Toolstation.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Toolstation.nl.

Toolstation.nl stelt zich voor

Toolstation levert voor lage prijzen professioneel gereedschap, accessoires en vele andere bouw gerelateerde producten aan Doe-Het-Zelvers, ZZP'ers. Bestellingen geplaatst voor 22.00u worden de volgende werkdag bezorgd. Daarnaast verzenden we bestellingen vanaf €20,- gratis in heel Nederland. Toolstation heeft meer dan 65 vestigingen verspreid over Nederland, het is ook mogelijk om bestellingen in een vestiging op te halen. Dit kan door middel van Click & Collect. Bestellingen die geplaatst zijn met Click & Collect kunnen al na 10 minuten afgehaald worden in een vestiging naar keuze.

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,4

MvG 18-01-2021

Na twee weken wachten bleek dat het volgens de wrbsite op voorraad zijnde artikel, waarvoor ik al had betaald, niet op voorraad was. Op mijn email was in de tussentijd nooit gereageerd. Via telefoon (maar 4 uur per dag beteikbaar, 25 minuten in de wacht) bestelling kunnen annuleren, maar terugbetaling van mijn 300 euro zal '8 tot 10 wetkdagen' duren, en als ik de andere reviews hier zie is dat waarschijnlijk te optimistisch....

Conclusie: uitkijken met deze winkel, haalt het niet qia betrouwbaarheid bij zaken als Coolblue, Gereedschapscentrum, etc.

Bresjnef 09-01-2021

2 producten gekocht, nog steeds niet opgestuurd. Gebeld, helpdesk weet ook niet wanneer het wordt opgestuurd. Waardeloos, kan niet verder met de klus

Joel 09-01-2021

Bestelling deels geleverd. Bedrijf reageert niet op e-mails. Producten niet ontvangen.

Jmm. 06-01-2021

Dode Corona kan ik niet naar de winkel. Ik kan wel via de website bestellen. Alleen de website vindt mijn spullen niet. Dat is toch een waardeloze iets.daar mag toolstation wel iets meer aan werken om dat goed te krijgen. Want je hebt je helemaal niets aan.

Henk 29-12-2020

Ik wacht nu ruim twee manden op mn geld. Beschadigd artikel dezelfde dag retour gestuurd. Telefonisch- en mailcontact haalt niets uit. Allemaal loze beloftes! Ik wil gewoon mn geld terug, Toolstation!

Ruud 28-12-2020

Iets terug gestuurd geen nog geen geld retour ontvangen.
Telefonisch zijn ze niet te bereiken en op mail regeren ze niet. Voor mij nooit meer.👎

Ron 23-12-2020

Bestelde een scroevendraaier met bitmagazijn van wiha....op hun site duidelijk te zien dat er op tool staat.."made in germany".
Ik kreeg thuis een tool wat er erg op leek,maar na openen verpakking kon je dan pas lezen..made in poland.
Ik weet nu niet of dat ook dezelfde goede qualiteit is.

Retour gestuurd uiteraard maar artikel was inmiddels uit verpakking. Ben benieuwd of ze geld retourneren.
Toolstation schrijft namelijk dat er alleen geld terug wordt terug geboekt als de verpakking onbeschadigd is.
Hoe kan je dan controleren of het wel is wat je bestelde? Ik kreeg dus niet wat ik bestelde via hun site.

Volgens de Nederlandse wetgeving "herroepingsrecht" mag je gewoon artikelen uit hun verpakking halen om te controleren of te kijken of het bevalt. Leverancier moet dan gewoon geld terug betalen.

Even afwachten hoe dit afloopt dus.
Ronrotterdam 06-01-2021

Nou, kreeg dus van slechts 1 produkt geld gerug gestort...geen mail , telefoontje..brief gehad verders...
Ook de 2 de geopende verpakking niet retour gehad ofzo.
Ze weten daar de regelgeving niet qua retour goederen.
Ze denken dat ze boven de wet staan met hun eigen regeltjes zeker?
Heel raar bedrijf.
Mensen , koop hier niets, je bent gewaarschuwd.

Ronrotterdam 11-01-2021

Nou..inmiddels geld terug..totale bedrag...
Ging niet echt makkelijk.

Frederiks 30-11-2020

Ik zit al 7dagen te wachten op mijn bestelling gebeld niemand weet waar mijn pakketje is nog maar 7 werk dagen wachten voor ze wat doen ik ben er boos over

Kees van Dijk 29-11-2020

Als je er iets koopt, controleer dan in de winkel of het werkt, want zodra je buiten
staat is het niet meer mogelijk het apparaat om te ruilen als het kapot is, helaas gaat ie dan
naar de reparatie.
Ook teruggave is niet mogelijk aangezien de originele verpakking is geopend.
Een waardeloos bedrijf, waar ik en mijn bedrijven zeker niks meer gaan halen
Ronrotterdam 06-01-2021

Wettelijk zijn ze verplicht ook na openen verpakking geld terug te geven. Dat is de herroepingsrecht wetgeving.
Hoe kan je anders kijken of iets compleet is, of beschadigd,of een mindere kwaliteit als je bestelde?
Hun maken de wetgeving regels niet uit, dat is geregeld in ons wetboek.
Rare waardeloze zaak uberhaubt.

David 21-10-2020

Ik kocht een cirkelzaag van DeWalt (met geleiderail) bij Toolstation in Nijmegen. Bij de eerste keer gebruik schoot het zaagblad los, waardoor de liniaal beschadigd raakte. Op zich al een levensgevaarlijke situatie.
Ik nam contact op met de klantenservice en er werd mij verzocht om naar Nijmegen terug te gaan voor een 'passende oplossing'.
Daar aangekomen werd mij verteld dat de manager er niet was en dat die pas een week later terug zou komen (...). Daarmee ging ik (uiteraard) niet akkoord, aangezien ik de zaag NU nodig had. Toen vroeg men mij of ik de zaag en liniaal achter kon laten, zodat er een oplossing gevonden kon worden. Ik vertelde nogmaals dat ik middenin een verbouwing zat en dat ik de zaag NU nodig had, maar - zo verzekerde men mij - ik zou snel worden gebeld.

Lang verhaal kort, de zaag is toen opgestuurd naar DeWalt - die gaan er 4 weken over doen om hem te repareren. De ongelooflijk slechte klantenservice houdt voet bij stuk: ze kunnen niets doen, hebben verder geen oplossingen en vinden het wel jammer dat ik nu genaaid ben, maar ze staan in hun recht om DOA artikelen ter reparatie aan te bieden, dus brute pech.

Ik heb toch maar even contact gehad met rechtsbijstand en juridisch gezien staat Toolstation inderdaad in haar recht om de zaag te laten repareren. Klant-technisch is dit natuurlijk volkomen ruk.

Ik ben wel klaar met Toolstation en mij zien ze daar niet meer terug, ook niet wanneer ze alles gratis weggeven. Er zijn legio winkels waar ze WEL echte service bieden en waar ze wel weten hoe het is om middenin een verbouwing te zitten.

Nathan67 17-10-2020

Nooit meer Toolstation voor mij! Heb ik online een simpele inbussleutel set besteld, krijg ik na betaling een ander afhaaladres op mijn factuur dan ik had aangegeven, een adres op ongeveer een uur rijden. Ik gelijk mailen en bellen en het zou in orde worden gemaakt. Na drie dagen zonder bericht bel ik opnieuw, de medewerker laat weten dat het product nog steeds in de opstuurfase zit en ik binnenkort een bevestiging krijg dat het bij het juiste afhaaladres in mijn woonplaats ligt. Een week later heb ik nog niets gehoord en ik bel opnieuw. Nu zegt een andere medewerker dat het product gewoon nog op het verkeerde adres ligt, dat ze niets voor mij kunnen doen en als ik het product nog wil ik naar dat verkeerde afhaaladres moet gaan, m.a.w. ruim een uur rijden voor een simpele inbussleutelset van 11 euro. Het zit me wel gebakken met deze grappenmakers... Mij zien ze niet meer terug.

W. Evertse 09-10-2020

Al jaren het adres van mij voor veel spullen met betrekking tot klussen. Niet duur en goede producten.

Sjoerd 03-09-2020

Inderdaad, zoals mijn voorgangers ook al schrijven een administratief zooitje. Bestelling gedaan, wordt niet verzonden. Mails met vragen waar mijn bestelling blijft, worden niet beantwoord. Telefoontjes waarin ik naar de status vraag, worden beantwoord met beloftes in de zin van "morgen komt uw bestelling" of "we zullen een nieuw product sturen". Dit blijken echter loze woorden te zijn.

Ik heb ook mijn geld teruggevraagd maar ook hierop geen enkele reactie. Voor mij nooit weer.

Don 01-09-2020

Waardeloos bedrijf. Helaas heb ik de reviews te laat gelezen, ik had gewaarschuwd kunnen zijn.

Dit levert niet. Nadat je betaald hebt, krijg je een automatisch mailtje met bedankt voor uw bestelling. Maar daar blijft het bij. Ik ben nu al 14 dagen aan het mailen en bellen en elke keer worden er beloftes gedaan: morgen is het er, enz enz. Geloof me: het komt nooit. Dit zijn ware oplichters. Ook je geld terug vragen heeft geen zin. Het wordt beloofd maar je ontvangt niks.

Niels 29-08-2020

1 star: Bad
Just now
Wat een administratief zooitje.
Simpel iets besteld. Komt er totaal iets anders binnen twee dagen later. Voor 22 bestellen volgende dag in huis kunnen ze beter weghalen, dat gebeurt niet. En het ligt niet aan post-nl, het wordt gewoon niet ingepakt en afgegeven dezelfde dag.

Site bekeken en het product wat ik heb besteld bestaat niet meer. Gemailed, waar ik na 4 dagen nog geen antwoord op heb.

Ook ondertussen 3x gebeld, zou een vervangend product krijgen, maar ook dit gebeurt gewoon niet.

Nu kan ik alsnog naar de bouwmarkt, want na 6 dagen heb ik het product nog niet en ik bestel het niet voor Jan-joker.

Ik bestel hier nooit weer, tenzij ik iets niet nodig ben, dan wel
Niels 31-08-2020

Eindelijk antwoord op de mail gehad. Het geld word ineens teruggestort (dat moet ik nog eerst maar is zien, na reviews te lezen), terwijl ik telefonisch al 3 maal al had afgesproken met het krijgen van een vervangend product.

Gebeld, en men weet nergens meer wat van en al de voorgaande gesprekken waren dus voor niets.

Er is geen communicatie in dit bedrijf.

Nooit, en nooit weer bestel ik hier, nu zelfs niet meer als ik het niet nodig ben.

Frans 15-08-2020

Koopervaring van mijn startkabels was prima in orde.
Echter toen ik deze kabels voor een pechgevalletje voor de eerste keer na iets meer dan 12 maanden wilde gebruiken, bleek deze defect te zijn(slecht kontact in de aansluitklem).
Bij melding hiervan wordt naar de garantievoorwaarden verwezen en daarmee is voor Toolstation de kous af. Coulance of mijn melding dat zo'n artikel niet gecontroleerd wordt op vertrouwen dat het wel zal werken indien nodig wordt afgewezen.

Marlon 18-07-2020

Bestel al jaren hier nu ook een winkel in Enschede je wordt r goed en vriendelijk geholpen bestel je online snelle levering ben een zeer tevreden klant en positief over toolstation

Xavier 10-07-2020

Bij een bestelling van 2 artikels ontvang ik maar 1. Ze slagen er niet in om het 2de product nog na te zenden. Na een zeer moeilijk contact en te veel tijd later heb ik het werk uitgevoerd met een ander product. Om mijn geld terug te vragen heeft het 40 dagen geduurd na bestelling. Koop hier niks!!!!!!

Gertjan 24-06-2020

Ondanks de slechte reviews hier toch besteld bij Toolstation. Mijn pakket is binnen de 20u geleverd.

Eenmalige "Klant" 13-06-2020

Voor de eerste keer wat besteld. Bij de bestelling aangegeven dat het bezorgd moet worden. Krijg vervolgens een sms dat ik het in de winkel op kan komen halen. Gebeld met Toolstation blijkt het sms-je per ongeluk was verstuurd maar alles zou de volgende dag, en uiterlijk de daaropvolgende dag geleverd worden. Nu weer twee dagen verder en nog niets ontvangen. Weer gebeld, na een half uur wachten eindelijk iemand aan de lijn, maar ze kunnen bij GLS niet achterhalen waar de pakketjes gebleven zijn. Ik moet maar afwachten. Volgende week zou er weer contact met mij worden opgenomen. Pffff. Het leek me een betrouwbaar bedrijf, maar dit is de eerste en tevens de laatste keer dat ik hier iets bestel. En ik zal het zeker niemand aanraden om hier nog iets te kopen.

Guido 04-06-2020

24 mei een grote bestelling geplaats van 1400 euro.
Ik zou binnen 3 dagen alles ontvangen.
Het is ondertussen 4 juni en ik heb mijn bestelling nog niet helemaal ontvangen.
Via de klantenservice kunnen ze me niet vertellen wanneer ik mijn pakket ontvang....

Vow 04-06-2020

Voor de eerste keer wat besteld. Bestelling veel later dan beloofd bezorgd. Om vervolgens onvolledig en zonder pakbon bezorgd te worden. Gebeld, na een half uur aan de lijn te wachten eindelijk iemand. Excuses, wordt nageleverd. Week later nog niets. Dit keer 40 min aan de lijn, excuses, het gaat via verschillende oppikpunten voordat het bij de klant wordt bezorgd. Morgen of overmorgen moet het er zijn. Weer niets. Ik begin knap nijdig hervan te worden. Leek me een betrouwbaar bedrijf op het eerste gezicht, maar wat een wanprestaties van dit bedrijf zeg. Ik zeg, NOOIT MEER KOPEN !! O ja, reageren niet op je mails en krijgt ook geen track en trace. En ja Toolstation, neem gerust contact op en neem je verantwoording.

Theo 26-05-2020

Website is zeer onhandig velden invullen geef foutmelding in de winkel zijn producten vaak niet opvoorraad

Max S 19-05-2020

Begin April een bestelling geplaatst, nooit mogen ontvangen, zelfs nooit een leverings-update mogen ontvangen.
Na zélf 8 keer contact op te nemen met de klantendienst nog steeds geen enkele terugbetaling ontvangen. Nog steeds in afwachting om mijn geld te mogen terugkrijgen.
Meest waardeloze service die ik ooit heb meegemaakt met een webshop.

stef 18-05-2020

Op zich een fijne winkel, vestiging Hengelo.
Alleen ontzettend irritant dat ze een algemeen nummer hebben, direct contact met de vestiging is niet mogelijk.
Die kantoorkudde begint pas om 8 uur, terwijl de shop al om 7 uur bezet is.
Lange wachttijd aan de tel, met een heeeeeeel irritant muziekje.
Mijn advies, rechtstreeks handelen met de vestiging.