Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 326 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Dick 10-02-2022

Een nachtlampje gekocht voor de overloop.Makkelijk besteld op de site. De volgende dag geleverd. Product voldoet 100%.Dik tevreden

Martijn. 10-02-2022

Duidelijke website, gemakkelijk bestellen en zoals beloofd de volgende dag in huis!

Emile 09-02-2022

De juiste kabel, juiste informatie en een dag later bezorgd voor een correcte prijs!

Jeff 09-02-2022

Uitstekend bezorgd op tijd zoals beloofd op de website; geen getrut, bestelproces is makkelijk, goede info over bestelling en levering, kortom perfect!!!

Krugie 09-02-2022

Kreeg het bestelde product binnen bedekt met een dikke laag stof! Dit stuur je toch niet zo op naar een klant... Twijfel nog of ik retour ga sturen dit omdat ik denk dat het product erg oud is en er een membraan inzit wat misschien binnen de kortste keren kapot gaat.
Kabelshop.nl 18-02-2022

Beste Krugi,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat hinder ondervindt met uw bestelling.

Fijn dat wij hierover al telefonisch in contact hebben kunnen komen en dat we de situatie voor u hebben kunnen oplossen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en wij hebben de situatie verder onderzocht om onze kwaliteit in de leveringen te blijven waarborgen.

Mochten wij u verder nog van dienst kunnen zijn, kunt u contact opnemen met ons via info@kabelshop.nl

Vriendelijke groet,
Leon
Kabelshop.nl

Patrick 09-02-2022

Artikel voldoet niet aan specificaties die op de website vermeld staan.
Een retouraanvraag tot het uitbetalen duurt 2 en een halve week

pim 04-02-2022

produkt was beetje lastig te vinden op de site, maar verder alles goed.. bestellen, betalen en volgende dag geleverd

Ten Hoorn 02-02-2022

Deze winkel is van alle markten thuis en mijn bestelling is in goede orde en super snel geleverd, dus ben heel tevreden!

Kabelshop 02-02-2022

Snelle en correcte aflevering, prima communicatie over de aflevering, het product voldoet aan mijn verwachtingen, kortom een uitstekende aanschaf c.q. koop,

Cor 27-01-2022

Goedkoop, snelle levering, goed verpakt, zoals omschrijving en nog wel een paar dingen ben er zeer tevrede mee met wat ik heb gekocht

Cees 27-01-2022

Levering van mijn kabel zeer snel en accuraat geleverd ‘s-avonds besteld volgende dag in huis. Perfect !!

M 27-01-2022

Een aantal merkproducten besteld; goedkoop, en in keurige staat afgeleverd.

Rudolph van der Meulen 27-01-2022

Uitstekende prijs/kwaliteit. Duidelijke website en bijzonder snelle levering. Een aanrader dus.

peter 26-01-2022

goede service en voor dat geld een heel duidelijke bel met een goed volume ben er heel blij mee

Michel 26-01-2022

De prijzen zijn prima, netjes de andere dag geleverd. kan er helemaal niets op aanmerken.

Gewoon goed.

Fred 26-01-2022

Ze maken waar wat ze zeggen...betrouwbaar en betaalbaar.
Vlotte en goede afhandeling van het bestede item.

R.Bouter 24-01-2022

product was makkelijk te vinden en men kwam hun woord na de volgende dag in huis.

Erna 24-01-2022

Ik ben erg blij met hoe het allemaal is gegaan
supersnelle levering, prima in orde, netjes verpakt en prima product!

Y.E.B. 22-01-2022

Snelle duidelijke bevestiging van de bestelling en snelle afhandeling en levering.

Marga 22-01-2022

Snel beZorgd, veilig verpakt en heel makkelijk te installeren. Mooi product en ben er erg blij mee.

R.Janssen 21-01-2022

duidelijk site, gemakkelijk in bestellen, concurrende prijs en snelle levering.
eerste bestelling, maar zal zeker niet de laatste zijn

Jasha 21-01-2022

Ik heb in deze winkel al een aantal keren in deze winkel besteld en er volgde een snelle levering met een goede kwaliteit voor een mooie prijs.

Leon 21-01-2022

De website is zeer overzichtelijke. Vanaf het moment dat ik de bestelling had gedaan kreeg ik berichten die mij informeerde over de stand van mijn order. Product werd geleverd zoals beloofd. Indien ik wederom producten nodig heb zal ik zeker bij Kabelshop gaan shoppen.

Ad 21-01-2022

Heel groot assortiment en snelle levering.
Boven 30 € geen verzendkosten vind ik zeer goed vandaar ook mede mijn waardering 5 sterren.

Vulpen 21-01-2022

Duidelijke site en snelle levering. Juiste prijs/kwaliteit verhouding. Echter er was vertraging bij DHL, dus het kwam toch wat later.