Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ria 13-02-2018

Hartstikke goede service

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de snelle levering en de betrouwbaarheid.
Ik werd via de chat uitstekend geholpen met mijn vragen.
Zeker een aanrader als je fitnessapparatuur wilt kopen.
Mijn opvouwbare hometrainer bevalt prima, want hij is klein, stevig, stabiel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mike Mayer 12-02-2018

Snelle levering, eenvoudige montage

Keuze op advies van buren die roeiapparaat bij Fitnessapparaat hadden aangeschaft. Goed advies!
Bestelprocedure ok. Afwikkeling idem. Montage na ontvangst was geen probleem. Alles werkt naar behoren.
Klein minpuntje, géén inspraak m.b.t. eerste levermoment. Keuze van transporteur was niet te wijzigen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fedor 10-02-2018

Beste springtouw op de markt, geweldige service!

Het RX Smartgear springtouw is de beste op de markt! Had t om een uur of 21.00 besteld en had t de volgende dag in huis. In de avond direct een WOD mee gedaan. Ik wilde uiteindelijk toch liever een dunnere kabel en zonder problemen mocht ik het terugsturen en ruilen. Top service! Veel crossfitters bestellen het via het buitenland, maar ik bestel mijn volgende ‘touwtje’ gewoon weer via fitnessapparaat.nl!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Celeste 09-02-2018

Snel geleverd!

Ik heb vanwege de goede recensies voor deze shop gekozen om online te bestellen. Product werd super snel geleverd! Bovendien word je netjes van de status op de hoogte gehouden. Besteld product is zoals beschreven. Ik zou hier zeker weer bestellen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Job de Kleijn 07-02-2018

Helemaal best

Goede kwaliteit spullen met een snelle levering
Niets te klagen en zeker zal het zeker aanraden bij ander mensen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Pascal 06-02-2018

Verkeerde levering, maar supersnel opgelost!

In plaats van de bestelde set dumbells (2 stuks) kreeg ik er slechts 1. Mailtje gestuurd naar klantenservice en direct de volgende dag antwoord met excuses en het juiste product werd dezelfde dag nog toegestuurd gestuurd. Prima service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Henri Vandenberge 05-02-2018

Perfect !

Duidelijke communicatie, supersnelle afhandeling en levering, en prachtige koopwaar.
Zo is het leuk, via het internet te kopen. Dank u!

Karink 05-02-2018

Voordelig en snelle levering

Goede info op de site mbt de te kiezen maat,, fijne chatservice die accuraat en snel helpt en snelle levering

Uitstekend 04-02-2018

Zeer uitstekende service

Ik was op zoek naar een stoelfiets bewegingstrainer, en doordat ik aan het zoeken was op internet kwam ik jullie site tegen. Vandaar dat wij ervoor hebben gekozen om deze bij jullie te bestellen.
Snelle levering en perfecte service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hennie Veenstra 04-02-2018

Hele mooie en uitgebreide webshop

Voor mijn revalidatie (gescheurde pees knie) had ik een aerobic step nodig.
Dus door zoeken kwam ik op jullie site, zeer uitgebreid met heel veel keus en leuke
aanbiedingen. Helemaal top!!! Mocht ik nog fitnessapparaten nodig zijn dan zal ik zeker bij jullie terugkomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bethany 03-02-2018

Great service!

Treadmill was delivered on time, installed and the man patiently explained to me how to use it properly. I highly recommend this store and will surely be making future purchases through them.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

edwin 03-02-2018

Goede kwaliteit geleverd en goede service

De crosstrainer is zeer degelijk en goed zelf in elkaar te zetten. Het product werd goed beschermd verzonden en er werd goede en vlotte service verleend

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kire1976 03-02-2018

Snelle levering goed verpakt goede product

Altijd de goedkoopste prijs en de beste kwaliteit een zeer goede service wat wil je nog meer dus wil iedereen fitnessapparat.nl aanbevelen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Geert 31-01-2018

Super Service, supersnelle levering, aanrader!!!!!!!!

Op zoek naar fitnesstoestellen, op deze site gekomen. Prijs zeer concurrentieel met anderen! Heel snel contact via chat en telefoon. Alle vragen snel en doelgericht beantwoord. Bij concurrentie had ik lagere prijs gezien, onmiddellijk (na controle) werd de prijs aangepast. Dinsdag besteld, woensdag al in huis!! Alles zeer vlot en prettig verlopen!!! AANRADER!!!!!!!!!!!! AAAAAAA++++++++++

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jaap 31-01-2018

Goede service.

Hele uitgebreide omschrijving van het artikel, en ik had het gekochte heel snel binnen.
Om 17.00 uur besteld en de volgende dag om 15.00 uur binnen. Dat vind ik supersnel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Melina 30-01-2018

Snelle service overzichtelijke webshop

Na zoeken op internet kwam ik deze site tegen. Omdat ik specifiek op zoek was naar gorilla wear was ik hier blij mee.
Al meerdere kledingstukken besteld altijd netjes en correct behandeld zelfs als het niet voorradig bleek te zijn wordt je geholpen bijv met een andere kleur.
Mooie overzichtelijke site correcte handelen en snelle levering

Thomas 30-01-2018

Top service en snelheid!

S'avonds besteld en de dag erna in de voormiddag in huis.
Producten zoals omschreven op de website en goed verpakt aangekomen

dePiew 30-01-2018

Snelle levering hometrainer

De aangeboden producten zijn van goede kwaliteit en bovenal te verkrijgen tegen zeer schappelijke prijzen.

Lver 29-01-2018

Ruim assortiment en snelle levering!

In de avond een bestelling geplaatst, meteen een bevestigingsmail ontvangen en vrijwel direct een nieuwe mail met: ‘de bestelling is verzonden!’ Keurig optijd bezorgd zoals beloofd. Volgende dag was het pakketje bezorgd. Naast deze goede ervaring kan ik mededelen dat de webshop een ruim assortiment heeft en de producten zijn van goede kwaliteit (in ieder geval de producten die ik heb besteld). Een echte aanrader dus voor eenieder die fitness spullen nodig heeft!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

AW te Lelystad 28-01-2018

Betrouwbaar & Klantvriendelijk

Wij waren op zoek naar een roeitrainer en de Virtufit kon je overal wel krijgen. Toch gekozen voor Fitnessapparaat.nl vanwege de snelle reactie op een paar vragen en omdat ze fysieke winkels hebben (dan heb je ook medewerkers in dienst die echt iets zinnigs kunnen vertellen over de apparatuur) én een eigen servicedienst! Vervolgens nog een keer gebeld met wat andere vragen. Ook dat contact verliep prettig. Op vrijdag vóór 16:00 uur besteld (vlot betalingsproces en je wordt per mail op de hoogte gehouden, ook door de transporteur) om het apparaat op Za te krijgen. Dat geschiedde ook, alleen de transporteur had het pakket niet goed behandeld (open gescheurd en los waardoor we het niet aandurfden het aan te nemen). Gelijk een whatsapp gestuurd en kregen we gelukkig ook meteen reactie en een oplossing aangeboden -en men gaf ons gelijk om het pakket niet aan te nemen-. De Di kregen een nieuw pakket aangeboden, in nette staat, dit keer. Kortom, dit geeft vertrouwen en de klantvriendelijkheid is geweldig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frieda struijk 28-01-2018

Top

Vaker al eens besteld.. laatste x Gorilla high tops .. volgende dag al in huis.. verder geen problemen gehad... zeker de moeite waard om op deze site te checken.. kan zijn dat je goedkoper uit bent! In dit geval besparing op verzendkosten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ivana 27-01-2018

Bestelling is op alle fronten soepel verlopen.

Scherp geprijsd product, is helemaal wat ik van verwacht had. Heb wekenlang gesurfd op het web naar dit product en hier was het qua prijs en leveringstijd de beste.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Yvonne 25-01-2018

Uitstekende service

De vragen die ik had voordat ik ging kopen werden direct door de klantenservice van de webwinkel via de mail vriendelijk, duidelijk en snel beantwoord. Na het plaatsen van de bestelling werd ik al na enkele dagen gebeld voor het maken van een afspraak m.b.t. de levering. De levering was keurig op tijd en het apparaat werd snel en vakkundig in elkaar gezet. Ook nam de bezorger na de montage nog even de tijd om e.e.a. uit te leggen hetgeen ik als heel prettig heb ervaren omdat mijn man en ik al op leeftijd zijn (60-70) en helemaal niet bekent zijn met fitnessapparaten. Kortom deze webwinkel is echt een aanrader. Wat mij betreft graag tot een volgende keer!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Philiberke 24-01-2018

Correcte service!

Na een zoektocht op het internet vond ik nog 1 stuk hometrainer in voorraad aan de beste prijs in België en Nederland bij Fitnessapparaat.nl. Dan maar snel die maandag online besteld. Diezelfde avond rond 22u stuurde de klantendienst een e-mail dat er toch geen voorraad meer was. Jammer. De e-mail bevatte echter onmiddellijk een alternatief van hetzelfde merk dat 30 euro geoedkoper was én ik zou er een antislipmat twv zo'n 30 euro voor in de plaats krijgen. Jammer dat die e-mail in mijn spam terechtkwam want ik verwachtte de volgende dag (dinsdag) de levering aan huis. Ik wachtte nog tevergeefs tot vrijdag en belde toen naar de klantendienst waar ze er mij vriendelijk op wezen dat ik reeds dezelfde dag van mijn bestelling een e-mail had gekregen met een alternatief+matje. Ik heb dan de mail gevonden en direct per kerende het alternatief (van hetzelfde merk) besteld. Ik vroeg in de e-mail om het pas de volgende woensdag te leveren, wat perfect rond 13u gebeurde. Het zelf monteren ging prima, dankzij de duidelijke meertalige grote handleiding en meegeleverd gereedschap. De kwaliteit van de Tunturi Cardio Fit B30 Hometrainer is prima, hoewel je voor de prijs van 129 euro (incl mat van 30euro) geen supertoestel mag verwachten. Er zaten zelfs batterijen bij voor de computer. Maar hij/ik doet wat hij moet: een half uurtje per dag matige training voor mijn hart en benen. Bedankt fitnessapparaat.nl! Tot de volgende keer. Vriendelijke groeten uit Oost-Vlaanderen, België!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Danny 22-01-2018

Goede service en top crosstrainer!

Duidelijke webshop en goede omschrijving van de producten. Prijzen zijn goed. Ook leuke acties. Apparaat kon niet binnen 1 werkdag geleverd worden. Ze hebben mij gelijk gebeld en heb voor het ongemak een gratis onderleg mat ontvangen. Dus ook een top service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -