Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 326 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Wim 19-07-2023

Goede prijs/kwaliteitsverhouding - snelle correcte levering
dat is precies wat de klant wil en daarom zal ik de mensen aanraden om hier te kopen

KapEastwood 19-07-2023

Prima kwaliteit kabels en robuuste uitvoering van de stekkers aan beide door mij aangeschafte CEE-kabels. tevens een concurrerende prijs en supersnelle levering

Mona 19-07-2023

Je krijgt wat je besteld ook echt de volgende dag.
De kwaliteit is goed en de prijs is redelijk.

Channies 19-07-2023

Snelle levering, goed verpakt en vooral leuke prijs.
Stevig materiaal, blij mee

Jos 19-07-2023

Duidelijke advertenties en snelle levering. Product goed verpakt en goede kwaliteit.

Cees 15-07-2023

Duidelijke webshop waardoor een goede keuze gemaakt kan worden en komen verder afspraken keurig na.

Marjan 15-07-2023

Omdat jullie het beste uit de bus kwamen, zowel qua prijs als verzendkosten

André 13-07-2023

Een insectenlamp en staande ventilator besteld. Goede produkten en zeer snel geleverd

Tony 12-07-2023

Super snelgeleverd binnen 30 uur en wat een keus van alle merken top@icloud.com

Rob Scherphof 12-07-2023

Ben niet tevreden over het product en wil het graag omruilen. Wat een gezeur zeg, moet ik eerst aantonen dmv foto's dat het product niet werk.
Kabelshop.nl 14-07-2023

Beste Rob, dank voor uw beoordeling en jammer dat u niet tevreden bent over artikelen. Wij zien dat u in contact bent met de klantenservice om u van een passende oplossing te voorzien. Wanneer wij u verder van dienst mogen zijn kunt u reageren op dit contact zodat wij u verder kunnen helpen. Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

Rammie 12-07-2023

Ruime keuze, gebruiksvriendelijke website en de spullen zijn een goede prijs; de haspel die ik kocht was de half zo duur als dezelfde haspel bij Bol.com. De levering is lekker snel; volgende dag geleverd en goed verpakt.

Martin 12-07-2023

Netjes de producten geleverd en op tijd. Dat alles voor een scherpe prijs, top.

Dirk 12-07-2023

Snelle levering en kabels zien er goed uit.
Keurig verpakt en nog geen idee hoe goed de kabels zijn.
Wacht nog op de levering van de audio.

MickvM 12-07-2023

"Service" de betekenis van dit woord kent Kabelshop niet…

Op 6 Juli een bestelling geplaatst.
De dag erna word ik gebeld door de klantenservice.
Medewerker: “Helaas meneer, onze voorraad klopt niet, een van de producten is niet direct (binnen een dag) leverbaar. “
Ik: “Is er een alternatief?”
Samen met de medewerker tevergeefs gezocht naar een alternatief product waardoor ik de keuze moest maken, wachten of annuleren.
Aangezien de mederwerker de belofte maakten dat mijn bestelling uiterlijk 12 Juli geleverd zou worden, besluit ik om te wachten.

12 Juli, geen bestelling, geen telefoon of mail van de klantenservice en geen track and trace.
Ik besluit de klantenservice te bellen.
Medewerker: “Helaas meneer, het product is niet binnen gekomen en we kunnen deze week toch niet leveren. Maar er is nu wel een alternatief product beschikbaar met dezelfde specificaties. Dit product is alleen wel €2,50 duurder. Deze kunnen we wel voor het weekend leveren”
Ik “Fijn dat er nu wel een alternatief product beschikbaar is maar waarom vraag je mij meer te betalen? Kabelshop geeft een incorrecte voorraad aan op de site, mijn bestelling is betaald, bevestigde maar niet binnen de afgesproken termijn leverbaar. Een 2de afspraak/belofte niet word nagekomen dan mag ik toch als klant verwachten dat jullie geen aparte factuur opmaken voor €2,50?”
Ik word een paar minuten in de wacht gezet.
Medewerker: “Helaas, we kunnen u geen korting geven.”
Ik: “Het gaat hier om €2,50, dat is 5% verschil tussen de producten.
Medewerker: Correct, maar wat wilt u doen? Wilt u wachten tot het bestelde product beschikbaar is of de meerprijs betalen voor het alternatieve product?

Uit principe heb ik mijn bestelling geannuleerd.
Het zal wel erg goed gaan met Kabelshop want dit is niet de klantgerichtheid en service die je als klant mag verwachten, vind ik.

Wellicht tijd voor een aanpassing in de Kabelshop slogan van "Je verwacht het niet, we hebben het wel" naar "Je verwacht je bestelling wel, we hebben het alleen niet”
Kabelshop.nl 09-10-2023

Beste MickvM,
Dank voor uw beoordeling en nogmaals excuses voor het ongemak. Wij zien dat de klantenservice tijdens en na uw beoordeling in contact is geweest. Door een storing hebben wij de beoordeling niet eerder kunnen beantwoorden. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in de webshop.
Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

Afra 09-07-2023

De kabels waren snel in ons bezit en de prijs is echt heel gunstig. Dit was onze eerste aankoop bij kabelshop, maar dit zal zeker niet de laatste zijn.

Ruud de Niet 07-07-2023

Supersnelle levering en je krijgt wat je besteld. Ga vaker hier bestellen, want de price is right.

Marc 07-07-2023

Producten voldoen aan verwachting.
Savonds besteld, volgende dag in huis.
Prima dus!

Janni 07-07-2023

Wij zijn bij verschillende bedrijven geweest voor krukken voor de ramen. De oude waren stuk. Nergens konden we geholpen worden.
Weer eens een keertje zoeken. De kabelshop, wij verwachtten het niet, maar ZIJ hadden het wel!!
Helemaal blij. De ramen sluiten weer goed.

Stien 06-07-2023

Bestelling kwam prima op tijd en zijn er blij mee en zullen dit bedrijf aanbevelen

Roessel 06-07-2023

Eerste keer dat ik hier bestel en dag later had ik het al binnen……geweldig!

Oscar R 06-07-2023

Wilde twee elektrische vliegenmeppers tegen het vliegverkeer in het huis. Makkelijk betalen en erg snel in huis.

F. de Bruijn 05-07-2023

De levering van het product was snel, de kwaliteit was top alles perfect in orde .

Frans 04-07-2023

Veelzijdige online shop, niet alleen, zoals de naam zegt, kabels. Laatst tuinmaterialen (spuitvloeistof) gekocht. Voordelig en snel.

Bianca 04-07-2023

Super snel geleverd en alles verliep zonder problemen. Spullen goed ingepakt en volgende dag ion huis. Top bedrijf.

TRUVER 04-07-2023

Fijne shop, snelle afhandeling & verzending. Scherpe prijzen.
Alles was keurig verpakt.