Toolstation.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Toolstation.nl.

Toolstation.nl stelt zich voor

Toolstation levert voor lage prijzen professioneel gereedschap, accessoires en vele andere bouw gerelateerde producten aan Doe-Het-Zelvers, ZZP'ers. Bestellingen geplaatst voor 22.00u worden de volgende werkdag bezorgd. Daarnaast verzenden we bestellingen vanaf €20,- gratis in heel Nederland. Toolstation heeft meer dan 65 vestigingen verspreid over Nederland, het is ook mogelijk om bestellingen in een vestiging op te halen. Dit kan door middel van Click & Collect. Bestellingen die geplaatst zijn met Click & Collect kunnen al na 10 minuten afgehaald worden in een vestiging naar keuze.

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,4

Thijs 02-05-2020

Vreselijke winkel. Loze beloftes en personeel dat je niet serieus neemt;

Goederen besteld, volgende dag in huis: blijkt 2 weken later in huis (zelfs met de “corona excuses” onnodig lang)

Dit artikel vervolgens willen ruilen in de winkel, waar het vervangende product volgens de site op voorraad zou zijn. Vervolgens weggestuurd worden omdat de producten er niet zouden zijn. (Kon medewerker uit zn hoofd vertellen). En moest dit maar op internet regelen.

Vervolgens in de auto voor de deur besteld, en bleek het 10 minuten later volgens het systeem tóch aanwezig te zijn.

Klacht ingediend; wederom niet serieus genomen, algemeen berichtje terug zonder antwoord op de vraag.
Eerder al gedoe gehad met garantie claimen van gereedschap, nu dit;
mij zien ze niet meer terug! Liever een paar euro meer kwijt en daarmee afspraken die worden nagekomen.

William 24-01-2020

Besteld wat op voorraad was..zondag besteld en zou dinsdag binnen zijn.Dus niet kan gebeuren dus ik gebeld met een hele serieus klinkende meneer die zegt u heeft het morgen zeker binnen .De volgende dag weer niets ontvangen..Slecht georganiseerd bedrijf
Niet van deze tijd.Dit kun je niet gebruiken als je aan een klus wilt beginnen en je spullen zijn er niet.Beter wat meer betalen voor een betere service en levering

Zeer ontevreden 29-11-2019

Altijd tevreden geweest tot vandaag. Ik ben zeer slecht behandeld en belachelijk gemaakt door een medewerker van Toolstation Amsterdam Centrum. Bij het ophalen van mijn bestelling werd om mijn naam gevraagd. Omdat er nog meer klanten stonden te wachten heb aangegeven dat ik het niet prettig vond dat iedereen weet hoe ik heet en wie ik ben (persoonlijke redenen). Dat vond meneer raar. Omdat ik vaker in dat filiaal ben geweest werd altijd simpel op postcode gezocht en ben ik altijd vriendelijk geholpen geweest (door andere medewerkers). Dus heb ik dat voorgesteld en dat wou hij dus niet en riep dat hij er klaar mee was en dat ik mocht vertrekken. Een andere medewerker mocht mij niet verder helpen van deze klantonvriendelijke medewerker. Verder heeft hij mij belachelijk gemaakt waar klanten bij stonden door de woorden als ''blaffen'' dat ik een een ''grote bek'' heb en dat ik mocht ''oprotten'' te gebruiken. Gelukkig ben ik cool gebleven anders had meneer een groot probleem. Na gebeld te hebben met het klantenservice heb ik de bestelling geannuleerd en ben ik doorgereden naar een concurrent en daar mijn spullen opgehaald. Ik heb een klacht ingediend bij het hoofdkantoor en ik ga mijn account verwijderen.

willem83 07-09-2019

Op de webstite laat Toolstation weten dat wanneer ik 'binnen twee uur een bestelling doe (voor 22.00 uur) het artikel de vólgende dag (op zaterdag!) bezorgd wordt'. De volgende dag controleer ik via PostNL hoe laat de bezorging plaats zal vinden. 'Maandag laat PostNL weten (terwijl er op maandag geen post bezorgd wordt) omdat Toolstation uw pakket wel bij ons heeft aangemeld, maar nog niet heeft afgegeven bij een PostNL locatie. Wij kunnen u nu alleen een schatting geven van de dag en het tijdstip waarop uw pakket wordt bezorgd...'
Jammer, dat Toolstation verkeerde informatie geeft. Het draagt ook niet bij aan het imago van betrouwbare internetwinkel...

Van Drielen 12-08-2019

Mijn via internet bestelde producten bij Toolstation zijn niet bezorgd door Post.nl (ondanks dat ik van Post.nl een mail kreeg met de bevestiging van de bezorging met tijd en datum).
Dit is door Toolstation keurig opgelost. Ze hebben mijn geld terug gestort en zijn e.e.a. nu nog met Post.nl aan het uitzoeken. Keurige service !

Maik 06-08-2019

Producten zijn goed, service is slecht. ik had schakelmateriaal besteld welke ik op korte termijn nodig had. Daarom het pakket op vrijdag op een pakketpunt opgehaald zodat ik het niet zou missen aan de deur. het pakket voelde licht aan daarom gekeken en de 44 wandcontactdozen die ik besteld had ontbraken. De raamwerken e.d. waren er wel. Meteen gebeld en de situatie uitgelegd en ook dat ik ze z.s.m. nodig had. Ze gingen het oplossen want ze zag aan het verzendgewicht van het pakket dat er onmogelijk 44 stopcontacten in konden zitten. De dinsdag erop heb ik zelf maar weer contact opgenomen omdat ik nog niets had vernomen. Blijkbaar moesten ze wachten op en akkoord van hogerop voordat ze het materiaal mochten versturen? Fijn dat ze dan niets laten weten. Een kleine compensatie/kortingsbon of op zijn minst sorry was wel op zijn plek geweest, maar dat heb ik ook niet gehad.

Frank 05-07-2019

Een pakketje besteld op pinkstermaandag, volgens de site de volgende dag afgeleverd (met aftelklok), maar op pinkstermaandag werd er net gewerkt. Verder geen probleem dat het een dag later komt verder, echter op de uiteindelijke afleverdag niet thuis, dus een briefje in de bus (niet afgeleverd bij de buren), via internet nieuwe afspraak gemaakt, en terwijl ik thuis was is er bij de buren bezorgd op een niet bestaand adres (buren buren 131 ??) kortom, pakket is nooit teruggevonden en policy van Toolstation is dat ze pas crediteren als ze het pakket terug hebben. Ik heb betaald voor een niet ontvangen pakket en krijg geen geld terug, inmiddels bijna 4 weken verder en een aantal belletjes. Het gaat om € 11,00.... Dit is dus de eerste en de laatste keer....

JR 17-06-2019

Op de site stond voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis bij het artikel dat ik ging kopen. Ik heb het artikel vrijdagavond om 21.45 uur besteld en betaald, om 22.48 kreeg de bestel bevestiging. Uiteindelijk zonder reden is mijn artikel pas op maandag afgeleverd.

Toen ik de machine aanzette maakte die een ander geluid dan gebruikelijk wat je van een Festool gewend ben. De dag erop heb ik de klantenservice gebeld, zij gaven aan "Dat is niet aan Toolstation dat moet u met Festool regelen. U kunt de machine opsturen en dat kan 2 weken duren". Oftewel had ik na 4 dagen nog geen werkende machine. Uiteindelijk de machine retour gestuurd nadat ik daar zelf op aan moest dringen. Inmiddels zijn we 9 werkdagen verder en helaas tot op nog steeds mijn geld niet ontvangen. Op de site van toolstation staat dat het 5 tot maximaal 7 werkdagen duurt voordat men het geld over maakt. Wederom weer een aanfluiting, wat een uitermate teleurstellend bedrijf!

Carsten 17-06-2019

Ik zocht een niet bestaand product en door probleemoplossend mee te denken kwam ik eruit!
Uitstekende service en kennis. ( in Enschede )

Ed 10-06-2019

Ik koop met regelmaat bij Toolstation en nog nooit een probleem gehad. Prima website waar je kunt zien in welk filiaal iets op voorraad is. En vooral ... Heel concurrerend qua prijs.

alex 04-06-2019

al heel vaak van alles besteld bij toolstation altijd snelle levering nog nooit een probleem gehad ik ben zeer tevreden

de wit 03-06-2019

wij hadden op de site gezien dat er in filiaal roosendaal maar 4 stopcontacten op voorraad waren.
toen we daar bespraken dat wij er 25 nodig hadden en het liefst voor hemelvaartsdag.
de bali medewerker heeft er alles aan gedaan om dit voor elkaar te krijgen.
top. we hadden vanuit 2 andere filialen alles op tijd binnen.
produkt perfect en de service kon niet beter....

Jamie Sprenger 29-05-2019

Hang en sluitwerk besteld. Op 2 items na alles beschikbaar... 14 dagen later alles pas bezorgd. Jammer, maar goed... helaas 60st scharnieren verkeerde type geleverd. Dan heb ik dus inmiddels 14 dagen geleden betaald, maar nog steeds geen besteld product binnen. Vervolgens moet dan eerst alles retour zijn bij Toolstation voordat ze overgaan tot verzenden van het juiste product! Volgens de klantenservice dus nog eens 7 dagen later! 21 dagen doen over een eenvoudige levering, schandalig en klant-onvriendelijk.

Geert 04-05-2019

3 weken geleden een Makita cirkelzaag incl geleider gekocht bij toolstation. Cirkelzaag kwam op tijd zonder geleider. Na telefonisch contact is deze 4 dagen later keurig bezorgd. Had zo mn twijfels over toolstation na lezen van negatieve recencies, maar die blijken onterecht. Ja, de doos was open geweest en geleider is later nageleverd. Maar kan niet anders zeggen dat alles prima in orde was en prijs echt veel lager lag dan alle andere webwinkels. Ik vind zo n schoonheidsfoutje dan geen enkel probleem. Volgende keer zeker weer toolstation..

Pascal 02-05-2019

Ik bestel geregeld schroeven, pluggen, kit, verf, handschoen etc. en ik ben zeer tevreden. De prijs is in vergelijking met menig bouwmarkt substantieel lager en de gratis levering vanaf €10 maakt het zeer de moeite waard om hier iets te bestellen. Tot nu toe is er een keer iets misgegaan met een levering, maar de klantenservice is snel in hun reactie en lossen het probleem op. Jammer om te zien dat ze zo laag beoordeeld worden op deze site; Ik kan mijn ervaringen er niet in herkennen.

Giuseppe 21-04-2019

Wilde twee festool machines kopen maar waren niet op voorraad in Hilversum. Kan gebeuren en ik had ze pas nodig over zes dagen. Geen enkele moeite of interesse van personeel en ook niet van de bedrijfsleider om te proberen deze toch op tijd te kunnen leveren. Misschien dinsdag of misschien donderdag heb ik niks aan. Te veel moeite om even een belletje aan te wagen of ze mij toch konden helpen.
Gewoon weggestuurd. Zeer onprettige ongeïnteresseerde klantenbinding. Bij andere winkel de € 850,00 besteed en volgende dag in
huis.

Age 15-04-2019

Product tijdelijk niet leverbaar.
Klant wordt hierover niet geinformeerd.
Mail wordt niet beantwoord.
Na 2x bellen bestelling geanuleerd na onprettig gesprek met medewerkster.

VVE rialto 13-04-2019

Ik ben al 3 keer langs geweest voor een doosje RvS 4x40 en nog steeds niet

Maikel 05-04-2019

Waardeloos bedrijf. gereedschap besteld voor 22:00 uur zou de volgende dag geleverd worden. maar niks hoor volgende dag staat er gewoon "wordt ingepakt"

dus voor 22:00 uur besteld de volgende dag in huis, is een verkoop praatje.

voor mij nooit meer toolstation, ik werk als vakman liever met betrouwbare partners.

Evert 01-04-2019

Slecht. Er wordt geadverteerd met voor 2200uur besteld de andere dag bezorgd.26 mrt besteld. De andere dag wordt er een verkeerd artikel bezorgd. 2dgn na de bestelling een ander deel. Bellen waar de rest blijft en hoe het zit met het verkeerd bezorgde artikel. 4 dgn na bestelling wordt weer wat bezorgd. Mis nog steeds 1 artikel. Vrijdag gebeld. Dit zou maandag bezorgd worden. Maandag om 17.30 weer gebeld. Zou deze dag nog bezorgd worden. om 20.20 nog steeds niets. Bestelling was 26mrt gedaan en volgens website was alles voorradig.

Js 24-03-2019

Verkeerde levering ondanks uitdrukkelijke aandacht voor juiste apparaat. Vervolgens burocratische papierwinkel die jij moet invullen ondanks hun fout, om terug te sturen. Dan nog 2 weken wachten voordat je geld terug is. Toppunt is dat uiteindelijk blijkt dat accessoire van apparaat door hen niet leverbaar is. Gepasseerd (tool) station. Nooit meer!

Otter 12-03-2019

Toolstation wil geen onderdelen leveren van gereedschap.
Onlangs heb ik een bouwlamp gekocht, daarvan is het glaasje defect geraakt.
Dit glas ter waarde van €5,- wil en kan Toolstation niet leveren. Er teleurstellend.

De lamp zelf kostte €99,-

Iko 25-02-2019

22 januari 19 :

Besteld 3 inbouwspotjes geleverd 2 en ook met verschillende aansluitschema,s dus 2 spotjes retour gezonden vergezeld met formulier , Let op nu komt het 4 x moeten bellen om dus 3 spotjes gecrediteerd te krijgen 1e betaling 24-1, 2 x moeten bellen en weer uitgelegd ANTWOORD komt goed 2e betaling 19 -2. En weer gebeld 4e keer DUS om het rest bedrag v h 3e spotje ANTWOORD , Meneer ik heb er nu alles goed vermeld en binnen 10 werkdagen ontvangt uw het resterende bedrag terug en dat was vandaag 25-2.

Totaal € 35.34 tot op vandag 25/02 retour ontvangen € 23.56

sjaak Dirksen 13-02-2019

zeer regelmatig wordt de levering NIET de volgende dag bezorgd. Toolstation verschuilt zich dan achter haar leverancier, bijv PostNL.
Het heeft geen zin om daar dan over te klagen, de klantenservice behandelt je alsof je debiel bent en wil niet meedenken aan een oplossing. Ik bestel tegenwoordig elder, dat scheelt een hoop kopzorgen en maagpijn die deze amateurs je bezorgen.

Ook leveren ze zonder dat je dat duidelijk kan zien veel Silverline producten. Dit is gewoon troep, zo slecht dat de Chinezen het zelf niet eens willen!

ML 11-02-2019

Stuur ik een aantal producten terug wordt er een deel gecrediteerd en de rest is plotseling weg. Na wat bellen en mailen. Helaas we weten niet waar het is. Goede service zeker als je daar de afgelopen jaren heel wat hebt gekocht. Toolstation worden jullie te groot missende bestelde producten, verkeerde producten of zoekgeraakte retouren.....