Toolstation.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Toolstation.nl.

Toolstation.nl stelt zich voor

Toolstation levert voor lage prijzen professioneel gereedschap, accessoires en vele andere bouw gerelateerde producten aan Doe-Het-Zelvers, ZZP'ers. Bestellingen geplaatst voor 22.00u worden de volgende werkdag bezorgd. Daarnaast verzenden we bestellingen vanaf €20,- gratis in heel Nederland. Toolstation heeft meer dan 65 vestigingen verspreid over Nederland, het is ook mogelijk om bestellingen in een vestiging op te halen. Dit kan door middel van Click & Collect. Bestellingen die geplaatst zijn met Click & Collect kunnen al na 10 minuten afgehaald worden in een vestiging naar keuze.

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,4

Michel 28-05-2021

Supersnel geleverd. Scherpe prijs en uitermate goed verpakt. Ik ben zeer tevreden.

Wessel Burger 17-05-2021

Bestelling geplaatst en deze deels ontvangen. De ontbrekende onderdelen zijn nog onderweg of komen niet. Op mail word niet gereageerd of niet gelezen, bellen heeft geen zin. Had nooit problemen hiervoor bij Toolstaion, maar denk dat ik nu maar eens en deur verder ga kijken.

Pim 14-05-2021

Vandaag een DeWalt combo-pack aangeschaft in de winkel in Harderwijk. Er werd uitgebreid de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden en de medewerker van Toolnation had duidelijk verstand van zaken. Deze ervaring was echt een verademing t.o.v. bouwmarkten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Michel 08-05-2021

Heb verschillende soorten slijpschijven gekocht. Misschien niet de allergoedkoopste. Maar rekent al snel geen verzenkosten meer, en snel geleverd. Redelijk goede kwaliteit.

Frits Pieters 06-05-2021

Een slanghaspel gekocht bij Toolstation.nl. Maar nadat ik deze opgehangen had lekte deze. Contactformulier ingevuld, reactie van Toolstation met de mededeling dat ze na 5a7 werkdagen contact zouden opnemen ivm drukte!!!!
Na 2 weken nog steeds niks gehoord, waarna ik weer een mail heb gestuurd Resultaat geen reactie en telefonisch niet bereikbaar. Koop je een lekke haspel van 180 euro Pffffff. Wat een bedrijf. 😡

GEDUPEERDE !!!! 06-05-2021

Retourgoederen zijn aangenomen en een creditfactuur voor ontvangen ( NA 156 x bellen en mailen ) maar nu al maanden bezig om dat geld terug te krijgen.
Geen reactie op email en telefoon !!!!!!!
Ik wordt gewoon opgelicht, pas op met aankopen bij dit bedrijf!!

Jaap aap 04-05-2021

Leuke winkel hebben veel spullen maar de klantenservice ver beneden peil dit brengt je bedrijf naar de knoppen wat slecht! Je geeft een gegronde reden wat er mis is en je word gewoon als een klein kind behandeld en vervolgens als ze erachter komen dat je vraag/klacht gegrond is word het gesprek afgerond en kan je het uitzoeken

jdv 22-04-2021

Koop hier niet !! Service niet goed, zowel telefonisch als via E-mail niet te bereiken, producten worden niet of deels opgestuurd.

R. Mulder 25-03-2021

Ik wilde in een van de vestigingen een circelzaag bekijken en die dan kopen. Ik heb meerdere keren geprobeerd om iemand hierover te spreken maar dit is niet mogelijk. Dezelfde vraag gesteld via de site maar dan krijg ik een melding dat het antwoord 5 tot 7 dagen duurt. Ik heb de indruk dat Toolstation alleen maar online wil verkopen en verder minimale service kan bieden.

Duco Ham 15-03-2021

Op 11-2-2021 bezemstelen besteld. Deze konden niet meer geleverd worden bleek na 1 dag. Het geld zou met Max 7 werkdagen weer op mijn rekening staan. NIET DUS. na 2 weken gebeld. Geld zou met 5 dagen op mijn rekening staan. NIET DUS. Mail gestuurd. GEEN ANTWOORD. na 2 weken weer mail gestuurd GEEN ANTWOORD. Gebeld en 3/4 uur gewacht Wordt niet Opgenomen.
Wat een droevige firma als het op kwaliteit aankomt.

Eline 01-03-2021

Altijd een snelle levering. Helaas missen er artikelen.. Geprobeerd om de klantenservice te bellen, maar helaas word je er meerdere malen op gegooid. Na 50 min eindelijk de kans om iemand te spreken, word je er weer op gegooid. In totaal al 1,5 uur bezig om de klantenservice tebereiken.. dat noemen ze dan klantenservice

Marga Vogel 28-02-2021

Ik ben in Eindhoven geweest op de hurk....wat een prettig contact! Ontzettend professioneel en toch ook heel erg gezellig! Je gaat gewoon blij de winkel uit. Echt een grote pluim voor het personeel daar!

martien-tien 28-02-2021

Na een online bestelling op het internet en "ophalen" aangeklikt lag de bestelling (meen binnen een half uur) klaar. Uiterst tevreden, ze hebben veel en bovendien concurrerend met gevestigde bouwmarkten etc.

Floris 25-02-2021

Een Einhell Starter Kit 18V- 4,0Ah Li-ion gekocht met als bewering dat hij een snellader zou hebben.
:Set bestaat uit snellader en 4,0Ah accu.
• Laadtijd 4,0Ah accu: 40 min.

Haal ik hem op, staat er dat hij hem oplaad in 75 minuten. Bleek dat er dezelfde lader erbij zat als ik al had.

Ergste was nog dat de verpakking helemaal open gescheurd was. Dus retour vorige klant.
Heb 20 minuten in de afhaalshop een discussie moeten voeren, want op de foto stond ook een andere lader afgebeeld. Maar ze konden niet helpen. Moest maar met toolstation bellen. Ja, dat werkt. Dat had ik de week ervoor ook gedaan voor een order.

Thuis snapte ik waarom hij retour vorige klant was, bij het laden kreeg ik fout code “deze accu is defect, niet meer gebruiken”

En op de lader zat een potlood streep. Tja. En dat ga je gewoon weer verkopen. Ook dom van mij om het aan te nemen.
Ik heb mijn verlies maar genomen en heb een hele dure extra lader aan de laadmuur hangen.

Niet voor niets heeft toolstation sinds mei vorig jaar zich bij trustpilot tijdelijk terug getrokken om de beoordeling nog hoog te houden. Denk dat kieskeurig een duidelijker beeld geeft.

Jaap 23-02-2021

Update op 23/02/2021:
Inmiddels een mail ontvangen dat het bedrag binnen 8 dagen wordt terug gestort op mijn rekening.

Review van 23/02/2021:
Ik baal, al jaren vaste klant bij Toolstation maar nu is de relatie verpest, begin januari een trap besteld maar die is nooit geleverd. Tot 2 keer toe zou de trap verzonden zijn. Na telefonisch overleg met een medewerker van Toolstation besloten van de bestelling af te zien en ik zou mijn geld terug krijgen. Nu zijn ze de hele bestelling kwijt en heb ik nog steeds geen geld, ik heb wel een mail van 1 van de medewerkers waarin hij aangeeft dat de spullen wel binnen zijn maar dat word later tegen gesproken. Na aandringen van mijn kant om hun verhaal op de mail naar mij toe te sturen word de verbinding verbroken.
Fijne club,

P.Ramsaran 22-02-2021

Tot nu toe, slechtste van alle maal ik heb een lijmkam besteld online is nu twee weken geleden en nog niet binnen ik probeer te bellen automatisch antwoord apparaat.
Gewoon waardeloos, ik raad iedereen om daar niets te kopen.

Demian Elsinga 20-02-2021

Zeer onvriendelijk personeel zonder betrokkenheid. . Werd heel slecht behandeld als 5 jarige vaste klant in Heerhugowaard

Maaschoo 20-02-2021

Slecht op de site te zien als een onderdeel niet op voorraad is en ook geen waarschuwingspopup.

Weken later belt Toolstation dat ik het onderdeel kan ophalen. Ik vraag om het geld te crediteren maar daarvoor moet ik weer iemand anders bellen van Toolstation.

Belachelijke procedure.

Eetcafè 't Coophuys 11-02-2021

Ik heb in november een zaagmachine besteld bij dit bedrijf. Na heel lang wachten heb ik geprobeerd te bellen natuurlijk geen enkele kans na 3 weken wachten en vele mails een bericht dat deze machine op dat moment niet leverbaar was. Na 1 telefonisch contact en vele mails krijg ik vandaag het bericht dat de machine niet meer leverbaar is punt uit. Onvoorstelbaar wat een slecht bedrijf. Zit je 2 maanden te wachten op een bestelling en dan, maken ze er zicht zo gemakkelijk mee af zonder compensatie of een tegemoetkoming voor een andere machine. Ronduit klantonvriendelijk. Ik wens jullie veel succes maar, mij zien jullie niet terug. Gr Eetcafé `t coophuys Paul van der Aa

F.Kint 07-02-2021

Zeer slechte klantvriendelijkheid. Op website gezien dat er op filiaal nog 2 van de voor mij benodigde producten aanwezig waren. Ik ga direct naar filiaal in mijn bedrijfskleding met bedrijfsbus voor de deur. WOrdt mij de verkoop geweigerd omdat ik mijn KVK nummer niet weet. Mag ik wel online bestellen maar dan moet ik wel buiten gaan staan om het vervolgens een minuut later binnen weer op te kunnen halen.....schandalig gewoon!!! NOOIT MEER!!!

Chris 28-01-2021

Portwest action dames werkboek gekocht
Werdt snel bezorgd en de broek zit geweldig
Had mt L zit gegoten.
Geweldig 🔝

Blij mee

Professional 27-01-2021

Wacht al ruim een week op een betaalde bestelling........mail wordt niet beantwoord, telefonisch niet bereikbaar................

Jacco 23-01-2021

Zeer slecht.. Oktober 2020 bij platteband een electrische pomp besteld. Na vele malen gevraagd te hebben waar het blijft kreeg ik een hand pompje. Meerdere malen e mail gestuurd maar wordt van kaatje naar de muur gestuurd. Geld kwijt. Slechte ervaring rijker.

Rudi Vink 22-01-2021

Spullen 3 jan.21 besteld en betaald, we zijn nu 20 dagen verder en nog niets ontvangen.
Als 2 een mail gestuurd met de vraag waar de spullen blijven en geen fatsoenlijk antwoord.
Als 3 keer gebeld en minimaal 15 minuten aan de telefoon, GEEN antwoord, alleen een ... muziekje.

Jan tillema 21-01-2021

Vandaag de accuboor machine binnen gekregen. Super geregeld en prima e-mail contact