Douglas - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Douglas.

Douglas stelt zich voor

Douglas maakt van het ontdekken van een heerlijke geur, goede verzorging en prachtige make-up een ware beleving. De online shop van Douglas heeft het grootste online beautyassortiment van Nederland en mag honderden bekende merken tot haar assortiment rekenen.

Deze score is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,8

J.J Szabelski 01-12-2021

Hallo Hi, I bought perfumes from you, but they didn't come to me, I want my money back, crooks, I tried to contact you, but if I can't, I'll go to venlo to your store for my money, they have to be back! order number-13285768, my e-mail Szabla244@wp.pl !!!!!!

monique 29-11-2021

Oplichterij!!!
Kortingactie maar niet heus
Je wordt belazerd waar je bij staat.....
Koop al jaren Chanel 5 eau parfum 100ml. bij Douglas voor ook al jaren dezelfde prijs.......erg triest dat deze fles tijdens Black Friday met exact dezelfde prijs wordt aangeboden onder het mom van 30% korting?? Bellen met klantenservice brengt je niets behalve een nog slechter gevoel.... Na eindeloos bellen eindelijk een mevrouw (yyy) aan de lijn die gewoon ronduit onbeschoft is en mij eigenlijk soort van afblaft.... Douglas, je moet je schamen!!!!

Dorothy 27-11-2021

Op 19 november een bestelling geplaatst maar niets ontvangen. Volgens de vervoerder hebben ze het pakket ook niet ontvangen. O mail wordt niet gereageerd en telefonisch zijn ze niet te bereiken. Zou graag mijn geld terug willen. Ik bestel in het vervolg bij de concurrent!

Christina 25-11-2021

Na 20 jaar trouwe klant heb ik Douglas verlaten. Ik heb een fles Parfum van Elise Saab gekocht op het Gelderlandplein waar ik al jaren mijn inkopen doen. Deze fles bleek niet te geuren, en omdat ik deze parfum al 5 jaar gebruik heb ik goede ervaring en weet hoe de parfum moet geuren.
Ik ben met de net aangebroken fles naar de winkel gegaan, en ik vroeg om een nieuwe fles. Aangezien ik geen querulant ben, en dat ik nooit een klacht heb gehad dacht ik dat dit opgelost werd. NIets was minder waar. Ik kreeg van twee medewerksters te horen dat er geen ruiling of teruggave mogelijk was! Ik stond perplex buiten en besloot om nooit meer naar Douglas te gaan.

Annemieke 16-11-2021

Online geur willen kopen, bedrag is afgeschreven maar geur niet geleverd. Blijkt storing en bedrag zal worden terug geboekt. Na enkele mails en beloftes vanuit Douglas nog steeds mijn geld niet terug.

M. Schouten 08-10-2021

Niet voor te stellen hoe slecht het er met deze klantenservice voor staat!.
Bestelling online gedaan, en Ivm een beschadiging had DHL het pakket uit zichzelf weer retour gestuurd.
Klantenservice gebeld. Er zou een nieuw product opgestuurd worden.
Nu een week verder en iedere dag gebeld!
6 verschillende meiden gesproken en geen 1 heeft er voor gezorgd dat ik mijn pakketje bezorgd kreeg, al was dat wel toegezegd.
Keer op keer aan het lijntje gehouden en er is nooit wat opgestuurd..
Hoe frustrerend kan iets zijn!?
Voor m'n geld retour durf ik niet te kiezen, want waarom zou ik dat wel terug krijgen..

C 27-09-2021

Onvoorstelbaar. Wat waardeloos. Ik mag wel 3,50 extra betalen voor bezorgen op dezelfde dag, maar omdat hun eigen collega's (de webshop) iets nalaten te verwerken, krijg ik mijn pakketje pas morgen. Ik betaal niet voor niets 3,50 extra om iets vandaag bezorgd te krijgen.

Als ik al contact met ze opneem over hoe het verder gaat, krijg ik een vaag verhaal dat het na een bepaalde tijd is doorgezet. Dat is niet waarvoor ik betaal. En geen excuses niets.

Waardeloze klantenservice van Douglas en totaal niet meedenkend... #douglasfail #geenklantenbinding

Jaq 01-09-2021

Klantenservice heel erg slecht. Krijg geen reactie. Koop hier nooit meer wat

Ronald 13-08-2021

Prijzen zijn 3% hoger dan de officiele webwinkels van de merken. Als je 2 samples aanklikt ontvang je er regelmatig maar 1 of de verkeerde. De klantenservice is super slecht en reageren pas na 3 of 4 weken of helemaal niet. Ik koop er steeds minder. Er is nog maar weinig over van de goede parfumerie keten van vroeger.

Margreet 22-07-2021

03-06 -21 kwam ik met een vriendin bij de Douglas in de guldenstraat Groningen.
Bij de ingang stond een medewerkster die vroeg of wij ook een mondkapje hadden.
Ik antwoordde nee deze kan ik om medische redenen niet dragen.
Mag ik je pasje dan zien?( Die Jan en alleman kon downloaden zonder geldige reden).
Ik vertelde dat ik een doktersverklaring heb.
Maar een leidinggevende of boa mij hier alleen om mocht vragen ivm medisch geheim.
Ok ze roept een leidinggevende erbij..
( Voor het eerst in de hele Covid periode sinds '19 dat ik hierom gevraagd werd deze te tonen maar ok)
De jonge man vroeg of hij kon helpen ik leg hetzelfde verhaal nog een keer vriendelijk aan hem uit en dat ik deze doktersverklaring aan hem kon tonen als hij er echt op stond.
Nee ik mocht zelfs met doktersverklaring dat ik door mijn gezondheid geen mondkapje kan! dragen de winkel niet in.
Ivm de gezondheid van het personeel en de andere klanten.dit was zeer discriminerend voor mij .
Ik stond in mijn recht om zelfs de politie erbij te halen maar deze wou ik niet lastig vallen met de kortzichtige, kleinerende behandeling van deze winkel en het betreffende personeel!
Tot nooit weer ziens
Hierbij zijn ze een goede klant verloren.
Wat ontzettend ongastvrij, onprofessioneel en vernederend.

Michiel 29-06-2021

Belachelijke bedrijfsvoering:

Zojuist contact gehad met de klantenservice vanwege het feit dat Douglas andere prijzen op de website hanteert voor producten dan in de winkel.

Ga je online kijken, kan je producten reserveren voor een bepaalde prijs en dit product afhalen in de winkel en betalen voor die prijs. Doe je dit niet en ga je naar de winkel, betaal je in de winkel een hogere prijs voor hetzelfde product.

Ik stond letterlijk in de winkel en liet de medewerkers zien dat ik een product voor 12 euro goedkoper kon kopen en in diezelfde winkel kon afhalen. Personeel weigerde dezelfde prijs te hanteren om het daar op dat moment aan te schaffen.

Reactie van de klantenservice is dat het prijsbeleid in de winkels anders is dan online.

Pure oplichting!

Angela 08-06-2021

Mijn vrouwen ik komen al jaren bij…
Mijn vrouwen ik komen al jaren bij Douglas om onze spullen te kopen. Deze keer waren wij in Amstelveen winkelcentrum en bezochten wij Douglas om een aantal artikelen te kopen. Bij binnenkomst hadden wij een vraag aan een oudere medewerkster die ons een beetje geïrriteerd een niet wetend antwoord gaf en weer verder ging met haar bezigheden. Verder stonden er twee jonge dames van Douglas druk met elkaar over hun prive te praten. Wij probeerden hen een vraag te stellen over een geur die wij wilde kopen. Wij merkten dat een van de dames met een Indonesisch uiterlijk dat zij het niet leuk vond dat zij in haar prive gesprek met haar collega werd gestoord en was daardoor erg kort af tegen ons. Ook aan de kassa waar mijn vrouw iets wilde kopen lieten de medewerkster het afweten. Zelf werd ik zodanig geïrriteerd door dit onprofessionele gedrag van de medewerksters dat ik mijn vrouw aangaf de winkel te verlaten. Echt een hele nare ervaring! Wij zullen nooit meer in deze winkel onze spullen kopen!! Maar gewoon weer bij onze Douglaswinkel in onze eigen woonplaats in Haarlem. Zo wil niemand behandeld worden. Echt schandalig!!!

gita 02-06-2021

Klantenservice is heel slecht, zeg gerust onbeleefd niet behulpzaam, oplossingsgericht.. Mijn retour ter waarde van 115 euro is niet aangekomen terwijl ik nu 2 maanden DHL, Douglas en DHL punt diverse keren heb benadert, diverse keren onderzoek laten starten. Niks en niemand neemt verantwoordelijkheid. Je wordt zelfs heel klantontvriendelijk afgepoeiert!. Het is mijn probleem dit terwijl ik volgens aanwijzingen van Douglas heb geretourneerd. Ik ben mijn barcode kwijt geraakt enige, maar DHL punt heeft verklaring getekend, 2 medewerkers zelfs dat pakje keurig verpakt en exacte datum tijdstip, namelijk zaterdag 27 maart 2021 in de ochtend bij DHL punt is aangenomen.Schandalig klantenservice Douglas

Chantie 01-06-2021

Douglas!??? Waardeloooooosssss!!!
23 mei een bestelling gedaan, Alles was voorradig, en zou dag er na geleverd worden, al betaald en al,
Tot nu toe nog geen bestelling ontvangen!
Al enkele mails eruit gedaan, geen antwoord!
Enkele keren gebeld; word je van alles beloofd, en niks komen ze na van hun belofte,
Echt zo slecht die service!!
Ik wil of mijn bestelling of mijn geld terug, en dan koop ik er niets meer!

Marin 05-05-2021

Klantenservice antwoord na gemiddeld 3 weken wachten. Geven een antwoord waar je niets mee kunt. Geven geen of slechte service. Wil je deskundig advies ga dan niet naar de Douglas. Het is niet meer de Douglas die het was en volgens mij zit er maar 1 iemand op de klanten "service" die niet begrijpend lezen kan... Waardeloos

Dennis 28-04-2021

Tip voor kieskeurig.. zet het cijfer 0 erbij...
Bestelling gedaan en van mijn rekening afgeschreven.
Geen bevestiging niks, na meermaals contact bleek de bestelling wel bij hun in het systeem te staan. Week later geleverd. Geen samples zoals besproken ontvangen. Wacht nog steeds op de punten in mijn account...

Slechte klantenservice! 20-04-2021

Ik bestel mega veel bij Douglas nu heb een cadeautje voor onze collega besteld en deze staat op afgeleverd door DHL maar je snapt het al hier geen pakket.
Wordt nu aan het lijntje gehouden dat ze eerst uitsluitsel van DHL moeten hebben daar wacht ik nu al een week op.
de begripvolle robotachtige klantenservice (not) zegt ja toch even wachten ondertussen 180 euro armer en nog niets.
ik vind het nog steeds frappant dat zon bedrijf het vol houdt met zon slechte klanten service.

Shetty 24-03-2021

Zaterdag 20-03-21 mijn bestelling ontvangen die was incompleet, gelijk gebeld was te druk dus de verbindingen werd verbroken. Dan maar via de mail gedaan. Een standaard mail terug. Maandag nog steeds geen reactie. Dus maar weer gebeld dan krijg een standaard antwoord dat ik een mail terug krijg inmiddels bijna donderdag nog steeds geen reactie. Bestel dus nooit meer hier.

Iris 04-03-2021

De bestelling is nu een week geleden gedaan. Ik kreeg vlot bericht dat deze verzonden zou zijn. Nog steeds niets binnen.
Bij navraag krijg je een standaard mail.
Als het nu eenmaal zo is dat door Corona bestellingen tot een week ( of langer?) duren dan dienen ze dat keurig op hun site te vermelden..

Joelle 18-02-2021

Helaas is het niet mogelijk deze partij nul sterren te geven. Anders had ik dat gedaan. De bestelling is later aangekomen dan beloofd. Verder zaten de gratis bijproducten er niet bij. Ik had voor meer dan €150,- besteld. Klantenservice is flutter dan flut. Iets anders dan een automatische reply met een ietwat andere intro krijg je niet. Overeenkomst van alle mails? Valse beloften en een hoop onzin die ze niet nakomen. Geen zin in gezeik? Bestel ergens anders.

Leonie 17-02-2021

Net voor black Friday heb ik online producten besteld.
Iedere keer als ik online producten bestel kan ik niet afrekenen met mijn Douglas card. Dus krijg je ook geen punten. Alsof ik geen kaart heb?
Wrs is er iets mis gegaan met de verandering van mijn e-mailadres.
Ik krijg echter wel de nieuwsbrieven
Uiteindelijk heb ik zonder de kaart afgerekend en een dag later geprobeerd klantenservice te bellen. Na een kwartier wachten, heb ik toch maar opgehangen en een mail gestuurd. Na 3 weken kreeg een reactie of mijn probleem al was opgelost. Zo niet, dan moest ik opnieuw een mail sturen. Hm...raar? Toch maar gedaan. Na 3 weken niets gehoord. Opnieuw een mail verstuurd en tot op heden nog geen reactie.
Klantenservice kun je, wat mij betreft, gewoon helemaal opheffen. Ik zie meerdere reviews dat het lastig is om hen te bereiken. Ook via de mail krijg je geen reactie.
Ik vind het erg onbeschoft om geen reactie te geven.
Zo ga je niet met klanten om.
Ik kan me niet voorstellen dat de klantenservice het zo druk heeft dat zij na bijna 3 maanden geen tijd vinden om netjes antwoord te geven.
Of zijn er zo ontzettend veel klachten? Dat zegt dan ook iets over het bedrijf.
Ik ben klaar met Douglas en zal daar in de toekomst niets meer kopen.

Ton 14-02-2021

Vrijdag gebeld met de winkel in Sittard of ik nog voor Valentijn nog een kadobon kon aanschaffen. Dit bleek geen probleem te zijn. Ze vroegen me of de bon voor een vrouwelijk of mannelijk iemand bestemd was. Na mijn melding dat deze bedoeld was voor een vrouwelijk iemand, kreeg ik het antwoord dat ze het passend in Valentijn-stijl zouden verpakken en er nog een extra attentie van de winkel erbij zouden doen. Zeer leuk, maar toen het kado aan de ontvanger overhandigd werd was het toch wel teleurstellend dat de extraatjes van de winkel bestond uit gratis fabrieksmonstertjes bestemd voor een MANNELIJK iemand. Ditzelfde is ook gebeurd met de kerst. Wat een dame hiermee moet is me nog steeds onduidelijk. Jammer. Maar uiteindelijk een zeer slecht gebaar.

Ines 04-02-2021

Had een bestelling gedaan van ongeveer €30. Daarna zag ik dat er die €30 van mijn rekening is gegaan + ook nog eens €70. Als ik naar mijn bestellingen ga op mijn account, vind ik hier niets over terug. Er is dus geld van mijn rekening gegaan en ik heb geen producten ontvangen!

Ik heb contact proberen opnemen als meerdere keren zowel telefonisch als via e-mail. Nooit een antwoord gekregen.

Marlijn 01-02-2021

Absolute onkunde bij de klantenservice. Na een maand (!) antwoord op mijn berichten omdat ze een fout hadden gemaakt. Als goedmaker sturen ze een tegemoetkoming. Niet om heel flauw te doen maar ze sturen me samples op die ze zelf gratis van merken krijgen. Lijkt me niet de bedoeling van een merk dat hun samples (promotie voor een merk) gebruikt worden bij klanten die hé le maal klaar zijn met douglas... als goedmaker...

Boris 30-01-2021

Ik heb een probleem met mijn Douglascard. Inmiddels heb ik de klantenservice 4x benaderd. GEEN REACTIE!! HEEL SLECHT!!