Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 326 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Erik 04-05-2022

De website is helder en overzichtelijkste voldoende informatie en de levering was supersnel; de volgende dag in huis. fijn!

Bergsma 04-05-2022

goede artikelen en zeer snelle levering, zelfs in het weekend. Veel artikelen op voorraad.

Mary 21-04-2022

De shop is leuk en netjes.. Ik vind dat de levering op tijd en correct verzonden is.

Eric 21-04-2022

Kabelshop zeer goeie prijzen. En waanzinnig goed verpakt. Oh en snel geleverd uiteraard.

Prima webshop om te winkelen 21-04-2022

Goede website, overzichtelijk, alles makkelijk te vinden. Snel bestellen, nog sneller geleverd!

Cor en Lenie 21-04-2022

Duidelijke website.
Goed geholpen per telefoon na mijn vraag over de juiste lengte van de lichtslang!
Snelle verzending!
Kortom wij zijn tevreden!

Ralph 17-04-2022

Snelle, nette en professionele service. Daarnaast stuk goedkoper dan in de winkel.

Reinier Schrier 15-04-2022

Niks op aan te merken alles volgens afspraak geleverd en keurig optijd maak het wel anders mee.

Bert 15-04-2022

Via Google gezocht naar mono-stereo jack 3.5mm
Toen deze gevonden waren heb op kabelshop geklikt.
Ik kwam ook direct bij dit onderdeel uit en hoefde niet
allerlei klikken te doen, omdat je bij andere allerlei dingen ziet
die niets te maken hebben met wat je zoekt.
Dit werkt erg prettig.

Beste Bert,

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u onze webshop op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Molenaar 14-04-2022

Leuk, fel licht. Typisch een zwaailicht, omdat hij zwaait als de lamp van een vuurtoren!

Beste Molenaar,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Een passend product voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Elektrovakman Henk van den Akker Heescgh 14-04-2022

Prima service normale prijs zeker niet de duurste maar het belangrijkste is toch , ruime keuze ,goed advies en snelle levering,
mvrgr Henk van den Akker Heesch

Beste Henk,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met reuze assortiment! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Peter 14-04-2022

Middags besteld om 15.30, de volgende dag het bestelde artikel al in huis. Artikel voldeed aan de beschrijving

Beste Peter,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De snelle levering voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Temprite 14-04-2022

Gebruiksvriendelijke webshop, snelle levering. Uitgebreid aanbod. Redelijk geprijsd!

Beste Temprite,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met de snelle levering! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Ron 14-04-2022

Snel en accuraat geleverd. Ze hebben echt heel veel voor een zeer mooie prijs.

Beste Ron,

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u onze snelle levering op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

H.Bosch 14-04-2022

Snelle correcte levering tegen een gunstige prijs.
Niets op aan te merken.

Beste H. Bosch,

Chris Mulder 14-04-2022

Kabelshop.nl verkoopt goederen die geleverd worden door andere fabrikanten. In mijn geval gaat het over pokon gazon revolutie. In de beschrijving staat 50gram per m2. Dit is misleidend. Wanneer alles goed wilt instrooien/bedekken dan is 100 gram de juiste dosering. Dus Pokon gazon revolutie is dus 2x zo duur als zij aangeven. Dit is misleidend voor consument.
Ik krijg als antwoord dat ik te veel gebruikt bij kabelshop en bij Pokon fabrikant. Ik geef alleen maar aan dat consument bij aanschaf van product niet 1 zak , maar 2 zakken moet bestellen om een goed resultaat te bereiken. Ik vind dat Pokon de beschrijving moet aanpassen. En Kabelshop moet dit ook aankaarten bij pokon.

Beste Chris Mulder,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat hinder met de dosering van het door u bestelde artikel.

Wij onderhouden contact met de leveranciers om de kwaliteit van onze producten en specificaties te waarborgen en hebben uw feedback hierin meegenomen.

Mochten wij u verder nog van dienst kunnen zijn, kunt u contact opnemen met ons via info@kabelshop.nl

Webcare team

Peter olijkan 14-04-2022

Koop een kabel en moet
Hemel en aarde bewegen deze retour te
Sturen . Alles behalve makkelijk. En eigenlijk willen ze dit tegoed dan weer als tegoed bon op je account zetten wat wettelijk niet mag . Geen aanrader dit bedrijf

Beste Peter Olijkan,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat u hinder ondervindt met de retour van uw bestelling.

Wij zien dat er naar aanleiding van uw beoordeling geprobeerd is om telefonisch in contact te komen en hebben dit contact verder per email opgepakt

Mochten wij u verder van dienst kunnen zijn met uw retour en terugbetaling, kunt u reageren op de communicatie met ons.

Webcare team

Doortje de Kind 14-04-2022

Wat een leuk insecten hotel voor weinig geld en een supersnelle levering.
Ga zo door want u hebt er een tevreden klant bij.

Beste Doortje,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De prijs/kwaliteit voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Anne 09-04-2022

Geweldige service medewerker was meedenkend en kwam met goed advies
Zeer klantvriendelijk en goede prijs
Kabelshop.nl 13-04-2022

Beste Anne,

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u onze persoonlijk advies op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Rik 07-04-2022

Heldere en makkelijk te bezoeken site, goede productinformatie en een ultrasnelle levering. Petje af.
Kabelshop.nl 13-04-2022

Beste Rik,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met onze snelle levering! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Cor 07-04-2022

Duidelijk eenvoudig was makkelijk te vinden en makkelijk bestelling te plaatsen

Beste Cor,

Wat mooi om te horen dat u zo een tevreden bent! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

John Peen 07-04-2022

Artikel is precies zoals was beschreven. Snelle mail bevestiging en ook supersnel geleverd (2 dagen) en prima verpakt!

Beste John,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De hoogwaardige producten voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Jan Meijer 07-04-2022

De product omschrijving op de website was helder en 'to-the-point' en de levering was snel en probleemloos. Dus, gewoon, een aankoop en levering zoals het hoort !

Beste Jan,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met de onze product en! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

kabelshop.nl 07-04-2022

de gebruiksaanwijzing mag wat uitgebreider en economischer verdeeld over de pagina zodat er geen plak en knipwerk aan te pas komt om de nederlandse tekst gemakkelijk te kunnen bewaren.
voor mij mag er bij de digitale uitvoering duidelijker worden ingegaan over: hoe onderbreken en weer doorgaan en baktijd verlengen. ( mijn leeftijd is 75+)

Frank 06-04-2022

CAT7 kabel met massieve kernen op rol gekocht incl. Test/aansluitsetje. Hij gaat nog net door een 16mm pvc, maar dan heb je wel topnetwerk! Scherpste prijs die ik online kon vinden. Stekkertjes er op persen is even een handigheidje, maar dat gaat na 2 keer al beduidend sneller. Kun je mooi testen met apparaatje en klaar. Eergisteren besteld dag later bezorgd. Gewoon goed. Voor herhaling vatbaar.

Beste Frank,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met de hoogwaardige producten! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!