Douglas - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Douglas.

Douglas stelt zich voor

Douglas maakt van het ontdekken van een heerlijke geur, goede verzorging en prachtige make-up een ware beleving. De online shop van Douglas heeft het grootste online beautyassortiment van Nederland en mag honderden bekende merken tot haar assortiment rekenen.

Deze score is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,8

suzy 07-12-2020

Op site staat bij bestelling van minstens € 10,- gratis staaltjes. Ik bestel voor € 300,- en krijg geen enkel staaltje. Stuur mail hierover, maar krijg geen antwoord. Schandalig. Was goede klant, maar nu nooit meer!

H 05-12-2020

Op 6 november een bestelling ontvangen die voor iemand anders bestemd was .Netjes teruggestuurd .Daarna 3x gemaild ,echter geen antwoord gehad. Ook een paar keer gebeld, maar dan werd de verbinding verbroken. Echt een schandelijke behandeling van Douglas .Ben benieuwd of ik ooit mijn pakket ga ontvangen.

Trijnie 04-12-2020

Het is op zich een goede site. Heb er al eerder besteld. Was toen prima. Maar nu is het huilen met de pet op. Heb er een heren parfum besteld, maar 2 weken later is de bestelling nog steeds niet bezorgd. Telefonisch zijn ze niet te bereiken en op de mail wordt niet gereageerd. Ik heb 21 november besteld en nu 4 december nog niet geleverd.

Winterbloem 03-12-2020

Teleurstellend,

trouwe fan van Douglas, maar de laatste tijd zowel in winkel als online is de klantvriendelijkheid ver te zoeken. In de winkel geurtje gekocht bij een bord met een aanbieding 25 procent korting Helaas bij de kassa was toevallig precies die dag de actie uitverkocht en moest ik het volle pond betalen. Haal dan de borden weg, dit is misleidend, nadat mijn man mij hielp met dit langdurig en vervelende gesprek werd er mokkend alsnog de actieprijs berekend. De "straf" was dat wij geen proefjes kregen.
Afgelopen week een bestelling gedaan voor black friday, met een verrassingsgeschenk. Geur binnen maar geen keuzegeschenk. Gemaild, niks gehoord, gebeld met een zeer zwakke klantenservice. De lullige tube haar gel van 20 ml was ineens mijn keuze geschenk. Haargel!!!!!!!Gebruik ik niet en niemand uit ons gezin.!Ook geen sample en dat voor een bedrag van 70 euro. Gelukkig zijn er meer parfumerie zaken. Ze zien mij niet meer terug in de winkel en ook niet online.

A.B. 01-12-2020

Waarschuwing: Koop niet online bij Douglas!
Niet van Douglas verwacht, maar de klantenservice reageert niet!! Mijn pakket is blijven hangen bij DHL, helaas wel al betaald. Gelukkig ‘maar‘ €40 euro. Als dit niet goed afgehandeld wordt, bestel ik in iedergeval nooit meer bij Douglas. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, en ik bestel alles online.
Parfumdreams bijvoorbeeld heeft een veel betere klantenservice!!!

Megan. 28-11-2020

Nou ik ben normaal heel tevreden.
Maar kreeg net me pakketje binnen en de lippenstift van jeffree star zat letterlijk open ik wou na de kleur kijken en het product was gewoon open (dat dingetje waar je aan draait om de lipgloss mee op te brengen).
Vindt ik echt slecht.

Sam 25-11-2020

2/3 weken geleden een bestelling gedaan en uiteindelijk een bestelling gekregen van iemand anders. Meerdere keren gemaild, gebeld en in de winkel geweest en er wordt niks gedaan aan dit probleem. Schandalig! Bestelling van 150 euro gedaan en een bestelling van 15 euro gekregen. Nog nooit zo’n slechte klantenservice gehad, telefoon wordt gewoon niet opgenomen. Stelletje dieven! Ik wil mijn geld of mijn pakket terug. Mij zijn jullie in ieder geval kwijt als klant, ik bestel nooit meer bij Douglas!

Luna Snelders 24-11-2020

Normaal gesproken erg tevreden over de service van Douglas, maar deze keer ben ik er na het contact met klantenservice ronduit klaar mee. Twee weken geleden mijn bestelling binnen gekregen met daarin een kapotte cadeauverpakking en missend verrassingscadeau. Hierover gemaild en pas na 1 week reactie. Ik werd zelf geacht het pakket te retourneren waarna het kapotte product + het verrassingscadeau zouden worden nagestuurd. Verder geen enkele vorm van compensatie en nog moeite vanuit de klant zelf om het pakket zelf te retourneren. Zojuist het pakket binnen gekregen. Het “verrassingscadeau” verdient echter niet deze naam, want het bestond uit 4 folders en 1 normale sample. Ronduit schandalig hoe Douglas klachten afhandelt. Ik was vaste klant, maar zal hen voortaan mijden en mijn aankopen bij andere parfumeries doen.

Aap 23-11-2020

Gratis samples worden niet mee geleverd.
Ik heb een bodyscrub besteld en verheugde me op 2 gratis parfumproefjes die ik uitgekozen had.
Er zat niks in de doos, alleen de scrub. Met de klantenservice gemaild maar geen gehoor.
Heb begrepen van mijn collega dat dit haar al 2 keer overkomen is. Dus nooit meer Douglas on-line

Julie 19-11-2020

Bestelling op 8/11, vandaag 19/11 nog steeds niet ontvangen! Pakket blijft hangen bij DHL. Klantendienst niet te bereiken. Slechtste service ooit!

Ontevreden klant 17-11-2020

Twee producten besteld, kreeg ik een inhoud met een bestelling die voor iemand anders bestemd was. Het duurde lang voor ik een reactie kreeg op mijn vraag wat ik hiermee moet. Nu en week later, dat ze me een van mijn bestelde producten zouden toesturen, de verkeerde natuurlijk retour. Het andere product was helaas niet meer te verkrijgen, uitverkocht. Was een verjaardagscadeau, lekker dan. Telefonisch contact onmogelijk, je wordt gewoon weggerukt.

Peter L 15-11-2020

Spullen voor de kerst besteld. Helaas worden de spullen een dag later geleverd. Ze beloven de spullen leuk in te pakken. Helaas is er 1 artikel ingepakt de rest was in een doos gelegd. Een persoonlijk kaartje is niet mee geleverd. Ben je op tijd met bestellen kunnen ze het nu al niet aan. Douglas valt mij erg tegen.

Evie 11-11-2020

Ik wou parfumset van ‘la rive ‘ bestellen. Omdat ze 25 procent korting hadden. Was het met die korting vrijwel net zo duur als een poosje geleden toen er geen korting op zat. Kortom die 25 procent korting is hartstikke nep!

Anouk 28-09-2020

Een uitgebreide bestelling geplaatst aangezien 25% korting op vrijwel het gehele aanbod aanwezig was. Onwijs blij met mijn bestelling waar behoorlijk wat tijd in heeft gezeten om deze te plaatsen. Daarbij was een van de producten een verjaarscadeau van een familielid. Krijg ik vervolgens twee dagen later een excuus mailtje dat mijn gehele order is geannuleerd aangezien één van de producten niet leverbaar is. Vermeld stond dat het niet mogelijk is om de order 'automatisch' opnieuw aan te maken en ik het aankoop bedrag teruggestort krijg. Ik zal graag de producten alsnog willen, echter is de korting uiteraard nu vervallen. Jammer dat er geen moeite word gedaan om een oplossing te vinden of in ieder geval geen enige vorm van compensatie aangeboden word. Zeer teleurstellend!

JO 24-09-2020

Uitstekende website met een goed werkende app. Heb je een bestelling geplaatst, dan is dit goed te volgen. Snelle levering! Een tijdje geleden online iets besteld voor een verjaardag. Inpakken met een kaart met tekst. Dit ging niet helemaal goed. Wel de kaart, maar niet ingepakt. Aangevraagde gratis samples en proefjes alleen zolang de voorraad strekt en dat valt soms een beetje tegen. Zijn er problemen, dan is de klantenservice goed bereikbaar. Medewerkers zijn vriendelijk en professioneel en denken met de klant mee. Ik bestel regelmatig bij Douglas en volg de kortingsacties in de app voor een scherpe prijs.

Yakoob 07-08-2020

Zeer slechte service. Ik heb 2 parfums besteld. Bij bestelling heb ik gevraagd om ze in te pakken als cadeau met kaart en tekst die ik gekozen heb. De bestelling is binnen gekomen zonder cadeaupapier, zonder kaart en ook zonder samples terwijl ik recht op 2 samples had. Ik heb een klacht ingediend en na ca 1 week hebben ze cadeaupapier met kaart en 1 LEGE sample naar mij gestuurd. Ik ga NOOIT meer bij douglas iets bestellen.

Ivetta 24-07-2020

Levering en klantendienst NIET OKE
Bestelling gemaakt voor een zonnecreme waarbij nog 2 samples werden bijgevoegd. Kreeg ik het pakketje 2 dagen later binnen met ENKEL de samples. Geen zonnecreme. Dit gemeld aan klantendienst, en kreeg een antwoord terug met ‘wat jammer dat u uw samples niet heeft ontvangen’.... slechte service die blijkbaar de berichten maar half leest, bovenop de even slechte service die lege pakketjes opstuurt.

Robertt 10-07-2020

Per abuis geen google search gedaan om te kijken waar een parfum het voordeligst geprijst was. Binnen een half uur na aankoop om uitleg gevraagt hoe het kan dat het product zoveel duurder is dan elders.

Douglas verkoopt dus producten die soms twee keer zo duur zijn als bij concurrenten.

Bij de klantenservice reageren ze met een copy paste stukje van de website. Klantvriendelijkheid is ook van een bedenkelijk niveau.

Een dubbele hoeveelheid bij hetzelfde bedrag is wat mij betreft geen 'normaal en redelijk prijsverschil' meer.

Dus ik vind het geen goed idee om hier vervolgens nog een product te kopen. Leuke producten is 1 ding, maar een juiste prijsindicatie gekoppeld aan een sterke klantvriendelijkheid maken toch wel echt het verschil.

Jeffrey 04-06-2020

DARMA! Pure afzetterij. Beloven een extra potje silk foundation en je krijgt een staaltje. Je voert een code in voor een gratis product en wat krijg je? een bon voor een gratis product bij je volgende bestelling. Mocht het nog een twee weken geleden zijjn stuurde ik de hele handel terug maar het is twee! weken onderweg geweest, dus bedenktijd is om. Douglas? NOOIT MEER!

Kathy 06-02-2020

Heel erg slechte klantenservice! Ze sturen het verkeerde product, om mij als klant dan te beschuldigen dat ik iets verkeerd heb besteld. Niet waar -- ik heb de email met bevestiging van de bestelling als bewijs doorgestuurd, maar liefst 3 keer. Maar dan nog blijven ze iedere service weigeren, geven ze hun fout niet toe, ... zelfs geen greintje empathie.

Elina 14-01-2020

Bestelling nooit aangekomen geld nooit terugontvangen
Bestelling geplaatst op 23 november. Na 4 dagen mijn pakketje nog niet ontvangen dus besloot ik contact op te nemen met de verzenddienst. Deze meldde mij dat enkel de verzender hiervoor een klacht kon indienen. Dus ik nam contact op met Douglas , of dit probeerde ik toch. Mijn mails werden een week niet beantwoord, telkens ik naar de hulplijn belde werd mijn lijn verbroken na het keuzemenu, via messenger werden mijn berichten gelezen en genegeerd... Na dagen van aandringen werd ik toch geholpen, pakketje bleek verdwenen te zijn en het product die ik had aangekocht was uitverkocht. Dus terugbetaling was enigste optie. Terugbetaling werd 17 december in gang gezet, tot op heden mijn geld nog niet terug ontvangen. Als ik contact opneem met hen ontvang ik nooit geen excuses, ze schuiven de schuld telkens op een ander. Toen ik hen vroeg om een compensatie voor hun gebrekkige service, vonden ze dit ongepast.

Elly 03-01-2020

Ik wil een duur parfum cadeau geven. Douglas had het in de winkel niet op voorraad maar zou het toesturen. Ik heb nadrukkelijk om cadeauverpakking gevraagd. Ik heb het net ontvangen zonder cadeauverpakking. Ik baal daar erg van. Als je een duur parfum cadeau doet, is een mooie verpakking toch heel belangrijk. Slechte service van Douglas.

E 31-12-2019

Ik had gisteren wat besteld via de Douglas app maar dat was niet helemaal goed gegaan want het geld was wel al overgemaakt maar de bestelling was niet geplaatst. Ik naar de klantenservice toe gebeld en er werd verteld dat het binnen enkele werkdagen terug werd gestort naar m’n rekening. En vandaag heb ik het al weer keurig terug gestort gekregen! Hele fijne service!!

BIT 27-12-2019

EERSTE BESTELLING/KENNISMAKING MET DOUGLAS ONLINE
MAN WAT EEN ERGERLIJKE BEDOENING BIJNA 100 EURO AL AFGESCHREVEN MAAR NIKS ONTVANGEN DHLNR DAT ZE DOORSTUREN BESTAAT NIET KLANTENCONTACT "HET IS DRUK" TOCH NIET OM GELD AF TE SCHRIJVEN DAN HOPELIJK KRIJG IK MIJN GELD TERUG

Van den berkmortel 25-12-2019

Ik ging altijd graag naar douglas vooral omdat ze een cadeautje zo mooi inpakken.
Deze keer echter had men er geen zin in. Ook bij extra vragen werd er minimaal aandacht aan besteed en gaf men als antwoord dat "mooi" inpakken niet meer gedaan wordt.
Dus voor mij hoef ik niet meer naar Douglas ,dan kan ik overal naar toe.