Douglas - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Douglas.

Douglas stelt zich voor

Douglas maakt van het ontdekken van een heerlijke geur, goede verzorging en prachtige make-up een ware beleving. De online shop van Douglas heeft het grootste online beautyassortiment van Nederland en mag honderden bekende merken tot haar assortiment rekenen.

Deze score is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,8

Janet 26-01-2021

Verschillende producten besteld bij de online winkel. Een doosje poeder van clinique (30 euro) kwam stuk aan. Bij het open maken zat ik onder de poeder. Foto’s gestuurd en gevraagd hoe ik kon retourneren en of ik een nieuwe kon krijgen. Geen reactie op dag 3, dus gebeld. De dame aan de telefoon, ......., zei dat ik naar een dhl punt moest om de poederdoos terug te sturen. Ik kon het pakket daar gewoon heen brengen. Beweerde zelfs nog dat het een ‘minimale schade’ was, waar ik flink geïrriteerd van raakte. Ik haal me niet voor jan piet snot werk op de hals en mag voor dat geld een heel product verwachten. Aangekomen bij dhl kreeg ik te horen dat ze geen label konden aanmaken als het pakket niet aangemeld was. Dus weer terug naar huis en wederom gebeld. Kreeg nu te horen dat dhl het dan fout had gedaan, maar kreeg wel een label. Kan nu dus voor de tweede keer in de auto stappen om een kapot product terug te sturen. Ik maak alleen maar kosten zo en douglas ging het geld terug vragen bij de leverancier. Serieus! Hoe klant onvriendelijk kun je zijn! Voor mij geen douglas meer en raad deze webwinkel niet aan. De service van ...... is een stuk beter!

Saar 20-01-2021

Hoe is het mogelijk. Meerdere mails gezonden. Bestelling niet ontvangen. Ben al een maand aan het wachten en mails aan het zenden en telefonisch contact gezocht lijn wordt verbroken en mails nimmer beantwoord. Hoe Kan dit????

Sil 16-01-2021

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van 16 december. Klantenservice is onbereikbaar en op email/DM wordt niet gereageerd.

Dit is geen service! Ik zal nooit meer wat bij de douglas bestellen!

Marleen 13-01-2021

Douglas heeft een slechte beurt gemaakt. Ik had ruim op tijd een kadobon van 75 euro besteld die ik iemand als verjaardagskado wilde geven. Krijg ik 'm bezorgd, is het een bon van 25 euro met een kaart erbij voor heel iemand anders. Had ik dus de bestelling van een andere klant. Meerdere keren gebeld met de klantenservice, maar daar kom je niet doorheen. De Douglas bepaalde dat ik niet mag wachten en verbreekt de verbinding. Toen gemaild, twee keer zelfs, geen reactie. Inmiddels is de verjaardag geweest en stond ik voor Jan met de korte achternaam. Vandaag maar weer eens gebeld en lukraak een optie in het keuzemenu gekozen. Na 15 minuten wachten kreeg ik een medewerker aan de lijn. Ik moest de kaart maar terugsturen. Heb aangegeven dat als ze een kaart van 50 euro nasturen dat makkelijker is voor mij. Moet overlegd worden met de manager en ze mailen me terug. Het moet niet gekker worden. KlantenSERVICE. Een fout maken kan, maar los het snel, netjes en coulant op. Ik krijg en een verkeerde levering, sta voor gek op een verjaardag, krijg vervolgens na veel pogingen en moeite iemand te pakken en moet de bon ook nog zelf opsturen. Douglas, er is hier veel ruimte voor verbetering. Zo verliezen jullie mij als klant.

Miranda 11-01-2021

31 12 2020 besteld bij online, Douglas geurstokjes enz ter waarde 61.70 euro.
Zou 2 januari 2021 geleverd worden door dhl tussen 10. 50 a 14. 55.
Maar niemand is geweest, ik kijk op mijn track en trace en zie dat het om 16.55 bezorgd was.
Maar ik heb niks ontvangen. Dhl gebeld en die zouden het uitzoeken als ik na een week niks hoorde, contact opnemen met Douglas.
Nou telefonisch niet te bereiken en een getouwtrek via mail. Ik moet met bewijzen komen, maar dat ga niet, want volgens dhl is het bezorgd.
Ik gemailt dat hun maar mijn handtekening moeten laten zien voor ontvangst, maar dat is het probleem, dhl heeft zonder mijn toestemming zelf getekend voor ontvangst. Nu weet ik verder niet meer hoe of wat pfff.

Liesbeth 08-01-2021

Ik wilde dat ik deze reviews gelezen had voordat ik een spiegel van €130 bestelde op 4-12-2020. Direct een bevestiging en daarna telkens auto reply dat het zo druk is en vraag om begrip. Heb nog steeds niets ontvangen, ze reageren nergens op en als je belt, word je er na enige tijd uitgegooid. Op deze manier kunnen ze ook hun winkels binnenkort definitief gaan sluiten, want ze verliezen alle vertrouwen van hun klanten in een periode dat ze ons hard nodig hebben. Wat een drama.

Lvd 07-01-2021

Koop niks online bij douglas de klantenservice is niet te bereiken. Duurt weken voordat je antwoord krijgt je geld niet terug en niks op voorraad heel Social media staat vol klachten

Super slecht. 02-01-2021

Slechte webshop. Na 8 dagen is de bestelling nog steeds niet gearriveerd . 02-01-2021 ja lekker. Na oud en nieuw( als mosterd na de maaltijd). Telefonisch niet te bereiken, je verbinding werd er steeds uitgegooid. Eens maar nooit meer bestellen bij douglas.

Mire 02-01-2021

Op 17 december een bestelling geplaatst en betaald. Mijn bestelling is nog steeds niet geleverd Mijn track en trace blijft hangen op Aangekomen bij Cityhub...wat dat betekend geen idee. Eerst stond er dat door kerstdrukte pakketjes 1 dag later zouden aankomen. Inmiddels zijn we al 2 weken later. Nog steeds niets ontvangen. Na meerdere malen geprobeerd Douglas te bereiken, kreeg ik uiteindelijk iemand aan de lijn. Er werd mij verteld dat er een onderzoek zou worden gestart bij DHL. Dit zou 5 dagen kunnen duren. Tot op heden heb ik niks gehoord. Ik krijg geen antwoord op mijn mails...ik krijg geen respons van Douglas over de status van het onderzoek waar mijn bestelling is gebleven. Slechtste service ooit! Voor zo een groot bedrijf als Douglas vind ik het schandalig dat er zo met klanten hun bestellingen wordt omgegaan...ik ben benieuwd of ik ooit nog een terugkoppeling krijg, of ben ik gewoon mijn geld kwijt?

Jack 30-12-2020

Mijn bestelling van 19 december is nog steeds niet geleverd/aangeleverd bij DHL. Zijn telefonisch niet bereikbaar en reageren niet op email. Erg slecht!!!!! Geen kerstkado en 300,- Euro naar de mieter!!

Marco IJzebrink 28-12-2020

Bestelling van bijna €200,— keurig betaald maar nooit geleverd. Drie maal contactformulier ingevuld; geen reactie. Alleen bevestiging dat door drukte de klacht niet is/wordt behandeld. Eindeloos gebeld; geen contact.

Ik ken geen webwinkel met een slechtere service.

Hans 23-12-2020

Dramatisch slechte service. Op 19/12 bestelling voor verschillende producten gedaan en vanmorgen doodleuk een email dat volledige bestelling gecanceld is omdat één van de producten niet leverbaar bleek te zijn. Geen kerstkado's dus voor mijn familie en Douglas schuift probleem volledig van zich af en is niet bereid enige oplossing te bieden. Wordt ook niet teruggebeld.

Lieke 23-12-2020

Helaas de verkeerde parfum besteld maar de folie er al afgehaald.. Had gehoopt op een beetje klantvriendelijkheid met retourneren maar helaas staan ze daar niet voor open terwijl hij verder niet gebruikt is. Jammer!

Ascot 19-12-2020

Bestelling mist een artikel van Rituals en samples. Via telefoon en mail totaal niet bereikbaar. Wat een slechte service dit had ik echt niet verwacht van Douglas. Wanneer ontvang ik nu de rest van mijn bestelling???
Ik mis zo met kerst een cadeau!!!

Luuk 17-12-2020

Mijn bestelling werd onvolledig afgeleverd, ik miste wat items van de Rituals. Geen ramp, maar sinds dien is geen gehoor gegeven aan mijn vraag dit te regelen. Daarnaast krijg ik een automatische mail dat het verder niet in behandeling wordt genomen. Wat?!?
Douglas, doe mij mn geld terug of regel svp de bestelde spullen!

Quincy 16-12-2020

Top winkel ik bestel er regelmatig. Ik erken de problemen die ik hier lees totaal niet terug! Soms krijg je inderdaad niet de proef producten die je kiest, maar er staat ook bij dat je alleen een voorkeur aangeeft. Ik heb ook altijd mijn spullen oprijd binnen gekregen, vaak zitten er zelfs nog kortingsbonnen in.

Walter 15-12-2020

Zeer slechte service, zeg maar GEEN service. Op Black Friday voor rond de €100 diverse producten besteld. Producten zijn echter tot nu toe niet afgeleverd. Telefonisch wordt er niet opgenomen en na drie pogingen in twee weken is er nog op geen enkele email gereageerd. Schandalig.

Oli R 15-12-2020

I wish I have checked the reviews on Kieskeurig or Trustpilot before placing an order with Douglas. Well now one more negative feedback to the collection here. I have spent €75 with Douglas on line, first and now for sure the last time. So, I have not received the promissed gifts with my order, and I have contacted CS by email 8! times but no answer within 2 weeks. I wanted to send back some items, but I need to receive a return post label and authorisation from Douglas as I live in Belgium. Now it is clear that it will not happen, so forget about it. Next time I will check retailers' reviews first, the lesson learned. I just wonder if Douglas will go bust in 2021 with so many unhappy and unreturning customers? :-(

M. Sanders 12-12-2020

Zeer slechte ervaring. Tijdens Black Friday veel rituals besteld en betaald met 25% korting. Krijg ik enkele dagen later bericht dat de complete order geannuleerd is zonder opgave van reden. Wat een afknapper!! Dus nooit meer Douglas.

Sandra 12-12-2020

Onlangs in de winkel een parfum gekocht, thuis aangekomen blijkt er een kapot flesje in het doosje te zitten. Dit was pas goed te merken nadat de folie werd verwijderd, de parfum stroomde uit het doosje. Telefonisch meerdere keren contact proberen op te nemen, zowel het algemene nummer als de betreffende winkel. Verbinding wordt bij beide nummers verbroken. Ook via de FB en mail een bericht gestuurd in de hoop hierop reactie te krijgen. Echter tot nu toe zonder resultaat. Erg jammer!

Alise 12-12-2020

I ordered an advents calender a month ago. It has not arrived still.. On Douglas site it says that package is sent and order is complete.. the track and trace number doesent even exist. Sent an email to douglas client service 2 weeks ago, still no response. Honestly, i dont even know what to do or who to turn to.. kinda ruined my christmas

Douglass leiden 09-12-2020

Ik heb 1,5 uur geprobeerd de winkel in leiden te bellen. Ik hoorde ze gewoon opnemen en ophangen. Ik weet dat he druk is in deze tijd, maar heb op zijn minst het fatsoen om even te zeggen dat het te druk is voor telefonisch contact.

Nancy 09-12-2020

Hollywoodspiegel en Clinique mascara/oogverzorgingsset besteld vorigevweek toen alles met 25% korting was. Na 4 dagen wordt mijn bestelling om niet aangegeven reden geannuleerd. Meteen check ik de site en zie ik alle artikelen beschikbaar voor de volle prijs. Ik kan ze gewoon in de winkelwagen plaatsen. Heb een mail teruggestuurd maar nog geen reactie. Bijzonder dit!

Fleur de Groot 08-12-2020

Heb op 19 november een bestelling geplaatsd, met bestelnummer 00231314186997.
Omdat deze bestelling na 2 weken nog niet binnen was en jullie de volgende dag garanderen, heb ik jullie gebeld waarbij ik 10 keer de verbinding werd verbroken. na eindelijk iemand aan de lijn te hebben gehad werd mij verteld dat alles op voorraad was en ze mij een nieuw pakket op sturen. nu was deze een week later nog steeds niet binnen en bel ik weer, waren mijn producten dus niet op voorraad en werd er niks op gestuurd, geen communicatie over gehad.
HELAAS te horen gekregen dat ik mijn geld terug krijg. ik vind het heel slecht dat ik dit bijna een maand later te horen krijg. Belachelijk!

Ilona Dekker 08-12-2020

Al maanden waardeloos, bellen niet mogelijk er wordt opgehangen via Twitter na 10 dagen nog geen antwoord. Mijn pakket zou afgeleverd zijn op afhaalpunt maar er ligt niets. Douglas is niet thuis. Overigens inderdaad nooit samples. Je kunt niet alles afschuiven op het virus!