Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Articulate 05-03-2018

snelle levering en een goed produkt

bij fitnessapparaat.nl kreeg ik het juiste advies tegen een rustige prijs.De website is overzichtelijk,functioneel met veel keuze en een een rustige prijstelling.Het aangeschafte roeiapparaat voldeed dan ook keurig aan de door mij gestelde eisen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

bram van gurp 05-03-2018

geweldige service

een bal gekocht - klein gaatje in bal - mail gestuurd - direct een andere bal verstuurd zodat we een nieuwe de andere dag al in ons bezit hadden.

Mar 02-03-2018

Super aanrader!

Snelle levering en top kwaliteit! Zeker aan te bevelen de volgende aankoop zal zeker hier zijn.
En makkelijk im er niet voor de deur uit te hoeven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johnny 02-03-2018

Prima

Goede shop met snelle bezorging en een goede klantenservice.

Gewoon oud Hollands goed je besteld en je ontvangt. En stel dat er wat mis is word je goed geholpen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Louis van den Brekel 01-03-2018

Snel geleverd en goed verpakt

Rubber aan onderzijde laat los. Bij gebruik van de pedalen maakt het apparaat een schurend geluid.
Verder prima.

Els 01-03-2018

Uitermate deskunige bruibare informatie per telefoon

De info die men gaf was niet alleen deskundig maar ook volledig t.o.v de mogelijkheden van het apparaat en het doel wat men ermee beoogt te bereiken. Heel plezierig, m.b.t levering: alles wat op de internetsite wordt beloofd wordt nagekomen!

Henk de Groot 28-02-2018

Betrouwbare leverancier

Op internet kreeg ik een goede indruk van Sporttrader. Bestelling geplaatst. Door drukte bij de vervoerder een dagje vertraging in de levering, maar dat viel Sporttrader niet aan te rekenen. Prima service toen ik wat vragen had. Vriendelijk en adequaat geholpen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

tevreden klantje 26-02-2018

Super service !!!!

Shop gevonden via kieskeurig.nl. Heel veel keuze.Mooie vergelijkingen en betaalbare prijzen.Een zeer snelle en nette bezorging.Er was een kapje kapot,gebeld en de volgende dag al een nieuwe in huis.In èèn woord geweldig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Edwin 26-02-2018

Uitstekende service

Heb een hometrainer aangeschaft , laat op de dag besteld volgende dag om 10.00 in huis
Helaas was de zadelpen niet toereikend.
Retour bon gekregen via de mail en zelfde dag kosteloos teruggestuurd. Binnen vijf dagen na retour geld weer op mijn rekening.
Kan niet anders zeggen ook na aftersale goede service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ellen 26-02-2018

echte goede service!

Gebruiksvriendelijke website en uitstekende service. Pedalen pasten niet op onze hometrainer, helaas, maar binnen een week geld retour zonder problemen.

Ken 26-02-2018

Erg persoonlijke service!

De site is gemakkelijk, overzichtelijk en zeker de chatfunctie is erg handig. Voor mij was de omvang van het product bepalend of ik het wel/niet zou bestellen. De snelle respons via chat zorgde ervoor dat ik meteen wist waar ik aan toe was. Na het plaatsen van de bestelling, kreeg ik ook een mailtje met terugkoppeling wanneer ik mijn product kon verwachten.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Stanley Bonapart 26-02-2018

Gegaan zoals het moest gaan.

Bestel vaak hier. Elke bezorging is op tijd geleverd. En de prijzen zijn concurerend. Daarnaast ruim assortiment.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

W.Meester 24-02-2018

Eerlijke en oprechte service

Levertijden worden duidelijk gecommuniceerd en men houd zich hier ook aan.
Geweldige service! Product is goed en bevalt.
Precies zoals aanbevolen.

Baron_Sneom 21-02-2018

Vertrouwen, kwaliteit en service

Deze shop is dé plaats voor de liefhebber van fitness. De kwaliteitsvolle afhandeling, de ongezouten omschrijving en de snelle service maken de aankoop van al jouw fitnessbenodigdheden net dat tikkeltje beter!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ab 18-02-2018

Netjes en snel geleverd!

Beste prijs op de site voor het product (fitness puzzel vloertje) dat ik zocht en snel en netjes geleverd.

-RobP 17-02-2018

Persoonlijk contact via mail is vriendelijk en to-the-point

Om van een hartkwaal te revalideren heb ik een Cross-trainer aangeschaft. Deze heeft alle toeters en bellen die ik ook had tijdens de hart/conditie training.
Was nog eens extra afgeprijsd omdat deze in de showroom had gestaan; en dus al bedrijfsklaar was. Ook erg tevreden over de after sales.
Ik ben er helemaal tevreden mee! De rest van de familie slooft zich hier ook op uit.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Annika 17-02-2018

Goede service en mooie product!

De website is vriendelijk en overzichtelijk. Er ging in eerste instantie helaas iets mis met het product wat verkeerd was geleverd. Dat hebben zij snel opgepakt door de juiste in te pakken en op te sturen. Helaas kwam de transporteur niet op de leverdag opdagen.. toen telefonisch geschakeld en op de hoogte gehouden. Hier tegenover nog leuke compensatie gekregen en na het weekend was onze mooie hometrainer geleverd. Soms ben je net even die pechvogel terwijl het ook gewoon vlekkeloos kan lopen, maar het is fijn dat het zo is opgelost. Ik zou deze winkel en website zeker wel aanbevelen!

Willem 16-02-2018

Super betrouwbaar

Duidelijke site en snelle levering.
Product in elkaar zetten is geen probleem.
In 15 minuten zat ik op mijn roei trainer.
Geweldig.
Beveel de shop aan ieder aan.👍👍👍
Geleverd in Lopik

A.Holterman 16-02-2018

Bestelling is netjes afgeleverd.

De web schop ziet er keurig uit en ik heb gekozen voor jullie omdat de revieuws mij wel aan spraken.

Susan 15-02-2018

Komt belofte van levering niet na

Deze winkel doet loze beloftes als het gaat om de levering. Op de site adverteren ze met "voor 22:00 besteld, de volgende dag in huis". Donderdag besteld voor 22:00, de week daarop op dinsdag ontvangen.

Frieda 14-02-2018

Hele vlotte service

Heel goede service en goed toestel
Prijs kwaliteit heel goed.Duidelijke uitleg om het toestel te monteren.

J van Dijk 14-02-2018

Snelle levering

Overzichtelijk site en goede zoekfunctie. De tunturipuzzel matten besteld, volgende dag geleverd. Top

Gert Jan de Jong 13-02-2018

Snelle levering, ruime keuze en kwaliteitsproducten!

Ik weet precies wat ik wou hebben. Vervolgens wordt dit keurig netjes binnen een dag geleverd met de daarbij behorende updates. Ook nog een goede prijs en overzichtelijke webshop. Eigenlijk niks op te merken, vandaar een 10.

leon 13-02-2018

Mooie spinbike

Gemakkelijk kiezen tussen alle soorten, via internet. Goede foto's en omschrijving. Duidelijk en scherpe prijzen/

Leo 13-02-2018

helemaal top van begin tot eind

kan geen negatieve opmerking bedenken, alles klopte. Zowel de reactie op de site als de levering
waren keurig verzorgd. ook het tijdstip kwam keurig overeen met onze wensen.