Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Willem 03-08-2019

Overzichtelijke website, Snelle levering, goed verpakt, prijs / kwaliteit top !

RecensieGast 02-08-2019

Alles was goed en snel geleverd goede kwaliteit. De klantenservice was erg vriendelijk.

Mathias 02-08-2019

Na vrij wat gezocht te hebben vond ik dat deze winkel het goedkoopste aanbod had dat ik kon vinden. Daarom heb ik besloten om hier mijn aankoop aan te gaan en ik heb sindsdien geen spijt van deze keuze. Het ontvangen materiaal was in zeer goede staat en ik heb er in deze maand nog geen klachten van.

Loes 02-08-2019

Men levert het omschreven artikel exact zoals omschreven. Het voldoet dus volledig naar verwachting. Snelle, per mail aangekondigde levering! Prijstechnisch ook nog eens de meest gunstige leverancier. Een 10 voor dit topbedrijf!

Maaike Berkien 02-08-2019

Hele goede service nadat tnt er drie keer een zooitje van heeft gemaakt! na verschillende keren contact en nieuwe pakketjes sturen netjes mijn geld terug grhad.

Paula 12-06-2019

Fijne shop. Eerst gebeld voor advies en direct gekregen. Levering was conform afspraak. Later nog een vraag gesteld en kreeg vlot antwoord. Ik zou hier zo weer iets bestellen.

Chris Rusev 02-06-2019

Hoge kwaliteit, eenvoudig bestellen en snelle service. De optrekstang zit prima.

Maarten Beckers 23-05-2019

Zeer goede en correcte afhandeling gehad ivm een kh1 waar ik niet tevreden over was.
Ik heb een keuze mogen maken tss andere toestellen die hun geselecteerd hadden,
Mijn keuze is de kettler homegym geworden (+122€) maar zeker de moeite om dat iets extra bij te betalen !
Dit toestemming van veel betere kwaliteit !
TOP KLANTENSERVICE !!!

Hanneke 09-05-2019

Goede service aan huis, er werd de tijd genomen om het apparaat niet alleen in elkaar te zetten maar ook de nodige uitleg erbij te geven.

LizzyB 06-05-2019

Zojuist een foamroller en twee gewichten van 3kg aangeschaft. Snelle levering! Goed beschermd verpakt. Ben ontzettend blij met de producten, veel sites vergeleken en FitnessApparaat kwam er het best uit.

Justin 06-05-2019

Ik vond de snelle volledige verzending heel fijn.
Het product werkt heel goed.
Goede prijs kwaliteit

Marcel 03-05-2019

Ik ben op zoek naar een crosstrainer met een bepaald type en merk, met het gedegen advies in mijn achterhoofd van de winkel ben ik van gedachten veranderd ik weet welke ik ga bestellen

Bas 03-05-2019

De site beviel goed het was overzichtelijk vond ik dan het bestellen ging goed werd netjes verpakt afgeleverd. Het product bevalt prima

Vivienne 03-05-2019

Het aanbod is heel divers in verschillende prijsklassen.
Ik had van te voren via livechat gevraagd of het product op een andere dag bezorgd kon worden ipv de volgende dag. Dat zou kunnen als ik dat bij de bestelling bij de opmerkingen zou aangeven. Dat gedaan en toch eind van de dag een mailtje dat het product overgebracht was aan de bezorging. Via livechat weer contact gehad, maar er was niks meer aan te doen. Dat was wel heel jammer, want het ging om een zwaar pakket en de bezorging stond nu voor niks aan de deur.
Officiele reactie van Fitnessapparaat.nl 20-06-2019

Beste Vivienne,

Bedankt voor uw reactie,

Onze excuses dat de zending vertraagd is geleverd.
Wij zullen uw feedback meenemen zodat we dit in toekomst kunnen voorkomen.

Mocht u nog vragen hebben mag u contact op nemen met onze klantenservice. Dit kan via klantenservice@fitnessapparaat.nl of door te bellen met 074 - 3491579.

Klantenservice Fitnessapparaat

Willemse 02-05-2019

De aankoop en verzending verliep perfect en ik had laat in de avond besteld een buiktrainer en een optrekbeugel voor aan de deurpost. De materialen kwamen de volgende dag netjes aan op het afhaalpunt bij mij in de buurt. Omdat de optrekbeugen niet lekker paste op het kozijn kreeg ik na het invullen van het online retourformulier direct een retourlabel. Pakket retour gedaan en volgende dag een mail wat ik wilde , ik wilde een optrekstang aan de muur en binnen 5 minuten antwoord en in 10 muren en supersnelle reactie van medewerker "Leroy" een andere stang als advies waarop ik een iets duurder model voorstelde. Ik kreeg een betaal-link en bestaalde het verschil van 10 euro via IDeal. En jawel de volgende dag de juiste beugel binnen. Nu goed oefenen want jezelf optrekken is zo makkelijk nog niet 🤣. bedankt voor de snelle service !!

Danielson 02-05-2019

Snelle levering en de service is ook goed.Ik deed er een grote kleding bestelling maar wou eerst advies.Dat werd me perfect gegeven.

D. van der Pols 02-05-2019

We zijn op deze shop gestuit, toen we4 op zoek gingen naar een loopband in een redelijke prijsklasse. Die vonden we dus hier. We zijn zeer tevreden met de prijs-kwaliteit verhouding van het apparaat dat we kochten. Bovendien werd het mooi op tijd bij ons thuis afgeleverd.

Ferie 02-05-2019

Snel en goed geholpen. Broek zit perfect. Ik had nog extra betaald zodat ik het pakketje op zondag zou krijgen. Echter postnl verzaakte die dag, maar kreeg van fitnessapparaat na contact de extra verzendkosten terug. Top.

Yvonne 02-05-2019

Op zoek naar een buiktrainer kwam ik uit op deze site. Duidelijk en goed geprijsd. Levering was snel in huis. Makkelijk in elkaar te zetten en getekende beschrijving in de doos.

Charnelle 02-05-2019

Ik heb voor deze webshop gekozen omdat deze erg voordelig is met de dumbells. Ben er super tevreden mee, smiddag's had ik besteld en de volgende dag bezorgd en goed verpakt in de doos. Volgende keer bestel ik zeker hier weer

M 02-05-2019

Shop is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk
Snelle levering en afhandeling.

Fien 02-05-2019

Ik kende de hele shop niet en kwam er op terecht via internet. Daar ik op zoek was naar een hometrainer kwam ik er snel genoeg achter dat bij Fitnessapparaat.nl de keuze voor ieder wat wils was.Na de levering bleek er een klein foutje aan het apparaat te zijn. Een belletje gepleegd en de volgende dag had ik al een nieuwe hometrainer. De service krijgt van mij een dikke tien en een aanrader voor iedereen.

Amy 01-05-2019

Duidelijke communicatie, snelle levering! Alleen iets teveel mailtjes bij aankoop. Voor de rest goede ervaring.

PK 01-05-2019

Veel keuze, duidelijke weergave van o.a. specifitcaties.
De bestelling was allemaal goed en vlot verlopen.
Tot nu toe nog steeds heel tevreden met de aankoop.

Henk Bouwmeester 01-05-2019

Snelle correcte levering en informatie daarover. Ik zou willen dat alle webshops zo leveren.