Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bernard van Gils 01-05-2019

Nadat ik een eenvoudigere versie besteld en uitgeprobeerd had, bleek deze niet te voldoen aan mijn wensen. In overleg met Fitnessapparaat.nl hebben we toen gezocht naar een versie die beter aansloot op mijn wensen. Met bijbetaling van een minimaal bedrag is mijn eerdere apparaat omgeruild en kan ik nu heerlijk sporten op de manier die bij mij het beste past.

nico van dijk 01-05-2019

levering erg snel Het apparaat voldoet 100 %, kortom 100% tevereden Ik zou een ieder deze winkel aanbevelen.

C. Teeling 01-05-2019

Ik heb deze shop gekozen vanwege de betaalbare prijzen heb ook een zeer vriendelijke telefonisch contact gehad de loopband is zoals in de beschrijving staat ben zeer tevreden over het product.

Djamila Dirksen 01-05-2019

Het was allemaal makkelijk te vinden ben superblij met de aankoop die ik heb gemaakt! Het was ook heel snel bezorgd. Helemaal toppie!

Ruud 01-05-2019

Een loopband 50i besteld en geleverd gekregen,na 3 weken ging hij op storing en gebeld.Diezelfde dag nog terug gebeld waarna wij een nieuwe loopband toegestuurd kregen.Top geregeld.

Frans 01-05-2019

Top shop! Goed, snel, goede prijs, gewoon alles wat je wilt van een goede betrouwbare webshop

Kenneth 01-05-2019

Perfecte Prijs en kwaliteit verhouding.
Klantenservice heel goed ervaren. Zending was vertraagd vanuit leverancier met enkele daagjes, werd voor het wachten gecompenseerd dat ik 1 item twv €25,- gratis kreeg!

Edwin 01-05-2019

Door mijn fysiotherapeut doorverwezen om het item aan te schaffen. Makkelijk te boeken, prins
Prima prijs kwaliteit. Levering ok

danny 01-05-2019

alles snel en in prima staat ontvangen,en extrastevig beveiligd,zeer tevreden,en alles al getest en goed bevonden,pluim....

Jona 01-05-2019

Prima winkel. Alles staat duidelijk aangegeven op de site voor een nette prijs. Kwaliteit is top. Ik raad deze winkel zeker aan.

P.van der Laak 01-05-2019

Er goede en duidelijke site waarop goed te vergelijken valt.
Na bestelling keurig op de hoogte gehouden van de levering die ook nog eens heel snel en in de beloofde tijd was.
Het gekochte product doet precies wat de omschrijving beloofd
Dik tevreden dus !!!

Romy86 01-05-2019

Mijn bestelling van Gorilla wear was ontzettend snel geleverd door fitnesapparaat.nl. De webshop heeft ook een mooi, uitgebreid assortiment.

Mark 01-05-2019

Het product is defect geleverd en de "klantenservice" blijft dingen beloven maar er komt al wekenlang niets van in huis. Zelfs het terug inleveren krijgen ze niet voor mekaar. 550 euro door het raam gesmeten, hier koop ik nooit nog iets.
Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 24-06-2019

Beste Mark,

Bedankt voor de beoordeling en excuses voor onze late reactie. Wij vinden het vervelend dat er een defect product is geleverd en er beloftes worden gemaakt welke niet worden nagekomen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Mochten wij u nog ergens mee helpen dan kunt u contact met ons opnemen via info@fitnessapparaat.nl of 074-3491579.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Klantenservice Fitnessapparaat

René 01-05-2019

Veel keus. Snelle levering en duidelijke bestelsite. Top! Iedereen bestellen bij fitness apparatuur.

Frank Hilversum 01-05-2019

Vandaag besteld en idd morgen in huis, ook telefonisch contact gehad en werd daar keurig en oplossingsgericht geholpen.

elly 30-04-2019

Het geleverde fitness-apparaat, dat ik gebruik voor een revalidatie-kuur na een ongeluk, bleek niet in orde te zijn. De klantenservice stuurde mij meteen per ommegaande vormloos een nieuw product toe, waardoor ik de reeds begonnen kuur niet hoefde te onderbreken door het héén en wéér sturen van de pakketjes.

Vriendelijke dank voor deze niet verwachte EXTRA service!

Lukas 30-04-2019

Snelle levering.
Veel sport artikelen.
Makkelijk keuze menu.
Goede retour services.

Lieltje 30-04-2019

Super service en snelle levering, de site zelf is heel duidelijk en makkelijk alles te vinden en de fitnessbal zelf van hele goede kwaliteit een enorme aanrader!

DeBeginneling 30-04-2019

Snelle levering van een meer dan redelijk produkt. Verpakking netjes genoeg voor de aard van het produkt. Denk zelfs al na over een volgende bestelling. Bedrijf wel heel hardnekkig in het vragen om een online beoordeling.

Sabina Prins 30-04-2019

Ik heb een aantal verschillende producten besteld (oa speedladder, foamroller,step en eeb speedrope) dit zodat ik thuis nog meer aan mijn revalidatir kan werken. (3.5 jaar geleden ontzettend ziek geweest. Sterker nog op het randje van de dood gelegen. Ik had een overlevingskans van 0.5% en toen ik begon met revalideren kon ik alleen mn vingers een beetje wiebelen. Verder helemaal niks) en ik wilde naast de dagen dat ik fysio heb nog wat meer doen zodat ik hopelijk sneller sprongen vooruit kan maken. Voordat ik ziek werd deed ik fanatiek aan crossfit en wilde met mijn kleine budget en mn beperkingen thuis oefeningen kunnen doen die me verder helpen in mijn herstel. Alle producten die ik heb besteld waren snel en in goede staat geleverd. De spullen hebben een goede kwaliteit en zijn erg betrouwbaar. Kortom een tevreden klant!

Lex 30-04-2019

Duidelijke webshop, ze hadden een mooie aanbieding welke ook nog eens snel in huis was!

Opitz 30-04-2019

Ik heb je winkel gevonden op internet. De presentatie van de pagina en de uitleg van de bestelgeschiedenis vind ik erg goed. Bestelling en vraag naar het product en de levering vond ik erg goed. Alles was in mijn zin gedaan. Tot op de dag van vandaag werken de gekochte producten perfect. Heel erg bedankt

Ton 30-04-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Als een product niet goed is kun je deze gratis retourneren.
Zware pakketten leveren ze wel tot de duur (je moet het dus wel zelf over de drempel tillen) als je niet voor montage hebt gekozen. Heb een hoop besteld hier en nooit problemen gehad.

Nick 30-04-2019

nadat ik mijn bestelling had gedaan op de website Fitnessapparaat.nl, kreeg ik vrijwel direct een mailtje met de bevestiging en dergelijke informatie. zoals beloofd werd mijn pakketje de dag erna netjes geleverd op de aangegeven tijd. kortom ben tevreden met hoe alles is gegaan.

Douwe 07-04-2019

We hebben een loopband gekocht bij deze winkel. Snelle service en zeer goede levering!