Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 326 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Lena Smeets 18-08-2023

Ik was op zoek naar mest voor taxushaag, ik vond hem bij alle kabels 10 kilo 27 euro en bij andere bedrijven kreeg ik 1,5 kilo voor 18 euro. Dat is nogal een verschil. Ik had het besteld en kreeg s'avonds al een bericht dat het pakket was verzonden en volgende dag al netjes afgeleverd. Ik wist niet dat ze zoveel verschillende dingen verkopen dus als we de volgende iets nodig hebben zal ik eerst bij alle kabels kijken.

Ernst Koch 18-08-2023

Ik had een Toolland automatische drukspuit besteld welke de volgende dag al geleverd werd. Het apparaat werkte perfect maar helaas ging na 2 weken de accu stuk. Hierop een mail gestuurd waarin ik het probleem beschreef met daarbij een filmpje dat ik snel met de GSM gemaakt had. Nog voordat ik het door had werd er al een nieuw exemplaar afgeleverd aan de deur. Super goede en snelle service waar de concurrentie nog wat van kan leren!

Simone 18-08-2023

De avond ervoor besteld en de dag erna al direct geleverd! Top! Zoals het hoort

Cees 18-08-2023

Wat ik heb besteld is geleverd, functioneert naar mijn tevredenheid. Top !

Marcel Filart 18-08-2023

Duidelijke website.
Ruime keus.
Snelle levering.

Top geregeld tot een volgende keer.

huub gortzen 18-08-2023

ben zeer tevreden met de besteling en de prijs was zeer goed zal in de komende week weer een besteling platzen

Edward V 18-08-2023

Dit is de slechtste webwinkel waar ik zaken mee heb gedaan!
RMA verzoeken duren meer dan 2 weken (schrijven ze ook zelf op de website nadat je een retourverzoek hebt ingediend). Retourafhandeling meer dan 2 weken benodigd voor verwerking en als klap op de vuurpijl: tegoed in online account (waar het niet zichtbaar is) en nog een actie om je geld terug te krijgen. Deze 'klantvriendelijke benadering' verdient geen nieuwe klanten.

Toppie 18-08-2023

Snel een goed product geleverd tegen een goede prijs .een duidelijke website is ook altijd prettig

Maarten 18-08-2023

Goede klantenservice, belde zelf nog op om de order te bevestigen. Ook de mogelijkheid om achteraf te betalen is erg gewaardeerd. Deze winkel geeft vertrouwen dat ze hun afspraken nakomen!

Jan B. 18-08-2023

Hadden voor mij het juiste product tegen een goede prijs en levering binnen 24 uur. Toppie.

Marlon 18-08-2023

Ik was op zoek naar een bescherming hoes voor mijn elektrische bbq. Gelukkig zag ik een mooie en functionele hoes bij kabelshop.nl. ik had het snel nodig en tot mijn verbazing had de kabelshop het mij binnen 24 uur toegestuurd. Geweldige service.. compliment voor al jullie medewerkers.

Mike 18-08-2023

Ik heb keurig het gevraagde artikel in een zeer snel tempo mogen ontvangen. Het artikel was precies wat ik nodig had en ook zeer goed verpakt. De betaling was ook zeer gemakkelijk en gebruiksvriendelijk. Ik wist ook niet direct dat men bij kabelshop ook een ander zeer uitgebreid assortiment heeft. Ik zal zeker nog een keer gebruik maken van deze site.

Paul 18-08-2023

supersnel/goedkoop en het goede artikel wat wil je nog meer! een aanbeveling.

Visje 18-08-2023

Duidelijke site. Ze maken waar wat ze beloven. Later in de avond bestellen en de spullen de volgende dag 's morgens al in huis. Duidelijke communicatie. Top service.

WHJL 18-08-2023

Duidelijk website, gemakkelijk navigeren. Prima product gekocht, nog even afwachten of het werkt zoals wordt vermeld, hier heb ik wel alle vertrouwen in. Product conform afspraak onbeschadigd geleverd.

Peter 18-08-2023

Goede producten voor een geweldige prijs! Ze zouden alleen de naam moeten veranderen want ze verkopen véél meer!! 👍👍

Gerda Timmerman 13-08-2023

Een super snelle en een top service. Kan niet beter, vandaag besteld en de volgende dag al binnen.

Ans en Jos 10-08-2023

Product was gemakkelijk te vinden en de omschrijving was goed waardoor de keuze goed te maken is. Levering reeds de volgende dag. Uitstekend.

Martijn 10-08-2023

Bestelling was zeer snel binnen. Had meerdere producten gekocht en bij het open maken van het pakket, bleek niet alles aanwezig.
Totdat de doos open werd gemaakt en daar de rest van de bestelling in zat.
Handig om dat vooraf te melden.

C.P. Augustijn 10-08-2023

Besteld en zo snel en correct geleverd , prima !
Dat is een voorbeeld voor anderen !!

Frans 10-08-2023

2 x 10 meter microfoonsnoer 3-aderig besteld. De volgende dag al bezorgd! Prima kwaliteit en betaalbaar!

Oktay 10-08-2023

Trage reactie voor een simpele retourtje.
Product is niet goed, krijg ik allemaal opties om het aan de praat te krijgen (waar opzicht niks mis mee is, maar ik had al aangeven dat het niet goed was) Vervolgens 1 week verder en nog niet duidelijk hoe nu verder.

Willie 06-08-2023

Fijne shop met een uitgebreider assortiment als gedacht ! 😁 Snelle verzending en goed verpakt , kom hier zeker terug ! 👍

Floor 06-08-2023

Goed product. Tegenwoordig zijn er allemaal verwend met " vandaag besteld, morgen in huis"... vandaar een 9 en geen 10. ;-)

Frits 04-08-2023

Snelle levering volgen volgens afspraak. Top !
Goede kwaliteit, Gewenste kwaliteit.