Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Maurice Heikens 22-01-2018

Geweldige service!

Ik had handschoenen besteld, maar helaas zaten ze te krap. Ik ben daarom vanuit Groningen naar Hengelo gegaan om een andere maat te vinden, deze hadden ze niet meer. Ik had wel de juiste maat gevonden bij een ander merk welke wel iets duurder was. Deze mocht ik zonder extra kosten omruilen, top service!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

H’arms 22-01-2018

Alles is naar wens verlopen

Alles is perfect verlopen naar wens zowel de bestelling als de levering super
Snelle levering
Achteraf nog een mail ontvangen of alles in orde was
Gratis levering van het produkten zelfs in België wat niet van idee leverancier gezegd kan worden

molenaar 21-01-2018

snel geleverd

maar geen hartslag meter erbij en dvd en bidon
dus snel maar niet alles geleverd
wel korting gehad op twee apparaten
dus half tervreden

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

molenaar 25-01-2018

zeer snel opgelost
zeer tevreden

- 20-01-2018

minder

Ik heb een crosstrainer besteld en betaald. Jullie hebben een telefonische afspraak met mij gemaakt om te bezorgen voor 29 januari!
Dus slordig om nu al om een review te vragen.

Henk 18-01-2018

Snelle levering en niet duur, prima produkt.

Prima winkel met een goed produkt, snelle levering zondag's besteld en dinsdag's ontvangen en vooral niet te duur.

Andre hendriks 18-01-2018

Super service

Zeer mooie uitgebreide webwinkel met duidelijke uitleg en mooie foto s van het product waar ik intresse in heb.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M.Disseldorp 18-01-2018

Nieuwe spinning zadel

Toen mijn spinning zadel het begaf dacht ik hellup,want waar scoor je zo gauw een ander,Nou hier dus!
Het is een prettig zadel waar je zeker heel lang plezier van kan hebben,Ik heb hem ondertussen al gebruikt en wil geen andere meer.
Het zadel veert is zacht en zeker 4 cm dik plus door de uitsparing in het midden heb je geen last van bepaalde delen die plat anders gedrukt zouden kunnen worden.
Levering was gelijk al de volgende dag.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Willy 17-01-2018

Zeer snelle levering en prima communicatie.

Fijn je klant te voelen en geen nummer .Er wordt duidelijk gecommuniceert over de bestelling en levering.
Wat ze beloven wordt uitgevoerd !
Ik zal zeker de website weer bezoeken als ik nog wat nodig heb.

M.hoskens 16-01-2018

Tunturi verstelbaar springtouw

Gekozen voor een springtouw wat je op maat kunt maken. Mijn dochter heeft zich al een paar keer flink bezeerd aan het stuk " wat over is" en dat tijdens het springen haar arm raakt. Of we doen iets niet helemaal goed of goedkoop is weer duurkoop.

Fitgirl22 14-01-2018

Eerlijke winkel

Veel aanbod, erg duidelijk en leuke prijzen. Eindelijk een webshop die zich aan zijn woord houdt als het gaat om vòòr 22.00 besteld, morgen in huis. Ik ga zeker weer eens bestellen.

BenW 14-01-2018

Snel en correct!

De website ziet er prima uit. De bestelling verliep vlekkeloos en de afhandeling ging van een leien dakje. De volgende dag werd het al bezorgd. Uitstekend!

Andreas van esch 14-01-2018

Super service

Goeden servic snel binnen booster box pads besteld binnen 24u binnen. top bestel hier zekker vaaker mijn spullen veel keuzen en betaalbaar dus tot snel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jepma 14-01-2018

Prima service, makkelijk operationeel te maken

We zochten een bepaald merk roeiapparaat en via Google op deze site gekomen. Nog wel wat prijsvergelijker gedaan en toen deze gekozen.

E. 13-01-2018

Top!

De service was goed, mede dankzij de overzichtelijke site. Super snelle levering en zeer goede kwaliteit!

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Bart Oskam 12-01-2018

Snelle levering, vriendelijke klantenservice

Ik heb een loopband, hometrainer en hartslagband besteld, en had deze binnen een dag in huis. Snelle en vriendelijke reactie per email n.a.v. een vraag over de order na het bestellen.

Iwan Schoppema 12-01-2018

Prima Site behulpzaam en overzichtelijk!

Dit is mijn kennismaking en beoordeling over fitnessaparaten.nl nogmaals een super betrouwbare, snelle en behulpzame site! Als je vragen hebt kan altijd via de chat word gelijk gerageert,de bestelling is snel op jou adres! Dus alles bij elkaar een super site om te bestellen!

Groetjes xxxx

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Marjo 11-01-2018

Top service

In de avond rond 21:00 besteld de volgende ochtend al in huis. Top service en een heel mooi product in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Carel F.J. van Liempt 10-01-2018

service is correct en op tijd ,aflevering prima

Fitnessapparaat.nl is gedegen en betrouwbaar, komt afspraken na, wat goed voelt, ik ben er erg tevreden over.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Marco 09-01-2018

Van begin tot het einde top.

Na vele site's bezocht te hebben kwam fitnessapparaat.nl het beste uit de bus. Duidelijke website, wat ze beloven komen ze na. Bezorgen verliep keurig, alles netjes stevig verpakt. Prijs kwaliteits verhouding is goed.
Ik kan iedereen deze site aanbevelen.

Gina 07-01-2018

Slechte service en voorlichting

Hele slechte voorlichting op site. Navraag bij produkt technicus weet hij ook niet wat je zou moeten bestellen . Alleen dat je het geld terug kunt krijgen minus verzendkosten van het retour gezonden

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 25-01-2018

Beste Gina,

Bedankt voor uw review.

Wij vinden het spijtig te vernemen dat u ontevreden bent over onze service. Echter zijn wij blij te horen dat u tevreden bent met de geboden oplossing zoals telefonisch besproken.

Wij hopen u in de toekomst als tevreden klant te kunnen behouden.

Met sportieve groet,

Klantenservice Fitnessapparaat

WimDaa 07-01-2018

Prima!

Prima service. Alles is op tijd geleverd en het product is OK. Veel keus, eenvoudige site. Zo simpel kan het bestellen zijn.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Djody 07-01-2018

Matig apparaat

De service is aardig maar ze zijn s avonds niet bereikbaar. Heb van 20.00 tot 22.00 geprobeerd ze te bereiken maar dan neemt niemand de telefoon op. Levering is half want de bestelde mat zit er niet bij. Apparaat is zeer matig van kwaliteit en de handleiding niet heel duidelijk. Hem m’n twijfels over de levensduur van het product.

Rogier 06-01-2018

Goeie prijs, snelle levering

Groot assortiment van verschillende apparaten. Tussentijds meldingen gehad mbt de levering. Dus wist wat te verwachten, goede communicatie. Prijs beste online te vinden mbt mijn keuze van een totaal gym.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jj 06-01-2018

geweldige service!!

de levering en de service ervaar ik als perfect hele beleefde medewerkers ook aan de telefoon,
je word netjes te woord gestaan

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jerom 06-01-2018

Awesome servise

Ik heb gewichten gekocht voor een 50 mm halterstang. En ben al heel tevreden met de gewichten zelf en de snelle levering. Er was alleen een foutje in de levering, ik kreeg 30 mm sluiters ipv 50 mm maar toen belde ik op en ze hebben meteen nieuwe opgestuurd en de verkeerde mocht ik houden. Echt top!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -