Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dirk Engelage 13-08-2019

Snelle service bij de levering van de Polar H7 hartslagmeter borstband. Na de eerste levering en positieve ervaring hebben we voor een tweede keer een dergelijke borstband besteld en ontvangen. De tweede keer weliswaar met enige vertraging, maar dat was dan ook keurig aangegeven. Kennelijk is dit product erg populair. En de leverancier dus wellicht ook.
Snelle service tegen een betaalbare prijs! Prima en zeer aan te bevelen!

Mjj 13-08-2019

Prima levering, geen bijzonderheden.
Goede communicatie een en ander conform aankondiging geleverd.

Nikki 13-08-2019

Gebruiksvriendelijke site, heldere communicatie. Daar ik had gekozen voor levering incl. montage (ook fijn dat dit gewoon in één keer kan i.p.v. één afspraak voor levering en één voor montage) werd ik vrij vlot gebeld voor het maken van een afspraak. Monteur was keurig op tijd, heeft netjes gewerkt. Apparaat werkt naar behoren. Kortom, een tevreden klant!

Happy fit 12-08-2019

Om een goede aankoop te doen is het fijn om te zien wat je koopt.
Op de site was het product (steps) van verschillende zijden goed te bekijken. Hierbij zijn de mogelijkheden (verstellen in hoogtes) ook duidelijk zichtbaar. De bezorging verliep correct en buitengewoon snel. (volgende dag al in huis) TOP!

Bjorn 12-08-2019

Makkelijke website om je spullen te bestellen. Bestelling liet een tijdje op zich wachten maar kreeg snel antwoord op mijn vragen. Bestelling werd niet in één keer bezorgd. Prima geholpen en ervaren.

Niko 12-08-2019

De geleverde artikel was zoals beschreven
Zeer goede kwaliteit voor weinig geld
Aan te raden en betrouwbare info
Zeer netjes op tijd geleverd de dag nadien had ik mijn bestelling
De halters zijn zeer goed ze pakken goed
De bench ook
Iets te weinig gewicht bijgeleverd maar dat is persoonlijk
Zeker het geld waard en een super tevreden klant

stef 12-08-2019

Perfect!
Goede prijzen,goed en volledig overzicht.
Snelle levering naar België.

Joo 12-08-2019

Snelle levering, scherpe prijzen en een goede kwaliteit! Zeker voor herhaling vatbaar! Aanrader!!

Janine 12-08-2019

Geen supermooie website, maar prima en snelle levering. Wel vreemd dat ik het in 2 kleinge pakketten kreeg aangeleverd (beetje jammer van de verzendkosten)
Ook snel gevonden waar ik naar op zoek was.

Leen 12-08-2019

Gunstige prijs, snelle levering, prima kwaliteit product dat ik moeilijk elders vond. Dikke duim dus en heel tevreden met mijn aankoop. Dank je wel!

mw. T 10-08-2019

Ik heb de VirtuFit Totally Foldable TR_50i Loopband gekocht omdat hij rond de 30 kg weegt [kan ik zelf verplaatsen], inklapbaar is, tot 12 km/u kan gaan en demping heeft. Alles wat ik zocht. Maar bij de montage vielen de stangen niet in een slot, waardoor ze dus steeds naar voren vielen. Ik heb ze handmatig vast moeten draaien. Ze staan nu rechtop, maar ik moet de display heel voorzichtig bedienen... Ik heb nog niet geprobeerd om hem in te klappen, maar ik vermoed dat dit niet zo zal gaan als zou moeten omdat die stangen dus niet in het slot zijn gevallen. Verder loopt hij prima. De band is smal [bijna 40 cm] maar dat wist ik van tevoren. Daarom is het ook niet zo'n bakbeest. Rustig lopen en joggen is goed te doen. Hij maakt ook niet te veel geluid, je hoort het schuiven van de band, en hij piept als je hem aanzet en inschakelt.

Marco 09-08-2019

Hele fijne winkel, goede mogelijkheden om in contact te komen en product snel en goed verpakt gelevert.

Jovo65 08-08-2019

Ten eerste,de duidelijke uitleg en omschrijving op de site,ten tweede,de zeer snelle levering
De loopband kwam eerder binnen dan verwacht,dus kon ik sneller aan mijn progamma beginnen!UitstekendeloopbanUitstekende loop-band.

Nick 08-08-2019

Goede service!
Ik had 3 artikelen die optijd binnen waren gekomen.
Wanneer ik weer wat nodig heb zal ik weer bestellen bij fitnessapparaat.nl

Mieke 08-08-2019

Een prima shop met duidelijke omschrijvingen en leuke aanbiedingen. Mijn roeitrainer werd bezorgd en gemonteerd door een vriendelijke medewerker die bovendien ook nog eens uitgebreid uitlegde hoe het apparaat werkte, echt een service die je niet heel vaak meer meemaakt. Ik beleef veel plezier aan de roeitrainer en voel me fitter dan ooit. Kortom: een echte aanrader!

A. Tehup 08-08-2019

Ik vind het een nette shop en erg klantvriendelijk. Mijn bestelde artikel kwam binnen 3 dagen. De artikel is van goed kwaliteit. En met zorg ingepakt. Kortom ik zal mijn bestellingen voortaan bij u bestellen. Ik ben zeer tevreden.

Fred 07-08-2019

Zeer tevreden over de service. Je krijgt snel antwoord op je vragen of direct via de telefoon of Chat. De levering is inderdaad vandaag besteld, morgen in huis. Ik kan deze site zeker aanraden.

Bas 07-08-2019

We hadden een dagje strand gepland en ik had via internet een bepaalde ‘ Sportbrella” strandparasol gezien. Integendeel tot mijn partner lig ik graag wat langer uit de zon als erin. Dus zoekende naar die ene bepaalde 99% UV A B en alle andere factoren werende parasol waar ik een foto van had opgeslagen. Het moest en zou dit model en geen andere worden, het was inmiddels donderdag en ik zou hem graag voor het weekend willen scoren. Via de welbekende zoekmachine kwam ik bij FitnessApparaat terecht, de eerste beste winkel gebeld en helaas door de voorraad heen maar opgeven is uitgesloten ik was vastberaden. Na 2 opvolgende telefoontjes had ik succes, de winkel had er nog 4 op voorraad in de kleur blauw ( rood zou het niet gaan worden) levering zou geschiedde via Postnl dus er was een risico te overbruggen ivm het warme weer welke netjes ook door deze toffe collega werd aangegeven. De medewerker garandeerde direct te verzenden weldra de bestelling geplaats werd. Zo geschiedde, vrij direct na mijn bestelling mocht ik een correcte bevestiging en binnen een kort termijn de track en trace...

Bestelling zou ruim optijd op vrijdag aangeleverd worden ik was in alle staten! Echter op dag van levering bleek deze ineens een 2 uur voorafgaand niet meer geleverd te worden, beetje jammer POSTNL 😬.
Risico van het vak noem ik het, had ik hem een paar dagen eerder moeten bestellen. 😅

Desalniettemin;
Ik ben super tevreden met de service van Fitnessapparaat, levering was netjes comform omschrijving. Toffe klantenservice.

Mijn aanbeveling krijgen jullie !!! 😎 ⛱

Shadowland 07-08-2019

Goedkoop.
Bezorging beloofd, nagekomen.

Hier ga ik vaker spullen bestellen

Rinze Ruiten 06-08-2019

Prima service. Werd van tevoren keurig gebeld. Een echte aanrader. En het product bevalt ook nog eens top!!

Karel H. 06-08-2019

Snelle levering, goeie prijs/kwaliteit verhouding en hier zou ik zeker nog een keer een aankoop doen.

C 06-08-2019

Prima prijs kwaliteit verhouding! Het heeft mij als a fitness persoon heerlijk aan het trainen gebracht! Bén er héél blij mee met deze AB Trainer én zeer tevreden over de de vlotte verzending!!

Maikel 06-08-2019

Was de volgende dag al thuisbezorgd en heb er veel plezier mee ik zou deze website zeker aanraden

willem 06-08-2019

Ik heb fitnessapparaat gekozen om mij een spinfiets te leveren omdat het aanbod groot en gevarieerd is, overzichtelijk op de site staat, met goed toegankelijke details en referenties, en met goed prijs / kwaliteitnivo.

Mijn spinfiets werd vlot geleverd, voldeed volledig aan de specificaties en werd door de monteur snel en goed in elkaar gezet! Prima service!

Ik ben heel tevreden over de fiets. Loopt soepel, ziet er mooi uit, mooi stevig frame, goed toegankelijk voor onderhoud. Geen gadgets, degelijk apparaat!

Theo 06-08-2019

Snelle levering en uitstekende kwaliteit en prijsverhouding ik kan deze site daarom iedereen aanbevelen