.

Ineke 20-07-2020

De website is overzichtelijk en de bestelling werd snel geleverd. Het product ziet er goed uit. Ik had alleen zelf een verkeerde maat gekozen maar retourneren is gratis en ging ook vlot.

Bart en Natasja 18-07-2020

Snelle levering, en zeer breed assortiment! Deze winkel lijkt helemaal in orde!
Wij hadden een stepper gekocht, maar het formaat daarvan was te klein voor de oefeningen die we wilden doen (hadden we zelf niet goed ingeschat). Via het handige portaal kun je a.d.h.v. je ordernummer heel gemakkelijk een retouraanvraag doen, retourneren is in de eerste 50 dagen gratis (mits het natuurlijk in oorspronkelijke ongebruikte staat wordt teruggestuurd)! Hier gaan we zeker nog andere dingen bestellen!

Hanneke 17-07-2020

Wij hebben voor uw site gekozen omdat de uitleg heel duidelijk was. De bestelling kwam keurig op tijd, en mijn man is erg blij met de stoelfiets! Het is, voor de prijs die wij betaald hebben, een degelijk en professioneel apparaat!

Blanca 17-07-2020

Shop met een mooie uitstaling, veel producten en goede prijzen. Ook de klantenservice is snel te bereiken en denkt goed met je mee. Snel geleverd. Ik ben helemaal blij!

Marleen 28-06-2020

Bij Fitnessapparaat heb ik mijn loopband aangekocht, heel tevreden, je krijgt heel duidelijke informatie over het toestel, de bestelling verliep vlot en binnen en paar dagen al geleverd. Hier zal ik nog kopen!

Aljo 15-05-2020

Klantvriendelijk en goede uitleg van het product hometrainers.
Niet opdringerig.
Men neemt de tijd voor de klant.

David 08-05-2020

Ik heb deze winkel gekozen, omdat deze een hometrainer aanbood, met toch veel programma's, tegen een in verhouding lage prijs. Het bestellen van de hometrainer ging eenvoudig. Het apparaat werd ondanks de COVID-19 crisis keurig de volgende dag geleverd.